home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 283 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  20# - Real Club Deportivo de La Coruña
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: 20# - Real Club Deportivo de La Coruña  (Læst 11162 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 7# - Real Club Deportivo de La Coruña
« Svar #15: 07 Apr 2020, 11:23 »

Surt med exit på den måde i pokalen Skuffet

Men forhåbentlig kan det give et ekstra boost til kampene i ligaen Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 7# - Real Club Deportivo de La Coruña
« Svar #16: 08 Apr 2020, 14:06 »

Håber du kan få gang i din offensiv, så du kan nærme dig oprykning. Så Deportivo kan komme tilbage, hvor de hører til!

Det ser bedre ud men vi har lang vej endnu :-)


Surt med exit på den måde i pokalen Skuffet

Men forhåbentlig kan det give et ekstra boost til kampene i ligaen Peace

Ja havde faktisk ikke tænkt meget på pokalen for fokus ligge på oprykning men da vi vandt kampen mod Betis blev det lige pludselig sjovt at se om man kunne drille nogen af Laliga holdene :-)
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7# - Real Club Deportivo de La Coruña
« Svar #17: 08 Apr 2020, 19:27 »

Ser ud til det går ganske habilt i ligaen. Har jeg overset noget, eller kender vi ikke noget til stillingen pt. for La Corunas vedkommende?
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 7# - Real Club Deportivo de La Coruña
« Svar #18: 08 Apr 2020, 20:23 »

Ser ud til det går ganske habilt i ligaen. Har jeg overset noget, eller kender vi ikke noget til stillingen pt. for La Corunas vedkommende?

Det er rigtigt pt ligger vi solidt på en 3 plads
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
8# - Real Club Deportivo de La Coruña
« Svar #19: 10 Apr 2020, 06:27 »






- April 2020
Kampe
Extremadura1-0
R. Santander0-2
Lugo1-0
S. Gijon1-2
Las Palmas1-1
Vallecano1-2
Elche1-0
Cádiz1-1
----------
Liga
Girona58p
Zaragoza58p
Malaga57p
Depotivo55p



8 kampe er spillet siden vi røg ud af Copa del rey, 4 sejre 2 udafgjorte og 2 nederlag, sejrene er jeg meget tilfreds med, det er man vel altid, men når de er mod hold som man ligger og kæmper med om placeringerne i toppen er det bare ekstra godt.

Det som ikke er godkendt er de 2 udafgjorte og nederlag, de kommer mod hold som vi skal vinde over hvis vi gerne vil rykke op, det er spildte point, som hvis vi havde vundet havde placeret os øverst.

Holdet er dog i en god forfatning omkældingsrummet og dynamikken bliver bedre og bedre, Merino er stoppet lidt med at score mål da han kun har lavet 1 mål mere siden sidst dog er det dejligt at andre har taget over.

Det så da også godt da vi efter kampen mod S.Gijon lå på 2p, nu ligger vi på 4 plasen med 55p for 31 kampe med 11 kampe igen, toppen er tæt og derfor må vi ikke smide dumme point som vi har de sidste 8 kampe, dog er det dejligt at Zaragosa ser ud til at miste pusten lidt det er første gang siden sæson start at de ikke ligger nr.1

Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8# - Real Club Deportivo de La Coruña
« Svar #20: 10 Apr 2020, 10:28 »

Der er spænding for alle pengene da! Jeg håber du holder ved de sidste 11 kampe, og måske får overhalt nogen af dem!
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
9# - Real Club Deportivo de La Coruña
« Svar #21: 10 Apr 2020, 20:28 »






- Maj 2020 Playoff sikret
Kampe
Alcorcon0-1
Mirandes2-3
Zaragoza1-0
Almeria0-0
Oviedo1-0
Huesca1-1
Tenerife0-1
Numantia2-2
Ponferrada0-4
----------
Liga
Depotivo76p
S. Gijon73p
Zaragoza72p
Girona72p


Med 2 kampe igen, ser det godt vi ligger godt med 3p forspring ned til nr 2 og vi er sikret playoff kampe, de sidste 8 kampe har været de bedste hele sæsonen holdet virker til at være i balance og det giver en god fornemmelse inden de sidste kampe mod Albacete og Malaga.

Albacete har ikke mere at spille for de ligger 10´er og har 27p ned og 23p op, derimod kan Malaga stadig nå direkte oprykning de ligger på 5p med 72p a point med Girona og Zaragoza, Zaragoza er det hold som skuffer mest de har kun skrabet 14p sammen siden sidst.

Der hvor jeg er mest tilfreds er i defensiven her er vi steppet op og har lukket godt af, det har været med til at give ro til at kontrollere spillet.

Som man kan se på resultaterne har så har Offensiven ikke sprudlet men har gjort det nødvendige, har følt at når der er brug for mål så kan jeg stole på dem oppe i front.

Dette gjalt i kampen mod Mirandes, hvor vi var bagud 1-0 og 2-1 men vendte kampen til en 2-3 Sejr på 6 min, dertil kommer også at 2 af sejrene er kommet i overtiden.

Målene kommer alle spillere på holdet, dog er Merino begyndt at score igen han er nu oppe på 19 mål, efter ham kommer Beauvue og Keko begge med 10 mål.
På assistlisten kommer Beauvue med 12 stk. Keko med 10 stk. Merino kan dog ikke følge med her da han kun har 1 assist.

Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 8# - Real Club Deportivo de La Coruña
« Svar #22: 10 Apr 2020, 20:53 »

Der er spænding for alle pengene da! Jeg håber du holder ved de sidste 11 kampe, og måske får overhalt nogen af dem!

Ja tak og det bliver mere spænende her til sidst.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9# - Real Club Deportivo de La Coruña
« Svar #23: 11 Apr 2020, 10:11 »

Sådan! Sikke en stime du har ramt Opstemt
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
10# - Real Club Deportivo de La Coruña
« Svar #24: 11 Apr 2020, 20:59 »






- Juni 2020 Oprykning
Kampe
Albacete1-2
Málaga0-1
----------
Liga
S. Gijon79p
Depotivo76p
Malaga76p
Girona76p
Zaragoza72p
Huesca72p


Hmm ja, det var meget tæt på at vi fik en spand koldt vand i hovedet, lige så holdet spillede i de sidste 8 kampe lige så elendigt spillede de i afslutningen, vi skulle bruge sølle 1p for at være sikret oprykning og 3p for at sikre mesterskabet, men 2 kampe og 0p godt vi havde en bedre målscorer end Malaga og Girona.

Vi ender som nr 2, og sikre os oprykning, og det var målet for denne sæson men det var ikke med denne afslutning oprykning skulle sikres.

Merino scorede det eneste mål i de 2 sidste kampe og ender som topscorer i klubben med 20 mål, Beauvue løber med assist prisen 12 assist er godkendt håber han kan lave ligså mange i Laliga.

Vores anfører og defensiv styrmand på den defensive midtbane Bergantiños ender som årets spiller med et gmn. 7,35, han har været vitale for holdet balance og det bliver svært at finde en som kan tage over for ham, Bergantiños er 34 år og hans fysik er ikke for god mere, vil dog beholde ham i truppen men ikke som førstevalg.


Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
11# - Real Club Deportivo de La Coruña - Sommertransfer
« Svar #25: 15 Apr 2020, 18:10 »





Ud
Emre ÇolakGenoa 62,5 Mio
Claudio BeauvueOGC Nice 26 Mio
Eneko BóvedaCardiff 16 Mio
Vasilis Labropoulos12 Mio
Borja Valle5,25 Mio
Borja Galán4 Mio
Borja Galán1,5 Mio
Dani GiménezStoppet
----------
Ind
Uros Racic Valencia B 44 Mio
Mattheus OliveiraSporting L. 15 Mio
TropiA.Madrid B 2,15 Mio
Xavi SintesR.Madrid B Fri transfer
Tiago SilvaVit. Guimarães B Fri transfer
Jordi MasipValladolid Fri transfer
Álex PetxarrománR. San Sebastian Fri transfer
Nicola DalmonteGenoa Leje
Mikel VesgaA. Bilbao Leje
Angel GomesMan. Utd Leje
Francis UzohoDeportivo B rykket op

Spillerene har nu været på ferie og er kommet tilbage til klubben opstarts træningen er godt igang og holdet er begyndt at glemme skuffelsen efter at have mistet 1 pladsen i sidste kamp.

Spillerne er kommet tilbage i godt humør der er også kommet nogle nye ansigter for mig som Manager, nogle af de udlejede spillere som jeg ikke har mødt endnu er vendt tilbage til klubben, de har haft blandet succes i deres lejeophold, men det ligger vi bag os og kigger fremad.

Opstartstræning eller pre-season betyder jo også et transfer vindue, og her har vi været godt igang med at styrke holdet til den kommende sæson i La liga, klubbens målsætning er ikke at komme i nedrykningsspillet, men medierne vudere os til en 14 plads.

transfer vinduet har betydet at 6 spillere har forladt klubben til en samlet pris på 127 mio, derudover er 12 spillere sendt videre på leje.

der er også kommet nye spillere ind hele 10 nye spillere 4 stk på fri transfer 3 spillere på leje og 3 spillere er blevet købt til en samlet værdi på 60 mio. så et dejligt stort plus på transfer fronten.

Da oprykningen var sikret spurgte jeg bestyrelsen om lov til at tage National A-Licens dette sagde de ja til og er derfor begyndt på kursus.


Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 11# - Real Club Deportivo de La Coruña - Sommertransfer
« Svar #26: 16 Apr 2020, 11:07 »

Glæder mig til og følge dig i den kommende sæson, selvom jeg undrer mig over nogen er villig til og betale 44 mio. for Recic. Forsøger altid og komme af med ham i mine Valencia saves haha!
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 11# - Real Club Deportivo de La Coruña - Sommertransfer
« Svar #27: 16 Apr 2020, 23:48 »

Glæder mig til og følge dig i den kommende sæson, selvom jeg undrer mig over nogen er villig til og betale 44 mio. for Recic. Forsøger altid og komme af med ham i mine Valencia saves haha!

Recic passer bare godt ind både i truppen og taktisk, der var faktisk bud krig omkring ham med nogle italienske klubber så måtte hoste op med lidt, er faktisk okay tilfreds med ham indtil videre.
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
12# - Real Club Deportivo de La Coruña
« Svar #28: 17 Apr 2020, 18:17 »





Kampe
Real Hispalis1-1
Zaragoza0-1
Levante0-0
S. Gijon1-0
R. Madrid0-5
Vigo1-0
A. Madrid0-0
----------
Tabel
11.Real San Sebastián9.
12.Coruña9.
13.Levante8.

Så er den nye sæson igang, de første 7 kampe er spillet færdig og vi er okay tilfreds, der er plusser og minusser nederlaget til Zaragoza var mildest talt ringe, det var som om holdet havde glemt alt taktisk vi havde trænet i opstarten.

det blev dog lidt bedre i det næste par kampe, kampen mod R.Madrid skal bare glemmes, der var klart en forskel på de 2 hold i den kamp og vi fik ikke et ben til jorden, mit forsvar kunne bare ikke holde Bale væk fra at score 3 kasser.

Kampen mod S.Gijon var en lille revance for dem mistede pokal i sidste sæson, Celta vigo kampen er jeg også fint tilfreds med i her fik Mattheus Oliveira hans debut for klubben og det gjorde han med stil, da han efter kampen blev kåret til kampensspiller men en gmn. 8.1, glæder mig til at se mere fra hans side.

Efter at vi stadig har problemer med at score mål, har jeg været igang med at kigge på nye taktiske ideér, og vi er pt ved at ind arbejde en ny taktik.

tanken bag den nye taktik er at vi skal være mere kloge i vores offensive spil og have mere fokus på at spille chancerne større og udnytte de chancer vi får, pt har vi scoret 3 mål på 76 chancer, hvis dette fortsætter bliver overlevelsen svær hvis ikke umulig.

Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 12# - Real Club Deportivo de La Coruña
« Svar #29: 19 Apr 2020, 16:06 »





Kampe
Eibar0-1
Getafe0-1
Real San Sebastián1-2
Espanyol2-2
Valencia0-3
Leganés3-2
Alavés1-0
Villarreal1-0
----------
Tabel
10.Vigo22.
11.Coruña19.
12.S. Gijon19.

En mørk måned, kan man godt kalde oktober 5 kampe 1p, og et hold som er helt nede mentalt, der er ikke stor forskel på succes og fiasko, tabellen er tæt og det ene point vi fik mod Espanyol var nok til at vi ikke røg helt ned under strengen.

Vi har stadig problemer med at kunne score mål, Merino har skuffet ekstremt og derfor har jeg sat talentspejerne til at søge efter 1-2 nye angribere, de kigger specielt nærmere på Cristo som er transfer listet i Udinese og Mattia Destro som også er til salg i Bologna.

Novenber har bydt på 3 kampe og her er det berømte lys for enden af tunnelen begyndt at vise sig, 3 kampe og hele 3 sejre, takke være 3 helt fantasktiske spillere som har ydet en indsats på øverste hylde Uros Racic, Unai Ruiz og Mikel Vesga, de har bidraget med både mål, assist og været over alt på midbanen, med de 9p rykker vi igen op og ligger midt i tabellen.

Vi er nu på vej ind i December og det betyder Copa del Rey, det giver et lille afbræk i den normale hverdag og tror det bliver godt for spillerne at komme væk fra la liga kampene og det press der er på dem om ikke at rykke ned.

Logged


Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010