home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1132 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 534161 gange)
Chakana
Manager

Sv: NFL
« Svar #840: 16 Sep 2008, 22:57 »

Wooow Shaft!
Niiice indlæg, det giver et godt billede af det hele hvis man ikke ved så meget om det..(ikke fordi at jeg ikke gør crazy )

Arsenal Football Club

Shaft
Manager

« Svar #841: 17 Sep 2008, 00:13 »

Wooow Shaft!
Niiice indlæg, det giver et godt billede af det hele hvis man ikke ved så meget om det..(ikke fordi at jeg ikke gør crazy )

Tak for de fine ord Smiley

Håber det kan give folk et overblik om hvem der har gjort det bedst i starten af sæsonen.

Regner med jeg laver en form for top 5 i morgen. Nogle forslag ?

Shaft
Manager

« Svar #842: 17 Sep 2008, 15:28 »

Top 5 - Over største overraskelser

5. Adam Vinatieri - Colts Kicker

Adam Vinatieri er en af de mest respekterede kickers i NFL. Vinatieri startede sin karriere i 1996 hos New England Patriots som han spillede for indtil 2005 inden turen gik til Indianapolis Colts.
Han er også kendt for at sparke de lange field goals ind. Hans rekord fra 2002 lyder på en 57 yards kick. Derfor var det også en stor overraskelse da han i søndags mod Vikings brændte et 38 yards forsøg. Han formåede dog at vende tilbage og afgøre kampen med 6 sekunder igen på et 47 yards forsøg.

4. Carson Palmer - Bengals QB

Han er blevet kaldt en af NFL bedste quarter backs. Palmer var i 2006 playoff udsat for en alvorlige korsbånd skade som gjorde at han var ude i 6 måneder inden han kom tilbage på træningsbanen til sidste års sæson. En sæson der gik okay med 26 touchdowns og 20 interceptions. Derfor var der store forventninger til Cincinnati Bengals offensiv i år. Efter kampe mod Baltimore Ravens og Tennessee Titans har man dog kun scoret skuffende 17 points.
Carson selv har endnu ikke kastet et touchdown, hvilket slet ikke virker som ham. Det er derimod blevet til 3 interceptions, og en QB. rating på skuffende 37,1. Dermed ser det ud til Bengals går en skuffende sæson i møde.

3. Matt Forte - Bears RB

Chicago Bears valgte i år at tage Matt Forte ind som Running Back efter han havde imponeret på sit college (Tulane). Og kan man snakke om en rookie som har imponeret i de første runder, så kan man ikke komme uden om Forte.
Han har endnu ikke lavet en fumble i ligaen, og viste mod Indinapolis Colts i første uge, at han kan løbe med et højt gennemsnit. Hele 5,3 blev det til i snit per løb. Nå man derudover lægger et enkelt touchdown, og et løb på lidt over 50 yards til, så får man virkeligheden for Matt Forte og Bears. I sidste uge mod Panthers løb forte for 92 yards, hvilket giver ham i alt 215 yards og et gennemsnit på 4,7.

2. Darren Sproles - Chargers RB

Nå man snakker om kickoff returns så vil de fleste i år nok nævne Felix Jones som gjorde det fantastisk mod Eagles i monday night football med et touchdown og et langt return. Derfor går Chagers Sproles lidt i glemmebogen da han med sit 103 yards lange kickoff return mod Broncos dagen i forvejen.
De fleste vil nå man modtager bolden i sin egen endzone, lave et touchback, men ikke Darren, som tog chancen og leverede et touchdown.

1. Cortland Finnegan - Titans CB

Cortland Finnegan er igang med sin tredje sæson for Titans. Sidste år lykkedes det Finnegan at lave sit første og eneste interception i sin karriere, lige indtil denne sæson. For efter to kampe, mod Jaguars og Bengals ligger Finnegan øverst på interceptions listen med hele 3 styks.
At han så ikke har leveret noget returns på dem betyder intet. Han har derudover også lavet 9 taklinger. Alt i alt en god start for Titans Corner Back.

Tavares
Manager

« Svar #843: 17 Sep 2008, 15:45 »

Jeg forstår simpelt hen ikke, at du ikke har Cotchery på Reciever listen. Han er imo, et af ligaens bedste mål, og han har da grebet for omkring 250 yards, indtil videre Peace. Men rigtig fed Top 5 Smiley. Glæder mig til at høre/læse mere. Peace

Bruno Caboclo. Siger det bare.

eucalyptus
Gæst

« Svar #844: 17 Sep 2008, 15:47 »

Så skulle den tidligere Bears runningback Cedric Benson være på vej til Lions! Spændende med deres alternativer på RB efterhånden.

http://www.draftday.dk/?q=node/11972

Shaft
Manager

« Svar #845: 17 Sep 2008, 15:51 »

Ja det bliver spændende med Cedric Benson. Jeg forstår dog ikke, at ingen hold kan bruge Shaun Alexander. Det er meget mystisk.

eucalyptus
Gæst

« Svar #846: 17 Sep 2008, 16:00 »

Ja det bliver spændende med Cedric Benson. Jeg forstår dog ikke, at ingen hold kan bruge Shaun Alexander. Det er meget mystisk.
Man kan diskuterer frem og tilbage for og-imod Shaun Alexander, men hans styrke er ikke det samme som den en gang har været. Han har alligevel længe været rygtet på vej til Bengals, men har endnu ikke skrevet under på noget trods flere work outs hos dem.

Syndt at se ham ledig på markedet nu hvor vi nærmer os game week 3. Men jeg er ikke chokeret over det, de fleste hold er ret godt loaded i backfielden.

Shaft
Manager

« Svar #847: 17 Sep 2008, 16:10 »

Man kan diskuterer frem og tilbage for og-imod Shaun Alexander, men hans styrke er ikke det samme som den en gang har været. Han har alligevel længe været rygtet på vej til Bengals, men har endnu ikke skrevet under på noget trods flere work outs hos dem.

Syndt at se ham ledig på markedet nu hvor vi nærmer os game week 3. Men jeg er ikke chokeret over det, de fleste hold er ret godt loaded i backfielden.

Nei ikke disideret chokeret men stadig synd. Han vil også for sit nye hold kunne skaffe en masse god PR, problemet er nok også han vil have for meget i løn.

Der er ellers gode muligheder for Rams og Dolphins kunne bruge en ny RB, da de to Jacksoner har skuffet.

eucalyptus
Gæst

« Svar #848: 17 Sep 2008, 16:14 »

Nei ikke disideret chokeret men stadig synd. Han vil også for sit nye hold kunne skaffe en masse god PR, problemet er nok også han vil have for meget i løn.

Der er ellers gode muligheder for Rams og Dolphins kunne bruge en ny RB, da de to Jacksoner har skuffet.
Hvilke 2 jacksoner? Kender kun en jackson fra Rams så vidt jeg ved:) Hævet Øjenbryn Cool
Dolphins backfield er rigtig god. Man har Ronnie Brown og Ricky Williams, godt nok har de ikke imponeret indtil videre, men det skyldes mest deres linje.

Men ja 2 muligheder der også!

Shaft
Manager

« Svar #849: 17 Sep 2008, 16:18 »

Ved ikke lige hvorfor jeg skrev 2 jacksoner Wink Det var selvfølgelig Ricky Williams jeg tænkte på Smiley

eucalyptus
Gæst

« Svar #850: 17 Sep 2008, 16:19 »

Ved ikke lige hvorfor jeg skrev 2 jacksoner Wink Det var selvfølgelig Ricky Williams jeg tænkte på Smiley
Tænkte nok at du mente Ricky! Opstemt Men det er vel næppe en ære at løbe for Rams i år;)Opstemt
 Peace Græder

Shaft
Manager

« Svar #851: 17 Sep 2008, 16:22 »

Tænkte nok at du mente Ricky! Opstemt Men det er vel næppe en ære at løbe for Rams i år;)Opstemt
 Peace Græder

Nej Rams virker til at skulle end og lege blandt de dårligeste hold i år. Desværre.

Men derfor burde Rams nemlig tage chancen inden løbet helt er kørt. Det vil være en skarm, hvis de går en sæson som Miami sidste år.

eucalyptus
Gæst

« Svar #852: 17 Sep 2008, 16:24 »

Nej Rams virker til at skulle end og lege blandt de dårligeste hold i år. Desværre.

Men derfor burde Rams nemlig tage chancen inden løbet helt er kørt. Det vil være en skarm, hvis de går en sæson som Miami sidste år.
Det er klart. Også større chance for at blive en del af et one two punch sammen med Jackson. Jeg ser dog stadig ikke Alexander mere som en super løsning. Han må siges at være kortsigtet og PR værdi som du selv har nævnt.
Nu hvor vi er i NFL verden, hvem holder man så med:)?

Shaft
Manager

« Svar #853: 17 Sep 2008, 16:27 »

Det er klart. Også større chance for at blive en del af et one two punch sammen med Jackson. Jeg ser dog stadig ikke Alexander mere som en super løsning. Han må siges at være kortsigtet og PR værdi som du selv har nævnt.
Nu hvor vi er i NFL verden, hvem holder man så med:)?

Jeg holder ikke med noget hold i NFL. Heldigvis synes jeg selv. Det gør jeg kan nyde fodbolden, lige meget hvilken kamp der bliver vist i fjerneren.

eucalyptus
Gæst

« Svar #854: 17 Sep 2008, 16:29 »

Jeg holder ikke med noget hold i NFL. Heldigvis synes jeg selv. Det gør jeg kan nyde fodbolden, lige meget hvilken kamp der bliver vist i fjerneren.
Det er også skønt nok! Så slipper man for at komme helt op og køre når ens hold taber!:) funny

Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010