home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1211 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 534325 gange)
coKey
Ynglingespiller

Sv: NFL
« Svar #855: 17 Sep 2008, 16:31 »

Jeg står lidt i et luksus problem på mit fantasi hold... kan ikke bestemme mig for om jeg skal starte Warner (de møder Redskins i DC) eller Breese (møder broncos på udebane)

Selv hælder jeg lidt til Warner... det virker endelig som om at Cards er begyndt at få noget ud af det talent de har haft i flere år

Shaft
Manager

« Svar #856: 17 Sep 2008, 16:38 »

Jeg står lidt i et luksus problem på mit fantasi hold... kan ikke bestemme mig for om jeg skal starte Warner (de møder Redskins i DC) eller Breese (møder broncos på udebane)

Selv hælder jeg lidt til Warner... det virker endelig som om at Cards er begyndt at få noget ud af det talent de har haft i flere år

Hehe jeg står med præsic samme problem i NFL manager holdet. Mit valg faldte på Warner.

Shaft
Manager

« Svar #857: 17 Sep 2008, 17:19 »

Jeg forstår simpelt hen ikke, at du ikke har Cotchery på Reciever listen. Han er imo, et af ligaens bedste mål, og han har da grebet for omkring 250 yards, indtil videre Peace. Men rigtig fed Top 5 Smiley. Glæder mig til at høre/læse mere. Peace

Øhm ?
Cothery har grebet 4 bolde til i alt 100 yards og 1 touchdown. Hvilket giver ham en 41 plads over flest receiving yards i ligaen.

Tavares
Manager

« Svar #858: 17 Sep 2008, 17:30 »

Øhm ?
Cothery har grebet 4 bolde til i alt 100 yards og 1 touchdown. Hvilket giver ham en 41 plads over flest receiving yards i ligaen.
D'oh Ubeslutsom. My mistake Wink

Bruno Caboclo. Siger det bare.

dasmessi
Gæst

« Svar #859: 17 Sep 2008, 17:36 »

http://sporten.tv2.dk/nfl/article.php/id-15680265.html
 Græder Græder
Som Colts fans kan man vel næsten kun græde. Skuffet

Shaft
Manager

« Svar #860: 17 Sep 2008, 20:21 »

http://sporten.tv2.dk/nfl/article.php/id-15680265.html
 Græder Græder
Som Colts fans kan man vel næsten kun græde. Skuffet

Ja det er et hårdt slag for Colts. Bliver spændende at se om de kan ændre forsvars formation, så de kan stoppe løbe angrebene, eller om det nærmest bliver ikke eksisterende.

Shaft
Manager

« Svar #861: 17 Sep 2008, 23:39 »

Så fik Vikings Head-Coach nok af Tarvaris Jackson, og bænker ham nu med Gus.

Jeg synes som der også står i artiklen ikke Tarvaris har været særlig aggresiv i sit spil. Og har længe ventet en reaktion fra Vikings.

Kilde - http://draftday.dk/?q=node/11975

Vinokourov
Manager

« Svar #862: 18 Sep 2008, 07:01 »

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Shaft
Manager

« Svar #863: 18 Sep 2008, 11:46 »

Ja det er rigtigt at Tv2Sport hellere vil vise Ryder Cup end NFL. Hvilket jeg må indrømme er helt forståeligt.

Shaft
Manager

« Svar #864: 19 Sep 2008, 14:39 »

Så er der godt nyt for alle Colts fans. Den store tight end Dallas Clark er blevet taget af skadeslisten, og forventes dermed at spille søndagen kamp. Og Center Jeff Saturday er begyndt træning, men ham er det mere tvivlsomt med. Alt i alt gode nyheder i en svær tid for Colts.

Shaft
Manager

« Svar #865: 20 Sep 2008, 03:30 »

Top 5 - Over odds til søndagens kampe.

Jeg vil idag give jeg nogle bud til nogle af søndagen kampe, som jeg selv vil overveje at spille på. For at alle skal have muligheden for at spille på de samme odds, følger jeg dansk tipstjenestes spillemarked.

5. Green Bay Packers - Dallas Cowboys (2 til 1,50)
Aaron Rodgers er kommet godt for land med sit Green Bay hold. Indtil videre har det været mellem modstandere han har stået overfor. Denne gang kommer et af NFLs bedste hold på besøg, nemlig Dallas Cowboys som så sent som i mandags vandt over Philadelphia Eagles.
Dette spil er som Claus Elming siger, Money ind the bank.

4. Denver Broncos - New Orleans Saints (2 til 2,80)
Broncos har startet sæsonen med Jay Cutler på fremragende vis. To sejre ud af ligeså mange mulige, og endda over en af forhåndsfavoriterne Chargers er godt klaret. Saint og Drew Brees kom ned på jorden igen med Redskinds, hvilket er det jeg tror der får dem til at spille godt i Denver.
Ingen tvivl om det er et sats, men det skal forsøges.

3. Seattle Seahawks - St. Louis Rams 0-9 (1 til 1,75)
Seahawks er kommet virkelig skidt fra start, senest med nederlaget til 49ers i overtiden. Det samme kan man dog siges om St. Louis Rams som ligner et af de dårligste hold i år. Det er en perfekt mulighed for Hasselbeck og Seahawks til at komme tilbage på sporet, og får kniven væk fra struben.

2. Philadelphia Eagles - Pittsburgh Steelers (2 til 2,65)
Eagles vil søge oprejsning efter deres tætte nederlag mod Cowboys. Den kamp var en af de såkaldte offensive kampe. Problemet bliver bare for Eagles at mod Steelers kan man ikke bare score 30 point, og satse på sejren. Steelers er kommet godt for land, og har vist solidt forsvarsspil. Rygterne om Big-Ben skulle være skadet, er også forstummet, hvilket gør dem til favorit på trods af de høje odds.

1. Minnesota Vikings - Carolina Panthers (2 til 2,75)
De fleste penge skal hentes på at Carolina forsætter deres sejrstime til 3-0. Panthers får top-recieveren Steve Smith tilbage efter en karantæne på 2 spilledage som han fik af klubben efter en slåskamp med Cornerback Ken Lucas og gør Panthers endnu farligere offensivt. Vikings har valgt at smide Tarvaris Jackson af holdet, hvilket gør at man starter med en middel quaterback, og husker man at Adrian Peterson render rundt med en halvskade i baglåret som han fik mod Colts, så burde det være en sikker sejr til et stærkt Panthers hold.

« Seneste Redigering: 20 Sep 2008, 15:32 af Shaft » Logged

Yessir
Manager

« Svar #866: 21 Sep 2008, 20:12 »

Nogen der ser dagens tidlige kampe, og kan anbefale en af dem?

dasmessi
Gæst

« Svar #867: 21 Sep 2008, 20:14 »

Glæder mig helt vildt til at se Colts slå Jaguars. Det burde ikke være et problem. Godt nok har vi Sanders ude, men forsvaret gjorde det fint mod Vikings.

tonsborg
Ynglingespiller

« Svar #868: 21 Sep 2008, 20:18 »

miami Føre over new england med 21-6

dasmessi
Gæst

« Svar #869: 21 Sep 2008, 20:21 »

miami Føre over new england med 21-6
Fedt. Hvad quarter er de i?

Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010