home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 319 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 281 282 [283] 284 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 495038 gange)
Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NFL
« Svar #4230: 21 Dec 2014, 22:44 »

Vild kamp igår af mine Chargers. Nu skal vi "bare" slå Cheifs i den sidste kamp og vi er i playoff!
Logged

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4231: 22 Dec 2014, 14:21 »

Nogen af jer der har Madden 15, som evt. har lyst til at starte en connected franchise? Smiley
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NFL
« Svar #4232: 22 Dec 2014, 15:52 »

What a time to be alive:
Logged

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4233: 01 Feb 2015, 13:45 »

Hvor mange er klar på SB i nat? Opstemt

Skal i have noget specielt, skal i være nogen sammen og se den?
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4234: 01 Feb 2015, 13:49 »

Jeg skal se den hjemme ved mig selv og for mig selv.
Udover det skal jeg have rødvin, øl, lasagne og nachos med ost.

Udover det glæder jeg mig helt sindsygt til half time showet!
Og ja... Kampen bliver nok også ok..

Logged


Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4235: 10 Mar 2015, 21:32 »

NFL har glemt al anstændighed og er selvantændt. Alt er godt. Bortset fra, at Rams trader Sam Bradford til Eagles for Nick Foles og et pick. Hvad fanden er meningen? Jeg kan sgu da ikke heppe på Foles? Desuden er Sam Bradford min 'enfant terrible' i NFL. Jeg ved godt, at han aldrig bliver rask, men for satan... Hvis han gjorde, kunne jeg sige, jeg havde været med hele vejen!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4236: 10 Mar 2015, 21:36 »

Oh! Og af andre interessante ting fra det seneste døgn kan nævnes:

Niners stjerne LB Patrick Willis indstiller karrieren i en alder af 30 og efter otte sæsoner. Seriøst!
Saints har skippet Jimmy Graham til Seahawks (af alle!) for Max Unger og 1. round
Haloti Ngata har sagt farvel til Ravens og go'daw til Detriot. Han passer perfekt ind. Bad man in a bad city!

EDIT! OG - måske vigtigst overhovedet - så lader det til, Jake Locker trækker stikket og kalder den en karriere. Ved ikke helt, hvad jeg vil kalde det...
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4237: 10 Mar 2015, 22:08 »

Jeg er sådan lidt rundt på gulvet og forsøget at få et overblik på det vanvittige vandfald af ting der lige skete i NFL
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4238: 10 Mar 2015, 23:25 »

Colts signs Frank Gore.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4239: 10 Mar 2015, 23:43 »

Colts signs Frank Gore.
Fantastisk signing. Det lover godt. Der er rygter om at Andre Johnson også ryger til Colts. Det er en meget spændende karrussel af signings der sker i øjeblikket. Som Colts fan er jeg mere end spændt på, hvad der mere ryger ind!
Logged

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4240: 11 Mar 2015, 00:56 »

NFL har glemt al anstændighed og er selvantændt. Alt er godt. Bortset fra, at Rams trader Sam Bradford til Eagles for Nick Foles og et pick. Hvad fanden er meningen? Jeg kan sgu da ikke heppe på Foles? Desuden er Sam Bradford min 'enfant terrible' i NFL. Jeg ved godt, at han aldrig bliver rask, men for satan... Hvis han gjorde, kunne jeg sige, jeg havde været med hele vejen!

Rams har efter min mening gjort den bedste handel ! En spiller der konstant er skadet + 5th round pick for Foles(Pro Bowl + offensive mvp i kampen, + 3 nfl rekorder) og så også lige et fourth round og second round næste år.

Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4241: 11 Mar 2015, 02:42 »

Haha Darelle Revis siger tak til Patriots for en ring ved at signe en 5-årig $70M deal med Jets.

Revis got his ring, now he gets his money.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4242: 11 Mar 2015, 08:11 »

Rams har efter min mening gjort den bedste handel ! En spiller der konstant er skadet + 5th round pick for Foles(Pro Bowl + offensive mvp i kampen, + 3 nfl rekorder) og så også lige et fourth round og second round næste år.


Foles har ingenlunde den upside Bradford besidder. Ja, Bradford kommer tilbage fra 2xACL i venstre knæ, men Foles sad altså også ude hele sidste sæson. At bruge Pro Bowl MVP som et argument er altså ikke holdbart i min verden. Ved du hvem, der blev det i 2013? Kyle Rudolf, TE for Vikings.

Og ja, Nick Foles havde et godt år da Chip kom til Philly. 27:2 i TD-INT-ratio er vanvittigt imponerende. Det samme kan siges om hans 7 TDs i én og samme kamp. Men han spillede altså også i Chip Kellys vanvids-offense. De snappede bolden meget hurtigere end holdene ellers var vant til, og det giver den slags resultater. Se bare på Dolphins, da de pludseligt kørte Wildcat eller 49'ers da de begyndte at bruge option. Nick Foles' gode sæson var et resultat af systemet. Ikke hans talent.

Når det er sagt, glæder jeg mig dog over, at det lige netop er Eagles der får Bradford. Jeg er stor fan af Sam, og selvom han ikke just er prototypen på hvad Chip ønsker en QB kan i hans system, kan det være, han endelig kan sætte de tal på tavlen, som hans talent berettiger til.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4243: 11 Mar 2015, 08:12 »

Haha Darelle Revis siger tak til Patriots for en ring ved at signe en 5-årig $70M deal med Jets.

Revis got his ring, now he gets his money.

Som patriots fan er den enormt svær at sluge... lorte land!

Rams har efter min mening gjort den bedste handel ! En spiller der konstant er skadet + 5th round pick for Foles(Pro Bowl + offensive mvp i kampen, + 3 nfl rekorder) og så også lige et fourth round og second round næste år.

Jeg ved ikke hvme er har gjort den bedste handel. Nuvel man kan måske godt blive enige om at Foles er en bedre QB lige pt, men glem ikke bradford var 1 overall pick, og hvis kan han holde sig skadesfri, så er han klart en bedre QB i min optik. De ting du fremhæver ved Foles, skete et mirakel år, men har har ikke siden kunne duplikere hans statistik, og tænk også over at han var en del skadet sidste sæson. I min optik er det en even handel mellem de to parter
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NFL
« Svar #4244: 30 Mar 2015, 19:05 »

Citat
Albert Breer ‏@AlbertBreer  41m41 minutes ago
The Falcons are fined $350,000 and docked a fifth-round pick for pumping in crowd noise.

Hahaha. WHEW. Alt den snak om et 2. eller 3. round pick i 2015 og så er det bare et 2016 5th round pick. lolololol.
Logged

Sider: 1 ... 281 282 [283] 284 285 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010