home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 352 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 30601 gange)
clubnougat
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #30: 18 Nov 2020, 16:16 »

Spiller i 2. Division. Under regler står der at 11-14 i hver pulje rykker ned i Danmarksserien. Yderligere står der at 7-10 rykker ned i 3. Division? Er det korrekt turneringsstruktur? Mine Google evner er ikk gode nok til at finde noget omkring 3. Division
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #31: 18 Nov 2020, 18:37 »

Spiller i 2. Division. Under regler står der at 11-14 i hver pulje rykker ned i Danmarksserien. Yderligere står der at 7-10 rykker ned i 3. Division? Er det korrekt turneringsstruktur? Mine Google evner er ikk gode nok til at finde noget omkring 3. Division
De laver en 3 division fra næste år også IRL.
Logged


clubnougat
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #32: 19 Nov 2020, 14:32 »

Cool nok, jeg ku kun finde noget om at det var blevet foreslået. Men så er alt jo som det ska være  Grin
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #33: 20 Nov 2020, 12:34 »

Jeg har aldrig prøvet at spille videre på mit save fra betaen. Er der nogle der kan fortælle om det fungere fint når det fulde spil kommer. eller om der er mangler?
Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #34: 20 Nov 2020, 12:40 »

Jeg har aldrig prøvet at spille videre på mit save fra betaen. Er der nogle der kan fortælle om det fungere fint når det fulde spil kommer. eller om der er mangler?

Har jeg gjort før, det fungerer fint. Er dog usikker på om opdateringer rammer et eksisterende spil, bugs osv. Men du kan sagtens spille videre i hvert fald Smiley

Anbefaler dog at starte et nyt for at være sikker på at alle features og opdateringer er i tiltrådt
Logged

LFC & OB!!!

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #35: 20 Nov 2020, 12:52 »

Jeg har aldrig prøvet at spille videre på mit save fra betaen. Er der nogle der kan fortælle om det fungere fint når det fulde spil kommer. eller om der er mangler?
Kan du sagtens. Bugs bliver rettet, men database ændringer bliver ikke rettet i dit gamle spil. Mener det er sådan.
Logged

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #36: 23 Nov 2020, 20:03 »

Er der nogle der ved om det plejer at være til midnat man kan downloade den fulde version?
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #37: 23 Nov 2020, 20:11 »

Er der nogle der ved om det plejer at være til midnat man kan downloade den fulde version?
Midnat engelsk tid
Logged

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #38: 23 Nov 2020, 20:14 »

Midnat engelsk tid

Tak for svar!
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #39: 24 Nov 2020, 08:35 »

Er der evt en herinde der kan hjælpe mig med at tilføje tercera division til spillet.
Hvis det overhovedet er muligt?
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #40: 25 Nov 2020, 10:57 »

Storbritanien har forladt den europæiske union. Problemet er jeg har to spiller der er lejet i england som lige pludselig mangler arbejdstilladelse mit inden i sæsonen. Der er ingen knap hvor på jeg kan søge om arbejdstilladelse som man kunne i det gamle. Er her nogle der har forslag?
Logged

Jensa
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #41: 27 Nov 2020, 07:51 »

Et spørgsmål vedr. xG:

Oplever I også, at xG altid er lavere end det antal mål, der rent faktisk bliver scoret? Har spillet en sæson med AGF, og har ikke én gang oplevet, at jeg ender med en xG der er højere end antal scorede mål.

Jeg oplever det både i mine egne kampe, men også på statistikken i ligaen. Eksempelvis scorer SAMTLIGE spillere på topscorerlisten flere mål end xG. Det giver jo god mening, at de angribere der havner på topscorerlisten er skarpe, men at der ikke er en eneste der brænder for meget, synes jeg måske er lidt vildt?

Det er også en mulighed, at jeg simpelthen bare ikke er vant til at bruge xG, og derfor ikke helt forstår det. Jeg har spillet det meste af sæsonen i beta'en, hvilket måske også kan have noget at sige.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #42: 27 Nov 2020, 08:08 »

Hvis du baserer det på tiden med BETA'en, kan det være derfor. De skulle dog have øget sværhedsgraden lidt (så vidt jeg har læst mig til, så efter den 24. november burde det være glattet lidt mere ud.

Jeg oplevede personligt det samme som dig i mit BETA-save, mens det er helt anderledes forskelligt hvordan målratioen i forhold til xG opfører si nu. Jeg kan sagtens spille kampe jeg skulle have vindet 4-1 efter xG men kun spiller 0-0... Peace Det kan også sagtens have noget at gøre med hvilke angribere du har i hvilke ligaer, da en topklasseangriber er mere skarp end hvis der var tale om en ungdomsspiller. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Jensa
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #43: 27 Nov 2020, 08:11 »

Hvis du baserer det på tiden med BETA'en, kan det være derfor. De skulle dog have øget sværhedsgraden lidt (så vidt jeg har læst mig til, så efter den 24. november burde det være glattet lidt mere ud.

Jeg oplevede personligt det samme som dig i mit BETA-save, mens det er helt anderledes forskelligt hvordan målratioen i forhold til xG opfører si nu. Jeg kan sagtens spille kampe jeg skulle have vindet 4-1 efter xG men kun spiller 0-0... Peace Det kan også sagtens have noget at gøre med hvilke angribere du har i hvilke ligaer, da en topklasseangriber er mere skarp end hvis der var tale om en ungdomsspiller. Smiley

Tak for svar. Håbede virkelig, at de ville fikse det, for synes ikke det var specielt brugbart i Beta'en.

En del af forklaringen må være Patrick Mortensen  Grin
Logged

Jensa
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #44: 01 Dec 2020, 15:58 »

Kan bekræfte. at det er ændret i den endelige version.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010