home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 250 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Minimalistic 2020
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Minimalistic 2020  (Læst 61392 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #30: 29 Jan 2021, 20:42 »

Tre trofæer på tre år?

Hvor er den gamle g00n?

Godt gået  Cool
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #31: 29 Jan 2021, 23:42 »

Tre trofæer på tre år?

Hvor er den gamle g00n?

Godt gået  Cool

Altså, nu havde jeg jo 0 trofæer i de første 6 sæsoner, og så vidt jeg husker endte jeg med 102 trofæer på 100 sæsoner da jeg gennemførte det tidligere, så jeg har jo lidt at indhente  Grin
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #32: 01 Feb 2021, 20:41 »

2028/29 - Wolves - Premier League (10. sæson)
7. plads (17-10-11, 39-31, 61 point)


Vi er vel egentlig inde i 2 sæsoners scoringskrise lige nu, for nøjagtig som i sidste sæson scorede vi blot 39 mål i de 38 ligakampe. Til gengæld har vi et af de bedste forsvar, og det resulterer i denne sæson i 11 point ekstra og to placeringer højere i tabellen. Jeg famlede ellers rundt i flere forskellige taktikker i starten af sæsonen, men fik endelig spillet til at køre nogenlunde i en god, gammeldags 4-4-2, som jeg vel ellers ikke har brugt siden legendariske FM07 og 08. På et tidspunkt kørte det endda så godt at vi lå på 5. pladsen, med en fornuftig mulighed for at nå i top 4, men vi valgte i stedet at slutte sæsonen af med blot én sejr i de sidste 7 kampe, og så gled vi altså ned som nr. 7.

Trofæer blev det heller ikke til denne gang, for vi tabte Super Cup-finalen mod Liverpool, og i Champions League lå vi ellers nr. 1 i gruppen med 10 point inden de sidste to kampe, men så valgte vi at tabe dem og ryge ned som nr. 3 og ud i Europa League. Her slog vi trods alt Rio Ave, Lyon og AC Milan, inden Arsenal blev endestationen i semifinalerne.

PS: Jeg kan ikke lide Liverpool. Heller ikke i spillet.

Carabao Cup 4. runde: Liverpool 3-1 Wolves
FA Cup 4. runde: Liverpool 3-0 Wolves
Super Cup: Liverpool 3-1 Wolves
Champions League: 3. plads i gruppe med Valencia, Schalke 04 og RB Salzburg
Europa League-semifinale: Wolves 2-5 Arsenal (agg. 2-2, 0-3)

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #33: 01 Feb 2021, 20:45 »

Tidligere klubber

Spennymoor - De ender som nr. 3 i Vanarama National League, og minsandten om de ikke slår Newport County i playoff-finalen. Så kom de endelig op i League Two.

Rochdale - Lå på flere tidspunkter nr. 1 i League One, men efter en svag sidste halvdel af sæsonen ender de på en 6. plads og taber til Rotherham i playoff-semifinalerne.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #34: 01 Feb 2021, 20:48 »

Hep hey, så er vi allerede en tiendedel igennem spillet, så det er tid til et overblik over hvordan karrieren er gået indtil videre:

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #35: 03 Feb 2021, 09:05 »

Job Update

Jeg havde godt lagt mærke til at der denne sommer var flere ledige jobs, som var interessante - eksempelvis stod både Arsenal, Man Utd, AC Milan, Juventus og Dortmund uden manager. Og minsandten om ikke sidstnævnte tilbød mig en 2-årig kontrakt med et transferbudget på hele £332M...

De sidste to sæsoner er de endt som hhv. nr. 4 og 3 i Bundesligaen, og i den kommende sæson forventer de "blot" kvalifikation til Champions League, mens de fremover vil vinde mesterskabet. Der skal altså resultater på bordet forholdsvis hurtigt, og deres forhenværende manager blev fyret efter blot 190 dage på posten. Så det er lidt af et sats - hvis tingene ikke flasker sig med det samme, kan jeg ret hurtigt stå uden job igen.

Jeg spillede slet ikke på spillet hele dagen i går, da jeg overvejede hvad beslutningen skulle være... Men nu er jeg altså manager i Dortmund.

Logged



mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #36: 04 Feb 2021, 08:55 »

Det lyder som et spændende valg. Og en stor klub. Det kan KUN blive godt  Djævel Thumbs Up
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #37: 06 Feb 2021, 15:48 »

2029/30 - Borussia Dortmund - Bundesliga (11. sæson)
4. plads (19-6-9, 45-29, 63 point)


Min karriere i Dortmund startede ganske vældigt, da vi slog Bayern München efter straffespark i den tyske Super Cup, vandt hele 10-0 i første runde af pokalturneringen og vandt 2-0 i ligapremieren. Derefter tabte vi de næste 5 kampe. Det efterlod os tæt på nedrykningsstregen, og jeg havde nærmest allerede indstillet mig på at min ansættelse ikke ville vare sæsonen ud.

Efterhånden begyndte vi dog at få bedre styr på det, og på trods af - surprise, surprise - en manglende evne til at score ret mange mål, slutter vi sæsonen på 4. pladsen og indfrier dermed lige nøjagtig bestyrelsens ønske om Champions League-kvalifikation. I øvrigt endte det med en ganske overraskende mester i form af Hoffenheim, der blev nr. 11 i den foregående sæson.

Det var forventet af mig at vi som minimum nåede finalen i pokalturneringen, men vi trak naturligvis Bayern München på udebane allerede i 3. runde. Til gengæld ville det have været tilfredsstillende nok bare at gå videre fra gruppen i Champions League, men til trods for at der kun blev scoret ét eneste mål imod os i hele gruppespillet, var vi alligevel tvunget til at vinde ude mod Monaco i den sidste kamp for at gå videre. Det gjorde vi så med 1-0, og så slog vi efterfølgende Juventus ud. Og bagefter Tottenham. Og minsandten også Hertha Berlin i semifinalen. Og efter en fuldstændig lige kamp mod Barcelona i finalen, trak vi os sejrrigt ud af den efterfølgende straffesparkskonkur rence. Champions League-vindere!

DFL-SuperCup: Borussia Dortmund p0-0 Bayern München
DFB-Pokal 3. runde: Bayern München 3-1 Borussia Dortmund
Champions League-finale: Barcelona 0-0p Borussia Dortmund

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #38: 06 Feb 2021, 15:57 »

Tidligere klubber

Spennymoor - En udmærket færste sæson i League Two for Spennymoor, der ender på 9. pladsen.

Rochdale - En 8. plads i League One kunne det blive til, og de når dermed ikke engang i playoff.

Wolves - En vis Unai Emery blev min afløser i Wolves, og han fører dem til en 8. plads i Premier League. Derudover fører han dem også til en sejr på 1-0 over Lazio i Europa League-finalen, og så er Wolves igen med i Champions League.
Logged



JG v25
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #39: 06 Feb 2021, 21:25 »

Grin Fantastisk at du ikke kan score, men alligevel høster europæiske titler som det passer dig. Du er Mourinho. Tillykke med det!
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #40: 07 Feb 2021, 00:45 »

Grin Fantastisk at du ikke kan score, men alligevel høster europæiske titler som det passer dig. Du er Mourinho. Tillykke med det!

Hah! Ja, det kunne næsten lyde som om at jeg bare parkerer bussen, men jeg forsøger sgu at spille offensivt og de fire forreste positioner i opstillingen er vel også nogen af de absolut bedste der er tilgængelige for mig - men det kniber lidt med at få dem til at gøre det jeg gerne vil.
Logged



mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #41: 07 Feb 2021, 12:02 »

WoW - champions league pokalen i 1. sæson. Nu har jeg selv været på Westfalenstadion IRL og i shoppen har den kopier af de pokaler de har vundet, inklusive den ene Champions League triumf de har haft fra 1997, intercontinental cuppen. Pokalen med de store ører vil uden tvivl pryde trofæ skabet. Well done.  Thumbs Up
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #42: 10 Feb 2021, 09:01 »

2030/31 - Borussia Dortmund - Bundesliga (12. sæson)
1. plads (22-9-3, 67-19, 75 point)


Efter at den første håndfuld kampe i sæsonen endnu engang endte 1-0, 0-1 eller 1-1 sagde jeg "Fuck it", og besluttede mig i desperation for at løsningen måtte være at sætte mentaliteten til "Attacking" konstant og i samtlige kampe. Så begyndte jeg minsandten at vinde kampe med 3-0, 4-0 og 5-0, og en enkelt gang blev det endda til hele 7-1 over FC Köln. Det blev dog alligevel en utroligt tæt mesterskabskamp, hvor der det meste af tiden var 6 hold inden for 3 point i toppen, og selvom vi lå nr. 1 i de sidste 10 spillerunder, kunne alle 6 hold stadig nå titlen med 3 runder tilbage. Vi endte dog med et forspring på 4 point til Hertha, og med ligaens bedste angreb (delt med netop Hertha) og næstbedste forsvar efter Schalke må det siges at være fortjent.

Inden mentalitetsskiftet blev vi dog slået af min tidligere klub Wolves i den europæiske Super Cup, men det var ikke uden hjælp, da vi alene i 1. halvleg fik to spillere skadet og en udvist. I Champions League klarede vi os med nød og næppe videre i gruppen med Atlético Madrid, Benfica og Dynamo Kyiv, og efter et hjemmebanenederlag i næste runde på 0-1 mod Man Utd hvor vi lige så godt kunne have vundet, blev det til en vanvittig afklapsning i returkampen, som i øvrigt var fuldstændig jævnbyrdig. Muligvis den eneste kamp i sæsonen, hvor vores angrebsiver blev straffet.

UEFA Super Cup: Wolves 3-1 Borussia Dortmund
DFB-Pokal-semifinale: Hertha BSC 2-0 Borussia Dortmund
Champions League 1. knockout-runde: Borussia Dortmund 1-7 Man Utd (agg. 0-1, 1-6)

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #43: 10 Feb 2021, 09:07 »

Tidligere klubber

Spennymoor - En placering midt i rækken bliver det til for Spennymoor, der ender som nr. 13 i League Two.

Rochdale - Efter at have været tæt på bunden i starten af sæsonen, bliver det også til en midterplacering for Rochdale, der kommer op på 11. pladsen i League One.

Wolves - Wolves starter som bekendt sæsonen med at slå os i den europæiske Super Cup, og i Premier League bliver det til endnu en 8. plads til Emerys tropper.
Logged



mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #44: 10 Feb 2021, 09:43 »

Brandærgerligt med exit fra CL.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010