home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 404 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 282 283 [284] 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 495051 gange)
Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4245: 30 Mar 2015, 22:01 »

Hahaha. WHEW. Alt den snak om et 2. eller 3. round pick i 2015 og så er det bare et 2016 5th round pick. lolololol.

Det fandme lamt Peace tror sgu nok de overlever !
Logged

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4246: 05 Apr 2015, 17:07 »

Til alle jer som endnu ikke har fået købt madden 15 kan det fås nu til 215kr på PS store Opstemt
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NFL
« Svar #4247: 28 Apr 2015, 13:09 »

Okay, draften er lige om hjørnet og jeg er hyped af. Det er så nervepiernede, når man har et top 10 pick I tell you. Der er så mange muligheder og så mange ting, der kan gå galt. Jeg ligger og roder med 3 relativt mulige scenarier:

Det skal lige sige, at jeg er 95% sikker på, at vi no matter what, drafter en EDGE rusher.

scenarie 1:
Dette er også det scenarie, som jeg finder mest realistisk. Falcons bliver, hvor de er, pick #8, og vælger den best available EDGE rusher, som nok vil være Bud Dupree fra Kentucky. Jeg er helt okay med Bud Dupree. Han er et monster. En atletisk freak. 6'4, 269lbs og løb en 5.56 ved NFL Combine. Clowney, der stadig er EDGE GAWD, løb 4.53. Dupree er ikke en lige så talentfuld football-spiller som Clowney, men kigger man på de atletiske evener, så er Dupree ikke langt fra Clowney. Dupree havde et 42" vert jump, hvilket var 2nd best blandt alle EDGE rusher og 11.6" board jump, hvilket var bedst blandt alle EDGE rushers.

Dupree har dog et knock på sig. Hans produktion matcher ikke hans atletisk evener. En af grundene til det er, at han hos Kentucky blev bedt om at lave en masse andet end bare at rush the passer, hvilket han er born to do. De droppede Dupree meget i coverage, hvilket han er habil i, men det er bare synd, når han er så meget bedre til at komme efter modstanderens QB.

Dupree er meget rå. I college vandt han på, at være en så meget bedre atlet end modstanderne. Det kommer han ikke til at vinde på i NFL. Derfor skal Dupree et sted hen, hvor han kan blive udviklet som football-spiller. Derfor tror jeg også, at Atlanta er et godt sted for Dupree, der spillede high school football i Wilkinson County i Georgia. Dan Quinn er en D-Line GAWD, der har udrettet underværker med f.eks. Michael Bennett, der sidste sæson, var en af de bedste defensive spillere i ligaen.

scenarie 2:
Thomas Dimitroff, Falcons' GM, har ikke gået en draft, hvor han ikke har entet tradet op eller ned. I år kommer Dimitroff   også til at trade og D. Orlando Ledbetter, Atlanta Journal Constitution, samt, den lidt mere anerkendte, Albert Breer, NFL Network, spekulerer i, om Dimitroff laver en deal med enten Oakland eller Jacksonville for at komme op og picke som enten #3 eller #4. Målet her skulle enten være Dante Fowler Jr. fra  Florida eller Vic Beasley fra Clemson.

Dante Fowler Jr. skulle, ifølge Breer og Ledbetter, være målet. Fowler har da også en ret åbenlys Falcons connection. Dan Quinn var DC/DL coach hos Florida fra 09-10, hvor han manden, der fik Dante Fowler til at signe sit LOI for Florida. Beasley spillede, ligesom Dupree, high school football i Georgia og har flere gange udtrykt, at han rigtig gerne ser, at Falcons drafter ham.

Det hele kommer an på prisen, men hvis man kan trade op til pick #3 eller #4 uden at skulle give op pick #42, så synes jeg man skal sige gogogo. Beasley er, imo, den bedste EDGE rusher i draften og Fowler Jr. er som skræddersyet til LEO-rollen i Quinns scheme.

scenarie 3:
Det er nok det mest unlikeyly scenarie, men jeg vil bestemt ikke udelukke, at det sker. Lad os sige, at Fowler Jr., Beasley, Dupree og Leonard Williams alle er væk, når Falcons picker #8. Hvad gør man så? Reacher man med Shane Ray fra Missouri, der, modsat Dupree, havde en fin college produktion, men er en meget begrænset atlet og ikke har et nært lige så højt loft som Dupree eller trader man et par picks ned og tager et wildcard som Randy Gregory fra Nebraska, der for bare en måned siden lignede et sikkert top 5 pick, men en failed drug test (weed) ved Combine, et rygte om, at han ved et team visit vejede under 230lbs og et stort spørgsmål ved hans modenhed, har sat Gregory i fri fald.

Lad mig sige det sådan: Jeg vil ikke have Shane Ray i første runde. Ved pick #42 er han a-okay, men ikke i første runde. Jeg tror/frygter dog, at Falcons' big three: Dan Quinn, Thomas Dimitroff og Scott Pioli er højere på Shane Ray end de fleste andre, hvorfor jeg ikke vil udelukke, at vi picker ham ved #8. Jeg håber dog ikke, at det sker.

Gregory har jeg egentlig ikke noget imod ved pick #8. Han har kæmpe upside og er allerede en meget talentfuld EDGE rusher. Der er dog store spørgsmålstegn ved ham. Jeg er, tbh, ret careface med, at han dumpede en drug test (weed) ved Combine. Yeah, NFL har set skrækeksempler som Justin Blackmon og Josh Gordon og Gregory var en failed drug test hos Nebraska fra at blive smidt af holdet, men jeg vælger at tro på, at Falcons er er af de hold, der kan tage hånd om Gregory og hjælpe med med at udløse hans kæmpe potentiale.
Jeg er ligeledes ret careface med Gregorys vægt. Yeah, det er bekymrende, at han ikke rigtig kan holde en vægt på de +240lbs, men kid can play ball not matter what. På et tidspunkt spillede han endda på 218lbs og han var stadig en GAWD. Se bare hans tape mod Miami, hvor han stjal Ereck Flowers, der af visse NFL eksperter regnes som den bedste OT i draften, 's lunch money. Gregory kan naturligvis ikke spille på 218lbs i NFL, hvilket er mindre end hvad end solid NFL HB vejer, men det kommer han heller ikke til.
Spørgsmålet om Gregorys modenhed gider jeg ikke rigtig tage stilling til. Yeah, han er 22 og sikker umoden på en del punkter so what?

og lige en tl;dr:
Falcons bliver ved pick #8 og vælger Bud Dupree fra Kentucky.
Falcons trader enten op til pick #3 eller #4 og vælger Dante Fowler Jr. fra Florida eller Vic Beasley fra Clemson.
Falcons bliver ved pick #8 eller trade et par picks ned og vælger Shane Ray fra Missouri eller Randy Gregory fra Nebraska.

Hvis I selv har nogen spørgsmål til NFL draften, så stil dem og jeg skal se, om jeg kan svare på dem.
Logged

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4248: 28 Apr 2015, 13:24 »

Jeg håber bare at mine vikings får lavet et ordentligt pick i første runde. Jeg vil være tilfreds med enten Trae Waynes, Devante Parker eller Todd Gurley.

Den sidste vil jeg nok foretrække, hvis AP bliver tradet.

Jeg håber også at de i en af de sidste runder vil tage et skud på Rakeem Cato QB fra Marshall.
Bare som development bag Teddy Bridgewater
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NFL
« Svar #4249: 28 Apr 2015, 13:32 »

Er så nervøs for draften.. Er Chargers fan og med alle de rygter der om vi trader Rivers væk for at få Mariota.. Det håber jeg fandeme ikke.. Håber vi drafter en RB i første runde, gerne Melvin Gordon eller Todd Gurley. En DT ville også være fedt.
Logged

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4250: 28 Apr 2015, 13:35 »

Jeg tror ikke på rygterne om at Chargers vil trade Rivers for Mariota. Rivers bliver i SD

Det jeg frygter ved Mariota er at han får en RGIII karriere. Plaget af skader.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NFL
« Svar #4251: 28 Apr 2015, 13:41 »

Det er gået forbi min næse, men Shane Ray, som jeg omtaler i indlægget ovenover, blev mandag morgen cited for possession of marijuana og en traffic violation. Det er nok ikke noget, der skader hans stock det vilde, men jesus det er dumt. 3 dage før draften og du bliver snuppet med weed. Jesus. Ray har virkelig haft en elendig optakt til draften. En af de værste comebines længe, rygter om, at hans fodskade kræver en operation, der vil holde ham ude i optil 5 måneder og nu det her.


Det er egentlig lidt ærgerligt fordi selvom jeg ikke er fan af football-spilleren, Shane Ray, så er jeg ret stor fan af personen, Shane Ray. Se bare det her indslag, som B/R har lavet om ham: http://bleacherreport.com/articles/2438138-shane-ray-chasing-his-fathers-ghost-while-escaping-the-murder-factory?search_query=Shane%20Ray
Logged

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4252: 28 Apr 2015, 13:45 »

Det at han blev cited for possesion of Marijuana vil ikke skade hans stock, så er det kun at han falder 1-4 picks længere.

Hans fodskade til gengæld kan komme til at koste ham en del, hvis den altså er så alvorlig som den bliver omtalt som.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NFL
« Svar #4253: 28 Apr 2015, 14:59 »

Jeg tror ikke på rygterne om at Chargers vil trade Rivers for Mariota. Rivers bliver i SD

Det jeg frygter ved Mariota er at han får en RGIII karriere. Plaget af skader.

Spørgsmålet er bare om vi bliver i SD. Rivers gider vist ikke til LA. Tror heller ikke på det, men rygterne bliver ved, så er nervøs.
Logged

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4254: 29 Apr 2015, 19:04 »

Hvis du spørger mig, så skal Chargers blive i SD. Qualcomm er også et fedt stadion de har der.

Ja, jeg ved godt at det nye stadion i LA bliver kæmpe, og sikkert også fantastisk, men SD er og bliver Chargers. Så vidt jeg ved har chargers ikke været i nogen anden by end SD.

Til gengæld tror jeg at St. Louis snart mangler et hold. Enten dem eller Jacksonville.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NFL
« Svar #4255: 29 Apr 2015, 21:05 »

Hvis du spørger mig, så skal Chargers blive i SD. Qualcomm er også et fedt stadion de har der.

Ja, jeg ved godt at det nye stadion i LA bliver kæmpe, og sikkert også fantastisk, men SD er og bliver Chargers. Så vidt jeg ved har chargers ikke været i nogen anden by end SD.

Til gengæld tror jeg at St. Louis snart mangler et hold. Enten dem eller Jacksonville.
Håber også vi bliver. Men tvivler. Qualcom er vist ikke i den bedste stand. Der er snak om vi skal dele stadion med Raiders, hvilket jeg vil hade. Vi var et år i LA før vi flyttede til San Diego. Problemet er bare vi ikke kan få godkendt byggeriet i SD fordi der en vist en der bare nedstemmer det.. Men vi trænger til nyt stadium..
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4256: 01 Maj 2015, 02:11 »

Nogle der følger draften?
Logged

JaWocKa

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4257: 01 Maj 2015, 02:37 »

Ja.
Logged


Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NFL
« Svar #4258: 01 Maj 2015, 13:49 »

Melvin Gordon. Okay med vi fik ham, ikke tilfreds med det vi gav for at trade op. Tror stadig han havde været der ved vores pick.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4259: 02 Maj 2015, 09:11 »

Som Patriots fan er jeg svært begejstret for Malcom Brown! Opstemt Kæft hvor er det lækkert!

Som Patriots fan er jeg svært utilfreds med de to andre valg! Skuffet Kæft hvor er det underlige beslutninger
Kan delvis forstå lidt, fordi de begge har høj fodbold IQ og er solide personer (tror de brændte nallerne på Hernandez). Men der var andre spillere tilgængelig som giver mere mening og havde større talent!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: 1 ... 282 283 [284] 285 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010