home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 278 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2022
| | | | |-+  Rejsen mod toppen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Rejsen mod toppen  (Læst 5660 gange)
Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rejsen mod toppen
« Svar #15: 20 Apr 2022, 21:03 »



#10 Transfervinduet og en okay start

I transfervinduet hentede jeg 3 spillere ind. Jeg fik hentet Jørgen Skjelvik fra OB, som er hentet ind til at være fast starter i midterforsvaret, også fik jeg hentet 2 midtbanespillere ind fra Sønderjyske og Æsbjerg, Emil Fredriksen som er ung og er hentet ind til bredden også Nicklas Strunck som er hentet ind for at være fast starter. Det blev til et fint transfervindue som jeg er meget tilfreds med. 

Efter en blandet start på sæsonen ser stilling okay ud efter de første 9 kampe. Chancerne for top 4 og europæisk kvalifikation lever stadig. Det blev en start med en masse tætte kampe og både op og nedture. I pokalturneringen gik vi videre fra første runde efter en sejr over KFUM
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rejsen mod toppen
« Svar #16: 21 Apr 2022, 22:06 »



#11 Nedtur og optur

Efter en blandet start lå jeg nummer 9 i ligaen og skulle møde Brøndby i næste kamp, kampen endte desværre 4-0 til Brøndby, og lige efter kampen, blev jeg kaldt til møde med bestyrelsen, et trælst møde hvor de ville diskutere fremtiden, så klubben er ikke helt tilfreds, men der er ikke langt til top 4, så jeg tror stadig på målet. Jeg håber virkelig de lige giver mig resten af sæsonen til at nå mit mål. 

Grundspillet endte med at jeg lå nummer 6, med 3 point op til top 4, så målet er for alvor i sigte, men lige efter blev jeg kaldt til mig andet møde om min fremtid, forstår det slet ikke, men vi tager det som det kommer, jeg sagde de skulle give mig en måned og så måtte vi se, så nu skal jeg bare sikre mig en rigtig god måned, for det er rigtig vigtigt at jeg fuldfører sæsonen, da det også ville gøre det nemmere at finde en bedre klub til næste sæson. 

Den vigtige måned, må man siges at være virkelig god, ikke et nederlag hele måneden, især sejren over Midtjylland og pointet mod FCK var rigtig godt. Lige nu er vi også i top 4, så lige nu ligger vi også til at få målet, så det er helt perfekt. Nu skal sæsonen bare køres godt hjem med 5 kampe tilbage
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rejsen mod toppen
« Svar #17: 22 Apr 2022, 21:21 »



#12 Slutning på sæson

Med 5 kampe tilbage, så stilling rigtig god ud. Målet var egentlig bare at kører den hjem nu, for at opnå målet og have spillet en rigtig flot sæson, og det mål det lykkes, det gik lige efter planen. Målet med top 4 lykkes, selv efter 2 små trusler om fyring lykkes det. Det endte med endnu en flot sæson, som jeg er rigtig glad for, nu skal jeg bare ud at finde en ny klub i en af de 5 største ligaer i verden. Jeg ville helst til Premier League, men det er lidt urealistisk, så en bund/midtklub i LaLiga er lige nu midt mål, det synes jeg selv kunne være fedt. Men nu må vi se hvad fremtiden bringer og om det overhovedet er muligt at finde en klub fra en top 5 liga. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rejsen mod toppen
« Svar #18: 23 Apr 2022, 22:46 »



#13 Angers...

Jeg ved næsten ikke hvordan jeg skal starte. Efter gode sæsoner i FC Fredericia, lavede jeg et godt skifte til Randers, som også gik rigtig godt, og så blev det tid til et nyt skifte, til en udenlandsk klub, klubben blev Angers, en god klub i Frankrig, som forventes at blive nummer 6 i ligaen, jeg kan roligt sige at sæsonen ikke gik som forventet. Starten var meget fin, gode træningskampe også det der, men transfervinduet var ikke tilfredsstillende, jeg kunne slet ikke få nogen spillere, den eneste jeg fik var Ayling fra Leeds. Som sæsonen skred frem, må jeg sige jeg synes det blev kedeligere og kedeligere at være i den Franske liga. En ting er jeg ikke kan lide den Franske liga, noget andet er det går helt vildt skidt, og man ikke har meget at arbejde med, hverken i transferbudget eller tiltro fra klubben, når man efter 3 måneder i klubben, skal til møde om ens fremtid, og man har 3 spillere der brokker sig over forskellige ting, er det ikke så sjovt at spille. Jeg må nok indrømme at min lyst røg lidt imens jeg var i Angers, og jeg har aldrig glædet mig så meget til at komme videre, også fordi jeg kendte så lidt spillere i truppen. Efter en skidt sæson, hvor jeg sluttede nummer 15 i ligaen, og røget direkte ud af cuppen, kan jeg kalde det for den værst tænkelige sæson, og den dårligste sæson i min vej mod toppen. Nu var det bare tid til at komme videre og prøve at finde en ny klub, i enten Spanien eller England. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rejsen mod toppen
« Svar #19: 25 Apr 2022, 21:50 »



#14 Det perfekte skifte

Efter en skidt sæson i Frankrig, var det nu tid til at rette det hele op, og der var ikke rigtig noget andet valg en at tage et skifte væk fra klubben, som skrevet før var målet enten Spanien eller England. Det viste sig at være rimelig svært at finde en klub i enten LaLiga eller i Premier League, og efter flere afslag måtte jeg simpelthen give op på det mål, i stedet endte jeg med at få en kontrakt i danskerklubben Brentford. 

Klubben er desværre rykket ned i Championsship, men det skal nok blive stadig blive til et godt skifte. Jeg kender spillerne, der er en del danskere, og det er i England, jeg kan næsten ikke bede om mere. Jeg ville næsten gå så langt og kalde det for det perfekte skifte. 

Jeg tror 100% på at jeg kan få dem tilbage og spille Premier League fodbold igen, og det er målet for sæsonen. Hvis alt går efter planen, kan jeg sagtens finde på at blive i klubben i en del sæsoner. Jeg håber faktisk på jeg kan gøre det godt i Premier League allerede i næste sæson, og måske prøve at fuldfører målet med bloggen i Brentford. Jeg glæder mig meget til at komme i gang i klubben og forhåbentligt skabe nogen gode resultater. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rejsen mod toppen
« Svar #20: 28 Apr 2022, 22:28 »



#15 Nu er det nu!

Efter skiftet til Brentford, er det tid til at få karrieren tilbage på sporet. En mega ringe sæson i Angers, men nu er det tid til noget nyt, noget forhåbentligt bedre, og noget hvor jeg er lidt mere motiveret, jeg må sige jeg ikke var helt oppe at køre i Frankrig, men det er en ting der har ændret sig. Især når jeg ser mit rimelige høje budget, der er god mulighed for at hente spillere ind. 

Planen er lige nu at der skal hentes rimelig meget ind i dette transfervindue, få en god sammenspillet trup, som også kan gøre en god figur, når jeg forventer at det hedder Premier League næste sæson. Målet er selvfølgelig oprykning i denne sæson, oprykning til Premier League, overleve, og de 2 sæsonen efter gøre det prøve at skabe nogen rigtige gode resultater. 

Men noget der er rigtig vigtigt får at det mål kan lykkes er nogen gode transfervinduer, hvor jeg henter de rigtige, spiller ind til klubben, men for at kunne hente de rigtige spillere ind, skal der være et system og en spillestil som man kan hente spillere ud fra. Formationen er 4-3-3 med en 6´er. Det er formationen der bliver kørt hele tiden i Brentford, jeg kommer til at bygge holdet op omkring det. Grunden til jeg spiller med en 6’er på midtbanen og ikke en 10´er, er jeg kigger lidt ud mod fremtiden i Premier League, hvor vi nok ikke kommer til at blive et hold der ligefrem dominerer alle kampe, det er dog en boldspillene rolle han har, så det er ikke fordi taktikken er at lade at spil være til modstanderholdet og pakke sig. 

Efter lang tids forsøg på at hente spillere ind lykkes det ikke særlig godt, hele 27 spillere afviste klubben, efter deres nuværende klub havde sagt ja til mit tilbud, ingen af disse spillere havde lyst til at skifte ned til Championsship, og det er alt fra spillere som Adama Traore og Christian Eriksen til Khvicha prøvede jeg at få til klubben. Men til sidst lykkes det at få handlet lidt ind, jeg fik hentet Harvey White ind fra Tottenham, en centerback, som er hentet ind som kaptajnen i forsvaret, han er kun 23 og kan udvikle sig meget, men er allerede en spiller der er rigtig god, Harvey White skal selvfølgelig også have en makker nede i forsvaret, den spiller blev Akin Famewo som blev hentet ind fra Charlton, en lidt mere erfaren spiller, dog stadig ung og en spiller der kan være i klubben en del år. Og lige for at runde det hele godt af skulle jeg lige hente en mere til midterforsvaret, en gammel erfaren herre, som kun er for bredden i truppen, en spiller der ikke kommer til at få mange kampe i denne sæson, Barbet fra Bordeaux. På målmandsposten ville jeg også lige lave en lille opgradering, til den opgave hentet jeg en god Sweeper keeper fra Saint-Etienne, ved navn Green, en målmand på 25år, som kan være første målmand i masser af år.
Efter at have hentet en masse spillere til at forstærke defensiven, var det også tid til at forstærke offensiven, som en angriber hentede jeg Conor Chaplin ind fra Sunderland og Shoretire, det unge Manchester United talent ind. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rejsen mod toppen
« Svar #21: 29 Apr 2022, 21:30 »



#16 En vanvittig start på sæson

Efter transfervinduet, som jeg er meget tilfreds med, skal sæsonen til at starte, der skal en god start til, så jeg kan opfylde målet med at få Brentford tilbage i Premier League. En god start var også tilfældet, en god start. Efter de første 15 kampe, ligger vi nummer 1, med 5 gode point ned til nummer 2, som er Cardiff. Sæson er startet som planlagt, og der skal egentlig bare bygges videre på den her stime. Selvom der har været en masse tætte kampe, hvor marginalerne har spillet meget ind og en masse 1 måls sejr, kan man ikke være andet end tilfreds med at ligge nummer 1. 

Men selvom det har været en sindssyg god start på sæsonen, kan alt ske så længe bolden er rund, så der skal ikke blive lallet eller gjort tingene halvt i nogen kampe. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rejsen mod toppen
« Svar #22: 29 Apr 2022, 22:20 »



#17 Premier League og cup overraskelse

Efter en god start, skulle der bare bygges videre på det, og det blev der, efter 21 spillerunde, følte jeg mig helt sikker på mesterskabet, uden tvivl. 12 point foran, med en kamp i hånden, det er jeg helt vildt positivt overrasket over. En vild sæson jeg har gang i, og jeg ville sige at det næsten er sikkert at der skal spilles Premier League næste sæson. Der var godt nok meget der skulle gå galt, hvis oprykningen skulle fejles. 

Oveni at oprykning næsten var sikret allerede før halvdelen af sæsonen var spillet, var der også sket en stor overraskelse i Carabou cuppen. Første runde, som var runde 3, var mod Fulham, som blev vundet efter en spænende tæt 1-0 kamp. Efter det stod den på Wolverhampton, som også blev vundet 1-0. Efter Wolverhampton kampen, skulle der trækkes lod til Kvartfinalen, der blev vi desværre lidt uheldig, og træk Manchester United, men imod alle odds, endte det simpelthen også med en vanvittig sejr, efter en dramatisk straffesparkskonkur rence, som gik min vej. Det endte med at være helt magisk følte jeg nærmest, et hold fra den anden bedste liga i Semifinalen, efter at slå nogen rigtig gode modstandere ud. Jeg synes selv det var rimelig vildt. Nu var spørgsmålet bare om det kunne lykkes at gå hele den vilde vej til finalen, det mål fejlede desværre efter et stort nederlag til Manchester City.

Efter et sindssyg flot resultat i Carabou cupturnering, og klart nummer 1 med et godt blik hen imod Premier League, må jeg sige det har været en hel vild sæson indtil videre. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Rejsen mod toppen
« Svar #23: 30 Apr 2022, 07:45 »

Fandme stærkt gået  Thumbs Up
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rejsen mod toppen
« Svar #24: 30 Apr 2022, 08:56 »

Fandme stærkt gået  Thumbs Up
Tak!
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rejsen mod toppen
« Svar #25: 30 Apr 2022, 08:57 »



#18 Mestrene!

Nu skulle sæsonen bare køres hjem, med 12 point ned, kunne det næsten ikke gå galt, en vildt flot sæson indtil videre. 

Og efter 30 spillerunde, kunne jeg også se frem til Premier League fodbold, meget skulle gå galt hvis det skulle fejles at smide 11 point, på 14 kampe. Og de 14 kampe blev let spillet igennem, og det endte med et sikkert mesterskab, med hele 9 point i foran. 

Det her var nok den bedste sæson i karrieren, Carabou cup semifinale og mesterskab i Championsship. Nu var det eneste der ventede, var FA cuppen, spørgsmålet var bare om der også kunne laves en overraskelse der? Lidt må svaret nok være, men heller ikke mere end det, gik videre fra 3 runde mod Portsmouth efter en 3-0 sejr. I 4 runde stod den på Fulham, som blev en 2-1 sejr, og efter var det Tottenham der var den næste på listen. Det endte med en tæt kamp, som desværre blev tabt 3-2.

Men FA cup hvor man er tæt på at slå Tottenham ud.

Carabou Cup hvor man når til Semifinalen og røger ud til Manchester City, men har slået Manchester United, Wolves og fulham på vejen.

Og Championsship hvor man vinder ligaen komfortabelt. 

En helt vildt god sæson, som jeg er vildt tilfreds med, og nu er det tid til Premier League fodbold. Desværre må jeg opgive målet med bloggen i år.
« Seneste Redigering: 19 Maj 2022, 11:04 af Wester Jr. » Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010