home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1175 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 533031 gange)
Heitmann
Gæst

Sv: NFL
« Svar #105: 13 Dec 2006, 17:50 »

Lige nu er mine favoritter til Lombardi Trofæet : San Diego Chargers og Indianapolis Colts

Chargers pga. den bedste Running Back - The Lightning LT!
Og Colts fordi de har Marvin Harrison og Peyton Manning!

greve
Ynglingespiller

« Svar #106: 13 Dec 2006, 19:25 »

Lige nu er mine favoritter til Lombardi Trofæet : San Diego Chargers og Indianapolis Colts

Chargers pga. den bedste Running Back - The Lightning LT!
Og Colts fordi de har Marvin Harrison og Peyton Manning!
Er enig, men en kendt sætning i NFL er:"Angreb sælger billiter, forsvar vinder mesterskaber". Den skal smadres hvis Colts skal vinde Suber Bowl Græder

Heitmann
Gæst

« Svar #107: 13 Dec 2006, 19:28 »

Hvis den sætning holder - så vinder Chicago Bears er du gal de nice i defense, også har de også en udemærket quarterback i Rex Grossman

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #108: 13 Dec 2006, 19:41 »

Hvis den sætning holder - så vinder Chicago Bears er du gal de nice i defense, også har de også en udemærket quarterback i Rex Grossman

Ja Grossman har gjort det ok.. men så heller ikke mere.. at Bears er så stræke skal alene tilskrives deres forsvars.. man skal lige huske på at Grossman mod Vikings for to uger siden kom ud af kampen med en QB rating på 1,3 ud af en rating på 158,3.. det siger ikke så lidt.. Der ved ikke sagt at de ikke går hele vejen.. for det har jeg dem lidt mistænkt for at gøre i år. De har lige vundet hjemmebane fordel igennem play-off og det er meget vigtig især når man tænker på at de  spiller i Chicago hvor det blæser og er meget koldt. Så helt sikkert en stor farvorit til at gå i SB som holdet fra NFC..

Men man skal nu ikke glemme Ravens med QB Steve "Air" McNair. Klasse QB og et uhyggeligt forsvar.. hold lige øje med dem i play-off Wink

PaulyLong
Reserveholdsspiller

« Svar #109: 13 Dec 2006, 19:57 »

Tja hvem vinder i år   der sku nok nogle stykker om buddet men jeg tror sku at Cowboys har en udmærket chance efter at de bænkede Bledsoe fordi Romo har sku gjort et godt stykke arbejde  han kan arbejde sammen med Terrell Owens

Bears ja de har et  supersejt Defence og Deres Specialteams    er nok også det bedste     (Defense wins the SuperBowl)

Eller skal det være sidste udkald for Colt   nu har de jo Fået en Kicker der kan vinde Ringe

Chelsea FC

PaulyLong
Reserveholdsspiller

« Svar #110: 13 Dec 2006, 20:00 »

Forresten    så skal vi jo lige holde ps vågne  Lørdag nat  det blir stort når vi kan Se Morten Andersen blive den mest scorende spiller i NFL Det er jo en af de største Danske bedrifter nogensinde

Chelsea FC

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #111: 13 Dec 2006, 20:02 »

Ja jeg er helt sikkert klar lørdag nat når MR. Andersen tager rekorden.. bliver sku stort Thumbs Up

greve
Ynglingespiller

« Svar #112: 15 Dec 2006, 20:37 »

Jim Mora meget gerne ville have at "The Great Dane" skulle tage en sæson mere. http://www.draftday.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=5872&Itemid=146

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #113: 15 Dec 2006, 20:42 »

Jim Mora meget gerne ville have at "The Great Dane" skulle tage en sæson mere. http://www.draftday.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=5872&Itemid=146

Det ville helt sikkert bare være lidt for fedt hvis han tager et år mere.. Klasse af Mora. Ja så er den rekord da sat for aldrig at blive slået.

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #114: 15 Dec 2006, 20:42 »

Skal selvfølgelig til julefrokost imorgen.... men overvejer kraftigt at tage hjem og se Morten A nuppe den rekord!

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #115: 15 Dec 2006, 20:58 »

Skal selvfølgelig til julefrokost imorgen.... men overvejer kraftigt at tage hjem og se Morten A nuppe den rekord!

Ja en sværd beslutning. Men Andersen tager kun rekorden èn gang mens der er en ny julefrokost klare næste weekend eller næste år Thumbs Up

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #116: 15 Dec 2006, 21:04 »

Ja en sværd beslutning. Men Andersen tager kun rekorden èn gang mens der er en ny julefrokost klare næste weekend eller næste år Thumbs Up

Lige præcis... tror da også det ender med jeg er der hjemme og ser kampen....!!! det bliver jo det største nogensinde!!!!

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #117: 15 Dec 2006, 21:15 »

Sådan skal det lyde. Regner også med at jeg er at finde foran et tv med Zulu adgang sådan ca kl02.00 lørdag nat. Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #118: 15 Dec 2006, 21:17 »

En julefrokost skal afholdes midt på dagen, hvoraf ordet frokost kommer ind i billedet. Afholdes det om aftenen, burde det da hedde Juleaftensmad Opstemt

Men fedt bliver det da, når MA scorer et par kasser Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Metsu1
Manager

« Svar #119: 15 Dec 2006, 21:18 »

Sådan skal det lyde. Regner også med at jeg er at finde foran et tv med Zulu adgang sådan ca kl02.00 lørdag nat. Smiley

Også her, man er sgu nødt til at se det live NÅR han slår rekorden, det bliver stort

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010