home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:23:06 Mussolini Blogs Build a Nation - Danmark
I går kl. 17:52:55 ezexe Klubsøgnin... Hydra ru onion
I går kl. 17:33:13 oqalesa Klubsøgnin... Гид&...
I går kl. 16:40:47 Polaken Klubsøgnin... AGF
I går kl. 14:04:28 imeripo Blogs Вхо&...
I går kl. 13:38:21 imita Blogs Ест&...
I går kl. 13:14:41 Xsdu Blogs Hamlet uden Shakespeare
Antal Registrerede Brugere: 23227
  0 Brugere, 392 Gæster Online.

Nyeste Bruger: yvoqamy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2022
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  [19] - L'Imperatore di Roma - 6 kampe, 6 sejre – Roma kan bare ikke tabe
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: [19] - L'Imperatore di Roma - 6 kampe, 6 sejre – Roma kan bare ikke tabe  (Læst 3714 gange)
warmon
Landsholdsspiller

Sv: [18] - L'Imperatore di Roma - Derby Della Capitale – 2. halvleg
« Svar #45: 08 Jan 2022, 22:53 »

Smuk beretning, om slaget om Rom.
Venter spændt på nyt om det Europæiske eventyr også.
Hvor mange kampe er der spillet i Serie A?

Takker og bukker! Elsker at lave den slags updates!

Der er pånuværende tidspunkt spillet 7/8 kampe, stillingen kan ses i bunden af mit sidste indlæg!
Det europæiske eventyr lader vente på sig til næste update!

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller

Sv: [19] - L'Imperatore di Roma - 6 kampe, 6 sejre – Roma kan bare ikke tabe
« Svar #46: 08 Jan 2022, 23:39 »

6 kampe, 6 sejre – Roma kan bare ikke tabe i oktober!

Efter den flotte sejr over ærkerivaler fra Lazio (h), fulgte en hjemmebane kamp i Conference League mod Kairat (h), hvor en sejr ville betyde man havde 3 ud af 3 sejre i gruppespillet. Roma skuffede ikke, og med en sejr på 3-1 kunne man noterer sig 9 point.

Kampe i oktober:

Serie A:
Lazio (h) 3-0
Bologna (u) 1-0
Genoa (u) 2-0
Inter (h) 3-1

Conference gruppe E:
Kairat (h) 3-1

En af de svære udebane ventede da Bologna (u) tog imod. Et flot fightende hjemmehold gjorde det svært for Roma på dagen, der alligevel kunne noterer sig en 1-0 sejr.

Genoa (u) forsøgte også at stoppe Roma med hård fight, og selvom man ikke sætte spørgsmål ved deres hjerters mod, må man sætte spørgsmål ved deres evner. 2-0 sejr til udeholdet, der dermed fik en perfekt optakt til den næste store kamp i sæsonen, hjemmebane kampen mod Inter (h).

Inter er et fremragende hold, og viste flotte takter den første halve time, hvor de også kom foran efter 20 min. Et rødt kort til Ranocchia ødelagde momemtum og rytme for udeholdet, og herefter stod der Roma på det hele.

Selvom de gik til pausen bagud, moste de bare på i 2. halvleg, og udligning kom med 20 min igen, da Abraham scorede. En skade til Calafiori i overtiden gav Inter en tiltrængt pause, men så gik det også stærkt! Shomurodov og Abraham med scoringen i hhv. 95 og 97 min. og så måtte Inter rejse hjem efter flot defensivt spil i 90 min uden gevinst!

Kommende kampe i november:

Serie A:
Torino (u)
Napoli (u)
Sassuolo (h)

Conference gruppe E:
Kairat (u)
FC Midtjylland (h)

Dermed er status man er ubesejret i oktober, topper Serie A med en kamp mere end nr. 2, Tammy Abraham som topscorer i ligaen med 9 mål.

Programmet i november byder på 5 kampe, så lidt mindre pres på truppen i den kommende tid. Et enkelt point vil formentligt være nok for at sikre sig adgang til knock-out kampene i Conference League i foråret, så det bliver spændende hvor bredt de kommer til at spille. I Serie skal man møde den aktuelle nr. 14, 6 og 2.

Dermed er der lagt i ovnen til endnu et brag sidste i november på Stadio Olimpico!

Serie A         Tammy Abraham

Xsdu
Lilleputspiller
*

« Svar #47: 08 Jan 2022, 23:49 »

Betragteligt imponerende, må jeg nok sige.
Ser Napoli (u) som den sværeste kamp, qua hjemmebanen i Rom, eller er det helt skævt tænkt?

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #48: 08 Jan 2022, 23:57 »

Betragteligt imponerende, må jeg nok sige.
Ser Napoli (u) som den sværeste kamp, qua hjemmebanen i Rom, eller er det helt skævt tænkt?

Takker...

Altså jeg synes ikke de umiddelbart virker til at være et hold jeg skal frygte mere end nr. 2. Jeg har en idé om at form er altafgørende i de her spil, og hvis man ikke har respekt for et hold der vel ret beset bør kæmpe med om de europæiske pladser, men ikke bør være i spil til titlen lige pludselig viser gode resultater... Ja det ville bare dumt

Ikke at napoli er dårlige, for det er de afgjort ikke skal det understreges!

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010