home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 389 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  San Marino og de 12 supertalenter
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: San Marino og de 12 supertalenter  (Læst 34743 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #15: 02 Apr 2020, 23:47 »

Man kan jo ikke andet end at lade være med at følge med, når en selvdesignet spiller er iblandt! Opstemt Som sædvanligt er det altid en fornøjelse at læse med Opstemt

Tak tak xanor, det dejligt at have dig med  Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #16: 03 Apr 2020, 02:48 »

Fantastisk med første sejr(selvom jeg ikke var med), det er jo godkendt kun at være viceanfører når man tydeligt kan mærke træneren ikke helt stoler på én Wink det virker som om Kristjan skal arbejde på sin udholdenhed dog Opstemt
Logged

Tidligere: Baloo38

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #17: 03 Apr 2020, 12:00 »


SIDEN SIDST
Jonas Elsbøl og Frederik Gade var ramt af karantæne til den første kamp i denne update mod Hviderusland. På den positive side, var både Jonas Petersen og Peder Schurizek tilbage i truppen.

Vi er i øvrigt rykket 8 pladser op på verdensranglisten til en 196. plads.


HVIDERUSLAND – SAN MARINO

Startopstilling: U. Nikolajsen, F. Nørgaard, D. Simoncini, J. Petersen, K. Østergaard, D. Saur, D. Bundgaard, K. Einarsson, S. Nielsen, F. Gade, J. jr.
Overordnet set er jeg rimelig tilfreds med spillet mod Hviderusland. Vi havde masser af boldbesiddelse og vi skabte et fint antal chancer. Desværre gav vi også for meget væk i den anden ende. Vi gav flere store chancer væk, som Ulrik gang på gang afviste flot, men desværre havde han en blunder på et frispark tidligt i kampen. Hviderusland modtog i første halvleg et rødt kort, efter en voldsom tackling på Sebastian Nielsen, og med det fik vi endnu mere kontrol over kampen. Vi kunne dog ikke rigtig udnytte det. I anden halvleg fik Peder sin landsholdsdebut og han havde nogle fine langskud, men altså ingen der fandt vej til netmaskerne. Som anden halvleg skred frem, satsede jeg mere og mere offensivt. Hviderusland havde ikke det store, men fik alligevel scoret med 10 minutter igen, da et skud i feltet uheldigt blev rettet af Jonas Petersen, der blev noteret for et selvmål. Vi ”vandt” skudstatistikken med 25-12 og boldbesiddelsen hed 67-33 i vores favør, men vi kunne desværre ikke få bolden puttet i kassen.

Mål: -
Oplæg: -
Kampens spiller: -

SAN MARINO - MOLDOVA

Startopstilling: U. Nikolajsen, F. Nørgaard, J. Elsbøl, J. Petersen, K. Østergaard, D. Bundgaard, P. Schurizek, K. Einarsson, S. Nielsen, F. Gade, J. jr
Inden den sidste kamp i gruppen, havde vi udspillet vores rolle i forhold til at rykke op i næste lag i Nations League. Vi lå på 3. pladsen inden kampen, og kæmpede kun for at undgå 4. pladsen. Til kampen, var Elsbøl og Gade tilbage fra karantæne, mens Dino Saur til gengæld var ude med netop det. Peder afløste Dino og det var Peders første kamp fra start. Selve kampen var den kedeligste kamp jeg meget længe har deltaget i. Der var simpelthen næsten ingen store chancer til nogle af holdene. Vi var i fin kontrol nærmest hele kampen, men det kniber stadig lidt med det offensive spil.

Mål: -
Oplæg: -
Kampens spiller: -

Vi slutter med 6 point for de 6 kampe og ender på en 3. plads i gruppen. Alt i alt er jeg ikke særlig tilfreds med den første turnering med San Marino, men det er også stadig et meget ungt hold jeg har, og jeg glæder mig til at se hvordan det går næste gang vi skal i aktion. Næste officielle turnering for os, bliver EM-kvalifikationen til EM i 2020.


Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #18: 04 Apr 2020, 13:44 »


SIDEN SIDST
Der har været lodtrækning til EM-kvalifikationsgrupperne for til EM 2020, og alt i alt er det okay gruppe tror jeg. Vi ville naturligvis være undertippet uanset, hvordan lodtrækning var gået, men alligevel. Vi er i gruppe med England, Serbien, Slovakiet, Skotland og Gibraltar. Jeg har ikke de helt store forventninger til os i denne omgang dog. Nation League fortalte, at det nok trods alt er for tidligt til at vi rigtig kan gøre os rigtig gældende. Vi skal som minimum ende over Gibraltar, og så håber jeg vi kan drille de andre hold på dagen. Tiden er vores ven med så mange talenter på holdet, så det er nok først til de efterfølgende slutrunder, hvor vi kan gøre os forhåbninger om at kvalificere os. 

Inden kampene, skal vi lige runde nogle transfers. Der er nemlig en del spillere på holdet, der er skiftet klub i vinterens transfervindue. Både Frederik Nørgaard og Jonas Elsbøl er taget til Watford, Jonas Petersen røg til Club Brügge, Don Bundgaard til Sheffield Wednesday og Jonesy til Shrewsbury. Jonas Elsbøl blev efterfølgende udlejet til Sunderland for resten af foråret. Jeg håber selvfølgelig mine spillere får en masse spilletid for deres nye klubber, så de kan udnytte det store potentiale de har.

Få dage før landsholdsudtagelse n til de første kampe i EM-kvallen, blev Dino skadet og han er ude i 5 uger.

GIBRALTAR – SAN MARINO

Startopstilling: U. Nikolajsen, F. Nørgaard, J. Elsbøl, J. Petersen, M. Palazzi, P. Schurizek, D. Bundgaard, K. Einarsson, S. Nielsen, F. Berardi, F. Gade

Vi var klare favoritter op til kampen, og jeg forventede da også en klar sejr. Kaj og Jonesy var ramt af karantæne. I Kajs fravær, kom en random spiller ind, mens Frederik rykkede frem i angrebet og efterlod sin venstre kant til en anden random spiller. Det er måske lidt hårdt, overfor Filippo Berardi, der har faktisk ret fine stats som en af de få foruden vores 12 talenter.

Mine forventninger til kampen, blev til min store skuffelse langt fra indviet. Vi havde bolden 71% procent af tiden, men vi havde det meget svært med at Gibraltar stod så dybt som de gjorde. Og igen havde vi det også svært ved at skabe chancer. Det hjalp selvfølgelig heller ikke at vi manglede Jonesy i front, der ellers har været vores mest målfarlige spiller indtil videre. Kampen startede ellers rigtig godt, da vi allerede kom foran efter 6 minutter ved Peder, der lavede et ganske flot langskud på kanten af feltet. Men der gik ikke længe før Gibraltar fik udlignet, og de fangede med mange mand fremme og slog en hurtig omstilling på os. Jeg prøvede hvad helst undervejs i kampen, og satsede mere offensivt som kampen skred frem, men vi kunne simpelthen ikke bryde igennem deres defensiv.

Mål: Peder Schurizek
Oplæg: Filippo Berardi
Kampens spiller: Peder Schurizek 8,5

SAN MARINO – ENGLAND

U. Nikolajsen, F. Nørgaard, J. Elsbøl, J. Petersen, K. Østergaard, P. Schurizek, D. Bundgaard, K. Einarsson, S. Nielsen, F. Gade, J. jr.
Mod England, havde jeg virkelig ikke de store forventninger, og slet ikke efter den dårlige oplevelse vi havde mod Gibraltar. Men på en eller anden mystisk måde, formåede vi at levere lidt af en sensation, hvis jeg selv skal sige det. England ligger trods alt over 180 pladser over os på verdensranglisten og har selvsagt en masse klassespillere, mens mine trods alt alle sammen er 17 endnu, og langt fra færdigudviklede endnu. Efter et kvarter af kampen, blev Jonesy væltet omkuld på et hjørnespark, og han skulle selv tage straffesparket. Det gjorde han med stor selvsikkerhed med et skud lige midt i målet, efter at have sendt keeperen den forkerte vej. Vi havde overvægten af boldbesiddelsen undervejs i kampen, men det var selvfølgelig England, der alligevel havde mest initiativ, men det var som om at vores boldbesiddelse tog lidt af brodden af dem. England havde blot 3 halve chancer i kampen, og Ulrik var klar, når vi havde brug for dem. Generelt spillede vores forsvar rigtig godt, og Jonas Elsbøl endte med at løbe med kampens spiller titlen. Hvad gjorde sejren mere imponerende, var at stort set alle mand var trætte efter Gibraltar kampen, og flere af vores spillere havde under 50% fitness da vi sluttede.

Mål: Jonesy jr.
Oplæg: -
Kampens spiller: Jonas Elsbøl 7,6

Vi fik altså 4 point for de 2 kampe, hvilket er mere end jeg havde regnet med, selvom det skete på en lidt anden måde end jeg havde forventet. At vi ikke kunne vinde over Gibraltar, var en stor skuffelse, men ligeledes var sejren mod England noget af gave og 3 meget vigtige point. De 4 point, gør vi ligger på 2. pladsen i gruppen, og jeg vil selvfølgelig gøre hvad som helst for at holde fat i den, men mon ikke det er en stakket frist trods alt. De næste 2 landskampe, byder på en hjemmekamp mod Skotland og en udekamp mod Slovakiet, og jeg er spændt på hvordan vi klare den der. Jeg kan ikke helt lure om den taktik jeg har valgt er den rigtige for vores hold, for Gibraltar-kampen var virkelig skuffende, og England-kampen var i virkeligheden mere held end forstand, men på den anden side, fungerede vores boldbesiddelse også som et forsvar for os i den kamp, så det kan det måske også være fremover. Det mest bekymrende lige nu er det offensive output, men det er stadig også en ung trup jeg har med at gøre, og vi har jo bestemt fremtiden foran os.
 

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #19: 04 Apr 2020, 20:46 »


JUNI – SEPTEMBER 19
Jeg har valgt at gøre dække lidt flere kampe i den her update, og siden sidste update har jeg spillet yderligere 5 kampe med San Marino. Vi sluttede jo sidste update af, med en noget mirakuløs sejr over England og vi lå med 4 point for 2 kampe. Men siden da, er vi i den grad kommet ned på jorden igen, og jeg må sande at det kan have sine udfordringer at have så mange unge spillere på banen samtidig. I juni måned, mødte vi Skotland hjemme og Slovakiet ude, og selvom jeg vidste det ville blive nogle svære kampe, så havde jeg alligevel forhåbninger om point og måske en sejr mod Skotland f.eks. Og for en sjælden gang skyld, havde jeg alle 12 til rådighed til kampene, så det var jo endnu en fordel.

Skotland-kampen var en rimelig jævn affære, og som så ofte før, havde vi lidt svært ved at skabe de helt store chancer, og når vi endelig havde tilløb til noget, løb det lidt ud i sandet eller også var vi ikke skarpe nok. Skotland var derimod rimelig effektive, og de fik en 2-0 sejr med hjem fra opgøret. Undervejs havde vi bolden i deres mål 2 gange, men begge blev korrekt annulleret for offside. Statistisk set, var kampen rimelig lige så det er selvfølgelig et ærgerligt nederlag. Udebaneturen til Slovakiet, var til gengæld noget af en mavepuster for mit unge landshold. Slovakiet lyder ikke så sexet, men har alligevel en del kvalitetsspillere i truppen, og vi blev overrumplet fra første færd. Vi var bagud 2-0 efter 4 minutter og da første halvleg var omme, stod den 5-0 til hjemmeholdet. Som det ofte er for os i de her landsholdsterminer, er vores hold virkelig ramt på fysikken i kamp nummer 2, og det hjalp selvfølgelig heller ikke på det, men et 5-0 nederlag er jo aldrig sjovt. Vi havde en ekstra kamp på programmet i juni, da jeg havde arrangeret en venskabskamp mod Ny Kaledonien. Både for at forhåbentlig få en sikker sejr og noget selvtillid ind i holdet, men også for at få taktikken endnu mere ind under huden. Selvom vi er et år inde i min karriere som landstræner, er vi kun måske 60% af vejen for at taktikken er lært fuldstændig, så jeg prøver at få spillet så mange kampe som muligt. Selve kampen gik rigtig fint, vi dominerede bolden og skabte okay med chancer, og vi kunne tage en 2-0 sejr med os fra opgøret. Jonesy lavede begge mål og blev kampens spiller, mens Frederik Nørgaard og Peder Schurizek stod for oplæggene.

Til de 2 kampe vi havde i september, mødte vi både Serbien og Gibraltar på hjemmebane. Mod Gibraltar var 3 point et ufravigeligt krav, især efter vi kun fik uafgjort mod dem i første opgør af kvalifikationen. Mod Serbien havde jeg ikke de store forventninger, men håbede selvfølgelig på vi kunne drille dem på hjemmebane. Vi spillede først mod Serbien, og det var et kampbillede vi har oplevet en del gange før. Vi styre boldbesiddelsen og skaber okay med chancer, uden de bliver kæmpestore. Samtidig er vores modstandere mere effektive på deres chancer end vi er, og når det er sådan, taber man ofte. Det var også tilfældet i Serbien-kampen og det blev til et 3-1 nederlag. Frederik Gade stod for vores enlige mål og det var efter oplæg af Jonesy jr. Gibraltar-kampen blev heldigvis til den forventede sejr. Det så godt ud med spillet, og vores evne til at skabe chancer, så forhåbentlig begynder det at gå mere den rigtige vej nu, selvom det selvfølgelig er svært at drage nogle konklusioner på en lidt billig baggrund. Don, Kristján og Sebastian stod for målene i vores 3-0 sejr og Dino og Jonesy lavede oplæggene.

Stillingen i gruppe F, ser sådan her ud, og selvom jeg selvfølgelig drømmer om at nå 2. pladsen, er det nok næppe en realistisk, især når vi nu har mødt Gibraltar 2 gange, og det har de andre hold ikke endnu.

Til slut får i lige et SS af mine 12 talenter, da det efterhånden næsten er et år siden sidste SS.
 
Ulrik Vinbech Nikolajsen - MM
Frederik Nørgaard - HB
Jonas Petersen - CB
Jonas Elsbøl - CB
Kaj Østergaard - VB
Dino Saur - CM
Peder Schurizek - CM
Don Bundgaard - CM
Kristján Einarsson - HOM
Sebastian Nielsen - COM
Frederik Gade - VOM
Jonesy jr. - ANG



STATISTIK
Flest landskampe: Sebastian Nielsen og Kristján Einarsson 13
Flest mål: Jonesy jr. 8
Flest assist: Jonesy jr. 2
Flest kampens spiller: Jonesy jr. 2

 

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #20: 05 Apr 2020, 11:04 »

Det kan sagtens tænkes, at det blot skyldes, at der er længere tid mellem updates, men hold da op hvor jeg synes vores spillere allerede har udviklet sig meget Opstemt Spændende projekt Wink
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #21: 05 Apr 2020, 11:13 »

Det kan sagtens tænkes, at det blot skyldes, at der er længere tid mellem updates, men hold da op hvor jeg synes vores spillere allerede har udviklet sig meget Opstemt Spændende projekt Wink

Ja jeg syntes også det virker til de fleste udvikler sig hurtigere end i det andet projekt, og det kan jeg jo kun være tilfreds med  Smiley

Og tak Wink
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #22: 05 Apr 2020, 11:51 »


OKTOBER – NOVEMBER 19
I de sidste 4 kampe, skulle vi levere et mindre mirakel, hvis vi skulle gøre os forhåbninger om kvalifikation til det kommende EM. 3 af de 4 sidste kampe var på udebane og vi lagde ud med et besøg i det engelske. England var i den grad i hopla, og der var vidst noget der skulle revancheres fra sidste gang vi mødtes. Vi havde rigtig svært ved at styre den engelske offensiv, og særligt Sancho og Sterling på kanterne, forvoldte os store problemer. Sancho lavede et hattrick allerede et kvarter inde i kampen, og i alt blev det til et 5-0 nederlag for os. I den følgende hjemmekamp, tog vi imod Slovakiet som vi jo tabte til 5-0, da vi mødte dem første gang, men denne gang blev det en noget tættere kamp. Jeg måtte undvære 2 af mine talenter til kampen pga. karantæne/træthed, men alligevel gjorde vi rigtig fin figur. På trods af vi kom bagud i første halvleg, spillede vi rigtig fint, og for første gang længe, skabte vi masser af chancer. Med knap 20 minutter tilbage, udlignede vi fortjent på en fremragende helflugter af Kristján Einarsson fra kanten af feltet. I minutterne efter, lagde vi et tungt pres på Slovakiet, men vi fik ikke udnyttet vores ellers fine chancer, og i stedet slog Slovakiet kontra på os og scorede til både 2, og 3-1 som også blev kampens resultat. Alt i alt en rigtig fin omgang fodbold fra vores side, og selvom det er en kliché, så havde vi med lidt mere held/dygtighed foran mål, vundet kampen.

Med de 2 nederlag, havde vi udspillet vores rolle før de 2 sidste kampe, men jeg ville selvfølgelig stadig gerne gøre en god figur i de seneste kamp uanset. Først skulle vi en tur til Skotland, og det var lidt samme sang som vi så ofte har hørt. Det var en rimelig tæt kamp, ud fra chancer, men Skotland havde stadig overtaget i skudstatistikken. Vi skabte lige mange åbne chancer, og selv da vi kom på 10 mand, var vi med i kampen. Skotland kom foran 1-0 efter en halv time, og efter 56 minutter, fik Frederik Nørgaard sit andet gule kort, og dermed en tidlig badebillet. I kampens overtid, fik Skotland endnu et mål, og det sluttede med 2-0. Sidste kamp i gruppespillet var ude mod Serbien, og her kunne vi ikke helt følge trop som vi ellers kunne i de andre kampe. Serbien lod os have bolden, men de var for stor en mundfuld for os, og det pres de satte os under, kunne vi simpelthen ikke stå imod. Det skal ikke være en undskyldning, men truppen var virkelig også ramt fysisk, og det hjalp selvfølgelig ikke på situationen. Vi tabte med 4-1 og undervejs tog Ulrik endda et straffespark. Generelt har Ulrik været rigtig stærkt spillende på det sidste, og han skal nok udvikle sig til en sikker skanse for os. Vores enlige mål, kom fra Dino Saur, der sendte et fremragende langskud afsted fra kanten af feltet.

Vi slutter på en 5. plads i gruppen med 7 point for de 10 kampe. Jeg havde ikke for alvor forventet vi kunne kæmpe med om kvalifikation på nuværende tidspunkt, men jeg havde alligevel håbet på vi kunne være lidt tættere på de andre hold end tilfældet var. Vores hjemmesejr over England var højdepunktet for os, men det var nok også lidt mere held end forstand. Jeg havde gerne set vi havde vundet ude over Gibraltar også, men ellers er der ikke så meget at indvende mod resultaterne i kvalifikationen. Vi kunne måske have fået en uafgjort hist og her, men sådan gik det ikke denne gang, og når man har så ungt et hold, må det også være forventeligt med noget ustabilitet.

England (U) 5-0 - Slovakiet 1-3 (H) - Skotland 2-0 (U) - Serbien 1-4 (U)

EM-KVAL GRUPPE F - SLUTSTILLING



STATISTIK
Flest landskampe: Kristján Einarsson 17
Flest mål: Jonesy jr. 8
Flest assist: Jonesy jr. og Sebastian Nielsen 2
Flest kampens spiller: Jonesy jr. 2




Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #23: 06 Apr 2020, 14:11 »


MARTS – JUNI 20
Den her update står i venskabskampenes tegn. Efter en knap så vellykket EM-kval, var der langt til næste officielle turnering for os, og tiden blev udfyldt med 4 venskabskampe mod Malta, Kosovo, Cypern og Saudi Arabien. Nu skulle der nogle ”sikre” sejre på bordet tænkte jeg.

I marts måned, tog vi imod Malta og Kosovo, og det var uden Kaj og Jonas Elsbøl, der begge var ude med længere skader. Og lige efter truppen til kampene var udtaget, blev Don Bundgaard også meldt ude med en skade. Samtidig, var der ønske fra klubberne om, at Dino Saur og Jonesy jr. maks ville få 45 minutter på banen. Vi manglede derfor en del spillere, og til Malta-kampen var jeg uden 4 af mine supertalenter fra start. Dino og Jonesy gemte jeg til anden halvleg. Som ventet, dominerede vi kampen, og vi havde nok vundet større, hvis vi kunne stille i en stærkere startopstilling. Det blev til en smal 1-0 sejr, og det var faktisk Jonesy’s afløser, der scorede målet efter 8 minutters spil. Frederik Gade stod for assisten.

4 dage senere, var Kosovo modstanderen, og her var der straks mere gang i målscoringen. Det var ellers som vanligt en noget træt trup jeg havde til rådighed i kamp 2 i en landsholdstermin, men det var ikke til at se på spillet. Vi måtte dog vente til anden halvleg før vi var rigtig varme, og her var det Sebastian Nielsen, der brød måltørken efter et Frederik Nørgaard indlæg. Frederik var også ophavsmand til 2-0 målet, da han slog et indadskruet frispark ind i feltet, hvor Jonas Petersen kom højest, og fik dirigeret bolden ind ved nærmeste stolpe. Til sidst, noterede Jonesy sig for sit niende mål i landsholdstrøjen, hvilket utrolig nok er nok til at gøre ham til alltime-topscorer for San Marinos landshold, så stort tillykke til Jonesy. Det mest interessant ved Jonesy’s mål, var dog assisten, for den stod vores keeper Ulrik nemlig for, da han sendte en lang bold frem over Kosovos forsvar som førte til den friløber Jonesy sikkert omsatte.

3 måneder senere, og vi tog midt i sommerpausen hul på endnu et par landskampe. Tit kæmper vores spillere lidt med formen, men det er som regel pga. træthed. Denne gang, var det kampformen, for ligaerne havde ligget stillet i et par uger på det her tidspunkt. Imod Cypern, kunne jeg stille i næsten stærkeste startopstilling, bortset fra Jonas Elsbøl, der var ude med en skade. Det til trods, var det noget af en chancefattig affære. Vi dominerede kampen, og holdt stort set Cypern var chancer. Derfor var det også ekstra ærgerligt, at de med 9 minutter igen scorede på deres eneste skud indenfor rammen i hele kampen. Heldigvis for os, dukkede Don Bundgaard op i overtiden, og på helt Messisk manér sendte han bolden ind nederst i venstre side med en følt inderside med venstre benet. Don havde startet på bænken, og kom ind ved anden halvlegs start. Udover målet, spillede han rigtig stærkt og blev kåret til kampens spiller til trods for kun at have spillet 45 minutter. Sidste kamp i denne omgang, var hjemme mod Saudi Arabien, og det blev til 4 ud af 4 kampe uden nederlag. Det var igen en meget træt trup jeg havde til rådighed, og oveni det, måtte Sebastian Nielsen udgå med en skade allerede efter 8 minutter. I anden halvleg fik Saudi Arabien et direkte rødt kort, og det ændrede egentlig ikke det helt store for os, for vi var i forvejen rimelig dominerende. Men igen skulle vi helt hen i slutningen af kampen, før den blev afgjort. En af de få ”ægte” spillere fra San Marino Filippo Berardi, der rent faktisk har lidt talent, scorede nemlig med 2 minutter tilbage af kampen. Frederik Nørgaard slog et fremragende indlæg mod bagerste stolpe, og her dukkede Filippo Berardi altså op og sendte bolden i kassen med en fin helflugter.

Efter en rimelig succesfuld periode med venskabskampe, står den igen på officielle kampe til efteråret, hvor den igen står på Nations League, hvor vi stadig er i lag D. Grupperne er trukket, og jeg forventninger vi kan være lidt mere kompetitive end tilfældet var sidste gang. Vi er i gruppe med Malta, som vi jo lige har slået, og så Letland og Skotland, som vi mødte i EM-kvalifikationen. Ingen tvivl om at Skotland bliver vores sværeste modstander i gruppen, men jeg forventer som minimum andenpladsen, og så skal vi gerne kunne drille Skotland især på hjemmebane vil jeg sige.

Malta (H) 1-0 – Kosovo (H) 3-0Cypern (H) 1-1Saudi Arabien (H) 1-0


STATISTIK
Flest landskampe: Kristján Einarsson 21
Flest mål: Jonesy jr. 9
Flest assist: Frederik Nørgaard 4
Flest kampens spiller: Jonesy jr. 2 og Don Bundgaard 2
Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 7



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #24: 07 Apr 2020, 12:12 »


SEPTEMBER – OKTOBER 20
Vi er i fuld gang med Nations League gruppespillet, og det kunne næsten ikke gå bedre. Vi er halvvejs igennem gruppespillet og det har givet os 7 point efter de 3 kampe. Vi lagde ud med en tur til Malta, som vi jo også mødte i en venskabskamp et halvt år tidligere. Sidst endte det 1-0, men denne gang var vi langt mere overlegne. Anført af Sebastian Nielsen og Jonesy jr. fik Malta ikke et ben til jorden, og vi fik en dejlig 5-0 sejr i hus. Sebastian lavede et fornemt hattrick i første halvleg, og Jonesy stod for de 2 sidste mål. Vi havde bolden 69% af tiden og Malta havde blot 2 skud i hele kampen, og selvom Malta er et svagt hold, er det rart at se taktikken virker efter hensigten. 3 dage senere, tog vi hjemme imod Letland, og jeg var lidt spændt på at se om vi kunne fortsætte det gode spil, for som sædvanligt var spillerne ret trætte. Men det gik rimelig smertefrit på trods af vi faktisk kom bagud 2 minutter inde i kampen. Det var stort set eneste gang Letland var farlige og vi kom hurtigt tilbage i kampen med en straffesparks scoring af Jonesy. Herfra startede Frederik Gade showet. Frederik var virkelig i topform og lavede et flot hattrick. Særligt scoringen til 4-1 var af høj klasse.

<a href="https://www.youtube.com/v/_6RS-DksV8A" target="_blank">https://www.youtube.com/v/_6RS-DksV8A</a>
 
Efter kampen mod Letland, var vi ubesejret i 6 kampe, hvilket også er rekord for San Marinos landshold. Umiddelbart efter kampen, kom den nyeste verdensrangliste, og her er vi helt oppe på 177. pladsen.

Sidste kamp vi skal runde, er muligvis den vigtigste, selvom vi ikke vandt. Vi mødte Skotland på udebane, og i og med de er vores største konkurrent til førstepladsen, var det vigtigt ikke at tabe. Selve kampen bølgede frem og tilbage, og begge hold kunne have scoret flere mål end hvad tilfældet var. Skotland havde måske lidt flere store chancer end vi havde, men vi havde bestemt også vores muligheder. Vi kom bagud efter 66 minutter på et selvmål af Jonas Elsbøl, men det varede heldigvis ikke længe. Don Bundgaard ville det nemlig anerledes, og kun 5 minutter efter hamrede han bolden i mål til slutresultatet til 1-1.

Med 3 kampe tilbage af gruppespillet, er det hele nu i vores hænder, og samtidig har vi Skotland hjemme i sidste kamp som formodentlig bliver finalen i forhold til at vinde gruppen og sikre oprykning til næste lag i Nations League.

Malta (U) 5-0 – Letland (H) 4-1Skotland (U) 1-1

NATIONS LEAGUE D GRUPPE 2 – 3 KAMPE SPILLET



STATISTIK
Flest landskampe: Kristján Einarsson 24
Flest mål: Jonesy jr. 12
Flest assist: Frederik Nørgaard 6
Flest kampens spiller: Jonesy jr., Sebastian Nielsen og Don Bundgaard 2
Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 8
Størst værdi: Don Bundgaard 102 millioner

« Seneste Redigering: 07 Apr 2020, 16:01 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #25: 07 Apr 2020, 15:45 »

Super update, dejlige resultater lidt ærgeligt at linket til 4-1 målet ikke virker  KIU
Logged

Tidligere: Baloo38

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #26: 07 Apr 2020, 16:02 »

Super update, dejlige resultater lidt ærgeligt at linket til 4-1 målet ikke virker  KIU

Mange tak Jonas Smiley

Ved ikke hvorfor linket driller. Virker det nu?
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #27: 07 Apr 2020, 16:13 »

Mange tak Jonas Smiley

Ved ikke hvorfor linket driller. Virker det nu?

Ja det gør det nu, flot mål må man sige
Logged

Tidligere: Baloo38

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #28: 08 Apr 2020, 12:44 »


OKTOBER – NOVEMBER 20
Vi starter 3 dage efter hvor sidste update sluttede, og med kampen mod Malta. Malta blev som forventet ikke den store udfordring for os, og allerede efter 47 sekunder havde Sebastian Nielsen bragt os foran. Vi gentog vores 5-0 sejr fra det første opgør og det var med 5 forskellige målscorere. Jonesy, Kristján Einarsson, Frederik Gade og Filippo Berardi stod for målene.

En måned senere tog vi imod Letland og hvis vi fik en sejr her, kunne vi nøjes med en uafgjort i sidste kamp mod Skotland. Men Letland skulle vise ikke at blive så nem som jeg havde troet. Vi var godt i kontrol det meste af kampen, men det fungerede bare ikke helt for os. Som kampen skred frem af, tog jeg et gamble. Jeg vidste mine spillere ville være trætte 3 dage senere til Skotland kampen, og jeg blev jo nød til at have nogle lidt friske spillere til den kamp også. Så derfor valgte jeg at udskifte 3 af mine offensive spillere, i håb om at vi kunne klare os uden dem, og så også have dem klar til Skotland. Mit sats så ud til at lykkes, for med lidt over 10 minutter igen, scorede Jonesys afløser Nicola Nanni til 1-0. Glæden varede virkelig kort, og jeg kunne dårligt tro det selv. 2 mål på 2 minutter og så var Letland foran, og kampen var tabt på gulvet for os. Vi kunne ikke komme tilbage, og indkassere et meget skuffende nederlag. Nu skulle det hele afgøres i kampen mod Skotland.

Til finalekampen mod Skotland, var vi pisket til sejr. Alt andet ville betyde en 2. plads, mens en sejr ville få os over Skotland og sikre os oprykning til næste lag i Nations League. Alle undtagen 2 mand var trætte til Skotland kampen, men vi kæmpede en brag kamp alligevel. Vi kom bagud tidligt i kampen, men derfra sad vi på bolden og det meste af spillet. Spillerne blev mere og mere trætte, men de kæmpede forbilledligt og efter 58 minutter fik vi endelig udlignet. Frederik Gade var manden med målet. Vi skulle stadig bruge et mere, og vi blev ved med at sende det ene angreb efter det andet afsted mod Skotlands mål. 3 minutter før tid, så det ud til vores lykke var gjort. Jonesy tog, hvad der lignede en håbløst skud fra godt 30 meter ude, og jeg var allerede ved at bande ham langt væk, men skuddet havde kurs mod målet og det sejlede ind over Skotlands keeper. Publikum var i ekstase, spillerne var i ekstase og jeg var i ekstase. Men men men, det varede ikke ved. På det her tidspunkt var spillerne helt flade, og om det var der gjorde udslaget er svært at sige, men Skotland scorede blot 2 minutter efter vores mål og så endte kampen desværre 2-2.

Vi ender på en 2. plads i gruppen med 11 point for 6 kampe. Vi spillede fuldt op med Skotland i begge opgør, så den del er jeg tilfreds med, men jeg er noget ærgerlig over vi smed det hele på gulvet mod Letland. Den burde vi virkelig have vundet, men der var bare noget der ikke klikkede i den kamp. Alt i alt en okay omgang i Nations League, der trods alt heller ikke er den vigtigste turnering i verden. Det bliver spændende at se hvordan holdet performer når vi skal forsøge at kvalificere os til den næste slutrunde.

Malta (H) 5-0Letland (U) 1-2Skotland (H) 2-2

NATIONS LEAGUE D GRUPPE 2 – 6 KAMPE SPILLET



STATISTIK TOP 3
Flest landskampe:

1. Kristján Einarsson 27
2. Jonesy jr. og Sebastian Nielsen 26
3. Frederik Nørgaard og Ulrik Vinbech Nikolajsen 25

Flest mål:
1. Jonesy jr. 14
2. Sebastian Nielsen 8
3. Frederik Gade 6

Flest assist:
1. Frederik Nørgaard 7
2. Don Bundgaard 6
3. Kaj Østergaard 5

Flest kampens spiller:
1. Jonesy jr. og Sebastian Nielsen 3
2. Don Bundgaard 2
3. Frederik Gade, Peder Schurizek, Jonas Elsbøl, Jonas Petersen og Frederik Nørgaard 1

Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 9

Størst værdi:
1. Don Bundgaard 107 millioner
2. Jonesy jr. 70 millioner
3. Frederik Nørgaard 67,5 millioner

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #29: 08 Apr 2020, 19:26 »

Faktisk super lækkert at se de statistikker du kører nede i bunden. Giver et lille overblik over, hvem der er nøglespillere osv. Opstemt
Jeg følger stadig godt med herinde! Smiley
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010