home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 629 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 573417 gange)
AMRDK
Gæst

Sv: NFL
« Svar #1635: 16 Nov 2008, 22:53 »

Jeg er da udemærket klar over det at du muligvis er piv ligeglad, men jeg mener bare at der skal være en ordenlig begrundelse bag det du mener . Og det syntes jeg ikke der er der Smiley

Og så lader vi den ligge Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #1636: 16 Nov 2008, 22:58 »

Jeg er da udemærket klar over det at du muligvis er piv ligeglad, men jeg mener bare at der skal være en ordenlig begrundelse bag det du mener . Og det syntes jeg ikke der er der Smiley

Og så lader vi den ligge Smiley

Jeg har været utilfreds med dem fra starten af og kan egentlig ikke huske, de præcise begrundelser.

Nu er jeg bare træt af dem, hver gang jeg ser dem i studiet til søndagens sene kamp  Wink

Jeg ville næsten ønske, at jeg var startet med at se NFL i sidste sæson, så havde det nok været en anden historie. Mens vi sidder og skriver omkring dette, så synes jeg egentlig, at Bubba og Levysohn gør det fornuftigt i aften  Peace

Noget helt andet, har I set Eagles og Bengals åbenbart har spillet uafgjort, det er ikke noget, man ser hver dag.

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #1637: 16 Nov 2008, 22:58 »

Der er ingen tvivl om, at der er større seerpotentiale på 3+ end Zulu nogensinde vil få. Som en kommerciel tv-kanal ser Viasat selvfølgelig på den økonomiske side af dette...

Ja, det hører da NFL til. Men når Bøjgaard siger "stille" eller "shyy" midt i det hele, fordi de viser nogen billeder af cheerleaders, så synes jeg, det er at synke for dybt.. Men små hjerner, små fornøjelser..

AMRDK
Gæst

« Svar #1638: 16 Nov 2008, 23:01 »

Jeg har været utilfreds med dem fra starten af og kan egentlig ikke huske, de præcise begrundelser.

Nu er jeg bare træt af dem, hver gang jeg ser dem i studiet til søndagens sene kamp  Wink

Jeg ville næsten ønske, at jeg var startet med at se NFL i sidste sæson, så havde det nok været en anden historie. Mens vi sidder og skriver omkring dette, så synes jeg egentlig, at Bubba og Levysohn gør det fornuftigt i aften  Peace

Noget helt andet, har I set Eagles og Bengals åbenbart har spillet uafgjort, det er ikke noget, man ser hver dag.
Det er da godt at du er ved at vende lidt mening  Opstemt

Metsu1
Manager

« Svar #1639: 16 Nov 2008, 23:02 »

Der er ingen tvivl om, at der er større seerpotentiale på 3+ end Zulu nogensinde vil få. Som en kommerciel tv-kanal ser Viasat selvfølgelig på den økonomiske side af dette...

Ja, det hører da NFL til. Men når Bøjgaard siger "stille" eller "shyy" midt i det hele, fordi de viser nogen billeder af cheerleaders, så synes jeg, det er at synke for dybt.. Men små hjerner, små fornøjelser..

Se, nu bliver du jo personlig og så synes jeg, du synker for dybt, da jeg egentlig synes, det er ret sjovt, at de har indført denne regel, men det er nok fordi, jeg er en drengerøv med en lille hjerne  Rullende Øjne

Selvfølgelig ser de økonomi i det, sådan er det desværre med alt i dag og det er også derfor, vi skal se de røvirriterende spots vedr. bet24 konstant, en ting der heller ikke var noget af på Zulu, men derimod en masse små videoer med en masse gøgl om NFL's historie, noget som vi overhovedet ikke høre en skid om på 3+

Det er da godt at du er ved at vende lidt mening Opstemt

Bare rolig, det gør jeg aldrig, men Bubba skal have lidt kredit for aftenens indsats, trods alt  Peace

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #1640: 16 Nov 2008, 23:17 »

Hehe, personlig mod Jimmy, ja.. Jeg er ligeglad, om folk hjemme i stuerne synes, der skal være ro under cheerleaderne, men når man er på nationalt tv, så forventer jeg, at man hæver niveauet for, hvordan man taler, fremfører og opfører sig..

Enig, reklamer er da irriterende. Men det er prisen for at se amerikansk football. Der er jo en grund til, at DR og Tv2 har økonomiske problemer.. Vi kan bare glæde os over, at det kun er 1/10-del af reklameniveauet i USA...

Jeg kan godt lidt se, det I mener med Jens. Der er nogle gange, hvor han mangler ord og pauser lige lidt for længe i det. Det er blevet bedre i år, men kan bestemt blive endnu bedre. Bubby havde lidt samme problemer sidste år, men jeg synes, det er næsten væk i år. Henrik har jeg slet ikke klager over. Han er en perfekt kommentator i min mening.. Derudover har de tre tilsammen en dejlig stor viden om NFL, som jeg selv tror I mere erfarne årgange kan nyde godt af..

Metsu1
Manager

« Svar #1641: 16 Nov 2008, 23:30 »

Hehe, personlig mod Jimmy, ja.. Jeg er ligeglad, om folk hjemme i stuerne synes, der skal være ro under cheerleaderne, men når man er på nationalt tv, så forventer jeg, at man hæver niveauet for, hvordan man taler, fremfører og opfører sig..

Enig, reklamer er da irriterende. Men det er prisen for at se amerikansk football. Der er jo en grund til, at DR og Tv2 har økonomiske problemer.. Vi kan bare glæde os over, at det kun er 1/10-del af reklameniveauet i USA...

Jeg kan godt lidt se, det I mener med Jens. Der er nogle gange, hvor han mangler ord og pauser lige lidt for længe i det. Det er blevet bedre i år, men kan bestemt blive endnu bedre. Bubby havde lidt samme problemer sidste år, men jeg synes, det er næsten væk i år. Henrik har jeg slet ikke klager over. Han er en perfekt kommentator i min mening.. Derudover har de tre tilsammen en dejlig stor viden om NFL, som jeg selv tror I mere erfarne årgange kan nyde godt af..

Det skal ses/høres lidt som en joke, det med cheerleaderne, da det er noget, der er opstået for mange sæsoner siden, men som også kun kendes af de erfarne, så jeg vil give dig ret i, at det måske virker en anelse mærkeligt/useriøst, når man kommer til som en ny NFL-nørd.

Reklamer sucks og det er pisse ærgerligt, at vi ikke længere får de små videoer og reportager, som vi gjorde i Zulu-tiden, for det er noget, man som rookie-seer, kan lære rigtig meget af og det var med til at give mig den der specielle NFL-følelse, som ikke kan forklares  Wink

Arnborg har bare ikke evnerne til at være studievært, han er langsom og så er der generelt for mange fejl i det, han siger  Peace
Du har nok ret med Bubba, han havde det meget med, at skulle forklare og forklare sidste år, hvilket er blevet lidt bedre, men der er stadig meget plads til forbedring.

Jeg synes ikke, de ved nær så meget som NFLming, men det er måske fordi, jeg ikke længere hører så meget efter, hvad det egentlig er, de siger, fordi de (Bubba og specielt Arnborg) ofte vrøvler  Rullende Øjne  Peace

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #1642: 16 Nov 2008, 23:37 »

Fint nok..
Så bliver vi vist heller ikke mere enige i dag Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #1643: 16 Nov 2008, 23:41 »

Fint nok..
Så bliver vi vist heller ikke mere enige i dag Smiley

Det tror jeg heller ikke  Peace

Gad vide om Tennessee ikke bliver til 10-nessee i dag alligevel, JAX lader til at have godt styr på dem!

Rart at se Købmand Kurt med 251 yards bare i første havleg. Warner, Brees og Favre er efter min mening, de fedeste QB's i NFL i denne sæson.

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #1644: 17 Nov 2008, 00:05 »

Næ, det tror jeg ikke de gør. I hvert fald ikke, hvis de ikke får gang i Collins og hans kast.
Jeg tror ikke, de kan løbe den her hjem..

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #1645: 17 Nov 2008, 00:11 »

Undskyld, men hvor er det PIV-hamrende latterligt, at de får straf pga. en jubelscene!

Szczesny
Manager

« Svar #1646: 17 Nov 2008, 00:14 »

JA! Lad dog manden juble!!! ticked off

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

enged
Gæst

« Svar #1647: 17 Nov 2008, 00:19 »

kan man få update på kampene? Opstemt

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #1648: 17 Nov 2008, 00:23 »

Næ, det tror jeg ikke de gør. I hvert fald ikke, hvis de ikke får gang i Collins og hans kast.
Jeg tror ikke, de kan løbe den her hjem..

Hvor jeg elsker at have ret  Smiley
Ét dybt kast og så er Titans foran..

kan man få update på kampene? Opstemt

På nfl.com er der særdeles god dækning af alle kampene...

enged
Gæst

« Svar #1649: 17 Nov 2008, 00:33 »

okay sure :b

Sider: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010