home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 430 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2023
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  SAF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: SAF  (Læst 11145 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #30: 09 Jan 2023, 12:58 »

Så kom jeg også igennem en sæson mere, med en (marginalt) bedre afslutning end den tidligere:




Der stod Gillman på det hele - også årets hold (desværre accepterede ledelsen et bud på 157 mDKK på ham, så han er ikke i klubben længere, ligesom Klaesson er røget videre på den bekostning):



Eneste positive om de tvungne salg, er at klubkassen bugner, og der nu er lidt penge til at investere i spillere og faciliteter! Jeg skal på shoppetur! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #31: 14 Jan 2023, 16:40 »

Acair Breckenridge - Fase 3


Endnu en sæson er gået for Acair i Hibs. Vi satte nok en gang rekord for antal point uden et mesterskab til følge Skuffet Der er blevet arbejdet på nogle nye taktikker, som bl.a. har været en angriberløs en af slagsen.



Hibs lå ellers i front i største del af sæsonen, men det hele kollapsede til sidst. Dette skyldes til dels at klubben måtte vinke farvel til den største stjerne, da hans frikøbsklausul på 187 mio. blev indløst. Han var faktisk interesseret i at blive, men krævede hele 650.000 om ugen hvilket slet ikke var indenfor klubbens lønramme.



I EL gik det fantastisk. Efter et succesrig indledende runde, der kun bød på et enkelt 2-3 nederlag til Tottenham, var klubben klar til 1/8 dels finalerne mod IFK Göteborg, som sikkert blev ekspederet ud.

I kvartfinalerne ventede Leicester. Hibs stillede op i den vanlige 433 taktik med et meget defensiv tilgang og det lykkedes at slå PL klubben ud samlet 4-2.

I semifinalen skulle Hibs endnu en gang op i mod en engelsk klub. Det var simpelthen Acair´s hjerteklub West Ham United der ventede. Samme, lad os kalde det EL taktik" blev brugt som mod Leicester. Det gav pote og endnu en gang kunne Hibs sende en PL klub ud af EL.

I finalen venter

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #32: 14 Jan 2023, 19:16 »

Har i lang tid ikke ville købe FM23, men nu bukkede jeg under.

Efter 11 kampe med United i et andet save, skal FM23 rigtig udforskes ved denne challenge.
Elsker den og gennemførte også i 2022 - men det bedste er de spil der udspringer jo længere man kommer hen.

Vi må se hvilken vej det går Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #33: 14 Jan 2023, 20:59 »

Fedt det har inspireret dig til at komme igang i år også, Kenitho! Opstemt

Stærke resultater i Europa, Bubbles - er det første flueben sat i Fase 3 om lidt?! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #34: 14 Jan 2023, 21:13 »

Efter 100 dage i Bonnyrigg Rose lykkedes det at sikre et job i Dundee.

Status pr. 9/3-2023 er:
Inverness CT  : 54 Point
Arbroath        : 48 Point
Raith             : 46 Point
Dundee          : 44 Point

Så der er gode muligheder for at lykkes med Fase 2 Opstemt
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #35: 14 Jan 2023, 21:43 »

Har i lang tid ikke ville købe FM23, men nu bukkede jeg under.

Efter 11 kampe med United i et andet save, skal FM23 rigtig udforskes ved denne challenge.
Elsker den og gennemførte også i 2022 - men det bedste er de spil der udspringer jo længere man kommer hen.

Vi må se hvilken vej det går Smiley

Fedt du også er på  Smiley

Held og lykke med Dundee
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #36: 14 Jan 2023, 21:48 »



I finalen venter



VENI - VIDI - VICI var det eneste der gik igennem Acairs hoved



Desværre mistede vi super sub Sima via hans frikøbsklausul på 115 mio. Southampton.

Der skal derfor forstærkes offensivt nu hvor første "hak" er sat  Opstemt
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #37: 14 Jan 2023, 21:52 »

Fedt du også er på  Smiley

Held og lykke med Dundee

Takker - og takker Broen også Opstemt
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #38: 14 Jan 2023, 23:09 »

Projektet med Dundee lykkedes.. oprykning kom i hus.

Derefter søgte jeg job hos Hibernian - hvilket gjorde jeg blev fyret i Dundee - og fik ikke jobbet i Hibernian  Sur

St. Mirren er ledig, men jeg tror jeg venter på noget bedre i løbet af sæsonen.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #39: 14 Jan 2023, 23:34 »

Det var alligevel hurtigt jeg ser ud til at blive overhalet af en der lige er begyndt.... Peace

Surt med Hibs, OG Dundee, men mon ikke der dukker noget op snart.. Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #40: 15 Jan 2023, 14:24 »

Det var alligevel hurtigt jeg ser ud til at blive overhalet af en der lige er begyndt.... Peace

Surt med Hibs, OG Dundee, men mon ikke der dukker noget op snart.. Opstemt

Hibernian blev ledig så jeg overtog roret 26/1-2024.
Så skal der bygges op og kæmpes!
Logged

mikekuneho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: SAF
« Svar #41: 16 Jan 2023, 15:02 »

Jeg er også startet på denne Challenge. Niven Moncrief overtog jobbet i Elgin City, efter de 100 dage, måtte han vente til sæsonslutningen med at overtage Kilmarnock, som var rykket ned fra scottish premier league. Pt er jeg i oktober/november og ligger nr 1, så håber på en hurtig oprykning og så skal Niven Moncrief videre i teksten Smiley
« Seneste Redigering: 16 Jan 2023, 15:08 af mikekuneho » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #42: 16 Jan 2023, 20:13 »

Fedt du er med - og god jagt! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #43: 17 Jan 2023, 19:22 »

Jeg er også startet på denne Challenge. Niven Moncrief overtog jobbet i Elgin City, efter de 100 dage, måtte han vente til sæsonslutningen med at overtage Kilmarnock, som var rykket ned fra scottish premier league. Pt er jeg i oktober/november og ligger nr 1, så håber på en hurtig oprykning og så skal Niven Moncrief videre i teksten Smiley

Skønt med endnu en - held og lykke Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #44: 17 Jan 2023, 19:41 »

Acair Breckenridge - Fase 3


Efter sidste sæsons triumf var det europæiske sekundært og ligaen i fuld fokus. Det holdt hårdt undervejs men i 5. sæson i spidsen for Hibs blev Celtic endelig vippet af pinden  Opstemt



Sima røg jo som sagt for 115 mio. efter triumfen. Beløbet blev brugt på at forstærke både offensivt og defensivt. Der kom 2 sydamerikanere til i defensiven og offensivt blev Jobe Bellingham og Dale Scarlett (fri) hentet til klubben.

På den taktiske front har Acair ændret fra stå lidt dybt i banen til at presse en anelse højere samt spillet de fleste hjemmekampe i ligaen i et 4-2-3-1 system.

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010