home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 249 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)  (Læst 25463 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #45: 21 Okt 2020, 12:27 »


Så fandt jeg endelig tid til at få lavet et opslag mere - beklager ventetiden, hvis nogen har siddet og hoppet i stolen over det.

Vi er kommet til sæsonafslutningen og det betyder ligastillinger, holdoversigter status på mit save.

Som altid er U19-holdet med helt fremme, men af en eller anden årsag er de begyndt at gå i stå ved kvartfinalerne - de er ellers vildt suveræne i den indledende liga-gruppe...

Til gengæld er vores B-hold noget mere succesfuldt. Vores efterhånden store samling af unge håbefulde stjerner viser virkelig at de har mod på at spiller La Liga meget snart:

For de vandt den næstbedste række med 10 point! Desværre kan de jo ikke rykke op, men det er et tegn på at ungdommen blomstrer rigtig fint i klubben.

Nu til førsteholdet - først får I lige spillerstatistikker over holdet (så I også kan se hvilke spillere der er i Barca i mit save):

Mbappé er suveræn og Camavinga skulle jeg har købt langt tidligere med de stats! Smiley Derudover har det virkelig været svært at finde ud af hvem jeg skulle bruge på højre kant, da både Dembélé og Trincao har været helt vilde begge to!

Det betyder også følgende spillerstatistikker i ligaen:

Det tyder på en sæson hvor det er gået udemærket (!) og til at underbygge det, har jeg denne besked:

Jeg har før gået igennem en enkelt sæson uden nederlag, men det var i den brasilianske tredje division, så denne præstation, er - for mig - helt speciel!

Det har også været en helt vild sæson, og tag lige et kig på mål scoret, imod og antal point! Opstemt

Mål imod betyder at der kun er scoret et enkelt mål mod os i de kampe der er scoret mod os, idet Donnarumma havde 25 clean sheets (25 clean sheets+13 mål imod=38 kampe). Det er en sæson jeg ALDRIG tror på jeg kommer til at prøve igen, så det er virkelig stort for mig!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #46: 21 Okt 2020, 13:23 »

Flot sæson Broen.

Var også ved at droppe at følge dig hvis du ikke snart vandt ligaen Wink

Din Italiener, kommer han til at være på holdet i næste sæson?
Altså ham der Esposito Opstemt
Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #47: 21 Okt 2020, 15:11 »

vanvittig sæson! Hvordan kan det være Mbappe ikke spillede flere kampe? Skadet eller rotation med Haalnd? Hvad med de andre turneringer? Smiley
Logged

LFC & OB!!!

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #48: 21 Okt 2020, 15:15 »

Måske det var den update fra 14/10? Smiley Shakhtar, føj hehe. men det kan ske, "freak" kampe kan man ikke gøre så meget ved. Hvordan med spillerne på B holdet, De skal være permanent tilknyttet ikke? Altså du kan ikke kalde dem frem og tilbage/låne trætte 1. holds spillere ud til reserverne som man plejer i andre ligaer?
Logged

LFC & OB!!!

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #49: 21 Okt 2020, 15:16 »

opfølgende spørgsmål, styrer du selv B hold eller har du en ansat en til det? mange spørgsmål og beklager de 3 separate opslag Smiley håber det går
Logged

LFC & OB!!!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #50: 21 Okt 2020, 15:42 »

Flot sæson Broen.

Var også ved at droppe at følge dig hvis du ikke snart vandt ligaen Wink

Din Italiener, kommer han til at være på holdet i næste sæson?
Altså ham der Esposito Opstemt

Haha! Tak - håber jeg kan holde dig fanget indtil FM21 udkommer - så starter jeg på noget nyt.. Wink

Esposito er desværre blevet udlejet endnu engang, da jeg ikke har plads til flere angribere i truppen. Denne gang i Tottenham.

vanvittig sæson! Hvordan kan det være Mbappe ikke spillede flere kampe? Skadet eller rotation med Haalnd? Hvad med de andre turneringer? Smiley

Mbappe havde en enkelt skade på tre måneder, men jeg bruger også meget at rotere i de forskellige turneringer, så Haaland har spillet stort set alle de øvrige turneringer (pånær de vigtige kampe).

De øvrige turneringer var den tidligere opdatering - korrekt. Smiley Jeg synes det bliver for lange nogle indlæg hvis jeg skal have alt med i ét indlæg. Jeg har også et par stykker med hædringer ved slutningen af sæsonen. Smiley

Måske det var den update fra 14/10? Smiley Shakhtar, føj hehe. men det kan ske, "freak" kampe kan man ikke gøre så meget ved. Hvordan med spillerne på B holdet, De skal være permanent tilknyttet ikke? Altså du kan ikke kalde dem frem og tilbage/låne trætte 1. holds spillere ud til reserverne som man plejer i andre ligaer?

Ja det var en kæmpe streg i regningen med Shakhtar, men ikke noget at gøre ved det..

Alle spillere på B-holdet er ejet af Barcelona (man kan nok godt leje spillere dertil, men jeg gør det ikke). Jeg bruger det til at give de bedste unge spillere spilletid på et fornuftigt niveau. Derudover - til dit spørgsmål - om jeg kan og gør det - hiver spillere op og ned hvis der er behov for det. Hvis spillerne er registreret på A- eller B-holdet, kan jeg bruge dem på A-holdet, og det sker jeg mangler en enkelt reserve ind imellem. Jeg flytter dem ikke op og ned mellem holdene i løbet af sæsonen, men bruger blot filteret til at finde de spillere jeg skal bruge.

Jeg bruger også meget det med at spillerne yderst i periferien af førsteholdet, kan spille på B-holdet - det er oftest unge spillere som er gode nok til truppen, men ikke til at starte inde. På den måde holder de formen ved lige og udvikler sig bedst muligt - i min optik. Smiley

opfølgende spørgsmål, styrer du selv B hold eller har du en ansat en til det? mange spørgsmål og beklager de 3 separate opslag Smiley håber det går

Og til det sidste spørgsmål - nej styrer selv kun ét hold. Men jeg forlanger at de bruger førsteholdets taktik og jeg bestemmer hvilke 22 spillere der er til rådighed i truppen (alle andre er lejet ud eller på U19-holdet). Så på den måde kan man sige at jeg sætter de fleste rammer for holdets træner, som egentlig kun står for holdudtagelsen, kampene, og den generelle træning - jeg bestemmer hvis nogle af spillerne skal have individuel træning.


Jeg håber det dækker spørgsmålene - ellers må I prøve igen! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #51: 22 Okt 2020, 09:52 »


Som annonceret, så er der jo også lige lidt personlig hæder, som I ikke skal snydes for (der er en del i år grundet den gode sæson, så det bliver uden kommentarer):













Dette er selvfølgelig ikke den aktuelle rekord, men blot informationen da den tidligere rekord blev slået.

Er lidt stolt af 89% sejrsrate! Smiley

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #52: 22 Okt 2020, 10:07 »

tak for svar Smiley og ser godt ud med kåringerne nok en gang Smiley
Logged

LFC & OB!!!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #53: 23 Okt 2020, 14:12 »


Jeg har lige en lille "sjov" opdatering her - det går godt og vi er oppe på 44 kampe uden nederlag.

Én af de kampe vi har spillet siden sidst er denne, hvor Mbappé synes der skulle være fest i gaderne (dem der siger de ikke kan få ham til at spille godt, siger bare til!):

Og så er Messi skiftet væk fra de trykke rammer i Paris, og har valgt den usikre vej i Premier Legaue og Tottenham i en alder af 36 - held og lykke med det siger jeg bare (Lewis Dunk, Scott Dann - it is feeding time, David Coote fløjter ikke for hvad som helst, bare spørg Virgil Van Dijk)!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #54: 26 Okt 2020, 14:50 »


Til den nye sæson er der sket store sager på transferfronten, og vi har solgt for hele 4,5 miaDKK! Der er udelukkende handlet regens, så det giver ikke så meget at skrive om dem - der er udelukkende tale om spillere på 16-17 år til B-holdet og U19-holdet:

Vi har fortsat stimen af ubesejrede kampe fra sidste år og er oppe på 49 kampe i streg indtil videre:

Det giver os en aktuel førsteplads, dog skarpt forfulgt af Real Madrid på andenpladsen:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #55: 26 Okt 2020, 20:30 »


En måned mere er gået, og jeg vil fremover forsøge at smide en opdatering hver måned, da vi efterhåden nærmer os release af FM21.

Denne måned har næsten været perfekt, udover et enkelt heldigt point mod Napoli (til gengæld smadrede vi Real i en kamp hvor vi fik annulleret fire mål):

Det giver os lidt luft i toppen af ligaen:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #56: 27 Okt 2020, 10:03 »


Endnu en god måned og kun Dortmund stillede sig lidt i vejen for os:

Vi ligger nu med god afstand i toppen af Tegneserieligaen":
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #57: 27 Okt 2020, 13:41 »


Perfekt måned med undtagelse af en enkelt træningskamp med b-kæden:

Det giver følgende stillinger (CL og La Liga, hvor vi nu er 11 point foran nummer to...):


Og så er december måneden for en masse hædringer Verden over:








Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #58: 28 Okt 2020, 09:42 »

Få nu hentet Barrios hjem  Opstemt

Kan vi se hans stats? Kunne være fedt at se hvor mange basser han og Mbappe kunne levere på en sæson, inden det nye FM udkommer
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: En hurtig lille blog om Barcelona (følg mit save, så længe du gider)
« Svar #59: 28 Okt 2020, 10:32 »

Få nu hentet Barrios hjem  Opstemt

Kan vi se hans stats? Kunne være fedt at se hvor mange basser han og Mbappe kunne levere på en sæson, inden det nye FM udkommer

Jeg får kæmpe problemer med at finde ud af hvilke spillere jeg skal beholde til sommer - flere af de unge spillere er begyndt at være vanvittige, og har brug for at spille på førsteholdet. Jeg håber på stor transferaktivitet omkring flere af vores spillere, så jeg kan skyde dem af til gode summer, og give plads til netop Barrios og Esposito.

Barrios ser således ud lige nu:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010