home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1040 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Brøndby IF - Det onde hold! Hjælp til køb, salg og andre ting.
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF - Det onde hold! Hjælp til køb, salg og andre ting.  (Læst 24624 gange)
Rumball
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF - Det onde hold! Hjælp til køb, salg og andre ting.
« Svar #60: 30 Nov 2006, 14:14 »

Nogle gange spørger jeg sku mig selv om hvor gammel du er? Du sidder med en truende adfærd omkring din lyst til at være herinde eller ej. Det er jo ikke folkene bag fmfraks der anklager dig. De har tværtidmod givet dig nogle gode ord kan jeg se nogle steder. Du må forstå, at hvis du som sagt er så god til at spille FM, så må du også tage imod nogle grove frispark engang imellem. over'n'out. Gider ikke diskutere denne sag mere. Keep up the good work Rumball.

Det kan jeg godt følge dig i, det er bare når der kommer dårlige kommentarer om mit hold hele tiden spørger jeg mig selv om hvornår det så vil stoppe, og hvis det ikke ville stoppe kunne jeg jo bare lade være med at være herinde. Det ville jo gøre at jeg ikke så på de kommentarer hele tiden. Jeg kan godt følge dig i at det kan se mistænkeligt ud, men så kunne du stille noogle spørgsmål osv i stedet for at fare i flæsket på mig og beskylde mig (Bare et godt råd du kan tage med dig Wink)

Jeg viser lige et SS af min samlede indtægter og udgifter for transfers.

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #61: 30 Nov 2006, 14:15 »

Men lige et fif til dit spil.. Få da købt to spillere som Freddy Adu og João Moutinho.. Dem kan du komme til at tjene kassen på os. Ihvertfald den sidste.

Takker, har faktisk helt glemt at kigge på Moutinho Grin Men prøver at få knyttet Adu, hans kontrakt udløber om under 6 måneder, vil bare håbe jeg kan få ham fri.

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

Zone 43
Manager

« Svar #62: 30 Nov 2006, 14:16 »

Hvis det på dansk er det der hedder moderklubber, så er min grå? Altså jeg kan ikke ansøge? hvorfor?

Nope, det er ikke moderkluber, det er den anden.

Moderklubber er "store broderen" (om man vil).

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Bskov
Gæst

« Svar #63: 30 Nov 2006, 14:18 »

Det kan jeg godt følge dig i, det er bare når der kommer dårlige kommentarer om mit hold hele tiden spørger jeg mig selv om hvornår det så vil stoppe, og hvis det ikke ville stoppe kunne jeg jo bare lade være med at være herinde. Det ville jo gøre at jeg ikke så på de kommentarer hele tiden. Jeg kan godt følge dig i at det kan se mistænkeligt ud, men så kunne du stille noogle spørgsmål osv i stedet for at fare i flæsket på mig og beskylde mig (Bare et godt råd du kan tage med dig Wink)

Jeg viser lige et SS af min samlede indtægter og udgifter for transfers.

Jeg er enig med dig.. Jeg startede måske lidt for aggressivt Smiley Beklager. HVIS det ikke er snyd, så respektere jeg da meget det du har udført i Brøndby. Jeg har nogle gange i min FCK tid prøvet byde på nogle spillere som jeg kunne smide en god sum efter, blevet afvist på grund af, at de ikke synes det var et klogt karriere skift. Altså et skift i den forkerte retning. Derfor forstod jeg bare ikke hvordan nogle af disse spillere du har hentet ville det. Men har du nogle fif til det omkring det? Så vil jeg da også gerne lære det Smiley

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #64: 30 Nov 2006, 14:19 »

Hvordan kan man tjene masser af penge på Rugekasseklubber? Jeg har godt nok ikke sådan nogle i Japan/USA, men har i Allsvenskan (Häcken) og Tippeligaen (Tromsø)

Bskov
Gæst

« Svar #65: 30 Nov 2006, 14:20 »

Jamen jeg har en rugekasseklub hivs det er det? Men det er jo bare et samarbejde med en mindre klub som man evt. støtter økonomisk? Nu er jeg Schalke.. Hvad siger du så mine muligheder er? Jeg har forstået på dig, at jeg kan få en rugekasseklub som jeg nærmest ejer og så vil jeg få bedre økonomi?

ZhotLog
Gæst

« Svar #66: 30 Nov 2006, 14:25 »

Bskov:
Du skal have en rugekasseklub fra Asien eller USA, hvor der i beskrivelsen står: Financial benefits for both teams/ Økonomiske fordele for begge hold. Det klubben gør, er at få din klub "ud til verden" via Merchadising osv. Tjente 1,7 milliard på en sæson med Man Utd. Bare på det, men jeg havde så også 3 klubber hvor de havde den status.

Håber det var forståeligt Smiley

Bskov
Gæst

« Svar #67: 30 Nov 2006, 14:25 »

Takker, har faktisk helt glemt at kigge på Moutinho Grin Men prøver at få knyttet Adu, hans kontrakt udløber om under 6 måneder, vil bare håbe jeg kan få ham fri.

Moutinho er klart en af mine favorit spiller.. Real Madrid og samtlige store klubber er også allerede ude efter ham.. Han er genial Opstemt Og så i Brøndby. hø hø Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #68: 30 Nov 2006, 14:27 »

Jamen jeg har en rugekasseklub hivs det er det? Men det er jo bare et samarbejde med en mindre klub som man evt. støtter økonomisk? Nu er jeg Schalke.. Hvad siger du så mine muligheder er? Jeg har forstået på dig, at jeg kan få en rugekasseklub som jeg nærmest ejer og så vil jeg få bedre økonomi?

Hvilken nation er rugekasseklubben fra? De skal helst være fra USA/Asien. De skulle give mest til din økonomi pga. merchadise bl.a. Opstemt

Hvordan kan man tjene masser af penge på Rugekasseklubber? Jeg har godt nok ikke sådan nogle i Japan/USA, men har i Allsvenskan (Häcken) og Tippeligaen (Tromsø)

Merchandise bl.a. som nævnt Smiley

De to klubber giver vel også godt igen?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Bskov
Gæst

« Svar #69: 30 Nov 2006, 14:27 »

Bskov:
Du skal have en rugekasseklub fra Asien eller USA, hvor der i beskrivelsen står: Financial benefits for both teams/ Økonomiske fordele for begge hold. Det klubben gør, er at få din klub "ud til verden" via Merchadising osv. Tjente 1,7 milliard på en sæson med Man Utd. Bare på det, men jeg havde så også 3 klubber hvor de havde den status.

Håber det var forståeligt Smiley

Jep kanont.. Takker mange gange champ. Wink

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #70: 30 Nov 2006, 14:27 »

Jeg er enig med dig.. Jeg startede måske lidt for aggressivt Smiley Beklager. HVIS det ikke er snyd, så respektere jeg da meget det du har udført i Brøndby. Jeg har nogle gange i min FCK tid prøvet byde på nogle spillere som jeg kunne smide en god sum efter, blevet afvist på grund af, at de ikke synes det var et klogt karriere skift. Altså et skift i den forkerte retning. Derfor forstod jeg bare ikke hvordan nogle af disse spillere du har hentet ville det. Men har du nogle fif til det omkring det? Så vil jeg da også gerne lære det Smiley

Jeg har da stødt på spillere som ikke ville til BIF.. F.eks. Raúl García, han ville ikke til BIF i 2. sæson, men da jeg fik kontinentalt ry ville han gerne (3. sæson). Med Fred tilbød jeg ham status som uundværlig + 40mio kontant + 130k for kampe/mål/vundne kamp + 700k i løn/uge, jeg tror bare jeg var heldig med ham, har i andre tilfælde været nødt til at byde så meget jeg overhovedet kunne (max løn+ max bonuser + 25% ekstra løn årligt + max kontraktsum + 2 årig kontrakt - som jeg har haft bedst erfaring med at tilbyde). Nogle gange virker det, andre gange ikke. Ved ikke helt hvordan det hænger sammen. Hvis du vil købe en spiller bare for at sælge ham videre er det en MEGET god idé at gøre, men hvis du vil beholde ham i længere tid er det en god idé ikke at tilbyde alt hvad man har (hvis man har en forholdsvis skrøbelig økonomi).
« Seneste Redigering: 30 Nov 2006, 14:31 af Rumball » Logged

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #71: 30 Nov 2006, 14:30 »

De to klubber giver vel også godt igen?

Jeg har "kun" førsteret til deres spillere + jeg kan leje spillere ud til dem..

Bskov
Gæst

« Svar #72: 30 Nov 2006, 14:31 »

Jeg har da stødt på spillere som ikke ville til BIF.. F.eks. Raúl García, han ville ikke til BIF i 2. sæson, men da jeg fik kontinentalt ry ville han gerne (3. sæson). Med Fred tilbød jeg ham status som uundværlig + 40mio kontant + 130k for kampe/mål/vundne kamp + 700k i løn/uge, jeg tror bare jeg var heldig med ham, har i andre tilfælde været nødt til at byde så meget jeg overhovedet kunne (max løn+ max bonuser + 25% ekstra løn årligt + max kontraktsum + 2 årig kontrakt - som jeg har haft bedst erfaring med at tilbyde). Nogle gange virker det, andre gange ikke. Ved ikke helt hvordan det hænger sammen. Hvis du vil købe en spiller bare for at sælge ham videre er det en MEGET god idé at gøre, men hvis du vil beholde ham i længere tid er det en god idé ikke at tilbyde alt hvad man har (hvis man har en forholdsvis skrøbelig økonomi).

Jeps i know.. Okay så Smiley

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #73: 30 Nov 2006, 14:32 »

Moutinho er klart en af mine favorit spiller.. Real Madrid og samtlige store klubber er også allerede ude efter ham.. Han er genial Opstemt Og så i Brøndby. hø hø Opstemt

Har budt på ham nu Grin så må vi se om han gider hvis jeg smider 50mio i kontraktsum Djævel..

Skulle jeg gennemføre denne handel: Xabi Prieto for 90mio kr (Jeg køber)
« Seneste Redigering: 30 Nov 2006, 14:35 af Rumball » Logged

Bskov
Gæst

« Svar #74: 30 Nov 2006, 14:37 »

Har budt på ham nu Grin så må vi se om han gider hvis jeg smider 50mio i kontraktsum Djævel..

Skulle jeg gennemføre denne handel: Xabi Prieto for 90mio kr (Jeg køber)

Ved jeg sku ikke.. Han er sån nogenlunde er han ikke? (Håber du får Moutinho.. Elsker ham sku Opstemt)

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010