Heitmann
Gæst
|
|
|
Sv: NFL
« Svar #105: 13 Dec 2006, 17:50 »
|
|
Lige nu er mine favoritter til Lombardi Trofæet : San Diego Chargers og Indianapolis Colts
Chargers pga. den bedste Running Back - The Lightning LT! Og Colts fordi de har Marvin Harrison og Peyton Manning!
|
|
|
|
|
|
|
|
greve
|
|
|
« Svar #106: 13 Dec 2006, 19:25 »
|
|
Lige nu er mine favoritter til Lombardi Trofæet : San Diego Chargers og Indianapolis Colts
Chargers pga. den bedste Running Back - The Lightning LT! Og Colts fordi de har Marvin Harrison og Peyton Manning!
Er enig, men en kendt sætning i NFL er:"Angreb sælger billiter, forsvar vinder mesterskaber". Den skal smadres hvis Colts skal vinde Suber Bowl
|
|
|
|
|
|
|
|
Heitmann
Gæst
|
|
|
« Svar #107: 13 Dec 2006, 19:28 »
|
|
Hvis den sætning holder - så vinder Chicago Bears er du gal de nice i defense, også har de også en udemærket quarterback i Rex Grossman
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
|
« Svar #108: 13 Dec 2006, 19:41 »
|
|
Hvis den sætning holder - så vinder Chicago Bears er du gal de nice i defense, også har de også en udemærket quarterback i Rex Grossman
Ja Grossman har gjort det ok.. men så heller ikke mere.. at Bears er så stræke skal alene tilskrives deres forsvars.. man skal lige huske på at Grossman mod Vikings for to uger siden kom ud af kampen med en QB rating på 1,3 ud af en rating på 158,3.. det siger ikke så lidt.. Der ved ikke sagt at de ikke går hele vejen.. for det har jeg dem lidt mistænkt for at gøre i år. De har lige vundet hjemmebane fordel igennem play-off og det er meget vigtig især når man tænker på at de spiller i Chicago hvor det blæser og er meget koldt. Så helt sikkert en stor farvorit til at gå i SB som holdet fra NFC.. Men man skal nu ikke glemme Ravens med QB Steve "Air" McNair. Klasse QB og et uhyggeligt forsvar.. hold lige øje med dem i play-off
|
|
|
|
|
|
|
|
PaulyLong
|
|
|
« Svar #109: 13 Dec 2006, 19:57 »
|
|
Tja hvem vinder i år der sku nok nogle stykker om buddet men jeg tror sku at Cowboys har en udmærket chance efter at de bænkede Bledsoe fordi Romo har sku gjort et godt stykke arbejde han kan arbejde sammen med Terrell Owens
Bears ja de har et supersejt Defence og Deres Specialteams er nok også det bedste (Defense wins the SuperBowl)
Eller skal det være sidste udkald for Colt nu har de jo Fået en Kicker der kan vinde Ringe
|
|
|
|
Chelsea FC
|
|
|
|
PaulyLong
|
|
|
« Svar #110: 13 Dec 2006, 20:00 »
|
|
Forresten så skal vi jo lige holde ps vågne Lørdag nat det blir stort når vi kan Se Morten Andersen blive den mest scorende spiller i NFL Det er jo en af de største Danske bedrifter nogensinde
|
|
|
|
Chelsea FC
|
|
|
|
donthomas
|
|
|
« Svar #111: 13 Dec 2006, 20:02 »
|
|
Ja jeg er helt sikkert klar lørdag nat når MR. Andersen tager rekorden.. bliver sku stort
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
|
« Svar #113: 15 Dec 2006, 20:42 »
|
|
Det ville helt sikkert bare være lidt for fedt hvis han tager et år mere.. Klasse af Mora. Ja så er den rekord da sat for aldrig at blive slået.
|
|
|
|
|
|
|
|
ksaper_and
|
|
|
« Svar #114: 15 Dec 2006, 20:42 »
|
|
Skal selvfølgelig til julefrokost imorgen.... men overvejer kraftigt at tage hjem og se Morten A nuppe den rekord!
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
|
« Svar #115: 15 Dec 2006, 20:58 »
|
|
Skal selvfølgelig til julefrokost imorgen.... men overvejer kraftigt at tage hjem og se Morten A nuppe den rekord!
Ja en sværd beslutning. Men Andersen tager kun rekorden èn gang mens der er en ny julefrokost klare næste weekend eller næste år
|
|
|
|
|
|
|
|
ksaper_and
|
|
|
« Svar #116: 15 Dec 2006, 21:04 »
|
|
Ja en sværd beslutning. Men Andersen tager kun rekorden èn gang mens der er en ny julefrokost klare næste weekend eller næste år Lige præcis... tror da også det ender med jeg er der hjemme og ser kampen....!!! det bliver jo det største nogensinde!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
|
« Svar #117: 15 Dec 2006, 21:15 »
|
|
Sådan skal det lyde. Regner også med at jeg er at finde foran et tv med Zulu adgang sådan ca kl02.00 lørdag nat.
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
|
« Svar #118: 15 Dec 2006, 21:17 »
|
|
En julefrokost skal afholdes midt på dagen, hvoraf ordet frokost kommer ind i billedet. Afholdes det om aftenen, burde det da hedde Juleaftensmad Men fedt bliver det da, når MA scorer et par kasser
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
Metsu1
|
|
|
« Svar #119: 15 Dec 2006, 21:18 »
|
|
Sådan skal det lyde. Regner også med at jeg er at finde foran et tv med Zulu adgang sådan ca kl02.00 lørdag nat. Også her, man er sgu nødt til at se det live NÅR han slår rekorden, det bliver stort
|
|
|
|
|
|
|
|