home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 586 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Plat Plat Plat
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Plat Plat Plat  (Læst 5890 gange)
rudz
Landsholdsspiller

Plat Plat Plat
« : 28 Nov 2006, 11:09 »

Spillede fm07 et lille stykke tid (lidt over en sæson), vandt mesterskabet med Atletico Madrid i 1. sæson men gider ikke mere..

Hvorfor? tjooo måske fordi match engine er totalt plat? mener der er jo ingen der skal fortælle mig at gang på gang på gang hiver AI mål hjem i slutningen af kampen (somregel af totalitære aber der ikke har tal der ligner en gennemsnits BIF spiller). Vel og mærke er det ligemeget om det er ude eller hjemme kampe, ligemeget om man går i defensiv eller offensiv... skuffende...

Har nu lagt 07 på hylden indtil patchen (hvor de værste ting skulle være fixet, og med lidt held også trænings buggen).

VELKOMMEN tilbage fm06 - stadig det bedste manager spil der er lavet.

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Newcastle
Landsholdsspiller

Sv: Plat Plat Plat
« Svar #1: 28 Nov 2006, 11:30 »

Skal klart tilslutte mig her, de mange nye ting er helt sikkert gået ud over kvaliteten, sjusk!

MadsWiinther
Gæst

« Svar #2: 28 Nov 2006, 12:07 »

Det gamle var/er bedre.. Desværre.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #3: 28 Nov 2006, 12:08 »

Må erklære mig totalt uenig, bevars der er da bugs i 07, men i forhold til de tidligere versioner er der jo yderst få. fejlen er heller ikke lige så fatale som tidligere.

MadsWiinther
Gæst

« Svar #4: 28 Nov 2006, 12:11 »

Må erklære mig totalt uenig, bevars der er da bugs i 07, men i forhold til de tidligere versioner er der jo yderst få. fejlen er heller ikke lige så fatale som tidligere.
Det skal der også være plads til..

Metsu1
Manager

« Svar #5: 28 Nov 2006, 12:18 »

Underligt med oplevelsen af at AI hiver mål hjem i slutningen af dine kampe, det har jeg slet ikke oplevet sådan.

Det jeg synes er et problem, er de mange røde kort, der gang på gang bliver uddelt for hævnakter, det er ikke realistisk.

Morientes
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 28 Nov 2006, 12:21 »

Jeg vil nu gerne tilslutte mig, da jeg også oplever at der tit kommer mål i de sidste minutter, samt de mange "badebilletter"

"You´ll Never Walk Alone"

MadsWiinther
Gæst

« Svar #7: 28 Nov 2006, 12:22 »

Det er lidt irri med de fejl, men bliver de rettet bliver det klart det bedste managerspil..

ZhotLog
Gæst

« Svar #8: 28 Nov 2006, 12:24 »

Synes den mest urealistiske i spillet er... Bolddrengene! Har endnu ikke oplevet at de rammer den mand de sigter efter endnu Opstemt

MadsWiinther
Gæst

« Svar #9: 28 Nov 2006, 12:26 »

Synes den mest urealistiske i spillet er... Bolddrengene! Har endnu ikke oplevet at de rammer den mand de sigter efter endnu Opstemt
De har bare drukket lidt inden kampene..

DelPiero
Gæst

« Svar #10: 28 Nov 2006, 12:27 »

Mine rammer aldrig modstanderen, men rammer næsten altid mig Opstemt

MadsWiinther
Gæst

« Svar #11: 28 Nov 2006, 12:29 »

De kan ikke lide de andre..

vesperGT
Manager

« Svar #12: 28 Nov 2006, 12:30 »

HAHAHAHAHAHAHAHA  Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt

-KNM-
Manager

« Svar #13: 28 Nov 2006, 13:39 »

Jeg må erklære mig enig. Med Sunbao. Synes at 07 er et spil med ufattelig små fejl og set i forhold til sidste år er det ekstremt. Synes ikke at match engine er blevet dårligere og har heller ikke oplevet det med mål i slutningen. tror du ikke det har noget med din taktik at gøre?

De fejl der generer mig er: Dårlige tilbagelægninger (bliver rettet i patchen), bolddrenge (bliver rettet i patchen) og så kan jeg ikke rigtig finde på flere.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #14: 28 Nov 2006, 13:41 »

Jeg må erklære mig enig. Med Sunbao. Synes at 07 er et spil med ufattelig små fejl og set i forhold til sidste år er det ekstremt. Synes ikke at match engine er blevet dårligere og har heller ikke oplevet det med mål i slutningen. tror du ikke det har noget med din taktik at gøre?

De fejl der generer mig er: Dårlige tilbagelægninger (bliver rettet i patchen), bolddrenge (bliver rettet i patchen) og så kan jeg ikke rigtig finde på flere.
100 % enig. Målene til sidst kan jo være fordi din taktik gør at du ikke får lukket ordenligt af for modstanderens hårde pres til sidst. FM bliver mere og mere realistisk.

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010