home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 579 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 534107 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: NFL
« Svar #825: 16 Sep 2008, 18:12 »

Min placering i NFL Manager efter prøverunderne blev 383. Det er jeg fint tilfreds med, skal vist kun lave en enkelt ændring på holdet ser det ud til.

Shaft
Manager

« Svar #826: 16 Sep 2008, 18:13 »

I NFL manager lå jeg nummer 360, og har nu fået lavet mine sidste ændringer på mit hold. Glæder mig til at se hvordan det går folk nå det virkelig går igang Smiley

Synes det er lidt skuffende der kun er 10 tilmeldte i vores egen lille FmFreaks liga Skuffet

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #827: 16 Sep 2008, 18:23 »

NFL manager placering: 101. Håber de har fikset problemerne med at sætte opstilling nu  Smiley

Ahva? Så var det ikke min egen fejl, at Manning ikke var inde? Ham har jeg desuden smidt væk, Manning. Jeg har nemlig en lille fidus til en anden gut!
Kommer desuden med en ny udgave af mit hold... Så snart de lukker for transfers.

Real Madrid <3

Zone 43
Manager

« Svar #828: 16 Sep 2008, 18:24 »

I manager spillet er placeret på en 3.490 plads, og en 2201. plads i picks med 683 point :-)

I kan godt føle jer truet, for det var kun opvarmningen Djævel

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Shaft
Manager

« Svar #829: 16 Sep 2008, 18:30 »

Ahva? Så var det ikke min egen fejl, at Manning ikke var inde? Ham har jeg desuden smidt væk, Manning. Jeg har nemlig en lille fidus til en anden gut!
Kommer desuden med en ny udgave af mit hold... Så snart de lukker for transfers.

Nej der har været nogle fejl, især i første runde for mit vedkommende hvor den lavede et random hold ud af dem man havde købt.

Og lyder spændende med dit nye hold.

I manager spillet er placeret på en 3.490 plads, og en 2201. plads i picks med 683 point :-)

I kan godt føle jer truet, for det var kun opvarmningen Djævel

Jeg føler mig allerede truet Wink

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #830: 16 Sep 2008, 18:44 »

Og lyder spændende med dit nye hold.

Ja, "you wish"... Det ville vel være fint i Madden 08 og 09, men ved snart ikke. Kan dog røbe, at jeg spiller 4-1, og ikke 3-2 som jeg tror de fleste gør!

Real Madrid <3

Shaft
Manager

« Svar #831: 16 Sep 2008, 18:47 »

Ja, "you wish"... Det ville vel være fint i Madden 08 og 09, men ved snart ikke. Kan dog røbe, at jeg spiller 4-1, og ikke 3-2 som jeg tror de fleste gør!

Jeg har allerede været inde og stille hold til næste runde. Og har valgt med de spiller jeg har, og med de kampe der bliver spillet, valgt en 4-1 formation også. Wink

Yessir
Manager

« Svar #832: 16 Sep 2008, 19:13 »

Puha jeg har lige mange ændringer på mit hold, frygter jeg har jinxet det nu Skuffet

Yessir
Manager

« Svar #833: 16 Sep 2008, 19:34 »

Også lige en hurtig historie fra DeSean Jacksons tid i high school: Han prøvede at hoppe ind i endzone fra 5 yards linjen, men landede på 1 yard linjen. Det ligger åbenbart til ham at tage dumme beslutninger Opstemt

Og nu med youtube video  Grin
http://www.youtube.com/v/K7hbzpZilJE

Og til dem der ikke har set brøleren fra i nat
http://www.youtube.com/v/F5YvARNj-6Y

Jeg griner stadigvæk!  funny
« Seneste Redigering: 16 Sep 2008, 19:55 af Yessir » Logged

Shaft
Manager

« Svar #834: 16 Sep 2008, 20:16 »

Det er et af de ting DeSean Jackson skal blive bedre til. Hvilket også giver sig selv Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #835: 16 Sep 2008, 20:30 »

Hahahaha fantastiske videoer der. Havde ikke lige set nogen af dem!

Zinqo
Juniorspiller
**

« Svar #836: 16 Sep 2008, 20:38 »

det er sq ikke for smart. Opstemt men mon han har fået en del høvl for det? Smiley

Brodtgaard
Manager

« Svar #837: 16 Sep 2008, 21:07 »

Så er Brodtgaard Kings også med i manager-ligaen Smiley

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Shaft
Manager

« Svar #838: 16 Sep 2008, 21:35 »

Så er Brodtgaard Kings også med i manager-ligaen Smiley

Perfekt. Jo flere desto bedre Opstemt

Shaft
Manager

« Svar #839: 16 Sep 2008, 22:38 »

De første 2 uger

De første to uger af NFL er gået, og vi har dermed fået de første indikationer på hvem der vil noget i år, og hvem man ikke skal regne med.
Dette indlæg vil handle om de offensive spillere på holdet, nemlig Quarter Backs, Running Backs og Wide Reciever.

Et hvert hold skal bruge en god Quarter Back for at komme til tops. Quarter Backen er lederen for holdet, manden der skal tage de vigtige beslutninger, og samtidig tage de store sats nå han kaster en bold ned af banen.
En af de såkaldte måder man finder ud af hvordan en QB gør en godt stykke arbejde er via QB rating. Toppen på denne rating er 158,3 og det laveste er 0,0.

Hvis man kigger nedover top fem på denne såkalte rating ser man de velkendte og meget omtalte navne. Den tidliger Super-Bowl vinder Ben Roethilsberger hussere i toppen med en rating på hele 136,3. Big-Ben er dog ikke blevet sat under det store pres endnu, da Steelers i deres første to kampe har mødt Browns og Texans som begge er blevet slået, og formentlig ikke hører til toppen af ligaen.
Den største overraskelse står den rutineret Kurt Warner for, med sit Arizona Cardinals, som uden de store problemer har slået 49ers og Dolphins. Kurt har endda ramt på 38 ud af sine 54 forsøg, hvor der ikke er blevet kastet nogle interceptions, men derimod 4 touchdowns.
De to næste på listen er dem som stod for søndagens mest dramatiske kamp. Nemlig Phillip Rivers som denne gang er ovre Jay Cutler. De har begge kastet imponerende 6 touchdowns, og begge kun kastet 1 interception. Jay Cutler er endda også den QB som har kastet for flest yards i gennemsnittet, nemlig 325 styks.
Der vil hele sæsonen blive lagt mærke til det indburdes forhold mellem Aaron Rodgers og legenden Brett Favre. Det ser dog ud til Green Bay træf det rigtige valg da man sendte Favre væk fra holdet. Aaron Rodgers ligger nemlig på 5 pladsen indtil videre. Det uden at have kastet en eneste interception endnu, selvom man lagde ud mod Vikings i første kamp. Det samme Vikings forsvar som interceptede Peyton Manining 2 gange i søndags.
Brett Favre må derimod tage til takke med en 10 plads efter de første to runder. Det gør han med en rating på 104.1, og har desuden kastet 3 touchdown, men også en enkelt interception.

Mange kender jo til Tom Bradys alvorlige skade. Han formåede dog inden han blev taklet at kaste 11 gange, hvor de 7 af dem blev grebet til 76 yards.
En helt forfærdelig start har Bengals fået. Skylden kan man meget vel ligge over på Carson Palmer som har kastet 3 interceptions og endnu ikke et eneste touchdown. Det giver ham en rating på 37,1.

Vi bevæger os nu over til Running backsne hvor man efter første spillerunde troede at Michael Turner virkelig ville tage revanche for at have været backup til L.T i Chargers indtil. Turner har valgt at forsøge sig i Falcons, hvor han startede med at løbe hele 220 yards mod Detroit Lions. Man kom dog ned på jorden igen da han i søndags mod Buccanears kun fik købet 42 yards. Det giver han ham en total på 262 yards, hvilket er nok til at placere ham på en anden plads efter to uger.
Sidste års komet Adrian Peterson har nemlig formået at løbe for en yard mere. Alligevel er Vikings 0-2 efter de første to runder, og Peterson har også kun løbet et enkel touchdown.
Steelers førte quarter back ratingen. I løbene måtte man dog tage til takke med en tredje plads efter to runder. Willie Parker har formået at løbe 243 yards, hvor man især i den første kamp mod Texans imponerede med 3 toucdowns og 138 yards.
Den næste på listen er lidt af en overraskelse da Rookien Matt Forte har fået en fremragende start for Chicago Bears. Allerede i den første kamp mod Colts lykkedes det manden fra LA. at score sit første og foreløblig eneste touchdown, og fik løbet for 123 yards. Derefter blev det til 92 yards mod Panthers.
Darren McFadden fra Oakland Raiders tager den sidste plads på top 5 med hele 210 yards. Det lignede ellers ikke den bedste start fra McFadden og Raiders som mod Broncos tabte 41-14. Darren fik selv kun løbt 46 yards i den kamp. Mod Kansas City Chiefs overraskede Raiders dog, og vandt hele 23-8. Her løb Darren også hele 164 yards. Som den eneste i top 5 har Darren McFadden dog lavede fumbles. Og det endda to af dem, hvor det kun var en enkelt hvor det lykkedes modstanderen at få fat i bolden. Begge skete mod Chiefs.
Kigger man ned mod den anden ende finder man overraskende Joseph Addai fra Colts, som kun har formået at løbe 64 yards på 27 forsøg, hvilket giver et gennemsnit på 2,4.

For en quarter back skal være god, må hans våben også være i top. Det leder os over til det sidste, nemlig Wide Recieverne.
Jeg fortalte lidt om tidligere at Aaron Rodgers havde startet godt. En af grunde til det, er at Greg Jennings har grebet 11 bolde, som han har ført til hele 258 yards, og det endda uden at lave et eneste touchdown.
Selvom man har et af NFL dårligeste hold, så besider Detroit Lions dog en af de bedste Wide Reciever i ligaen. Calvin Johnson er navnet, og har grebet 13 bolde, som har ført ham til 236 yards, og 2 touchdown indtil videre i sæsonen.
Cardinals Kurt Warner har haft to vigtige Wide Reciever i Larry Fitzgerald og Anquan Boldin. Det er dog kun sidst nævnte som ligger i top fem, nærmere på en tredje plads med 14 grebet bolde til 222 yards og 3 touchdowns.
Sidste mand var en mand som så sent som igår lavede et tåbeligt spil, som også gør han står uden nogle touchdown endnu, men med en fumble. DeSean Jackson er navnet på manden fra Philadelphia. DeSean har grebete 12 bolde til 216 yards.
Sidste mand på listen er Eli Mannings reciever Plaxico Burress, som har grebet 13 bolde til 214 yards. Et enkelt touchdowns er det dog også blevet til for manden som gik på Michigan State.

Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010