home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1067 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Brøndby IF - Det onde hold! Hjælp til køb, salg og andre ting.
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF - Det onde hold! Hjælp til køb, salg og andre ting.  (Læst 24583 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF - Det onde hold! Hjælp til køb, salg og andre ting.
« Svar #30: 30 Nov 2006, 13:26 »

Når folk spørger om diverse screenshots, så kommer de jo heller ikke!

Der er da en masse screens på første side? Er det ikke nok? Rullende Øjne

Snyd eller ej, så det er godt hold. Selvom beløbende er noget høje.. Jeg errindres(?) et spil jeg havde i FM06, hvor jeg efter få sæsoner havde ligeledes et vildt spil. Måske en bug, eller to, kan have spillet ind?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #31: 30 Nov 2006, 13:26 »

Dit lange indlæg var spild af tid fordi jeg gider simpelthen ikke at høre på dig.. Jeg tror måske nok liiige at du skal passe på med hvad du siger omkring manager og min viden, uden du SELV ved noget. Den filosof startede du jo selv. Jeg ved du snyder fordi:

Lad mig starte med at sige at du er i år 2008, hvilket betyder du har fået spillet en enkelt sæson eller to. BIF har ikke over 80 mio til at købe spillere for og lad mig så præsentere dine spillere:

Daniel Agger. Liverpool -> BIF (Daniel Agger vil ikke engang til Schalke eller noget, da han mener at det er et forkert skridt i karrieren. Milan plejer som regel at købe ham for en god pose penge. Så jeg kan ikke se hvordan han er havnet i Brøndby uden lidt hjælp i form af SNYD).

Fred. Lyon -> BIF (Behøver jeg at sige mere? Du har jo brugt dit reelle budget på Daniel Agger).

2 af dine midtbanespillere skal jeg ikke ku sige om det er realistisk, men jeg VED at Raul Garcia ikke vil kunne komme til BIF i år 2008.

John Obi Mikel ?

V. Kompany

Vanden Borre

Thiago Motta

Jeg gider slet ikke spilde min tid på det mere. Men prøv lige og tænk på hvor fanden Brøndby har alle de penge fra? Du kan ikke nå at ha tjent så mange ind plus hvad får de spillere egentlig i løn? Har du screen af det? Der må også være noget snyd, fordi BIF kan ikke give kassen i ugeløn for at hente disse spillere.

Hvad mere kan jeg sige.. Jeg synes det er iorden du snyder så længe det er dig og dit eget spil. Man må ha lov til at drømme om et godt hold i Brøndby hvor man snyder lidt for at få det. Men altså grænsen overtrædes når du ligefrem sidder og siger at det ikke er snyd og laver et kæmpe indlæg omkring, at alle folk skal se hvor gode du er.. Når folk spørger om diverse screenshots, så kommer de jo heller ikke!

Faktum - Forstå hvad jeg skriver. Det er ikke en kritik som sådan - Jeg mener bare ikke, at det er noget man skal lave indlæg med.

Hvis du nu læste hvad jeg har skrevet og vist omkring transfers, så ville du vide at jeg har solgt Duncan for 260mio kr FØR jeg købte Agger, Kompany, Vanden Borre osv. Jeg havde også solgt en masse spillere de første måneder af spillet for 117mio kr eller sådan noget. Og i den nye sæson kan du se hvor mange spillere jeg har solgt, og for hvor meget.
I slutningen af 07/08-sæsonen tilbød bestyrelsen mig en ny kontrakt hvor jeg ville få 17mio kr til transfers og 4mio kr/uge til lønninger. Lyder dét snyd?
Jeg havde et vildt underskud i regnskabet det meste af sæsonen, men da jeg havde solgt Borriello og Renato Augusto (Fremtidige transfers) gav klubben mig lige inden sæsonene 08/09 208mio kr til transfer pga mit nydannede overskud, og derefter røg der endnu flere spillere som gav mig endnu flere penge til transfers.

Og hvor ser du at jeg ikke har postet SS når folk har bedt om det?

OG!!! Hvis du nu læser hvad jeg skriver INDEN du beskylde rmig for alt det pis dér, så ville du se at bestyrelsen gav mig 9mio kr/uge til lønninger!
« Seneste Redigering: 30 Nov 2006, 13:29 af Rumball » Logged

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #32: 30 Nov 2006, 13:33 »

En måde at bevise du ikke snyder på og jeg skal lige sige at jeg er fuldstændig lige glad med om du gør eller ikke gør. Men du kan tage et SS af bayern under historie også vælge milepæl. Her vil der stå hvem Bayern har anstat og fyret. Så ville man kun se om du har snydt ved selv at være bayern da de købte duncan eller om det passer. Bare et forslag til at komme beskyldningerne til livs. og for at du slipper på at høre at du snyder Thumbs Up

Bskov
Gæst

« Svar #33: 30 Nov 2006, 13:39 »

Jeg er ligeglad med om du snyder eller ej.. Jeg vil ikke køre mere i det.. Din forklaring fik mig ikke på bedre tanker.. Du fik et budget på 208 mio. Men har købt spillere for over 400 mio. Ved godt at du også har solgt spillere, men alle dem du solgte i første sæson som gjorde at du fik dette kæmpe overskud i transfer budget vil jeg gerne se. Noget andet er bare at selvom du har alle de penge burde disse spillere ikke ville til Brøndby i første sæson? Jeg er ligeglad.. Men gode valg af spillere du har. Køber selv Kompany og Vanden Borre i mit forsvar hele tiden. De er seje.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #34: 30 Nov 2006, 13:40 »

En måde at bevise du ikke snyder på og jeg skal lige sige at jeg er fuldstændig lige glad med om du gør eller ikke gør. Men du kan tage et SS af bayern under historie også vælge milepæl. Her vil der stå hvem Bayern har anstat og fyret. Så ville man kun se om du har snydt ved selv at være bayern da de købte duncan eller om det passer. Bare et forslag til at komme beskyldningerne til livs. og for at du slipper på at høre at du snyder Thumbs Up

Ja, det kunne man gøre.. Smiley

Bskov--> Indtil videre, så er der ikke fældende beviser omkring spillet og om der bliver snydt eller ej, og som DT siger, så vil et SS af Bayern og Real Madrid milepæle og ansatte slå al tvivl ihjel.

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #35: 30 Nov 2006, 13:41 »

Kan også godt sætte et SS af Real, Inter osv op..

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #36: 30 Nov 2006, 13:42 »

Jeg er ligeglad med om du snyder eller ej.. Jeg vil ikke køre mere i det.. Din forklaring fik mig ikke på bedre tanker.. Du fik et budget på 208 mio. Men har købt spillere for over 400 mio. Ved godt at du også har solgt spillere, men alle dem du solgte i første sæson som gjorde at du fik dette kæmpe overskud i transfer budget vil jeg gerne se. Noget andet er bare at selvom du har alle de penge burde disse spillere ikke ville til Brøndby i første sæson? Jeg er ligeglad.. Men gode valg af spillere du har. Køber selv Kompany og Vanden Borre i mit forsvar hele tiden. De er seje.

Jeg købte dem også i 2.sæson Wink

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #37: 30 Nov 2006, 13:42 »

Kan også godt sætte et SS af Real, Inter osv op..

Ja så er sagen jo klar for dem der tvilver på dit hold har rent mel i posen Opstemt

Niko
Gæst

« Svar #38: 30 Nov 2006, 13:44 »

Jeg Synes det er et meget godt hold du har fået lavet dig der Opstemt

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #39: 30 Nov 2006, 13:46 »

Det er virkelig deprimerende at høre på de beskyldninger, det giver mig lyst til:
1: Slet ikke at spille videre på mit hold (og FM i det hele taget)
2: Slet ikke at være her på FMFreaks

Jeg Synes det er et meget godt hold du har fået lavet dig der Opstemt

Takker mange gange Thumbs Up

Bskov
Gæst

« Svar #40: 30 Nov 2006, 13:47 »

Ja så er sagen jo klar for dem der tvilver på dit hold har rent mel i posen Opstemt

Der er jeg sku stået lidt af? Nu beskylder jeg ikke rumball for det, men hvordan kan et SS af Bayerns milepæl bevise, at rumball ikke har brugt FMM til at give BIF flere penge osv? Jeg siger ikke, at det er det du har gjort rumball, men spørger bare hvordan dette SS kan slå alt ihjel?

Brodtgaard
Manager

« Svar #41: 30 Nov 2006, 13:48 »

Nej nej Rumball - fortsæt du bare.

Det er jo dejligt med lidt inspiration til mit eget BIF-spil...   Smiley

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Bskov
Gæst

« Svar #42: 30 Nov 2006, 13:49 »

Det er virkelig deprimerende at høre på de beskyldninger, det giver mig lyst til:
1: Slet ikke at spille videre på mit hold (og FM i det hele taget)
2: Slet ikke at være her på FMFreaks

Takker mange gange Thumbs Up

Arr nu piver du sku lidt rumball.. Hvis du er så god til FM, så må du også være stærk og tage imod tvivlsomme mennesker som beskylder folk nogle gange. Sådan er livet sku og sådan er det også i den professionelle virkelige fodboldverden. Det nytter jo ikke noget med at true med at ophæve kontrakten til FMFREAKS

Zone 43
Manager

« Svar #43: 30 Nov 2006, 13:50 »

Der er jeg sku stået lidt af? Nu beskylder jeg ikke rumball for det, men hvordan kan et SS af Bayerns milepæl bevise, at rumball ikke har brugt FMM til at give BIF flere penge osv? Jeg siger ikke, at det er det du har gjort rumball, men spørger bare hvordan dette SS kan slå alt ihjel?

Fordi man kan se hvem der er ansat og fyret i løbet af spillet. F.eks. når du bliver ansat i en klub, vil det jo stå der under milepæle.

(Åge) Brodtgaard: Amen! Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Bskov
Gæst

« Svar #44: 30 Nov 2006, 13:51 »

Fordi man kan se hvem der er ansat og fyret i løbet af spillet. F.eks. når du bliver ansat i en klub, vil det jo stå der under milepæle.

(Åge) Brodtgaard: Amen! Thumbs Up

Jamen at en manager er blevet fyret eller ansat i Bayern.. Hvad betyder det for at han har købt nogle spillere til kæmpe summer osv ?

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010