home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 245 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Er siden helt død?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Er siden helt død?  (Læst 15065 gange)
FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #30: 11 Feb 2021, 03:21 »

Personligt er jeg glad for at se at der trods alt er bare en lille smule liv i min foretrukne FM-side fra teenage-tiden(jeps, jeg har været med siden 2006 så det er efterhånden en del år jeg har på bagen i FMF-regi Tunge ).

Jeg spiller stadig selv FM12 fordi jeg enten ikke har haft økonomi eller lyst til at investere i de andre versioner og når nu FM12 kører fint på min laptop hvad skal man så det for crazy

Anyways, jeg ville gerne bidrage til blog-sektionen men hvem fanden ville finde interesse i at læse en blog om et spil der snart kan fejre 10-års jubilæum? crazy Grin

Jeg kigger stadig herind engang i ny og næ og selvom jeg ikke har hverken barn eller noget andet(jeg går ledig lige pt. så jeg har masser af tid til at game FM) så er mit tidsforbrug herinde ikke lige så højt som det var da siden peakede.. Dog kommenterer jeg stadig på blogs andre skriver herinde og læser gerne med hvis en blog fanger mig, så jeg er stadig på herinde og vil gerne bidrage til sidens respirator(i mangel af bedre udtryk) crazy
« Seneste Redigering: 11 Feb 2021, 03:23 af FCK88 » Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #31: 11 Feb 2021, 08:00 »

Personligt er jeg glad for at se at der trods alt er bare en lille smule liv i min foretrukne FM-side fra teenage-tiden(jeps, jeg har været med siden 2006 så det er efterhånden en del år jeg har på bagen i FMF-regi Tunge ).

Jeg spiller stadig selv FM12 fordi jeg enten ikke har haft økonomi eller lyst til at investere i de andre versioner og når nu FM12 kører fint på min laptop hvad skal man så det for crazy

Anyways, jeg ville gerne bidrage til blog-sektionen men hvem fanden ville finde interesse i at læse en blog om et spil der snart kan fejre 10-års jubilæum? crazy Grin

Jeg kigger stadig herind engang i ny og næ og selvom jeg ikke har hverken barn eller noget andet(jeg går ledig lige pt. så jeg har masser af tid til at game FM) så er mit tidsforbrug herinde ikke lige så højt som det var da siden peakede.. Dog kommenterer jeg stadig på blogs andre skriver herinde og læser gerne med hvis en blog fanger mig, så jeg er stadig på herinde og vil gerne bidrage til sidens respirator(i mangel af bedre udtryk) crazy
Jeg er egentlig ligeglad med hvor gammelt spillet er, så længe det er en spændende blog, så vil jeg gerne følge med Smiley
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #32: 11 Feb 2021, 08:12 »

Jeg er egentlig ligeglad med hvor gammelt spillet er, så længe det er en spændende blog, så vil jeg gerne følge med Smiley

+1!! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #33: 11 Feb 2021, 10:21 »

For mig spiller projektet/udfordringen/historien også en langt større rolle end udgaven af FM, når det kommer til blogs Wink
Logged


Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #34: 11 Feb 2021, 10:26 »

Der er sgu også noget romantisk over sådan et spil fm12, med de gode gamle talenter og alle minderne der vælter frem! så giv den gas!
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #35: 11 Feb 2021, 12:48 »

FM 12 er klasse.  Opstemt
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #36: 11 Feb 2021, 16:06 »

Prøv med CM 3 99/00 eller CM 2 hvis i vil have nostalgi, det rykker Wink

Synes stadig CM 3 kan noget, 2eren er godt nok lige simpel nok Grin
Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #37: 11 Feb 2021, 21:25 »

Prøv med CM 3 99/00 eller CM 2 hvis i vil have nostalgi, det rykker Wink

Synes stadig CM 3 kan noget, 2eren er godt nok lige simpel nok Grin

Dét dér er jo totalt old school  crazy crazy Grin
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #38: 12 Feb 2021, 17:44 »

Altså jeg vil helt klart følge en blog fra fm12. Hvis jeg selv havde tiden ville jeg også selv skrive lidt.
Logged


Tenelka
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #39: 31 Maj 2021, 07:40 »

jeg synes der stadig er meget liv i siden, ja der er mange gæster online, men der er nogen gange bare sådan det er. Men man må håbe at folk kan se det er en fed side, og gerne vil blive medlem
Logged

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #40: 31 Maj 2021, 17:20 »

Meget liv i siden? Der er kun liv i siden, når der er debat omkring FC Barcelona eller Cykling. Ellers er her dødt pånær en enkelt blog eller to, der skrives lidt på. - Der er lidt liv, når der er blogkonkurrence, ellers ikke.
Logged

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #41: 31 Maj 2021, 21:37 »

Enig med Ninja. Det er trist, men langt størstedelen er gået over til FB grupper. Der er meget mere aktivitet i selv danske grupper på FB.
Logged

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #42: 31 Maj 2021, 22:03 »

Når ja, og Tenelka, en god indikation på hvor død siden er, er dit spørgsmål i chatten på forsiden. Der gik en lille måned før du fik et svar. Tunge
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #43: 31 Maj 2021, 23:37 »

jeg synes der stadig er meget liv i siden, ja der er mange bots online, men der er nogen gange bare sådan det er. Men man må håbe at folk kan se det er en fed side, og gerne vil blive medlem

Fixed.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #44: 01 Jun 2021, 13:13 »

Jeg synes egentlig det er ærgerligt at man insisterer på at blive ved med at komme med dette udsagn, i stedet for at bidrage til siden med noget materiale og skabe noget liv (gælder selvfølgelig ikke alle, men føler du dig truffet er det nok dig).

Siden bliver ikke mere aktiv end sine medlemmer, og det ville da helt sikkert være fedt hvis der på magisk vis kom tutorials, wonderkidlister, blogs mv. uden at nogen ydede en indsats, men det er jo desværre ikke en mulighed.

Hvis ikke man har interesse i at hjælpe siden, har jeg svært ved at se hvad der skulle afholde folk fra at lade være med at kigge herind - jeg er med på at mange blot kommer for nostalgien, og se om der sker noget, men det holder bare desværre ikke siden igang på det niveau som nostalgien husker.

Med ovenstående forsøger jeg ikke at skabe sure miner - dette er udelukkende et udtryk for frustration over et emne der bliver ved med at komme op igen og igen, og der sker ikke yderligere, ej heller fra dem der netop påpeger det. Jeg har intet personligt med siden at gøre andet end værende bruger, så i princippet kunne jeg også bare smutte i stilhed - men alternativet (eksempelvis den danske side på facebook) er bare alt for rodet og der er alt for mange der spørger om det samme igen og igen uden at yde en indsats.

Jeg nyder at sidde på FMFreaks.dk og skrive indlæg, debatere og hjælpe andre brugere, og jeg ville da bestemt være ked af at siden ikke var her. Jeg håber folk betragter dette mere som et forsøg på at engagere brugerne, fremfor at skælde ud - det var ihvertfald det der var meningen! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010