home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 561 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2024
| | | | |-+  [33] Journeyman - Syv kampe, et mål!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: [33] Journeyman - Syv kampe, et mål!  (Læst 16717 gange)
warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [17] Journeyman - Pokalturnering og sæsonafrunding
« Svar #30: 19 Maj 2024, 22:10 »

[17] Pokalturnering og sæsonafrunding


Vi deltog som bekendt i pokalturneringen, en turnering, hvor man starter med kvartfinaler og der spilles både hjemme og ude. Det betød at vi skulle op med 5 kampe ekstra. Vi gik naturligvis ind som favoritter, hvor vi skulle møde nedrykkerne fra North Eastern FC



Efter en lidt vaklende indsats på udebane, tog vi for alvor revanche hjemme, og Moreno var atter flyvende! Det betød vi skulle op med Punjab i semifinalen, et hold der forsat er en torn i øjet på mig! Denne gang starter vi hjemme, der skal en sejr på bordet!




Samlet 5-3 sejr, og videre til finalen er sådan det umiddelbart positive jeg kan finde. En skade til Fernandes i 1. kamp, hvorefter at Moreno måtte udgå med en lille knæskade, betød jeg stod uden mine 4 bedste mand til min offensiv i finalen. Lidt positivt skal jeg også finde i det unge talent Cleetus, der scorede begge mål på den svære udebane i returen i semifinalen.



Dermed var der lagt optil en finale, en finale hvor vi egentlig er favoritter, men ak ak, vores offensiv så noget forkrøblet ud. Jeg måtte sætte min lid til mit forsvar...troede jeg!



Det endte med at blive en flot finale, velspillet. Mine bekymringer gjorde den unge Cleetus til skamme med to mål og en assist, og han kunne velfortjent lade sig hylde som årets spiller i pokalturneringen.

Dermed kan jeg sætte kryds ud for 2 ud af 2 mulige trofæer.

Da jeg ikke har fået nogle tilbud, ja der er ikke engang interesse fra nogle af de højere ligaer, blev det til en forlængelse på et enkelt år i første omgang. Desuden er forventningerne fra klubben skruet væsentligt op. Vi skal nu vinde ligaen hvert år.



Talenter, åh ja, den famøse dag hvor der kommer talenter. Det har vi naturligvis også haft nogle stykker af her, og jeg har sorteret dem fra med under to gule i potentiale, de er solgt eller til salg, så der kan fokuseres på de bedste. Skal vi ud og dominere videre, må vejen frem at være den førende indiske klub på talentudvikling.

Samtidig er der blevet skiftet ud på målmandsposten. Rumæneren blev foræret bort for 0,- og bliver erstattet af botswanske Kabelo Dambe, yngre og med et højere topniveau.





Der er luft i budgettet til indkøb, og der er en del penge at hente ved at sælge al dødvægten.
Men økonomien kommer nok i knibe, hvis vi ikke snart ser nogle indtægter af større grad. Det er en opgave jeg håber at kunne løse!


Og så vil jeg gerne takke mange gange for jeres fremragende support, og fede kommentarer. Jeg glæder mig ufatteligt til næste kapitel af mit eventyr!
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [18] Journeyman - Sæson 2, overraskelser i vente?
« Svar #31: 19 Maj 2024, 22:33 »

[18] Sæson 2, overraskelser i vente?


Ifht. Hvor jeg sluttede sæson 1 og går i gang med sæson 2 kunne jeg tænkte mig at forstærke forsvarsdelen. Især backs, trænger til lidt oprustning.

Men nu gælder det så første kamp, i en eller anden obskur cup turnering, som jeg ikke helt har fattet pointen af, hvor man starter i et pulje system. Første kamp mod Punjab, som vi har haft et fint tag på tidligere, så jeg var spændt på om det ville fortsætte.

Bekymringerne vokser i takt med at tiden går,og intet sker....som i INTET. Vi kommer således til pause, uden at have haft en reel målchance. Far er ikke sur, far er skuffet, og det får de at høre i pausen!

Den skideballe, ville de tilsyneladende ikke stå model til! For på knapt 20 min i 2. halvleg, laver de 3 mål. Alt ser godt ud, men straks efter målet til 3-0 kommer en forsvarspiller på den fantastiske ide, at begå et straffespark. 3-1 og Punjab er tilbage i kampen. Nerverne sidder således udenpå tøjet. Vi skal hen til 90+1 for at finde målet til 4-1 og vi får da også lige 5-1 i 90+5.

Et dumt straffespark, holder os fra et clean sheet, men mon ikke lige det går? Disse stats fra kampen, er i al fald lovende.



Næste kamp mod MSC er relativt ensidig. Moreno kommer i gang, og åbner scoringen til 1-0.
Jeg ser dog frem til at de kommer i form, så de måske endda kan score i begge halvlege. Her gik de døde allerede ved pausen, så jeg er voldsomt tilfreds med de 3 mål før teen (eller er det mon chai derovre?), så sejren aldrig kom i fare.



Så kom vi til 3. kamp i puljen. Uafgjort ville være nok til at sende os videre....Men hvorfor dog nøjes med det? Jeg tror, Darwin har en teori om, at scorer man, samtidig med man holder modstanderen fra det, så vinder man. Så når Darwin hedder Moreno til efternavn og gør nøjagtig det, kan det så blive til andet end en sikker sejr? Nej vel?



Nu var det godt nok Jeje, der lavede et lækkert hattrick, men så dårlig en joke, skal der være plads til!
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [19] Journeyman - Skal vi kalde det en sen afslutning eller tidlig tyvstart?
« Svar #32: 19 Maj 2024, 23:25 »

[19] Skal vi kalde det en sen afslutning eller tidlig tyvstart?


37 sekunder... Det var hvad Moreno skulle bruge, for at bringe os på vinderkurs i semifinalen.
Når det så efter 11 min bliver 2-0 og en klovn skaffer sig selv 2 gule kort på 2 min midt i 1.halvleg, er der vel intet at sige til, at der bliver spadseret en stille og rolig 5-0 sejr hjem?




Sidste uges solide benarbejde, er nu blevet belønnet:




Naturligvis hænger det også sammen med finalesejren i denne sæson, men uden det store arbejde i den forrige, havde dette ikke været en mulighed.

En tydeligt meget nervebetonet kamp, som burde have været afgjort i langt mere sikker stil end det var tilfældet.
Lad os bare konkludere, at det bedste ved den var, da der blev fløjtet af, og vi slap for at blive rystet rundt i straffe tombolaen.




Med 70 dage til næste kamp, vil jeg forsøge at organisere en masse træningskampe, og så ellers lade dem styre af assistenterne.

Så vil jeg slappe af og holde øje med, om nogen har bemærket turen ind i hall of fame. Og i fald det er tilfældet, så ellers se at komme så langt væk fra Indien som muligt, så hurtigt som muligt. Ellers må jeg jo indtil da med vold og magt, kæmpe mig igennem den dybt bizarre indiske turneringsstruktur.

Jeg er stadig ikke klogere på den Asiatiske CHL. Mon det bare er en (Peking?) and med den, eller mon der sker noget? Når jeg ved noget, gør I også!
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [20] Journeyman - Endelig skal vi i gang med sæson 2 for alvor!
« Svar #33: 20 Maj 2024, 10:29 »

[20] Endelig skal vi i gang med sæson 2 for alvor!


ENDELIG oprinder dagen....meget præcist 3 mdr efter at have vundet den der lille hygge turnering, som tidligere beskrevet, hvor man i mellemliggende periode har spillet venskabskampe mod alle der gad.

Det blev til i alt 9 kampe med 9 sejre og en score på 27-1.



Der gives odds 501 på at vi rykker ned, og 1.10 på at vi vinder titlen. Sjældent er en større favorit set noget sted.



Opstarten har været et helvede. Ikke nok med at diverse skader har ramt os i en lind strøm (tænk hvis han var på holdet), Så er de også nogle dovne (måske chai drikkende?) hunde, som konstant tuder over at træningen er for hård, den er startet for tidligt, og min bare R.....

Ja det skal nu nok blive festligt…

Undervejs fik jeg tilbudt en kontraktforlængelse . Deres udspil var af en sådan karakter, at jeg var nødt til at forhøje det, og ikke uventet afslog de. Så nu skal det blive spændende at se om vi om lidt får forhandlet os til rette, eller hvad der sker.
Selv hvis det lykkes at blive enige om en forlængelse, betyder det ikke jeg ser Indien som the-place-to-be på lang sigt. Eneste argument kunne være, hvis vi i CHL er i sin afgørende fase. Det tror jeg måske er lidt tidligt at spå om, men vi må se

Derudover, har jeg lige fået lov til at tage en træner licens. Det vil give mig lidt ballast og kunne hjælpe mig i retning af en bedre adresse, indenfor en overskuelig fremtid


Så er der blevet gennemført en rigtig fin handel. Der er tale om en ung knægt på 17 år, som er højre back.
 


Håber der er lidt udvikling i ham på lang sigt, for selvom vi er tyndt besat pt. så bidrager han næppe med andet end fyld på bænken pt.

Og nu starter sæsonen så!

Og Hurra hvor det går....Moreno starter lige med en karantæne, og Jeje har en dag, hvor han ville være mere gavnlig hvis han sad og så på spilledragterne køre rundt i vaskemaskinen EFTER kampen...

Meget sigende er det derfor anfører Novakovic, som åbner scoringen, i denne sæson.
En kamp hvor den sagnomspundne indiske udgave af Rommedahl gør comeback, efter et brækket ben, hvilket han fejrer ved at score til 2-0.


Det gør at man trods alt sidder med en ok fornemmelse ved pausen, selv om det bestemt ikke har været helt godt.

Men naturligvis skal vi da lige have en klodset aktion der giver et straffespark, som bliver hamret sikkert i kassen. Det er så heldigvis modstanderens eneste skud på mål i hele kampen, så vi holder en alt for snæver 2-1 føring, tiden ud.



Men hvad så med "Rommedahl"....ja naturligvis skal han da lige blive skadet igen. Denne gang dog kun i 10 dages tid, men alligevel, det er jo håbløst!!!
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [20] Journeyman - Endelig skal vi i gang med sæson 2 for alvor!
« Svar #34: 20 Maj 2024, 21:34 »

Der er kun latter til overs for din blændende formidling af "eventyret" i Indien! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [20] Journeyman - Endelig skal vi i gang med sæson 2 for alvor!
« Svar #35: 21 Maj 2024, 22:46 »

Der er kun latter til overs for din blændende formidling af "eventyret" i Indien! Opstemt

Så tager vi latteren med retur til Indien... Det er der behov for, når vi nu kan kan få mango-lashi og nudler!
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [21] Journeyman - December 2021
« Svar #36: 21 Maj 2024, 23:05 »

[21] December 2021


2. kamp i sæsonen... Det ligner at i særdeleshed Jeje ser modstandernes målmand som så stor og farlig, at han ikke tør andet, end nærmest forære ham bolden, når han får chancen. Dog sørger Raju og Moreno for, at vi er på 2-0 ved pausen.

I 2. halvleg rammes vi som det fremgår af billedet, af skader og et mål imod os. Miraklet indtræffer dog, og Jeje formår at få bolden i mål, så vi vinder 3-1. Det er godt nok ikke kønt, men det kan man ikke se på resultatet.



3. kamp hjemme mod Kashmir FC, 3-0 ved pausen, og både Moreno og Jeje, scorer.
Mest bemærkelsesværdigt er det dog, at Brandon Fernandes åbner scoringen efter 8 min. Han udnytter til fulde at målmanden er på en større skovtur, og derfor kan pande bolden ind i et HELT tomt mål ovre ved bagerste stople, efter et smukt indlæg.


Det er ikke kønt endnu, men vi kan vel sige, at det bliver mindre og mindre grimt.Der er jo også lige en del karantæner og skader at slås med. Så jeg glæder mig til dagen hvor vi er fit, til at stille stærkest mulige hold. Så skal det nok blive godt.

I øvrigt, så havde ledelsen organiseret en så kaldt "fan dag". Man må sige at den var en succes, over 11.000 tilskuere, til det som heldigvis var den bedste kamp i sæsonen indtil nu. Det selv om det jo ikke var helt så fremragende endda.



4. kamp... blev kampen, hvor den spillemæssige bund i den grad blev nået. Men hvad, kampen blev jo vundet?? Ja spørgsmålet er oplagt. Men sagen er bare den, at den bliver vundet langt mere snævert 1-0 end statistikkerne siger.

Igen kan vi takke Brandon Fernandes, og denne gang for at endnu mere utroligt mål. Han slår noget der mest af alt skal ligne et indlæg fra kanten af feltet. Det svæver hele vejen forbi forsvaret og en målmand der ligner, ikke at vide hvor han er, for så at ramme stolpen, og lige hoppe ind.

« Seneste Redigering: 21 Maj 2024, 23:09 af warmon » Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [22] Journeyman - Skide koloniherrer syndrom…
« Svar #37: 21 Maj 2024, 23:48 »

[22] Skide koloniherrer syndrom…


Efter 2 uger i december, hvor vi ingen kampe skulle spille, blev det juledag, og vi skulle i kamp igen.

Noget må være sket, men jeg kan ikke gennemskue hvad. Jeje var i al fald som forvandlet. Et hattrick på 11 min midt i 1. halvleg, efter der i forvejen var blevet scoret til 1-0 efter 6 min, så var den ged lige som barberet.



Dog har jeg fået den skrækkelig nyhed at vores elskede bosniske anfører og styrmand i forsvaret vil trække sig tilbage, og smide støvlerne i Ganges floden, og drage hjemad. Dog først efter sæsonen, men alligevel.

Men rettidig omhu har gjort, at vi ikke kommer til at mangle på lige nøjagtig den plads, men han gør det nu godt alligevel. Der er nemlig lige blevet plads til at klemme en fri transfer ind. Han kommer til nytår. Så skal I nok få ham at se. Og da det er en udlænding, kan han jo tage pladsen allerede der.

Nå, så blev kontraktforlængelse n alligevel underskrevet. Det er naturligvis ikke planen at blive længere end allerhøjest nødvendigt, men det er nok bedre end at blive fyret, hvis de bliver sure over at man ikke forlænger. Da det vel kan skabe en plet på ens CV? Og hvis det rette tilbud kommer som man ikke kan sige nej til, er det jo lige meget hvor lang tid man har igen?

Kamp nr. 6 i rækken, og Jeje er ved at finde formen. Hattrick sidst, og nu 2 mål i denne. Det begynder så småt at ligne noget. Ellers en stille og rolig 4-0 sejr på udebane, uden de store udfordringer.



Så er vi kommet ind i det nye år. Nytårsdag er der, naturligvis, kamp. Mon det er noget de har har arvet fra den tidligere koloniherre i det engelske?

I al fald med et par nye navne bl.a. i forsvaret. Dette fordi at jeg jo havde udvist rettidigt omhu og sikret mig ekstra forstærkninger. Og når man ligefrem for at vide at en spiller vil stoppe, kan man lige så godt køre de nye ind på holdet med det samme. Så bliver han lidt gnaven over at man vil stoppe hans kontrakt 6 mdr før tid, men hellere fokusere på de som faktisk vil spille...Og spillet blev der, 4-0 i sikker stil.



Sæsonens første rigtige test står for døren....Udekamp mod rækkens nr 2 Kashmir FC.

Selv om Moreno både bragte os tidligt foran og midt i 1. halvleg fik et mål underkendt for offside, kunne man godt fornemme, at det langt fra var lige så let, som det har været i nogle af de andre kampe, hidtil i turneringen. Derfor var det så meget mere en lettelse da Nabi efter 26 min, laver sit første mål som seniorspiller, og bringer os på 2-0. Jeje skulle da også lige være med, og smække en bold op i hjørnet til 3-0, som også var stillingen ved pausen.

Men 8 min inde i 2. halvleg kom den ventede reducering til 1-3. Så var det på tide at bede dem spænde hjelmen og holde fokus på resultatet. De hørte heldigvis efter, og der blev ikke scoret yderligere.





Den gode nyhed er, at vi nu skal registrere hold til CHL, så det må være lige oppe over....MEGET interessant.
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [23] Journeyman - Halvvejs i sæson 2
« Svar #38: 22 Maj 2024, 00:22 »

[23] Halvvejs i sæson 2


Nå, næste punkt er hjemmekampen mod akademiholdet Arrows. Det helt sprængende punkt her er sejrens størrelse, og det faktum, at der burde være en kommentar mulighed: AT NU FATTER I FANDEME DEN OFFSIDE REGEL!!!! To mål underkendt, siger jo alt...



10. kamp i sæsonen, udebane mod Punjab FC.

Noget af et wakeup call vi lige fik....Efter et par min, havde de en spiller alene igennem, men vores helt fantastiske målmand diskede op med en smuk fodparade.

Så var vi lige som i gang....Med et lille næsten korrekt ordspil kan man i al fald sig at Reddy var klar, for han steg lige tilvejrs og pandede bolden i kassen. Det endda efter at Indiens Rommedahl havde bragt os foran. Og da Jeje lige bragte os på 3-0 i 1. halvleg, burde der jo ikke være så meget mere i det.

Men vi blev udsat for et af de mest uhyrlige kontra mål længe set, så vi nødt til at gå til pause foran 3-1 og stadig tage det her alvorligt.

At der så 5 min inde i 2. halvleg er en der får den geniale ide at rage et gult kort nr 2 til sig, må næsten være den direkte årsag til 3 mål mere, så sejren bliver på ikke helt retvisende 6-1. I al fald hvis man ser på 1. halvleg...

Nå...Det var så halvvejs i grundspillet.

Hermed følger først kamprapporten, og dernæst midtvejs stillingen for grundspillet.



Nu er der et overblik over, hvor relativt velbegrundet det er at folk ser os som favoritter til at tage titlen.

Derfor vil jeg køre lidt hurtigere igennem anden halvdel af grundspillet, i al fald i forhold til opdateringerne, da det jo med stor sandsynlighed bare bliver det samme igen. Dog vil jeg bringe eventuelle specielle begivenheder når de sker. Chl trækning, evt. jobtilbud, alvorlige skader mv.

Havde det været en mere jævnbyrdig række, så havde situationen naturligvis været en anden.


Det lugter af tiden i Indien er ved at gå mig lidt på nerverne og bare skal overståes... Var det en fejl at forlænge med en sæson mere?
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [24] Journeyman - Boys, vi er i Champions League!
« Svar #39: 22 Maj 2024, 00:36 »

[24] Boys, vi er i Champions League!


Hvordan og hvorfor, forstår jeg ikke. Men vi er simpelthen blevet trukket direkte ind i CHL gruppespillet. Nedenfor ses gruppen:



Der er 316 k i DKK pr sejr og ca 10 % af det ved uafgjort. Men kan ikke finde seedning i grupperne nogen steder.

Lidt om klubberne, hvad jeg lige fandt da jeg så lodtrækningen:

- Al-Sadd fra Qatar vandt senest i 2011 den asiatiske CL og har Xavi som træner, samtidigt har klubben Santi Carzola som spiller!

- Persepolis fra Iran blev toer i AFC både i 2018 og 2019.

- Al-Taawoun fra Saudi Arabien ser ud til at være til at tale med. (Bemærk det er ikke den så pengestærke udgave vi ser i dette spil!)


Spøjst i det hele taget, havde forventet vi skulle ud i noget kvalifikation af en eller anden art… Men hey vi tager det med!
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [24] Journeyman - Boys, vi er i Champions League!
« Svar #40: 22 Maj 2024, 19:37 »

Hold op en gang ensidig fodbold (uanset hvad du selv siger om modstanden i ligaen)!

Nu sker der heldigvis noget - Champions League - FEDT!! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [24] Journeyman - Boys, vi er i Champions League!
« Svar #41: 23 Maj 2024, 23:07 »

Hold op en gang ensidig fodbold (uanset hvad du selv siger om modstanden i ligaen)!

Nu sker der heldigvis noget - Champions League - FEDT!! Opstemt

Det jo det, nu skal der ske noget!
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [25] Journeyman - Kort proces
« Svar #42: 23 Maj 2024, 23:18 »

[25] Kort proces


Som overskriften afslører, vi gjorde nemlig kort proces i ligaen. Kamp nr. 11 til 15 gav 5 sejre, og dermed var mesterskabet afgjort med 5 runder igen.



Overrækkelsen skal I ikke snydes for, så den kommer her:



Jeg er klar over, at der i sidste sæson var et mesterskabsspil. Men man får vel for pokker ikke overraket en pokal på den måde, hvis der er sådan et i år? Så jeg tænker der er tale om en strukturændring? Men det finder jeg tids nok ud af. I skal i al fald nok blive opdateret, hvis der er andet end de sidste 5 kampe tilbage.

Derudover er der ikke ret meget at sige om sæsonen.

Det eneste sted hvor vi har været tæt på at smide point var faktisk i den første kamp, efter vi var nået halvvejs. For som det kan ses, scorer vi til 3-2 blot få minutter før tid. Derudover har det kørt derudad i en grad, så hvis jeg skulle fortælle om det, ville det stort set bare være en gentagelse, af de første 10 spillerunder.

Dog er det lige værd at bemærke, at vi her i runden som sikrer os mesterskabet, vinder med groteske 10-1. Moreno er tilbage fra sin skade, og det fejrer han lige med et mål. Jeje fejrer det også, at han har sin makker i front tilbage igen. Han laver 4 mål, og må siges at være i en betragteligt ekstatisk tilstand.

Jeg kører naturligvis de sidste kampe færdig, og smider kamprapporterne her. Men da titlen ser ud til at være sikret nu, er der jo ikke så meget at sige om kampene, med mindre der sker noget helt uhyrligt, en skade, elle andet.

Den asiatiske Champions League kører sideløbende med ligaen, og får lidt sererat fokus her i de kommende opdateringer fra Indien. Uden at afsløre for meget endnu, er der i skrivende stund spillet to kampe, og det er ikke helt uacceptabelt i al fald....Men mere om det senere....
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [26] Journeyman - Asiatiske CHL gruppespil del 1
« Svar #43: 23 Maj 2024, 23:39 »

[26] Asiatiske CHL gruppespil del 1


Første kamp i CHL gruppespillet. Den af alle andre formodet sværeste, på udebane mod Persopolis, fra Iran. De sidder som forventet på spillet og de fleste chancer, og kommer da også foran.

Men vi får arbejdet os godt ind i kampen, og til manges overraskelse, endda også udlignet. Men til sidst, er det nu alligevel os, der har et skud som målmanden kun lige nøjagtig får slået ud til hjørnespark, så vi var tæt på at skabe den store overrakelse.


Anden kamp var hjemme mod Al-Sadd. Et uhyggeligt stærkt hold,hvor risikoen for virkelig at blive kørt over, tager over. Taktikken ændres, til at spille forsigtigt, trække tiden, og køre uden genpres, men dog med kontra omstillinger.

Når man kommer foran 2-0, er det jo normalt, at man ikke er tilfreds med 2-2. Det må man bare leve med her, når man ser de stats, som I kan se dem her. Det er iskold kynisme, at smide bolden i kassen, begge gange man er indenfor rammen, og mere er der vist ikke at sige om den kamp.



3. kamp mod Al-Taawoun… Jeg behøver vel ikke sige andet end se på stats, og forstå hvorfor jeg var på vej ud for at brække mig i lår fede stråler?? Eller måske i virkeligheden ikke så meget på stats, men mere på hvad der sker hvornår.....

Et jævnt tvivlsomt straffespark i overtiden... Man kunne fristes til at tro, at en eller anden saudisk prins havde bestukket dommeren, men den slags, er der jo ikke bevis for...



3 kampe, 2 point. Ja niveauet i den i den daglige liga taget i mente, bliver vi jo for alvor testet af. Og indtil videre er det bestået, men ikke mere end det. Vi går håber den sidste del går bedre!
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [27] Journeyman - Asiatiske CHL gruppespil del 2
« Svar #44: 23 Maj 2024, 23:51 »

[27] Asiatiske CHL gruppespil del 2


4. kamp ude mod Al-Sadd er naturligvis en møg hamrende svær kamp. Og hvordan vi får 2 mål i den, det forstår jeg ikke. Og endnu mindre når man ser på stats. Det er en rigtig modbydelig pulje vi er havnet i her og vores udgangspunkt her med kun 2 kampe tilbage af gruppespillet ser svær ud.



5. kamp hjemme mod Persopolis… Det er jo til at græde snot over. "Rommedahl" bliver smidt ud, Moreno bliver skadet, og de udligner vores føring i overtiden. Det med overtids mål har vi jo set før. Men her taler stats faktisk for, at vi godt kunne have vundet kampen, hvilket bare er endnu mere sørgeligt!



6. kamp ude mod Al-Tawoun og så kom den.....lussingen, kindhesten, røvfulden....Og det så man kunne mærke det. Skader og karantæner og en alt for stærk modstander resulterede i noget som vel sagtens næsten ikke kunne undgås.



Hermed slutter så CHL eventyret. Efter de to første kampe så det udmærket ud. Men derfra.....bare NEJ. Ærgeligt at min debut på store scene i asien skulle ende sådan. Hvad der nu skal ske, vil jeg gå i tænkeboks over. Skal jeg forsætte i Indien og gøre det til en farmers league? Eller skal jeg prøve at se om der er andre muligheder?

Kampene i ligaen skal gøres færdig og pokalturneringen skal også gøres færdig… Øv, hvor jeg er skuffet lige nu…
« Seneste Redigering: 26 Maj 2024, 00:07 af warmon » Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010