Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 21:52:37
Broen13
Blogs
#47 Youth to Gold
I dag
kl. 21:50:59
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
I dag
kl. 14:26:45
Broen13
Challenges
The real Sir Alex Ferg...
I dag
kl. 12:57:36
warmon
Blogs
[24] Mit AS Roma-event...
I dag
kl. 08:32:49
Broen13
Klubsøgnin...
FC Basel
I går
kl. 10:39:42
Broen13
Klubsøgnin...
FC Schalke 04
25 Feb 2026, 08:05
Broen13
Klubsøgnin...
Chivas Guadalajara
Antal Registrerede Brugere:
23316
3 Brugere, 631 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Darrellper
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Football Manager 2026
Kategori: Blogs
#47 Youth to Gold
Sisvsko2000
og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
Forfatter
Emne: #47 Youth to Gold (Læst 45886 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
#45 Evan Almighty
«
Svar #60:
I dag
kl. 08:41:27 »
En drøm fra Paris til Rom — fra Auxerre over Frankfurt til den evige stad.
Nogle spillere fødes ind i klubben, andre vælger den bevidst og bærer ansvaret som deres eget.
Det handler om
rødt
og guld – og hjertet bag trøjen.
Spillerprofil
Navn:
Evan N’Dicka
Født:
20. august 1999 – Paris, Frankrig
Klub:
A.S. Roma
Position:
Venstre stopper / midterforsvarer
Højde:
192 cm
Kontrakt til:
juni 2028
Aktuelt niveau & data
Evan N’Dicka er formet i Auxerres ungdom og slog igennem i Eintracht Frankfurt, før han valgte Roma som næste skridt.
Netop derfor er hans rolle så vigtig i den fase, klubben står i nu.
Mens akademiet leverer nye navne til førsteholdet, er det N’Dicka, der holder roen bagtil og binder den unge kerne sammen.
Han leverer en sæson med stabilt højt niveau:
– en af truppens bedste gennemsnitsvurderin
ger blandt udespillerne
– topscorer i bagkæden på vundne hovedstødsdueller
– blandt lederne på tacklinger, clearinger og afskæringer pr. kamp
Tallene fortæller om en forsvarsspiller på
international klasse
– en, der løfter dem omkring sig og gør det nemmere at slippe akademispillerne løs højere i banen.
Kerneegenskaber – hvorfor han fanger mit øje
–
Fysisk dominans:
192 cm, stærk i kroppen og med timing i hovedspillet, der gør ham dominerende i begge felter.
–
Fart i bagkæden:
Han kan løbe omstillinger op og dække store rum alene, hvilket giver frihed til, at vores unge backs og midtbaner kan være aggressive.
–
Venstrebenet balancepunkt:
Som naturlig venstre stopper giver han en helt anden vinkling på opspillet, når vi skal spille os igennem presset.
–
Stille ledertype:
Han råber ikke højest, men hans stabilitet og duelstyrke gør ham til en naturlig reference for yngre spillere omkring ham.
Taktisk rolle i holdet
I vores
4-2-3-1-system
er N’Dicka den venstre søjle i midterforsvaret.
Defensivt:
– han lukker venstre halvrum ned, dækker bag venstrebacken (typisk Salah-Eddine) og tager kampen mod både fysiske nier-typer og indløbende kanter
– han er ankret i feltet ved indlæg, hvor han ofte tager ansvar for modstandernes farligste duelspiller
– han styrer offside-linjen i samspil med sin makker og sørger for, at bagkæden hænger sammen, selv når backerne er højt placeret
Offensivt:
– han er første venstre fod i opspillet, hvor han finder sekserne eller skubber bolden ud til backen for at sætte angrebet i gang
– han kan føre bolden frem og bryde kæderne med kontrollerede driblinger eller flade stikpasninger op gennem midten
– på dødbolde er han en konstant trussel i modstanderens felt
I omstillinger:
– han falder hurtigt af, beskytter rummet bag den fremskudte venstreback og tager ofte det første løb mod boldholderen i hurtige kontraer
– samtidig er han den, der samler holdet og sikrer, at de to sekser-typer foran ham ikke efterlader for store huller.
Kort sagt: N’Dicka er den voksne i rummet, når vores akademispillere og offensive profiler spiller med høj risiko længere fremme.
Udviklingsområder
–
Koncentration i nøglemomenter:
De få fejl, der sniger sig ind, kommer ofte i de største kampe – her skal fokus være 100% hele vejen.
–
Disciplin i presset:
Han kan blive lige aggressiv nok i gennembrudspresset og forlade sin zone, hvilket åbner rum bag ham.
–
Boldrisiko under højt pres:
Hans mod til at spille sig igennem presset er en styrke, men kræver skarp beslutningskvalitet, så vi ikke inviterer dumme omstillinger.
–
Verbalt lederskab:
Med den status han har, er næste skridt at dirigere kæden lige så tydeligt, som en klassisk “skraldemand” i midterforsvaret ville gøre.
Rolleprofil & potentiale
Primær rolle:
Venstre midterforsvarer i en firback-bagkæde – boldspillende stopper, der dækker stort rum og vinder duellerne.
Sekundær rolle:
Venstreback i en mere afventende 4-2-3-1, når vi vil stå lavere og lukke af.
Stilistisk sammenligning:
Minder om en blanding af Rüdiger og Bastoni – aggressiv, fysisk stærk og venstrebenet med mod på bolden.
Vurdering & anbefaling
Nuværende niveau:
15/20
Potentiale:
17/20
Anbefaling:
– Fast starter som venstre midterforsvarer i 4-2-3-1 i alle nøglekampe; vores unge ryggrad har brug for den stabilitet, han giver.
– Bruges som mentor for de næste generationer af forsvarstalenter, der kommer op fra akademiet.
– Strategisk forberede, at større klubber kan komme med bud; have en klar plan for, hvilke egne talenter der skal stå klar, når N’Dicka på et tidspunkt ikke længere er her.
– Indtil den dag kommer, er han én af de bærende kræfter, hele projektet bygges op omkring.
Afsluttende bemærkning
Alle ved, at spillere som Evan N’Dicka sjældent bliver i én klub for evigt – især ikke i en verden, hvor større adresser hele tiden frister.
Men netop derfor bliver hans betydning i
denne
fase af Romas projekt endnu større.
Mens akademiet leverer navne som Pisilli og andre unge profiler, er det N’Dicka, der holder linjen, når det blæser.
Han giver forsvarssiden tyngde, så vi tør give de unge frihed.
Og når dagen kommer, hvor han måske skal videre, vil hans aftryk stadig kunne ses i den struktur, han har været med til at bygge op i 4-2-3-1’eren.
Når fremtiden skrives i Rom, er det spillere som ham, der bærer pennen – unge mænd med hjertet malet i
rødt
og guld.
Roma vågner – altid.
Skrevet med hjælp fra AI
FM26 er i gang, og det er jeg så også:
Broen13 - FM26 -
AS ROMA - YOUTH TO GOLD
warmon
Landsholdsspiller
Sv: #45 Youth to Gold
«
Svar #61:
I dag
kl. 12:39:48 »
Fornuftig stime du har fået sat sammen, du er ikke så langt fra toppen som man kunne frygte!
Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever!
er min blog om FM 26, følg med!
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #62:
I dag
kl. 12:46:14 »
Ja det er heldigvis gået bedre siden september!
Men der har været lidt for mange uafgjorte kampe, så der er lige et eller andet der skal tilrettes..
Broen13 - FM26 -
AS ROMA - YOUTH TO GOLD
warmon
Landsholdsspiller
«
Svar #63:
I dag
kl. 12:57:02 »
Citat af: Broen13
I dag
kl. 12:46:14
Ja det er heldigvis gået bedre siden september!
Men der har været lidt for mange uafgjorte kampe, så der er lige et eller andet der skal tilrettes..
Det er heller ikke det nemmeste program du har haft synes jeg... Men dejligt du kæmper videre!
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
#46 Calcio Onside - Rainy November
«
Svar #64:
I dag
kl. 14:30:17 »
November i Rom er normalt måneden, hvor man begynder at kigge mod foråret.
Denne gang er det måneden, hvor Roma mest af alt ligner et hold,
der forsøger at balancere på gelænderet mellem Serie A og Europa
– uden helt at beslutte sig for, om de vil op eller ned.
UEFA Champions League – 2. november 2027
Roma
–
Lyon
•
2–0
M. Soule (19’), M. Koné (72’)
“Det her ligner sådan en aften, hvor Roma har læst på lektien,”
konstaterer Morten.
“De er faktisk mere franske end franskmændene – lidt kynisme, lidt tålmodighed og så en smule arrogance i de rigtige øjeblikke.”
Soule åbner ballet ved at vende ind i banen og lægge bolden i det lange hjørne, som om han har gjort det siden U12. Koné lukker den efter pausen med et fladt spark udefra, da Lyon bliver for modige i opspillet.
“Det minder lidt om sådan en eksamen, hvor du ikke helt har styr på pensum, men alligevel svarer rigtigt, fordi du er rolig,”
siger Morten.
“Lyon havde nok mere på papiret, men Roma havde mere i hovedet i dag.”
Serie A – 7. november 2027
Roma
–
Genoa
•
1–1
N. Pisilli (58’)
“Det her… det er sådan en søndagskamp, hvor man godt kunne have været blevet hjemme og slået græs,”
siger Martin tørt. Roma er bedst i det meste af kampen, men det eneste, de for alvor får ud af det, er Pisillis flotte udligning efter et dybt løb fra midtbanen.
“Han gør det jo rigtigt, drengen,”
fortsætter han.
“Men når du skal bruge så meget arbejde på at lave ét mål, og så lige får ét ind imod dig ved første dumme fejl, ja… så ender du på 1–1 og irriteret.”
Roma presser på til sidst, men uden den der tro på, at bolden virkelig vil ind.
“Det er sådan en kamp, der ser fornuftig ud på statistikkerne og dum ud i tabellen,”
som Martin opsummerer.
Serie A – 20. november 2027
Roma
–
Atalanta
•
5–4
A. Dovbyk (7’, 63’), M. Soule (29’), N. Pisilli (51’), M. Koné (78’)
“Hvis vi lige glemmer, at nogen også skulle forsvare,”
siger Martin,
“så er det her jo ren lørdagsunderholdnin
g.”
Roma fører, smider det væk, fører igen, smider det næsten væk igen – og vinder til sidst, fordi Koné beslutter, at nu er det nok, og sender bolden i nettet fra kanten. Dovbyk scorer to typiske ni’er‑mål, Soule banker et frispark ind, og Pisilli tjekker endnu en gang ind i målstatistikken.
“Det er sådan en kamp, hvor træneren har brug for kamillete, og fansene har brug for ørepropper,”
griner Martin.
“Men tre point er tre point – også når det ligner futsal på en dårlig indendørsbane.”
UEFA Champions League – 23. november 2027
Roma
–
PSV Eindhoven
•
1–2
M. Soule (33’)
Roma kommer foran, styrer det meste – og taber alligevel. Soule scorer efter et mønsterangreb, hvor alt ser ud som på træningsbanen. Derefter beslutter holdet sig tilsyneladende for, at det må være nok.
“Det her minder mig lidt om, når man køber et garderobeskab i IKEA og stopper halvvejs,”
siger Morten.
“Du har gjort det meste af arbejdet, men hvis du ikke gider skrue de sidste skruer i, så vælter det på et tidspunkt. Det gjorde det så her.”
PSV får først udlignet og derefter vendt kampen på to situationer, hvor Roma hverken får blokeret skuddet eller dækket rummet bag bolden.
“Det er små ting, men på det her niveau er små ting bare dyre,”
konstaterer Morten.
“Og man får altså ikke rabat, fordi man spiller med egne drenge.”
Serie A – 28. november 2027
Torino
–
Roma
•
0–0
På papiret en af de kedeligste kampe i måneden. På tavlen en af de vigtigste. Torino får lov at være Torino: fysisk, tung, mange dueller. Men Roma holder stand, uden at miste hovedet eller få den dér klassiske røde, der plejer at dukke op i sådan en kamp.
“Det her er sådan en kamp, man aldrig laver highlights‑pakke af,”
siger Martin.
“Men det er også en af dem, hvor et ungt hold tidligere havde smidt det hele væk i 89. minut.”
Roma skaber lidt, men ikke meget. Til gengæld ser man noget, der ligner modenhed: de tager det ene point og går hjem.
“Det er jysk fornuft pakket ind i romersk trøje,”
som Martin formulerer det.
Calcio Onside – Roma mellem to hylder
På skærmen står to tabeller side om side: Serie A og europæisk rangliste.
Roma
som nummer 9 i ligaen – og nummer 26 i Europa.
“Det er lidt som at se en håndværker, der har råd til de gode værktøjer, men stadig bor til leje,”
siger Martin.
“De kan jo tydeligvis være med mod de store, men i Serie A mangler de stadig lige at få sat hylderne helt lige.”
Morten nikker langsomt.
“I Europa ligner de et hold, ingen gider møde,”
siger han.
“I ligaen ligner de et hold, alle synes er lidt irriterende, men ikke rigtig farlige nok endnu. Det er som at være den dygtigste elev i parallelklassen – det er fint, men det giver ingen medaljer.”
De kigger på målscoren for måneden: 9–7.
“Offensiven er jo egentlig fin,”
siger Martin.
“Men der er stadig for meget lotteri i, hvad der sker nede bagi. Den ene uge ser det solidt ud, den næste ligner det femmandsspil uden målmand.”
“Og alligevel,”
tilføjer Morten,
“står de her – uden at have købt en eneste løsning. Det er næsten mere provokerende for de andre end resultaterne er.”
Han smiler skævt.
“Hvis de en dag får defensiven til at ligne noget, der er blevet trænet i mere end ti minutter, så skal vi nok til at finde de store ord frem.”
Konkurrence
|
Kampe
|
Vundne
|
Uafgjorte
|
Tabte
|
Mål for
|
Mål imod
Alle turneringer
|
5
|
2
|
2
|
1
|
9
|
7
Serie A
|
3
|
1
|
2
|
0
|
6
|
5
Champions League
|
2
|
1
|
0
|
1
|
3
|
2
Roma vågner – altid.
Skrevet med hjælp fra AI
Broen13 - FM26 -
AS ROMA - YOUTH TO GOLD
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
#47 Hjørnekontoret
«
Svar #65:
I dag
kl. 20:49:21 »
December 2027.
Set fra et hjørnekontor med udsigt over både balance, branding og banen:
Dan Friedkin ser på sin investering – og på sit hold.
Coppa Italia – 1. december 2027
Roma
–
Sassuolo
•
3–2
Notat til mig selv:
“En pokalturnering flytter ikke EBITDA. Den flytter stemning.”
Jeg kan ikke forklare alle de taktiske detaljer, men jeg kan læse et scoreboard. Vi vinder 3–2 i en kamp, hvor mine folk hvisker, at vi burde have lukket den tidligere. For mig er det vigtigere, at vi overhovedet står i en situation, hvor det at rotere spillere og stadig gå videre er en mulighed.
Coppa Italia er en lav linjepost i budgettet, men en høj linjepost i kulturregnskabet. En sejr her betyder, at spillere på kanten af start‑11’eren får reelle minutter. Det betyder, at vi kan tale om “hele truppen” uden at lyde som en pressemeddelelse. 3–2 mod Sassuolo er ikke en stor business case. Men jeg ved, hvor meget det koster, hvis du mister et omklædningsrum. Det her er billig risikostyring.
Serie A – 4. december 2027
Roma
–
Inter
•
1–0
Ejerens øjeblik:
Jeg kan kigge på en kamp som denne og næsten se regnearket foran mig. Inter betyder fuldt stadion, global seerinteresse og partner‑aktivering. Men tallene har ingen værdi, hvis vi ikke konkurrerer.
1–0 mod Inter er en linje på næste års kommercielle præsentationer. “Vi slår de store på hjemmebane” sælger bedre, end nogen power‑point‑grafik jeg kan købe. Jeg kan ikke bedømme backens positionering, men jeg kan godt se forskel på et hold, der forsvarer en føring, og et hold, der bare håber, tiden går. Det første ligner en investering, det andet ligner en udgift. I aften er vi det første.
UEFA Champions League – 7. december 2027
Roma
–
Bayern München
•
1–0
Fra regneark til realitet:
Jeg bliver ofte spurgt, hvad Champions League “betyder økonomisk”. Svaret er: alt for meget til, at man kan reducere det til en enkelt cellereference.
1–0 mod Bayern er direkte indtægt – præmiepenge, koefficient, merchandise. Men mere interessant for mig er det indirekte: hvordan vores navn optræder i internationale medier, hvordan vores brand måles mod klubber, som traditionelt har været en hylde over os. Jeg er ikke født i Curva Sud. Jeg er vokset op med kvartalsrapporter. Men selv jeg forstår, at den her sejr gør noget ved Romas aktiekurs i fodboldverdenen, som ingen reklamekampagne kan kopiere.
Jeg kunne ikke forklare vores presse, om vi stod i 4‑3‑3 eller 4‑2‑3‑1. Men jeg kan se, at Bayern for første gang i lang tid ser mere forbavsede end overlegne ud på Olimpico. Det er en indikator, jeg godt kan læse.
Serie A – 12. december 2027
Sassuolo
–
Roma
•
1–3
Svar på den rigtige måde:
Hvis Coppa‑aftenen mod Sassuolo var “risikospredning”, er det her “porteføljeoptimering”.
Samme modstander, denne gang i ligaen, og vi vinder 3–1 ude. Jeg kender godt historien om, at Roma tidligere har brugt den slags kampe til at sabotere sig selv. I år gør vi det modsatte. Vi bekræfter, at pokalsejren ikke var tilfældig, og at vi har et gulv for vores præstationer, ikke kun et loft.
Sportligt handler det om struktur, siger mine fodboldfolk. For mig handler det om, at vi begynder at ligne en virksomhed, der kan levere mod “mellemsegmentet” uden at skulle lave en kampagne ud af det. Der er ingen speciel fortælling omkring Sassuolo ude. Og det er netop styrken.
EA Sports FC Supercup – 16. december 2027 (Semifinale)
Milan
–
Roma
•
2–2
Neutral bane, ikke neutral værdi:
Supercuppen er i høj grad et produkt. En pakke til tv‑selskaber og sponsorer, der gerne vil have deres logoer ind i en kamp, hvor kameraerne har mere fokus på show end på taktik.
Jeg ser den gennem to linser: eksponering og kompetitiv troværdighed. 2–2 mod Milan på neutral bane er perfekt på begge parametre. Vi viser os for nye markeder i en kamp, hvor vi ikke ligner statister. Billederne af vores trøjer, vores spillere, vores logo vil cirkulere uafhængigt af, hvordan slutresultatet falder i straffesparkskonkur
rencen eller efterfølgende omtale.
Er det den mest sportsligt afgørende kamp? Nej. Er den vigtig, fordi den placerer Roma i samtalen om “de klubber, der tager med, når man laver et fire‑holds‑finale‑produkt”? Ja. Og det er ikke tilfældigt, hvem der bliver inviteret til den slags arrangementer næste gang.
EA Sports FC Supercup – 20. december 2027 (Finale)
Roma
–
Inter
•
0–1
Tæt på historien – og lige forbi:
Fra et rent forretningsperspekt
iv er finalen allerede en succes, så snart vi er der. Partnerne er glade, brandet er i billedet, og vi står på scenen, når hymnen spiller.
Fra et sportligt perspektiv er 0–1 et rødt tal i marginen. Jeg ved godt, at vi “spiller lige op”. Det står i de tekniske rapporter, og jeg har respekt for det. Men fodbold er på nogle måder mere ubønhørligt end forretning: der er ingen footnotes i pokalstatistikken. Enten vinder du, eller også gør du ikke.
Det her nederlag ændrer ikke på casen Roma. Men det minder mig om, at næste skridt ikke kan købes ved at lægge én spiller eller én træner ovenpå. Det er et spørgsmål om at få de samme mennesker til at tage næste mentale skridt sammen.
Serie A – 23. december 2027
Roma
–
Bologna
•
1–0
Den type sejr, regnskabet elsker:
Efter en tabt finale er jeg mindre optaget af, hvordan vi spiller, og mere optaget af, om vi vinder.
1–0 hjemme mod Bologna er præcis den slags linje, man gerne vil have i sin månedlige bestyrelsesrapport: ingen drama, ingen krisefortælling, bare tre point, der holder os i Champions League‑feltet. Det lyder prosaisk, men kontinuitet er den mest undervurderede variabel i fodboldøkonomi. Hver gang vi undgår en mini‑krise, sparer vi os selv for støj, spekulationer og unødvendigt pres på systemet.
Jeg vil ikke kunne genfortælle alle detaljer fra kampen. Men jeg kan genfortælle, hvad den betyder: vi holder kursen.
Serie A – 26. december 2027
Como
–
Roma
•
0–3
Boxing Day på italiensk:
Hvis man reducerer det hele til tal, er forskellen mellem vores lønbudget og Comos en graf, der går stejlt hver sin vej. Kampen bekræfter, at virkeligheden på banen begynder at afspejle det.
0–3 ude, kort efter jul, siger mig to ting: spillerne har taget professionel hånd om sig selv i en periode, hvor det er let ikke at gøre det, og staben har planlagt belastningen, så vi topper, hvor vi tidligere har faldet. Jeg behøver ikke forstå pressignalerne i detalje for at se, at vi løber stærkere end dem, der har færre midler.
Det her er en kamp, investorerne vil overse, hvis de kun kigger på highlights. Men i praksis er det en af de mest værdifulde – den type sejr, der opbygger et point‑fundament under sæsonen.
Serie A – 29. december 2027
Roma
–
Napoli
•
3–0
Årets sidste statement:
Napoli har i flere år været case‑study i “hvordan man konkurrerer over budget” i Italien. 3–0 over dem på hjemmebane er derfor mere end et resultat; det er en positionering.
Jeg ser ikke målene som en fodboldtræner gør – jeg ser dem som datapunkter. Vi holder nullet mod en af ligaens stærkeste offensive profiler, og vi scorer tre uden at se stressede ud. Det fortæller mig, at vi begynder at bevæge os fra “outsider med god historie” til “stabil topklub”.
Da jeg om aftenen får den opdaterede tabel på mail, står der: Roma nummer 4 med 31 point efter 17 kampe. Cagliari og Fiorentina lige foran, Milan lidt længere oppe, men ikke væk. Det er ikke en titelgaranti. Det er et bevis på, at vores strategiske satsning – moderat netspend, stærk struktur, tålmodighed med projektet – ikke bare er teori.
Konkurrence
|
Kampe
|
Vundne
|
Uafgjorte
|
Tabte
|
Mål for
|
Mål imod
Alle turneringer
|
9
|
7
|
1
|
1
|
17
|
6
Serie A
|
5
|
5
|
0
|
0
|
11
|
1
Coppa Italia
|
1
|
1
|
0
|
0
|
3
|
2
Champions League
|
1
|
1
|
0
|
0
|
1
|
0
Supercup
|
2
|
0
|
1
|
1
|
2
|
3
Roma vågner – altid.
Skrevet med hjælp fra AI
Broen13 - FM26 -
AS ROMA - YOUTH TO GOLD
warmon
Landsholdsspiller
Sv: #47 Youth to Gold
«
Svar #66:
I dag
kl. 21:11:42 »
FREMRAGENDE VENDT!!!
Må bøje mig i støvet, det er sku flot håndværk det der!
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
Sv: #47 Youth to Gold
«
Svar #67:
I dag
kl. 21:52:37 »
Ja det var fedt at det endelig klikkede! mere tilbagetrukne wings når vi er uden boldbesiddelse er åbenbart svaret!
Broen13 - FM26 -
AS ROMA - YOUTH TO GOLD
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »