home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 436 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2022
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  [22] - L'Imperatore di Roma - Transfer på vej? – Flere navne kan være i spil
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: [22] - L'Imperatore di Roma - Transfer på vej? – Flere navne kan være i spil  (Læst 21789 gange)
Xsdu
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: [13] - L'Imperatore di Roma - Opstartskampene overstået
« Svar #30: 11 Dec 2021, 00:29 »

Spændende læsning, med et hidsigt start program.
Er det ikke lidt klassisk italiensk Serie A, med konservativ taktik, hvor man lever meget på omstillinger?
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [13] - L'Imperatore di Roma - Opstartskampene overstået
« Svar #31: 11 Dec 2021, 00:36 »

Spændende læsning, med et hidsigt start program.
Er det ikke lidt klassisk italiensk Serie A, med konservativ taktik, hvor man lever meget på omstillinger?

Programmet er lidt stramt, skal jeg gøre mig forhåbninger om at være med i top4 skal jeg jo have point, min. 1, gerne 3, forhåbentlig 6 i de to kampe...

Tja, det var det nok en årrække tilbage. Italiensk fodbold idag er IMO noget mere seværdigt end eks. Spansk og fransk fodbold, da det er blevet mere "IN" så at sige at spille offensivt. Naturligvis ser man jo stadig eks. Juventus IRL der er gode til at pakke sig og forsvare. Det er måske også mere i deres natur.

Husker vistnok et år, hvor de vandt deres CHL. gruppe med 6 sejre i 6 kampe, og en målscore på 6-0. Det er sku effiktivt... Men det er måske også derfor Juventus i en årrække har været det bedste hold i italien IRL... Fordi de vinder de grimme kampe og får mange point på den måde. AC Milan i deres seneste storhedstid spillede jo forrygende fodbold.

AS Roma har været en blandet pose boljser i en årrække, nu må det være på tide man finder sig en vej. Og noget kunne jo tyde på det i FM bliver med en stabil defensiv i fokus
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [14] - Europæisk Gruppespil sikret – blandet start i Serie A
« Svar #32: 12 Dec 2021, 20:49 »


Europæisk Gruppespil sikret – blandet start i Serie A


På Stadio Olimpico åbnede AS Roma sæsonen i Serie A mod sidste års nr. 2 AC Milan. En kamp, der var imødeset med stor spænding blandt hjemmeholdets fans, da optakten havde været blandet.

Usikkerheden blev vendt til stor jubel efter 20 min, hvor Karsdorp bliver sendt afsted til baglinjen, og på et skarpt indlæg pander Abraham kuglen i nettet til sin første scoring på hjemmebane! 1-0 og den stilling holdte indtil 10. min efter pausen, hvor Roma kombinerede smukt på kanten af feltet og spiller Calafiori fri, som elegant ligger bolden i det lange hjørne!
Kampe i august
Serie A:
Milan (h) 4-0
Juventus (u) 2-3

Conference 4 kvalrunde:
Santa Clara (u) 3-1
Santa Clara (h) 2-0

3-0 blev det også efter et hjørnespark i venstreside, hvor Cristante dukkede op ved nærmeste stolpe, og til sidst blev det også 4-0, hvor Abraham scorede ved fjerneste stolpe på endnu et hjørnespark! Fortjent sejr, hvor AC Milan aldrig rigtig blev farlige, mens AS Roma var helt anderledes tændte!

Runden efter gik turen så til Torino, hvor man skulle møde sidste års nr. 4 Juventus, en kamp hvor man kom flot fra land efter blot 5 min, da Calafiori med et hårdt fladt indlæg fandt Zaniolo ved bagerste stolpe! Juventus lod sig ikke kue, og efter en opspilsfejl af Karsdorp satte Juventus kniven ind og så gjorde Morata det til 1-1.


Kommende kampe i september:
Serie A:
Empoli (h)
Salernitana (u)
Atalanta (u)
Fiorentina (h)

Conference gruppe E:
FC Midtjylland (u)
Hajduksplit (h)


AS Roma svarede hurtigt igen, og blot få min efter spillede man Perez fri i feltet, 2-1 til udeholdet! I 1. halvlegsovertid udligner Juventus, atter er Morata der scorer, 2-2 ved pausen. 2. Halvleg bliver spil til et mål, udeholdets.

Og det tunge pres udmynter sig i scoringen til 3-2 til Juventus. Locatelli bliver sidste målscorer i det opgør! Ærgeligt AS Roma ikke kunne helt hjem, men når man kigger på spil og chancer kan det ikke kaldes ufortjent.


Før 1. og 2.turneringskamp spillede AS Roma kvalrunde til Conference League mod Portugiske Santa Clara, hhv. ude og hjemme. En samlet 5-1 sejr og dermed skal der spilles europæisk i efteråret.

Eksotiske hold som Hajduk Split fra Kroatien, FC Midtjylland fra Danmark og Kairat fra Khazakstan er menuen, en gruppe man afgjort skal vinde klart! Den kommende måned byder på 6 kampe, så det bliver spændende om Tottis mandskab kan følge op på de spillemæssige fine præstationer.
« Seneste Redigering: 13 Dec 2021, 17:18 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Xsdu
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: [14] - L'Imperatore di Roma - Europæisk Gruppespil sikret
« Svar #33: 12 Dec 2021, 23:52 »

Det ligner en badeferie med det gruppespil.
Og når man slår Milan 4-0 kan det ikke være helt skidt. For så ringe, kan Milan da heller ikke være?
Ser frem til fortsættelsen.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [14] - L'Imperatore di Roma - Europæisk Gruppespil sikret
« Svar #34: 13 Dec 2021, 11:00 »

Stærkt mod Milan, ærgerligt resultat mod Juventus, men det ser fornuftigt ud på trods af en næsten håbløs pre season! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [14] - L'Imperatore di Roma - Europæisk Gruppespil sikret
« Svar #35: 13 Dec 2021, 17:10 »

Det ligner en badeferie med det gruppespil.
Og når man slår Milan 4-0 kan det ikke være helt skidt. For så ringe, kan Milan da heller ikke være?
Ser frem til fortsættelsen.

Det må man sige. Går alt vel bliver det nok en turnering for reserverne primært, og det kan jeg jo ikke være helt utilfreds med her i 1. sæson! Nej, det er det bestemt ikke. Milan er på ingen måder et dårligt hold i FM

Stærkt mod Milan, ærgerligt resultat mod Juventus, men det ser fornuftigt ud på trods af en næsten håbløs pre season! Opstemt

Præcis! Jeg blev oprigtig glad da det faktisk gik så godt, noget bedre end forventet kan man sige... Så jeg er forsigtig optimist...
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [15] - Fremragende start på sæsonen – Derby Della Capitale venter!
« Svar #36: 13 Dec 2021, 19:08 »


Fremragende start på sæsonen – Derby Della Capitale venter!


September bød på seks kampe, og med en enkelt kamp spillet i oktober er det blevet tid til at gøre status!
Empoli (h) var første kamp, og her gjorde Roma kort proces, blot 2 skud i alt havde udeholdet, og en fortjent 3-0 sejr blev kørt i hus.


Efterfølgende gik turen til Danmark hvor FC Midtjylland (u) bød op til dans i 1. kamp i Conference League gruppe e. Desværre mødte de danske midtjyder overmagten, og Roma imponerede atter med en solid 2-0 sejr uden at spille sig ud for alvor!
Kampe i september + 1. kamp i oktober

Serie A:
Empoli (h) 3-0
Salernitana (u) 1-1
Atalanta (u) 2-0
Fiorentina (h) 2-0
Venezia (h) 4-1

Conference League gruppe E:
FC Midtjylland (u) 2-0
Hajduk Split (h) 5-1

Et bump på vejen blev det såmen også til i udekampen mod Salernitana (u), hvor man måtte nøjes med 1-1 efter en kamp, hvor begge hold havde det svært.

På udebane ventede Atalanta (u) i 4. kamp i september, en svær en af slagsen! Atalanta har virkelig gennem de sidste par sæsoner vist, de må regnes som værende i toppen af den italienske liga, og så spiller de forrygende overfaldsfodbold. Desværre var det ikke nok mod Totti’s Roma, der godt nok havde bolden mindst, men alligevel kunne forlade opgøret med en 2-0 sejr i bagagen.

Fiorentina (h) ankom til Stadio Olimpico med forhåbninger om point, men måtte erkende de på dagen ganske enkelt ikke havde niveauet mod et skarpt og særdeles velspillende hjemmehold. 2-0 sejr til romerne, der burde have været større.

Kommende kampe i oktober:

Serie A:
SS Lazio (h)
Bologna (u)
Genoa (u)
Inter (h)

Conference League gruppe E:
Kairat (h)


2. kamp i gruppe E skulle spilles i Rom, Hajduk Split(h) meldte sin ankomst. Romerne kom foran efter 37 min, men kroaterne svarede hurtigt igen. Hjemmeholdet scorede i 1. halvlegs overtid, og så sig ikke tilbage i 2. halvleg. 5-1 sejr til hjemme holdet!

Sidste kamp inden Derby Della Capitale blev atter en hjemmekamp, denne gang mod Venezia (h). Totti’s mandskab starter med at brænde et straffespark og få underkendt et mål i løbet af de første 20 min, hvorefter udeholdet kommer foran få min før pausen.

Heldigvis for romerne udligner man kort efter og kan gå til pause med stillingen 1-1. I anden halvleg trykker hjemmeholdet ufortrødent på, og kun en fremragende kamp af Venezia’s målmand forhindrer nederlaget i at blive katastrofalt stort. 4-1 til romerne!


Det giver 7 kampe spillet, 6 sejre og en uafgjort med en målscore på 19-3. Imponerende start og nærmest en perfekt optakt frem imod Derby Della Capitale, hvor ærke- og lokalrivalerne fra SS Lazio skal besejres, hvis man vil holde sig til blandt de helt sjove pladser i denne sæson!
« Seneste Redigering: 08 Jan 2022, 22:14 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Xsdu
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: [15] - L'Imperatore di Roma - Fremragende start på sæsonen
« Svar #37: 13 Dec 2021, 19:15 »

En yderst imponerende start må jeg sige.
Jeg gætte på at Steinlein og Bo Henriksen sang en duet om at trods 0-2 så spillede man godt med, og det var måske end ikke helt fortjent?
Første skridt mod de 18 point i gruppespillet er taget. Følger spændt med i jagten på de sidste 15.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [15] - L'Imperatore di Roma - Fremragende start på sæsonen
« Svar #38: 13 Dec 2021, 19:45 »

En yderst imponerende start må jeg sige.
Jeg gætte på at Steinlein og Bo Henriksen sang en duet om at trods 0-2 så spillede man godt med, og det var måske end ikke helt fortjent?
Første skridt mod de 18 point i gruppespillet er taget. Følger spændt med i jagten på de sidste 15.

Starten er jeg bestemt ikke utilfreds med, ej heller spillet. Jeg har godt nok bolden mindre end ønsket umiddelbart, men jeg er tilsyneladende hamrende effiktiv med den, når jeg har den, så det er svært at beklage sig.

Jeg har dog taget 6 point ud af de 18 Wink
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [16] - Optakt til Derby Della Capitale – Slaget om Rom!
« Svar #39: 15 Dec 2021, 19:18 »


Optakt til Derby Della Capitale – Slaget om Rom!


Velkommen til Rom denne Søndag i oktober, hvor AS Roma tager imod SS Lazio i det berømte og berygtede Derby Della Capitale!
Holdene holder begge til i Rom og spiller i øvrigt deres kampe på det famøse olympiske stadion i Rom, Stadio Olimpico.


Det er et topbrag, der venter jer i dag! Roma er kommet fremragende fra start i ligaen og ligger á point med Sassuolo, 16 point har de to hold, og kan med en sejr gå forbi Inter og AC Milan der begge har spillet en kamp mere og har hhv. 18 og 17 point.


AS Roma start-11
Patricio
Karsdorp – Mancini – Gvardiol – Calafiori
Zakaria – Villar
Zaniolo – Pellegrini – El Shaarawy
Abraham


Samtidig tager Sassuolo til Napoli, hvor de møder Napoli, der ligeledes har 16 point. Med andre ord er der masser af spænding her tidligt på sæsonen i Serie A!

Lazio har fået en mere blandet start med 4 sejre, 1 uafgjort og 2 nederlag, hvilket efterlader dem på 13 point bag AS Roma. En sejr til udebaneholdet vil sende dem á point med Roma, og samtidig efterlade dem med håneretten. Der er med andre alt at spille for i dagens opgør.

SS Lazio start-11
Reina
Lazzari – Patric – Acerbi – Radu
Lucas Leiva
Milinkovic-Savic – Luis Alberto
Felipe Anderson – Pedro
Immobile


Hos hjemmeholdet har flere spillere været i øjefaldende hidtil i sæsonen, men skal vi pege en ud må det være Lorenzo Pellegrini, den italienske midtbanekreatør, der har scoret et mål og lavet fem assist i ni kampe.

For udeholdet er det den serbiske midtbanedynamo Sergej Milinković-Savić, som med fem mål og tre assist i ni kampe har været den helt store oplevelse.

AS Roma har profiler som Ibanez, Cristante tvivlsomme inden kampen, mens Europamesteren Spinazzola forsat er skadet. Lazio mangler udelukkende højrebacken Elseid Hysaj der også har været tvivlsom, og ikke er helt klar endnu.

Imens vi venter på holdene kommer på banen, kan vi da lige tease lidt med en omgang highlights fra 37. runde sidste år, hvor AS Roma tog deres første sejr i derbyet i næsten 3 år!



<a href="https://www.youtube.com/v/YxXMCHR7A0s&amp;ab_channel=SerieA" target="_blank">https://www.youtube.com/v/YxXMCHR7A0s&amp;ab_channel=SerieA</a>
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [17] - L'Imperatore di Roma - Derby Della Capitale – 1. halvleg
« Svar #40: 26 Dec 2021, 19:17 »


Derby Della Capitale – 1. halvleg


1 min: Det er AS Roma, der starter med bolden, Abraham står klar ved bolden...

9 min: Indkast til SS Lazio i højreside, Anderson kaster bolden til Sergej, der sender bolden ind midtpå til Luis Alberto, han bliver presset af Zakaria. Spiller tilbage til Patric, der sender den hurtig frem til Sergej igen. Retur til Lucas på midten, der finder Pedro på buen. En hurtigt 1-2 med Luis Alberto sender Pedro i dybden, men skuddet sidder lige på Patricio. Fremragende spil af Lazio!

12 min: Indkast til AS Roma i venstreside, Calafiori tager det hurtigt til Pellegrini. Fremragende vending her og så er Roma ude af Lazio presset. Videre til Zakaria der sender den bredt til højre, hvor Zaniolo modtager bolden. Overlap fra Karsdorp, og bolden fra Zaniolo er perfekt! Karsdorp kommer til baglinjen, indlægget ligger på kanten af det lille felt. Abraham kommer op, men hovedstødet sidder lige på Reina! Stor chance her til hjemmeholdet!

18 min: Frispark til AS Roma, små 25 meter fra mål. Pellegrini står klar… Den rammer trekantssammenføjni ngen! Flot flot spark, der lige mangler det sidste.

26 min: Frispark i den modsatte ende til udeholdet, Luis Alberto står klar… Fremragende redning af Patricio her! Han må helt op i hjørnet for at holde det skud ude. Lazio byder op til dans! Hjørnespark til Lazio, Luis Alberto står klar igen, bolden kommer ind omkring det lille felt… Patricio kommer ud og tager den bold.

30 min: Frispark ude ved sidelinjen til hjemmeholdet. Pellegrini slår bolden over i det bagerste af feltet, Zaniolo kommer op og vinder den duel, bolden ryger ind foran mål… Mancini kommer til afslutning, men Reina er sikker i sin indgriben

35 min: Endnu et frispark til Roma i en farlig position, det her er frygteligt tæt på samme sted, hvorfra Pellegrini sendte den på træværket. Han står klar igen… FREMRAGENDE REDNING AF REINA! Det er med det yderste af fingrene han får den vippet over! Roma er inde i god periode her! Ærgeligt det ikke bliver kronet med scoring, det spark havde fortjent det…

Hjørnespark til hjemmeholdet, Pellegrini er afsender i højresiden. Bolden svæver over i den bagerste del af feltet, der står Abraham klar til duel med Acerbi… Den vinder Abraham! MÅL TIL AS ROMA! FREMRAGENDE HOVEDSTØD AF DEN NYANKOMNE ANGRIBER DER HEADER MED SÅ STOR KRAFT AT REINA IKKE KAN HOLDE DEN UDE! 1-0 til AS Roma!


45 min: AS Roma presser forsat på her tæt på pausen, Lazio er ikke kommet sig over scoringen ser det ud til. Gennembrud i venstre af Calafiori, han kommer til baglinjen, men det bliver noget rod, og ender med et målspark til Lazio… Eller nej, det gør det ikke, dommeren fløjter til pause, 1-0 til AS Roma på et flot hovedstød af Abraham.


AS ROMA 1-0 SS LAZIO

Tammy Abraham (35 min)
« Seneste Redigering: 26 Dec 2021, 19:19 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [17] - L'Imperatore di Roma - Derby Della Capitale – 1. halvleg
« Svar #41: 28 Dec 2021, 11:33 »

Glimrende resume af første halvleg - jeg drømmer mig tilbage til tiden udelukkende med tekstbaseret spil i FM (CM)! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [17] - L'Imperatore di Roma - Derby Della Capitale – 1. halvleg
« Svar #42: 08 Jan 2022, 21:54 »

Glimrende resume af første halvleg - jeg drømmer mig tilbage til tiden udelukkende med tekstbaseret spil i FM (CM)! Opstemt

Det var tider! Det kan stadig noget! Men jeg er efterhånden begyndt at overgive mig til det der 3d motor. Det har godt nok taget nogle år, men hvad pokker!
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [17] - L'Imperatore di Roma - Derby Della Capitale – 2. halvleg
« Svar #43: 08 Jan 2022, 22:06 »


Derby Della Capitale – 2. halvleg


45 min: SS Lazio giver bolden op her efter pausen, ingen ændringer hos nogen af holdene.

53 min: Målspark til udebaneholdet, den bliver spillet kort. Lazio bygger tålmodigt op her! Roma står afventen… Abraham presser Lucas, der taber bolden. Abraham alene med 3 spillere fra Lazio, lægger den tilbage til Pellegrini. HAN SCORER! Et fremragende spark, der fuldstændig overrubler Reina i målet! 2-0 til AS Roma!

54 min: Lazio lægger nu et massivt pres på AS Roma, der står dybt og afventer. De har svært ved at komme til en ordentlig chance og det ender med at blive et indkast i højre side efter en blokering af et skud fra Anderson.

65 min: Lazio har bolden mest, men det er hjemmeholdet der er klart farligst. De står ganske enkelt bare dybt, og afventer, imens de lurer den kontra, som kan lukke kampen til 3-0. Reina med bolden nu. Han sparker langt mod venstre, forsøger at ramme Pedro, men han bliver oversprunget af Karsdorp. Bolden nu på Pellegrinis fødder. Frem til Zaniolo, der bliver retvendt og sætter tempo. Stopper op… Her kommer Karsdorp i overlappet! Hurtigt bold ind foran mål, der kommer Abraham løbende… Blokering af Acerbi!

Hjørnespark til Roma, Pellegrini sparker! Headet væk af Anderson, dårligt sparket i øvrigt! Ryger retur til Pellegrini, han får en chance mere! Endnu et ringe indlæg, og det giver muligheden for en kontra til Lazio! Disciplineret returløb af hjemmeholdet, der får lukket ned for Lazio.

72 min: Frispark til Lazio på midten af Romas banehalvdel, Luis Alberto står klar. Det bliver en kort variant, og bolden bliver sendt hurtigt på højrekanten, hvor den serbiske superstjerne Savic får bolden. ET BRAG PÅ STOLPEN! Patricio er godt nok helt derude, men hold da op for et skud! Det havde fortjent bedre! Målspark til hjemmeholdet.

77 min: Frispark til Roma midt på banen. Pellegrini sparker den i feltet, væsentligt bedre kvalitet sammenlignet med tidligere i halvlegen. Zaniolo vinder duellen, men header over målet.

85 min: Stilstand på Stadio Olimpico, Lazio prøver, men Roma forsvarer sig ganske enkelt for klogt.

90+ min: Vi går ind i overtiden her, stadig 2-0 til hjemmeholdet. Lazio forsøger stadigvæk at komme til en scoring, men efterhånden som tiden er gået, er gassen stille og roligt gået af ballonen. Dårligt omgang med bolden af Aberci giver et hjørnespark til Roma her i det sidste minut. Perez er kommet ind og står klar til at sparke det. Der bliver det sparket, bolden svæver ind omkring det lille felt… Gvardiol scorer! For anden gang i denne kamp scorer Roma efter et hjørnespark, og dermed står det 3-0!

Lazio sætter bolden i gang, og dommeren fløjter af stort set lige efter. Derby Della Capitale er spillet og der var en klar vinder. Roma sætter Lazio på plads med en 3-0 sejr, og det betyder Roma går på 19 point og lægger sig på siden af Sassuolo, men pga. en bedre målscorer sætter man sig på 1. pladsen


AS ROMA 3-0 SS LAZIO

Tammy Abraham (35 min)
Lorenzo Pellegrini (53 min)
Joško Gvardiol (90+5 min)


Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Xsdu
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: [18] - L'Imperatore di Roma - Derby Della Capitale – 2. halvleg
« Svar #44: 08 Jan 2022, 22:13 »

Smuk beretning, om slaget om Rom.
Venter spændt på nyt om det Europæiske eventyr også.
Hvor mange kampe er der spillet i Serie A?
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010