home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 12:48:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 485 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 245 246 [247] 248 249 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 569839 gange)
PEAST
Landsholdsspiller

Sv: NFL
« Svar #3690: 03 Sep 2012, 22:42 »

Der er kommet ny head coach i Chuck Pagano som er tidligere defensiv koordinator hos Ravens, og han vil formentlig fokusere meget på defence i sæsonen. Der mangler dybde på receiverpositionen og løbet er et stort spørgsmål- Det bliver en hård sæson, men Andrew Luck har været god i preseason og udover at Texans formentlig er suveræne i AFC South, så kan Colts måske overraske og få en nogenlunde sæson.

jeg må indrømme at jeg godt nok ikke har været særlig imponeret af Andrew Luck i preseason...
men det tager vel lidt tid at falde til og blive spillet ind på holdet.
(jeg har ellers siddet og set alle kampene i preseason)

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #3691: 03 Sep 2012, 22:51 »

jeg må indrømme at jeg godt nok ikke har været særlig imponeret af Andrew Luck i preseason...
men det tager vel lidt tid at falde til og blive spillet ind på holdet.
(jeg har ellers siddet og set alle kampene i preseason)

Jeg tænker ikke så meget på hans tal, mere hans tilpasning til NFL. Jeg syntes at han virker til at være fint med, og især i lommen virker han komfortabel. Jeg tror på at han bliver en gevinst for Colts. Ikke nok til playoff, men nok til ikke at få en katastrofal sæson (:

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #3692: 03 Sep 2012, 22:56 »

Jeg tænker ikke så meget på hans tal, mere hans tilpasning til NFL. Jeg syntes at han virker til at være fint med, og især i lommen virker han komfortabel. Jeg tror på at han bliver en gevinst for Colts. Ikke nok til playoff, men nok til ikke at få en katastrofal sæson (:

jeg tænker heller ikke i hans tal... dem gør jeg mig ikke så meget i...
og jeg er enig i at han højst sandsynligt bliver en gevinst men det jeg har sidde og brugt mine weekend nætter på at sidde og se har ikke imponeret mig men tror dog det måske kan have lidt at gøre med det kæmpe forventnings pres folk og specielt NFL Network folkene har lagt på hans skuldre tynger ham lidt

Shaft
Manager

« Svar #3693: 03 Sep 2012, 22:59 »

Af en rookie har han leveret over den normale standard - det kan ingen være i tvivl om. Det er meget bedre end det som Bradford og Newton viste i deres preseason kampe.

Colts har godt nok mistet lidt spillere, men de har fået ryddet op, og fået nogle interessante folk ind. Cory Redding skal nok blive en stor succes for jer, ligesom Vontae Davis, som i har tradet jer til, nok skal blive god.

Der er ingen tvivl om, i mine øjne, at Andrew Luck kommer til at gøre det godt - og årets overraskelse bliver Donald Brown. Den lille running back viste i slutningen af sidste sæson, at man stadigvæk kan regne med ham.

Colts skal nok vinde deres kampe, og jeg ser dem rent faktisk som største udfordre til Texans i AFC South i øjeblikket. Det siger så ikke så meget, men vil, blot for at sammenligne dem, tusinde gange hellere have Luck end en Jake Locker.

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #3694: 03 Sep 2012, 23:03 »

Af en rookie har han leveret over den normale standard - det kan ingen være i tvivl om. Det er meget bedre end det som Bradford og Newton viste i deres preseason kampe.

Huh
haha jeg er ikke sikker på at vi har set samme kampe så...
men et er selvfølgelig også bare min vurdering af det

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3695: 03 Sep 2012, 23:06 »

Synes det er ret svært at retfærdiggøre Colts som den største udfordrer til Texans. Titans er et relativt solidt hold, som spiller godt på begge sider af bolden. Hvis CJ1K kan genfinde lidt af hans form, Britt kommer godt tilbage og Locker kan spille på Hasselbeck-niveau, er det et ganske fornuftigt hold. Alt fra 6-10 til 9-7. Colts derimod ser jeg ikke få mere end 5 sejre, at best.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #3696: 04 Sep 2012, 19:54 »

Har et lille dilemma omk. fantasy (ikke den liga herinde). Skal jeg starte Steven Jackson eller Doug Martin i week 1?
Steven Jackson er en proven running back, der nok skal putte solide numre på tavlen, men han har et svært matchup mod Lions, hvor de nok kommer hurtigt bagud og derfor kaster bolden mere, dog blev der løbet ret mange yards mod deres defence sidste år.
Doug Martin har været god i pre season og han ligner the real deal, samt han har et godt matchup mod Panthers der tillod 2. flest pass yards sidste år.
Så, what to do?

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #3697: 04 Sep 2012, 20:26 »

Jeg ville vælge Steven Jackson, fordi han kan meget mere end bare at løbe med bolden. Han er også en pålidelig reciever ud af back fielden, og kan godt runde 100 all purpose yards Smiley Doug Martin, er da også interessant, men jeg hælder mest til den mest solide RB gennem de sidste mange sæsoner

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #3698: 04 Sep 2012, 21:02 »

Vælg Steven Jackson. Jeg er ikke helt nede med rookie running backs, så tag og vent lidt med Doug Martin til at se hvordan han klarer den, og hvor meget han skal dele med Blount.

Vuelve la ilusión

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #3699: 04 Sep 2012, 21:14 »

Ville I lade Romo eller Matt Ryan starte som QB i week 1?

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3700: 04 Sep 2012, 21:22 »

Tony Romo, uden tvivl. Falcons skal møde Chiefs, som har en god secondary modsat Giants. Desuden plejer Giants/Cowboys-matchuppet altid at være ret pointrigt. 
Wicked - lidt af et luksusproblem. Jeg ville gå Doug, men det er vel list 50/50. Gad godt at have det problem.

JRex
Ynglingespiller

« Svar #3701: 04 Sep 2012, 22:34 »

Jeg må give Riis fuldstændig ret her - Romo i W1. Men det er da nogle super skifte muligheder du har dér. I en anden Fantasy liga har jeg Dalton & Brees og veksle imellem - hvilket er et langt nemmere valg Smiley

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3702: 05 Sep 2012, 14:06 »

Vinder Giants i morgen?

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #3703: 05 Sep 2012, 16:57 »

Tony Romo, uden tvivl. Falcons skal møde Chiefs, som har en god secondary modsat Giants. Desuden plejer Giants/Cowboys-matchuppet altid at være ret pointrigt. 
Wicked - lidt af et luksusproblem. Jeg ville gå Doug, men det er vel list 50/50. Gad godt at have det problem.
Har de nu også det? De har mistet Brandon Carr, deres bedste CB. Erstatningen, Stanford Routt, fik en kæmpe kontrakt af Raiders, men senere fritstillet. Ham minder mig om Dunta Robinson, som du nok ved, jeg er meget lidt glad for. De har naturligvis Eric Berry, men han var ude hele sidste år, så ved ikke hvor meget rigtig kampfrom han er i. Deres anden CB, Brandon Flowers, er skadet lige nu og bliver en game time decision om han starter eller ej. Man vigtigst af alt, så er Chiefs, by far, bedste spiller suspenderet til kampen; Tampa Hali er ikke med. Jeg ville starte Matt Ryan, nu hvor Falcons også er blevet mere kasteveneligt. Har ikke set Falcons meget i pre season, men jeg ved, at vores nye OC, Dirk Koetter, er meget glad for at kalde spil, hvor Ryan skal kaste den dybt til Julio Jones.

JRex
Ynglingespiller

« Svar #3704: 05 Sep 2012, 18:30 »

Vinder Giants i morgen?

Det tror jeg helt bestemt de gør, og det kan godt blive en lang aften for Jerry J & Jason G hvis de ikke passer på.

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Sider: 1 ... 245 246 [247] 248 249 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010