home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 440 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2023
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  SAF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: SAF  (Læst 10966 gange)
Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #60: 27 Jan 2023, 09:44 »

4. sæson i Hibernian er overstået - er i EKSTASE!!

Champions League blev vundet mod al forventning


Undervejs blev først Milan og Atletico Madrid slået ud. Herefter Monaco og i semifinalen Liverpool (endte på en 7 plads i Premier League, så ikke et hold i fuld power).

I finalen blev PSG banket 4-3!

Det gjorde desværre også at ligaen blev tabt til Celtic.
Pokalturneringen blev vundet... ikke at det betyder noget Opstemt

Nu går jagten ind efter et job i det engelske - så må vi se, hvor det bliver Smiley


Stærkt gået - det bliver spændende hvad næste fase byder på
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #61: 29 Jan 2023, 17:22 »

Så prøver jeg med en sæson mere - ikke meget bedre end sidste år, men dog trods alt fremgang at spore! Opstemt








Og så blev min tidligere topscorer hædret på fornem vis!


Jeg har intet haft med dette at gøre, men fint nok at ledelsen gerne vil bygge nyt.


Og så lykkedes det at komme i Europa League - af omveje godt nok! Opstemt


Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #62: 30 Jan 2023, 16:12 »

Det kan forhåbentligt hjælpe med lidt europæisk bold, så du kan komme i gang med nogle mesterskaber  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #63: 31 Jan 2023, 09:02 »

Det kan forhåbentligt hjælpe med lidt europæisk bold, så du kan komme i gang med nogle mesterskaber  Smiley


Jeg har jo også haft Conference League i den forgangne sæson (og klarede mig hæderligt), men om ikke andet, så bliver kvaliteten af spillere der vil til klubben ihvertfald bedre. Smiley

Starten på denne sæson har da også været god men jeg frygter at Europa League kommer til at dræne truppen, så det bliver ikke ved med at gå lige godt - til gengæld er Celtic blevet menneskelige, mens Rangers og Aberdeen så banker afsted!..
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #64: 31 Jan 2023, 12:26 »

Jeg er i sæson 29/30 og har virkeligt svært ved at finde en klub i Premier League. Selvom de ligger til nedrykning i et halvt år, så bliver trænerne ikke fyret - hvad oplever i andre?
Vil det være en fordel at tilføje flere ligaer/lande?

Kan man få dispensation til at overtage et hold på 16-17. pladsen?  Grin

Nu er det jo ikke os alle der kæmper med den slags udfordringer (søger job i England), og jeg er med på det er træls at vente, men er det ikke bare en del af savet?

Jeg er sådan set ligeglad med hvordan du spiller challengen, så i den sidste ende er det vel dig selv der definerer rammerne - men for en der tidligere har gennemført dette save (så vidt jeg husker), hvordan vil du så selv have det med at du ikke heeeelt har fulgt reglerne, hvis du nu gik hen og gennemførte igen? Peace

Ej, for min skyld er det op til dig selv. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #65: 01 Feb 2023, 07:46 »

Nu er det jo ikke os alle der kæmper med den slags udfordringer (søger job i England), og jeg er med på det er træls at vente, men er det ikke bare en del af savet?

Jeg er sådan set ligeglad med hvordan du spiller challengen, så i den sidste ende er det vel dig selv der definerer rammerne - men for en der tidligere har gennemført dette save (så vidt jeg husker), hvordan vil du så selv have det med at du ikke heeeelt har fulgt reglerne, hvis du nu gik hen og gennemførte igen? Peace

Ej, for min skyld er det op til dig selv. Smiley

Tænker den første del måske er noget nogen har oplevet tidligere, hvor jeg så bare søgte inspiration, men fair point - det var ikke for at ophøje, hvor jeg er i spillet.

Sidste del var med et glimt i øjet Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #66: 01 Feb 2023, 08:31 »

Tænker den første del måske er noget nogen har oplevet tidligere, hvor jeg så bare søgte inspiration, men fair point - det var ikke for at ophøje, hvor jeg er i spillet.

Sidste del var med et glimt i øjet Smiley

Du må undskylde hvis det læses som om jeg var efter dig - jeg forsøgte blot at være sjov, hvilket måske faldt til jorden! Opstemt

Du må ophøje lige så meget du har lyst til - jeg forsøgte egentlig bare at sige at jeg ikke var så god en manager som dig og Bubbles!   crazy
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #67: 01 Feb 2023, 20:38 »

Du må undskylde hvis det læses som om jeg var efter dig - jeg forsøgte blot at være sjov, hvilket måske faldt til jorden! Opstemt

Du må ophøje lige så meget du har lyst til - jeg forsøgte egentlig bare at sige at jeg ikke var så god en manager som dig og Bubbles!   crazy

Det er modtaget, så misforstod jeg det Opstemt

Men du har ret - det er ikke sjovt at gennemføre hvis man "snyder" - kunne have fået job i United da de lå på 16 pladsen, men det går jo ikke  Opstemt

SÅ SKETE DET


« Seneste Redigering: 01 Feb 2023, 21:03 af Kenitho » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #68: 01 Feb 2023, 21:11 »

Haha! Opstemt Kunne ellers have været fedt med en SAF-challenge med United! Opstemt

To gange Leeds?! :O Rimelig vildt at I lander samme klub.. Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #69: 02 Feb 2023, 08:54 »

Så er jeg tilbage med endnu en sæsonopdatering (og fortsat ikke noget trofæ der gør at jeg kommer tættere på næste fase, desværre)..



Esposito har været klart bedste mand i denne sæson, skarpt efterfulgt af Volpato, som er ved at udvikle sig til en klassespiller!



Det blev til lidt titler dog:



Og dermed er vi igen i Europa League i næste sæson - heldigvis.

Og jeg kan da sige at jeg har nået tre af de fem nationale cuptrofæer som SAF nåede i Aberdeen i sin tid! Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #70: 02 Feb 2023, 21:39 »

Haha... ja rimelig random det lige var Leeds Smiley

Sæsonen er overstået og 20 pladsen blev lavet om til 14. pladsen.
Derudover spillede vi FA Cup finale mod Newcastle, som desværre blev tabt i forlænget spilletid.......... ...... ticked off
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #71: 05 Feb 2023, 13:47 »

Sæson 31-32 er overstået.
Fik en elendig start med 5 nederlag i træk - det blev heldigvis vendt og vi slutter på en 9. plads i ligaen.

Sæsonen er blevet brugt på at sælge de løntunge spillere samt hente nye og yngre kræfter ind.
Der er solgt for 790 mio og hentet for 680 - så der er pluds i banken i Leeds for første gang siden spillet startede!
De forskellige cups er ikke noget at skrive om.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #72: 05 Feb 2023, 13:55 »

Solid første hele sæson i Leeds - og fedt at du lige kommer og fikser økonomien som det første - så er der grobund for fornuftig fremgang. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #73: 05 Feb 2023, 20:56 »

Acair Breckenridge - fase 4


Der er nu gået 2 sæsoner i Leeds.

Første sæson handlede mest om overlevelse med det spiller materiale der nu var. Det var dog ret tydeligt, at der ikke var tænkt meget på fremtiden med trup sammensætningen. Der blev foretaget nogle enkelte salg af spillere der tydeligvis ikke havde en fremtid under Acairs ledelse. Det lykkedes fint med en 14. plads til følge.





2. sæson var lidt det samme. En masse dyre gamle spillere og spillere der brokkede sig for meget blev sendt videre og en del hentet ind. Bl.a. hentede vi 2 tidligere spillere fra Hamilton og Hibs, som tidligere var blevet solgt til PL. Det blev til en meget overraskende 6. plads. På SS er det ud til det er Conference league men det blev til  EL grundet Man Utd. vandt CL.



I forbindelse med registreringen til EL i den nuværende sæson gik det op for Acair, at der ikke er en eneste spiller af kvalitet, som er produceret af Leeds. Det skal der laves om på.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #74: 06 Feb 2023, 11:23 »

Stærkt med Europæisk fodbold allerede! Smiley

Jeg kender godt problemstillingen med egne spillere - derfor har jeg kun 20 spillere registreret af de 25 ulige i Europæiske turneringer med Dundee United!..
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010