home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 237 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2022
| | | | |-+  Rejsen mod toppen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Rejsen mod toppen  (Læst 5654 gange)
Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Rejsen mod toppen
« : 04 Apr 2022, 20:24 »



#1 - Intro

Så kunne jeg endelig poste mit første indlæg til blogkonkurrencen i år. 
Jeg havde desværre glemt min lader til min computer på skolen, så jeg havde ikke mulighed for at starte bloggen den 1. 
Men nu er vi i gang og jeg satser på at kunne få lagt et afsnit op om dagen.

I år giver jeg blogkonkurrencen et skud, hvor jeg starter som træner i Fc Fredericia.
Jeg vil gerne prøve at gå fra bunden til toppen som træner. 

Bloggen har et helt bestemte mål, som er: Vinde årets træner i verden

Det er et meget enkelt mål, men også et rimelig udfordrende mål, som jeg håber jeg kan få opfyldt.
Jeg skal prøve at gå et lille step op som træner hele tiden, og selvfølgelig gøre det så godt som muligt i alle klubber jeg træner undervejs. 

Jeg har valgt at starte i Fc Fredericia, fordi det er den klub jeg selv spiller i til hverdag.

Jeg prøver at vise så mange billeder af den nuværende stilling, transfers og de løbende resultater, så i bedst muligt kan følge med i hvordan det går i savet.
 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Rejsen mod toppen
« Svar #1: 05 Apr 2022, 01:13 »

Spændene om du engang bliver så god som din far og bliver Man Utd manager funny
Held og Lykke. God start  Thumbs Up
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rejsen mod toppen
« Svar #2: 05 Apr 2022, 19:59 »



#2 - Mig og min matematiklærer

Målet i Fc Fredericia er at føre dem til Superligaen. Jeg kommer nok til at være i klubben 2-3 sæsoner. Jeg håber, at jeg kan, fører Fc Fredericia op og spille Superliga for første gang nogensinde. Efter 2-3 sæsoner ville jeg prøve at finde en ny klub, gerne i udlandet, men i hvert fald et step op. Jeg kommer ikke til at tage lige mange år i alle klubber, det kommer til at være lidt blandet hen ad vejen. 

Transfervinduet, bliver rigtig vigtig her i Fredericia, da der skal en del forstærkninger til på nogle forskellige pladser, så der er større chance for oprykning. Fc Fredericia har i mange år, været en af de bedste klubber i 1. division, men har aldrig formået at rykke op, da det for det meste går galt de sidste 10 spillerunde. Det starter tit rigtig godt ud, men derefter daler niveauet ned. Det skyldes blandt andet bredden i truppen. Det er en smal trup, så der er ikke plads til mange skader, før det godt kan blive meget presset. 

Det store problem er pengene, budget er rigtig lavt, så det bliver svært at lave mange indkøb. Hen ad vejen ville jeg også opgradere på selve træner staben. Den første lille opgradering jeg lavede med træner staben var at få en ny assisten træner i stedet for Anders Clausen. Den nye assisten træner er Rene Olesen, som er min matematik lærer irl  Smiley I spillet var han før u19 træner, men i virkeligheden træner han u17 Fc Fredericia. 

Den første transfer i sommerens transfervindue, er Victor Lind, som blev hentet ind på en 6 måneders leje aftale fra Midtjylland. Det var rigtig svært at få nogle aftaler i hus, det skyldes også det ekstremt lave lønbudget i klubben. Efter mange forsøg på at hente en midterforsvar lykkes det at hente Hosine Bility ind fra Midtjylland, også på en 6 måneders aftale. Efter de 2 transfers, lykkes det mig ikke at hente flere ind, selvom jeg godt kunne have tænkt mig at hente en ekstra Midtbane og en kant ind. Så min stærkeste 
start 11er mangler lidt endnu. Jeg ville også forsøge at hente forstærkninger til i januar. 

Nu hvor transfervinduet er lukket, og de første ligakampe skal til i gang ville jeg vise, taktikken, som jeg kommer til at køre i Fc Fredericia, men også i de fremtidige klubber, jeg kommer til at træne. Formationen er 4-2-3-1 som jeg er stor fan af, både i virkeligheden og i spillet. Formationen har for mig fungerede rigtig godt i alle saves jeg har haft.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rejsen mod toppen
« Svar #3: 06 Apr 2022, 22:53 »


#3 sæson opstart

Træningskampene gik rigtig godt, så nu skal der bare bygges videre på det op til sæsonen.

Før første ligakamp, gik jeg ind og opgraderede træner staben. Jeg fik hentet 4 nye trænere ind.

Første ligakamp gik rigtig godt, det endte med en sejr over HB Køge, en god sejr, hvor debutanten Victor Lind fik scoret. 

Stillingen efter første kamp ser rigtig godt ud og det var en vigtig sejr.
Efter sejren mod HB Køge, stod den på Pokalkamp Odense KFUM, som gerne skulle blive en nem kamp.
Og en nem kamp blev det også, kampen endte 5-0, så det gik helt perfekt. 

Efter de første 10 kampe i ligaen, er holdet stadig ubesejrede, og det er en rigtig god start. Især med stor sejr over Hobro som er et af ligaens bedre hold. 

Desværre røg vi ud af cuppen, efter et nederlag til AaB i 2. runde, det var ellers en rigtig tæt kamp. Så stillingen efter 10 kampe, ligger vi på toppen med 1 point over dem vi slog i første spillerunde, HB Køge. Lidt for mange uafgjorte kampe, så hvis man for lavede et par af de uafgjorte til sejr, kan det godt blive en rigtig god sæson.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rejsen mod toppen
« Svar #4: 07 Apr 2022, 22:14 »



#4 Rigtigt vigtigt januar transfervindue

Stillingen efter de første 17 kampe, ser rigtig god ud. Nummer 1 i ligaen! Desværre har vi tabt 2 ud af de seneste 7 kampe, som ikke er alt for godt, især kampen mod Hobro var en arvelig og træls kamp at tabe.

Victor Lind har været et lyspunkt, som har vist sig at være en vanvittigt god transfer. Han er holdets topscore og levere gode præstationer, i næsten hver kamp, noget der dog er rigtig skidt, er hans kontrakt i klubben udløber om under 2 uger, jeg ville forsøge at få endnu en aftale i hus med Midtjylland til januar transfervindue, så det må siges at blive til et Rigtigt vigtigt januar transfervindue. Jeg ville forsøge mit bedste at forlænge med Lind, og hente noget mere bredde ind, til den halvdel af sæsonen. Hvis det lykkes mig, tror jeg meget på at vi kan rykke overbevisende op. Budget er stadig lavt, så jeg ville gå efter at lave lejeaftaler. 

Skuffelse

Jeg prøvede først at få en aftale med Victor Lind, det lykkes ikke, efter prøvede jeg med Peter Bjur fra Brøndby, som kunne have været en rigtig god erstatning for Victor Lind, men det ikke lykkes desværre ikke at få Peter Bjur til klubben, efter gik jeg efter en anden Brøndby spiller, som det lykkes at få hentet ind på en lejeaftale, som varede resten af sæsonen. Oliver Jeppe, som jeg ville mene er en rimelig god transfer, både for bredden, men han ligner også en spiller der kan gøre en forskel.

Jeg fik også hentet en spiller ind udelukkende til bredden, som hedder Fabrice Mezema, han blev hentet ind på en permanent aftale, fra Midtjylland, han er 18 år, og er en spiller der kan udvikle sig over tid.   

Mezema var også den sidste transfer jeg fik lavede i dette transfervindue. Jeg må sige at det blev en skuffelse, af et transfervindue. Jeg fik hentet lidt til bredden, men ikke en spiller der kan gå ind og gøre en stor forskel, ligesom Victor Lind gjorde. Jeg tror godt det kan blive hårdt at holde føring igennem slutspillet, men jeg tror på det kan lykkes. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rejsen mod toppen
« Svar #5: 08 Apr 2022, 23:51 »



#5 Slutspillet

Før slutspillet ligger vi nummer 1, kun to point foran nummer 2, som er Lyngby.

Efter transfervinduet, ville jeg mene den stærkeste opstilling til slutspillet, ser rigtig god ud.

Den første kamp i slutspillet er imod Lyngby, som kan gå hen og blive en afgørende kamp, om mesterskabet. Man møder alle hold 2 gange i slutspillet, og de 2 kampe mod Lyngby, bliver nok de vigtigste. 

Kampene

Kampen gik rigtig godt mod Lyngby, det blev til en 2-0 sejr og vi fører nu ligaen med 5 point, og jeg må være ærlig og sige, at vi nok er favoritter til mesterskabet lige nu. Jeg håber virkelig, vi kan holde det høje niveau for resten af sæsonen.

De næste kampe stod på: HB Køge (U), Horsens (H), Hobro (U)

3 vigtige kampe, som endte med en sejr over HB Køge og en sejr over Hobro, og desværre smed vi point mod Horsens, hvor kampen endte med en uafgjort. Jeg er fint tilfreds med kampene, men det var efter de her kampe, det hele enten nok kunne blive afgjort, eller mere spænende, og desværre blev det mere spænende. Den klart vigtigste kamp i sæsonen blev til et 2-1 nederlag til Lyngby, et rigtig skuffende resultat. Nu så stillingen helt lige ud. Kampen efter var det mod Nykøbing FC, som blev til en vanvittig kamp, med en 2-3 sejr. Nu kunne vi selv afgøre vores skæbne efter Lyngby spillede 1-1 mod Hobro.

4 kampe, 3 sejr og 1 uafgjort, var nok til at sikre sig mesterskabet! Mega fedt og rigtig vigtigt. En vellykket 1 sæson som træner. 

En spiller med en vanvittig sæson, var Christian Tue! Helt igennem sindssyg sæson. Han vandt også prisen som Årets Spiller.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Rejsen mod toppen
« Svar #6: 09 Apr 2022, 07:52 »

Tillykke med oprykningen  Opstemt
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rejsen mod toppen
« Svar #7: 09 Apr 2022, 17:40 »

Tillykke med oprykningen  Opstemt

Tak!
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Rejsen mod toppen
« Svar #8: 11 Apr 2022, 09:55 »

Flot første sæson.

Men du skal nok have forstærket holdet en del for at kunne overleve i Superligaen.
Logged

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rejsen mod toppen
« Svar #9: 13 Apr 2022, 21:55 »

Flot første sæson.

Men du skal nok have forstærket holdet en del for at kunne overleve i Superligaen.
Tak og ja det skal jeg helt sikkert  Smiley
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rejsen mod toppen
« Svar #10: 13 Apr 2022, 22:34 »



#6 Anden sæson. Målsætninger, transfervindue og start på sæsonen. 


Efter nogle dage uden et nyt afsnit af “Rejsen mod toppen” har jeg nu endelig fået tid til at poste et nyt, der kan nu godt blive dage med 2 afsnit om dagen, så jeg kan prøve at nå malet med bloggen. 

Efter en god 1 sæson med mesterskabet og oprykning, står anden sæson på superliga fodbold. Jeg satser på det her bliver min sidste sæson i FC Fredericia, før jeg kigger imod en større klub. 

I denne sæson er målet meget simpelt, undgå nedrykning, det er det store og vigtige mål.

I transfervinduet skulle der selvfølgelig handles lidt ind, og forstærkes i truppen for ikke at undgå nedrykning. Jeg fik hentet 4 nye spillere, jeg fik hentet 2 fine forsvarsspiller i Tranberg og Killerich og en ny målmand, som jeg satser på, kommer til at starte i Ibsen, også fik jeg 2 helt vildt gode transfer i hus Matti Lund Nielsen ind, en rigtig gode midtbane, som kommer til at være rigtig vigtig i sæsonen, og Kvistgaard fra Brøndby, som kan blive stjernen i sæsonen. Jeg synes transfervinduet var rigtig godt, og jeg er godt tilfreds, og tror på at der er gode chancerne for at opnå sæsonens mål. 

Starten på sæsonen blev mindre god, efter de første 13 kampe blev det til små 7 point, og en sikker sidste plads i ligaen. Rigtig skuffende start, og der skal ske store ændringer på resultaterne hvis målet med at undgå nedrykning, skal blive realistisk.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rejsen mod toppen
« Svar #11: 16 Apr 2022, 14:02 »



#7 Dårligt grundspil

Stillingen efter grundspillet ser ikke for godt ud, 14 point blev det kun til, ikke hvad jeg havde håbet eller troede på, især ikke efter både et godt sommertransfervindu e og et godt januar transfervindue. I januar transfervinduet fik jeg hentet Sebastian Kristensen ind fra FCK og Mikkel Fisher fra Midtjylland, begge lidt til bredden. 

Men slutspillet bliver så vigtigt, det bliver heldigvis lidt nemmere, nu hvor vi kun møder den dårligste halvdel af hold, så jeg tror stadig på det kan lykkes at undgå nedrykning, selvom det bliver helt vildt svært. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rejsen mod toppen
« Svar #12: 17 Apr 2022, 23:48 »



#8 Slutspillet 

Efter et dårligt grundspil, vendte det sig hurtigt i slutspillet, hvor det startede ud med 3 kampe uden at tabe mod Silkeborg, AGF og AaB og lige pludselig så stilling lidt anderledes ud. Alle kampe fra nu af bliver rigtig vigtige, stillingen er helt lige og især den næste kamp mod Silkeborg, bliver rigtig vigtig. Det blev en vild kamp, som endte 2-4, og nu ligger jeg ikke længere til nedrykning. Efter den kamp var det nærmest som om holdet kunne gå på vandet, jeg så ikke noget til nedrykning stegen efter den kamp. Sæsonen endte med at gå som planlagt, vi undgik nedrykning. 
En helt vildt god sæson i superliga, men nu skal jeg kigge efter en større klub, og komme tættere på målet med bloggen, at vinde årets træner. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Rejsen mod toppen
« Svar #13: 18 Apr 2022, 08:10 »



#8 Slutspillet 

Efter et dårligt grundspil, vendte det sig hurtigt i slutspillet, hvor det startede ud med 3 kampe uden at tabe mod Silkeborg, AGF og AaB og lige pludselig så stilling lidt anderledes ud. Alle kampe fra nu af bliver rigtig vigtige, stillingen er helt lige og især den næste kamp mod Silkeborg, bliver rigtig vigtig. Det blev en vild kamp, som endte 2-4, og nu ligger jeg ikke længere til nedrykning. Efter den kamp var det nærmest som om holdet kunne gå på vandet, jeg så ikke noget til nedrykning stegen efter den kamp. Sæsonen endte med at gå som planlagt, vi undgik nedrykning. 
En helt vildt god sæson i superliga, men nu skal jeg kigge efter en større klub, og komme tættere på målet med bloggen, at vinde årets træner. 

Sådan min søn.. Du skal ikke hjem, du skal videre  Opstemt
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rejsen mod toppen
« Svar #14: 19 Apr 2022, 08:25 »



#9 Ny klub

Efter 2 vellykkede sæsoner i Fc Fredericia, hvor det blev til mesterskab i første sæson og en god anden sæson, hvor det lykkes at undgå nedrykning, er det nu tid til en ny udfordring med en større klub, og den klub blev Randers FC, en etableret god Superliga klub, som i hvert fald er et step op fra Fredericia. 

Målet i Randers bliver at være der i en sæson, hvor jeg håber på top 4, som giver kvalifikation til europæisk fodbold. Efter en sæson i Randers ville jeg gerne videre til udlandet, gerne en top 5 liga. Jeg tror godt det kan blive spænende i Randers, men det bliver kun en sæson, før det skal blive en større klub, hvor jeg skal prøve at skabe succes. Jeg tror 100% på målet med top 4 i Randers kan lykkes, og det kunne være sjovt at følge med i toppen af ligaen det meste af sæsonen. Hvis målet lykkes, tror jeg godt på jeg kan skaffe et okay job i en top 5 liga. Budgettet i klubben er ikke den største, men heller ikke det mindste budget i superligaen, så der er penge til at forstærke truppen op til sæsonen. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010