home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1115 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 535565 gange)
AMRDK
Gæst

Sv: NFL
« Svar #1620: 16 Nov 2008, 22:19 »

Syntes nu Arnborg, Bubba & Levysohn (stav) er fede ! Wink

blomvikings
Manager

« Svar #1621: 16 Nov 2008, 22:20 »

Jeg savner virkelig de gamle tider på zulu, det der kører på 3+, er i mine øjne, virkelig noget skidt.

Metsu1
Manager

« Svar #1622: 16 Nov 2008, 22:22 »

Syntes nu Arnborg, Bubba & Levysohn (stav) er fede ! Wink

Shockeret   Shockeret   Shockeret  No way, det mener du bare ikke!!

Levysohn er cool, men de to andre, er der nogle hundehoveder af rang, hvordan Arnborg kan være værten i programmet er mig en gåde og så på andet år, ubegribeligt

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #1623: 16 Nov 2008, 22:24 »

Har faktisk ikke så meget i mod de tre på +
De gør et stykket godt arbejde, og så kan vi rookies også følge med..

AMRDK
Gæst

« Svar #1624: 16 Nov 2008, 22:25 »

Metsu1 : Du kan ikke klage over det ...

Hvad er din begrundelse for at de er SÅ dårlige ?

Metsu1
Manager

« Svar #1625: 16 Nov 2008, 22:31 »

Jeg savner virkelig de gamle tider på zulu, det der kører på 3+, er i mine øjne, virkelig noget skidt.

Også mig, jeg forstår ikke, hvorfor man ved 3+ ikke valgte at holde fast i 2x Elming og Bøjgaard.

Det er muligt, at de er ansat hos Tv2, men så kunne de sgu da bare "låne" dem søndag aften.

Metsu1 : Du kan ikke klage over det ...

Hvad er din begrundelse for at de er SÅ dårlige ?

Øh, jeg kan godt klage over det, det er trods alt et frit land, vi lever i (endnu)

Jeg synes bare, at de er amatøragtige og en gut som Bubba har mere travlt med at vifte med arme og ben og så skal han altid kommentere alle skader og han har sjovt nok altid prøvet det hele selv i hans glorværdige karriere.

Derudover synes jeg, at Arnborg laver alt for mange fejl, han koger rundt i ting konstant og hakker løs og så er det altid en fantastisk underholdende kamp, selvom det måske er dødkedeligt.

De gør et stykket godt arbejde, og så kan vi rookies også følge med..

Det kan du så have ret i, for alt bliver da skåret ud i pap uge efter uge, selv her midt i anden sæson, de har været værter.

Szczesny
Manager

« Svar #1626: 16 Nov 2008, 22:33 »

Arnborg er klart den ringeste - Bubba er sgu meget sjov, ikke alt det hating. Bare en ny head coach til det program, så skal det nok blive godt. Der er bare for mange sammenligninger med drengerøvene Elming og Bøjgaard, og det holder jo ikke, da de næppe bli'r overgået de næste 10 år!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #1627: 16 Nov 2008, 22:35 »

Jeg må erklære mig enig med Metsu1, og sige, at jeg savner de gamle "lækre fødder"-dage.

blomvikings
Manager

« Svar #1628: 16 Nov 2008, 22:37 »

I AGREE. Værten er helt til grin, han har ikke styr på noget som helst, og han fyrer nogle gange nogle sætninger af som lyder fuldstændig vanvittige, og han bliver gang på gang reddet af at bubba og levyson er flinke at "prøve" at kommentere på det han slynger ud. FÅ HAM UD

Metsu1
Manager

« Svar #1629: 16 Nov 2008, 22:39 »

Jeg må erklære mig enig med Metsu1, og sige, at jeg savner de gamle "lækre fødder"-dage.

Lige præcis, Inferno  Thumbs Up

Sådan nogle kommentarer kommer der bare ikke fra de to tosser og Levysohn, men det er det, mange af os vil høre.

Jeg ville ønske, at 3+ ville vise den tidligere kamp om søndagen og så overlade resten til "de gamle" søndag aften og nat.

AMRDK
Gæst

« Svar #1630: 16 Nov 2008, 22:39 »

Øh, jeg kan godt klage over det, det er trods alt et frit land, vi lever i (endnu)

Jeg synes bare, at de er amatøragtige og en gut som Bubba har mere travlt med at vifte med arme og ben og så skal han altid kommentere alle skader og han har sjovt nok altid prøvet det hele selv i hans glorværdige karriere.

Derudover synes jeg, at Arnborg laver alt for mange fejl, han koger rundt i ting konstant og hakker løs og så er det altid en fantastisk underholdende kamp, selvom det måske er dødkedeligt.

Syntes det er lidt for tynde holdninger...
Han roder lidt rundt i det, ja, men overlever vi ikke ? Alle kan lave fejl.
- Tæl iaften hvor mange fejl han laver... Det er ikke mange .

Det er da tydeligt at Bubba & Levysohn har total tjek på ALT indenfor NFL !
Jeg kan ihvertfald ikke klage, OVERHOVED !

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #1631: 16 Nov 2008, 22:40 »

Ikke desto mindre så er crewet på den anden kanal jo ikke dem, man vil bruge, hvis man vil have nye seere.
Deres humor kan forståes af jer gamle, men ikke nye seere, og så har de i følge min mening fokus på for meget andet end sporten..
Jeg mener, vi hører jo heller ikke Werge og Frimann sige, det er vigtigt med en masse mad og cheerleaders for at få en god kamp!

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #1632: 16 Nov 2008, 22:43 »

Lige præcis, Inferno  Thumbs Up

Sådan nogle kommentarer kommer der bare ikke fra de to tosser og Levysohn, men det er det, mange af os vil høre.

Jeg ville ønske, at 3+ ville vise den tidligere kamp om søndagen og så overlade resten til "de gamle" søndag aften og nat.

Præcis! Jeg vil høre en masse kommentarer om alt fra vind til vejr, og hygge mig med en god omgang amerikansk fodbold. Hvis man hver evig eneste kamp i to år fylder seerne med rookie-info, så når seerne aldrig videre fra rookie-stadiet.

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #1633: 16 Nov 2008, 22:50 »

Ja, det er vel essensen af hele debatten.
Jer, der har fulgt med siden Zulu-tiden vil have en masse udenomssnak og kommentarer om dit og dat, høje råb m.m.
På 3+ tager de en mere professionel tilgang til sporten ved at bruge folk, der agerer som reelle kommentatorer, som vi kender dem fra fodbold, i stedet for drengerøvs kommentatorerne...

Metsu1
Manager

« Svar #1634: 16 Nov 2008, 22:51 »

Det her bliver vi aldrig enige om, så jeg synes bare, at vi skal lade den ligger.

Egentlig er jeg total ligeglad med, om du synes, at mine holdninger er for tynde, AMRDK. Faktum er, at jeg synes, Arnborg stinker som vært og jeg har ikke lige alle argumenterne klar, hvorfor jeg synes det, men jeg bryder mig bare ikke om hans evner som studievært, men det er godt for dig, at du OVERHOVED(ET) ikke har noget at klage over  Peace

Ikke desto mindre så er crewet på den anden kanal jo ikke dem, man vil bruge, hvis man vil have nye seere.
Deres humor kan forståes af jer gamle, men ikke nye seere, og så har de i følge min mening fokus på for meget andet end sporten..
Jeg mener, vi hører jo heller ikke Werge og Frimann sige, det er vigtigt med en masse mad og cheerleaders for at få en god kamp!

Hvad skal de også med flere seere, de havde den mest trofaste fanskare, men det har de spoleret og jo, maden og cheerleaderne skal da nævnes til NFL, det er traditioner, man ikke kan komme udenom.

Det slår mig pludselig, at det der nok irritere mig mest, er de skide bet24 reklamer  Wink

Jeg glæder mig til Thanksgiving Thursday, det bliver som i de gode gamle dage og lad os lige få en ting på det rene, der er INGEN, der ved mere om NFL end Claus & Jesper Elming - The NFLmings!

dowie: Ikke for noget, men NFL er en drengerøvssport og intet andet, derfor den megen snak om kvinder og mad  Wink
« Seneste Redigering: 16 Nov 2008, 22:53 af Metsu1 » Logged

Sider: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010