home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 311 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2022
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  [22] - L'Imperatore di Roma - Transfer på vej? – Flere navne kan være i spil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: [22] - L'Imperatore di Roma - Transfer på vej? – Flere navne kan være i spil  (Læst 21785 gange)
warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [18] - L'Imperatore di Roma - Derby Della Capitale – 2. halvleg
« Svar #45: 08 Jan 2022, 22:53 »

Smuk beretning, om slaget om Rom.
Venter spændt på nyt om det Europæiske eventyr også.
Hvor mange kampe er der spillet i Serie A?

Takker og bukker! Elsker at lave den slags updates!

Der er pånuværende tidspunkt spillet 7/8 kampe, stillingen kan ses i bunden af mit sidste indlæg!
Det europæiske eventyr lader vente på sig til næste update!
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [19] - L'Imperatore di Roma - 6 kampe, 6 sejre – Roma kan bare ikke tabe
« Svar #46: 08 Jan 2022, 23:39 »


6 kampe, 6 sejre – Roma kan bare ikke tabe i oktober!


Efter den flotte sejr over ærkerivaler fra Lazio (h), fulgte en hjemmebane kamp i Conference League mod Kairat (h), hvor en sejr ville betyde man havde 3 ud af 3 sejre i gruppespillet. Roma skuffede ikke, og med en sejr på 3-1 kunne man noterer sig 9 point.

Kampe i oktober:

Serie A:
Lazio (h) 3-0
Bologna (u) 1-0
Genoa (u) 2-0
Inter (h) 3-1

Conference gruppe E:
Kairat (h) 3-1


En af de svære udebane ventede da Bologna (u) tog imod. Et flot fightende hjemmehold gjorde det svært for Roma på dagen, der alligevel kunne noterer sig en 1-0 sejr.

Genoa (u) forsøgte også at stoppe Roma med hård fight, og selvom man ikke sætte spørgsmål ved deres hjerters mod, må man sætte spørgsmål ved deres evner. 2-0 sejr til udeholdet, der dermed fik en perfekt optakt til den næste store kamp i sæsonen, hjemmebane kampen mod Inter (h).
 
Inter er et fremragende hold, og viste flotte takter den første halve time, hvor de også kom foran efter 20 min. Et rødt kort til Ranocchia ødelagde momemtum og rytme for udeholdet, og herefter stod der Roma på det hele.

Selvom de gik til pausen bagud, moste de bare på i 2. halvleg, og udligning kom med 20 min igen, da Abraham scorede. En skade til Calafiori i overtiden gav Inter en tiltrængt pause, men så gik det også stærkt! Shomurodov og Abraham med scoringen i hhv. 95 og 97 min. og så måtte Inter rejse hjem efter flot defensivt spil i 90 min uden gevinst!

Kommende kampe i november:

Serie A:
Torino (u)
Napoli (u)
Sassuolo (h)

Conference gruppe E:
Kairat (u)
FC Midtjylland (h)

Dermed er status man er ubesejret i oktober, topper Serie A med en kamp mere end nr. 2, Tammy Abraham som topscorer i ligaen med 9 mål.

Programmet i november byder på 5 kampe, så lidt mindre pres på truppen i den kommende tid. Et enkelt point vil formentligt være nok for at sikre sig adgang til knock-out kampene i Conference League i foråret, så det bliver spændende hvor bredt de kommer til at spille. I Serie skal man møde den aktuelle nr. 14, 6 og 2.

Dermed er der lagt i ovnen til endnu et brag sidste i november på Stadio Olimpico!


Serie A         Tammy Abraham
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Xsdu
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: [19] - L'Imperatore di Roma - 6 kampe, 6 sejre – Roma kan bare ikke tabe
« Svar #47: 08 Jan 2022, 23:49 »

Betragteligt imponerende, må jeg nok sige.
Ser Napoli (u) som den sværeste kamp, qua hjemmebanen i Rom, eller er det helt skævt tænkt?
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [19] - L'Imperatore di Roma - 6 kampe, 6 sejre – Roma kan bare ikke tabe
« Svar #48: 08 Jan 2022, 23:57 »

Betragteligt imponerende, må jeg nok sige.
Ser Napoli (u) som den sværeste kamp, qua hjemmebanen i Rom, eller er det helt skævt tænkt?

Takker...

Altså jeg synes ikke de umiddelbart virker til at være et hold jeg skal frygte mere end nr. 2. Jeg har en idé om at form er altafgørende i de her spil, og hvis man ikke har respekt for et hold der vel ret beset bør kæmpe med om de europæiske pladser, men ikke bør være i spil til titlen lige pludselig viser gode resultater... Ja det ville bare dumt

Ikke at napoli er dårlige, for det er de afgjort ikke skal det understreges!
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [20] - L'Imperatore di Roma - AS Roma forsætter vanvittig sæsonstart
« Svar #49: 15 Feb 2022, 19:44 »


AS Roma forsætter vanvittig sæsonstart – ubesejret i 17 kampe


En beton defensiv i kombination med dødelige kontraer har været formlen for klubben fra den italienske hovedstad indtil nu i denne sæson.

November startede med en lang udebane tur til Kasaksthan hvor man skulle besøge Kairat (u). Her greb usbesiske Eldor Shomurodov chancen og førte an med et fremragende hattrick. Sejren betød også, man var sikret kvalifikation til næste runde af Conference league med to kampe tilbage i gruppespillet.

Kampe i november

Serie A:
Torino (u) 2-0
Napoli (u) 4-0
Sassuolo (h) 1-0


Conference gruppe E:
Kairat (u) 6-1
FC Midtjylland (h) 0-0


Torino (u) ventede efter den lange udebane tur, men desværre blev kampen ødelagt for hjemmeholdet allerede i 1. halvleg, da et direkte rødt kort til Aina blev afgørende. AS Roma var i kontrol, og selvom Torino forsøgte var de aldrig i nærheden af at true gæsterne for alvor.

En landsholdspause bekom tilsyneladende AS Roma bedst, da de besøgte Napoli (u) i den efterfølgende runde. Napoli bød egentlig fint op til dans, men som det nærmest har været hele sæsonen var AS Roma skarpest, når det kom til at skabe chancer og til at omsætte dem. Meget flot sejr på en svær udebane!

FC Midtjylland (h) gæstede det olympiske stadion i Rom, hvor Totti havde valgt at bruge en blanding af reserver og talenter. Kampen endte 0-0, til stor utilfredshed for de fremmødte fans. Totti havde følgende kommentar:

”Jeg er tilfreds med det jeg så i dag. Samtlige spillere gik til den, og vi var også tættest på sejren.”

Kommende kampe i december:

Serie A:
Udinese (h)
Spezia (h)
Cagliari (u)
Hellas Verona (u)
Sampdoria (u)

Conference gruppe E:
Hajduk split (u)

Sidste kamp blev så mod rækkens nr. 2, Sassuolo (h), der blot var 2 point efter AS Roma inden kampen. Et fremragende spark fra kanten af feltet i 1. halvlegs overtid afgjorde sagerne, og så kunne Henrikh Mkhitaryan lade sig hylde af de romerske fans.

Det betyder AS Roma forsat er at finde på 1. pladsen i Serie A, med et forspring på 5 point til Sassuolo og nok så i øjenfaldende hhv. 17 og 15 point foran Juventus og Napoli. Det er noget, der må gøre ondt i selvforståelse hos de to klubber, og spørgsmålet er om ikke trænersædet er meget varmt under de respektive trænere.

December måned byder 6 kampe på 23 dage. Totti skal virkelige vise i den kommende tid, at han kan udnytte den fulde dybde i truppen, og dermed for alvor sætte streg under der ikke er tale om tilfældigheder i den italienske hovedstad!


Serie A           Carlos Pérez
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Xsdu
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: [20] - L'Imperatore di Roma - AS Roma forsætter vanvittig sæsonstart – ubesejret
« Svar #50: 15 Feb 2022, 19:57 »

Citat
En beton defensiv i kombination med dødelige kontraer har været formlen for klubben fra den italienske hovedstad indtil nu i denne sæson.

Havde du helt ærligt forventet andet? Det er Serie A vi taler om?!  Grin

Spøg til side. Det er imponerende, hvordan du saver de andre over. Især Napoli, som jeg jo ellers mente måtte værre den sværeste kamp i nær fremtid. Den tager du så lige 4-0....Uhyggeligt må jeg nok sige.

Men Midtjylland.......D e skal da aldrig have point i Rom?
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [20] - L'Imperatore di Roma - AS Roma forsætter vanvittig sæsonstart – ubesejret
« Svar #51: 15 Feb 2022, 20:02 »

Havde du helt ærligt forventet andet? Det er Serie A vi taler om?!  Grin

Spøg til side. Det er imponerende, hvordan du saver de andre over. Især Napoli, som jeg jo ellers mente måtte værre den sværeste kamp i nær fremtid. Den tager du så lige 4-0....Uhyggeligt må jeg nok sige.

Men Midtjylland.......D e skal da aldrig have point i Rom?

tja, jeg har jo snakket lidt om det tidligere, men noget tyder på den kære Mourinho IRL kunne lære noget af min tilgang... Holy shit vi er ringere end ringe IRL...

Takker og bukker! Det er jo trods alt sjovest at tage de store sejre, men de tætte kampe hvor man vinder smager bare bedre synes jeg!

Nej, det skal de ikke! Men kampen var gratis og jeg havde jo topopgør i ligaen nogle få dage senere. Så valgte kampen i Serie A, et klogt valg skulle det vise sig
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [20] - L'Imperatore di Roma - AS Roma forsætter vanvittig sæsonstart – ubesejret
« Svar #52: 16 Feb 2022, 18:52 »


AS Roma fejrer jul på 1. pladsen – Atalanta, Napoli og Juventus i kæmpe krise!


Den italienske hovedstadsklub kan fejre jul og nytår på 1. pladsen i Serie A, da man stadig kun har tabt til Juventus tilbage i 2. runde.

Kampe i december:

Serie A:
Udinese (h) 2-1
Spezia (h) 3-1
Cagliari (u) 2-0
Hellas Verona (u) 3-0
Sampdoria (u) 4-1


Conference gruppe E:
Hajduk split (u) 2-2

Udinese (h) blev en unskøn affære, hvor Udinese forsøgte at sætte sig på kampen med hårdt fysisk spil. Det lykkedes dem næsten at få point med hjem, men blot 4 min før tid bragede Cristante bolden ind fra 30 meter!

Næste kamp var ligeledes på hjemmebane, denne gang ventede Spezia (h) der ligesom Udinese forsøgte at spille ekstremt fysisk. AS Roma fik et halvtyndt straffe imod sig i 1. halvleg, men det var også det som udeholdet havde at bidrage med rent offensivt. I 2. halvleg satte hjemmeholdet tempoet op, og en 3-1 sejr blev det til.

Sidste kamp i Conference League foregik i Kroation, hvor Hajduk Split (u) tog imod. Et reservespækket hold fik uafgjort og sikrede dermed AS Roma første pladsen i gruppen. Det betyder klubben springer 1. knockoutrunde over i Conference League, og først indtræder runden efter i marts 2022.
Kommende kampe i januar:

Serie A:
AC Milan (u)
Empoli (u)
Juventus (h)
Salernitana (h)

Coppa Italia 3. runde:
Bologna (h)


De sidste 3 kampe i året 2021 mod Cagliari (u), Hellos Verona (u) og Sampdoria (h) forløb uden overraskelser, og hovedstadsklubben kunne noterer sig for 9 point og en målscore på 9-1 for de 3 kampe.

Mest opløftende må på det 1. halve år med Totti være den forrygende form for holdet, naturligvis, men også at flere spillere har løftet deres niveau til nye højder. Abraham, Mancini, Pellegrini og så den unge kroat Gvardiol har alle været outstanding!
 
Eneste malurt for Totti må være en ledbåndsskade til højrebacken Karsdorff, som kan holde ham ude frem til februar. Den hollandske højreback har spillet fremragende og har med sine mange offensive raids virkelig skabt problemer for modstanderne.

I januar venter 2 store opgør, AC Milan på udebane der har meget at skulle revanchere efter det grimme nederlag i sæsonpremieren, mens AS Roma har revanche mod Juventus senere i måneden.


« Seneste Redigering: 27 Feb 2022, 18:42 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Xsdu
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: [21] - L'Imperatore di Roma - AS Roma fejrer jul på 1. pladsen
« Svar #53: 16 Feb 2022, 22:40 »

I den grad godkendt.
Faktisk så godkendt at jeg er bekymret for, om ikke det er en smule for nemt for dig, og det dermed kan gå hen og blive kedeligt, selv om det jo er hjerteklubben du fører til succes?
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [21] - L'Imperatore di Roma - AS Roma fejrer jul på 1. pladsen
« Svar #54: 17 Feb 2022, 18:06 »

I den grad godkendt.
Faktisk så godkendt at jeg er bekymret for, om ikke det er en smule for nemt for dig, og det dermed kan gå hen og blive kedeligt, selv om det jo er hjerteklubben du fører til succes?

Altså både og...

Jeg elsker at nørde med de små ting har i skrivende stund brugt over 2 dage på at nå til feb 22. Der bruges forholdsvis lang tid på at komme ned i de små detaljer, der kan give en fordel. Og at ens hjerteklub klarer det fantastisk med en selv som chef, det bliver jeg aldrig træt af.

At vinde og bare vinde er nogen gange en udfordring, ikke bare for mig selv, men også for selve spillet. Så opstår der indimellem de her underlige kampe, hvor det ikke rigtig fungerer. Det er vel den største udfordring som jeg så småt begynder at mærke
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [22] - L'Imperatore di Roma - Transfer på vej? – Flere navne kan være i spil
« Svar #55: 27 Feb 2022, 18:41 »


Transfer på vej? – Flere navne kan være i spil


Pålidelige kilder fortæller flere spillere kan være på vej ud af døren hos Totti og AS Roma. En stigende utilfredshed med træningen samt manglende spilletid går igen hos flere. Er det små sprækker med ser i den ellers så velfungerende klub, eller er det blot en fjer, der er blevet til 10 høns?

Francesco Totti forholder sig kritisk til rygterne:
”Der vil altid være spillere, der synes, de skal spille mere end de gør. Jeg var selv en af dem, det er det der gør vindere til vindere. De vil spille! De vil være afgørende! Og det er den kultur, vi skal skabe her!”

Han afviser ikke, der kan være spillere på vej væk:
Hvis en spiller desperat ønsker at skifte, står vi ikke i vejen, såfremt det bud vi modtager er passende! Vi holder naturligvis godt øje med markedet, og ligesom vi står klar til at sælge, er vi også klar til at købe hvis den rigtige mulighed opstår.”
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010