home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1195 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Brøndby IF - Det onde hold! Hjælp til køb, salg og andre ting.
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF - Det onde hold! Hjælp til køb, salg og andre ting.  (Læst 24656 gange)
Rumball
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF - Det onde hold! Hjælp til køb, salg og andre ting.
« Svar #75: 30 Nov 2006, 14:40 »

Ved jeg sku ikke.. Han er sån nogenlunde er han ikke? (Håber du får Moutinho.. Elsker ham sku Opstemt)

Jeg bød på ham mest for at have en højrefløj som var EU-borger.. hehe

Jeg håber også jeg får ham Grin

24/7/08 havde Elmander et kontinentalt ry, nu 25/7/08 er han verdenskendt! Hvad sker der her? Har aldrig oplevet at en spiller blev verdenskendt i BIF.. Shockeret

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bskov
Gæst

« Svar #76: 30 Nov 2006, 14:42 »

Jeg bød på ham mest for at have en højrefløj som var EU-borger.. hehe

Jeg håber også jeg får ham Grin

24/7/08 havde Elmander et kontinentalt ry, nu 25/7/08 er han verdenskendt! Hvad sker der her? Har aldrig oplevet at en spiller blev verdenskendt i BIF.. Shockeret

Haha sygt nok  Cool

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #77: 30 Nov 2006, 14:48 »

Har prøvet at hente verdenskendte spillere til BIF i CM 02/03, hvor jeg var nået til sæson 10/11 Grin og med Pro Vercelli i CM 02/03 i sæson 2019/20, men ikke i de nye FM-spil..

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

Bskov
Gæst

« Svar #78: 30 Nov 2006, 14:54 »

Har prøvet at hente verdenskendte spillere til BIF i CM 02/03, hvor jeg var nået til sæson 10/11 Grin og med Pro Vercelli i CM 02/03 i sæson 2019/20, men ikke i de nye FM-spil..

Et af mine største kups, altså bare lige set i dette spil i min tredje sæson med Schalke var, at hente denilson fra Arsenal og Lennon fra Tottenham til Schalke.. Lækkert. Og så har jeg skaffet Anderson fra Porto. Han bliver god med tiden tror jeg.

Bskov
Gæst

« Svar #79: 30 Nov 2006, 14:57 »

Prøv at se ham Japaneren der hedder 'Jo' .. Han scorer satme mål for mig. Men da jeg var FCK hentede jeg en fra Spanien på Atl. Madrids 2. hold. Rubén Ramos. Han var 6 gange dobbelt topscorer i træk i alle sæsonerne Opstemt

ZhotLog
Gæst

« Svar #80: 30 Nov 2006, 14:57 »

Rumball:
Et SS af Elmander ville glæde mig Smiley

Bskov
Gæst

« Svar #81: 30 Nov 2006, 14:59 »

Ham Jo er fra Brasilien forresten Smiley

Bskov
Gæst

« Svar #82: 30 Nov 2006, 15:03 »

Bskov:
Du skal have en rugekasseklub fra Asien eller USA, hvor der i beskrivelsen står: Financial benefits for both teams/ Økonomiske fordele for begge hold. Det klubben gør, er at få din klub "ud til verden" via Merchadising osv. Tjente 1,7 milliard på en sæson med Man Utd. Bare på det, men jeg havde så også 3 klubber hvor de havde den status.

Håber det var forståeligt Smiley

Jeg søgte om disse rugekasseklubber, og har nu fået 4 hold jeg kan vælge imellem. Men jeg kan kun anbefale et hold og det hold er ikke noget ved? Jeg kan ikke læse om hvad jeg kan få af de andre hold de har fundet ?

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #83: 30 Nov 2006, 15:05 »

Jeg søgte om disse rugekasseklubber, og har nu fået 4 hold jeg kan vælge imellem. Men jeg kan kun anbefale et hold og det hold er ikke noget ved? Jeg kan ikke læse om hvad jeg kan få af de andre hold de har fundet ?

Oppe i højre hjørne af skærmen kan du vælge mellem dem Wink

Rumball:
Et SS af Elmander ville glæde mig Smiley

« Seneste Redigering: 30 Nov 2006, 15:09 af Rumball » Logged

Bskov
Gæst

« Svar #84: 30 Nov 2006, 15:07 »

Oppe i højre hjørne af skærmen kan du vælge mellem dem Wink

2sek, tager lige et

Satans nu nåede jeg at afvise hele pisset Opstemt .. Btw. Fuck der er mange spillere der ikke gider til en tysk klub Peace

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #85: 30 Nov 2006, 15:11 »

Satans nu nåede jeg at afvise hele pisset Opstemt .. Btw. Fuck der er mange spillere der ikke gider til en tysk klub Peace

Surt, men hvis jeg skulle vælge mellem Fredericia og Bayern ville jeg vælge Fredericia Grin ville aldrig spille for en tysk klub.. Har bare et eller andet imod Tyskland, har haft mange dårlige erfaringer derfra.. (Ferier, tyskere i div online spil osv.. Opstemt)

EDIT: Rettet stavefejl Forlegen
« Seneste Redigering: 30 Nov 2006, 15:13 af Rumball » Logged

Bskov
Gæst

« Svar #86: 30 Nov 2006, 15:12 »

Surt, men hvis jeg skulle vælge mellem Fredericia og Bayern ville jeg vælge Fredericia Grin ville aldrig spille for en tysk klub.. Har bare et eller andet imod Tyskland, har haft mange dålige erfaringer derfra.. (Ferier, tyskere i div online spil osv.. Opstemt)

Kan kun give dig ret.. Jeg hader Tyskland Opstemt Men jeg ville bare prøve noget nyt.. Har næsten prøvet at være alle de andre hold.. Blev os tilbudt Chelsea og Real Madrid jobbet i 2. sæson.. Skulle måske have sagt ja Smiley

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #87: 30 Nov 2006, 15:14 »

Kan kun give dig ret.. Jeg hader Tyskland Opstemt Men jeg ville bare prøve noget nyt.. Har næsten prøvet at være alle de andre hold.. Blev os tilbudt Chelsea og Real Madrid jobbet i 2. sæson.. Skulle måske have sagt ja Smiley

Ville jeg have gjort Grin ville helt klart vælge Chelsea, ikke pga deres penge, men fordi jeg hader Real mere end Chelsea! funny

Bskov
Gæst

« Svar #88: 30 Nov 2006, 15:17 »

Ville jeg have gjort Grin ville helt klart vælge Chelsea, ikke pga deres penge, men fordi jeg hader Real mere end Chelsea! funny

Hehe.. Hvem hader du ikke udover Brøndby  funny

Havde som sagt ikke prøvet Bundesligaen før, så det skulle lige prøves.

Bskov
Gæst

« Svar #89: 30 Nov 2006, 15:17 »

Tror jeg vil til Atl. Madrid. De er seje. En masse unge spillere..

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010