home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 548 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  20# - Real Club Deportivo de La Coruña
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: 20# - Real Club Deportivo de La Coruña  (Læst 11169 gange)
szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
13# - Real Club Deportivo de La Coruña - Januar Transfer
« Svar #30: 20 Apr 2020, 22:09 »





Kampe
Sevilla1-0
CA Osasuna1-1
A. Bilbao0-1
Getafe0-1
Real San Sebastián1-1
A. Madrid1-0
Eibar1-1
Zaragoza1-0
----------
Tabel
11.Levante31.
11.Coruña31.
12.S. Gijon27.

Først starter vi ud med december måned, her forsatte vi det bedre spil med over fra november måned, sejren mod Sevilla var her det største højdepunkt, kampen mod Bilbao var jeg meget nervøs for, Bilbao her haft en kanon sæson og de ligger på første pladsen hvor det kun er Barcelona som kan følge med dem, håber lidt de kan fortsætte deres gode spil.

Januar blev en speciel måned med mange kampe, den spanske pokal turnering begynder her og det vil i se mere til senere.
De 5 kampe i La liga har nok været de bedste i sæsonen indtil videre 8p i 5 kampe, luner godt i tabellen og det giver lidt luft ned til nedrykningspladsern e.

Januar byder også på et transfer vindue og der er nogle spillere som er sendt videre og der er hentet nogle nye ind, i sidse afsnit havde jeg sendt mine spejdere på udkig efter en ny angriber og ja det blev til hele 3 nye angriber.

Men først stater vi med midtbanen har var transfer vinduet kun lige åbnet og Brest bankede på døren med et bud på 155 Mio for Japanske Gaku Shibasaki, og ja det var hans frikøbsklausul så det endte med at han tog til Frankrig og jeg stod og manglede en ny playmaker.

2 dage senere kommer min sportsdirektør (Thomas Helveg) og foreslår at kigge i England efter en ny spiller, helt specielt i Manchester United, så jeg tog til United og fandt en 32 årige spanier som havde kontrakt udløb til sommer, og efter mange forhandlinger med spilleren der måtte gå meget ned i løn mellem 50-60% kunne vi den 10 januar præsentere Juan Mata som ny Deportivo Spiller det næste 1,5 år vi har købt ham for 14 mio så vi får ham med det samme.

Det var faktisk 3 handel vi havde lavet for den 4 januar kunne vi præsentere Christo fra Udinese og den tidligere Real Madrid spiller Jesé som kommer fra PSG.

2 dage senere offenligegør klubben at Diego Rolan er blevet solgt til Getafe for 65 Mio og Fede Cartabia tager til Newcastle for 135 Mio, det betød at vi stod og manglede en angriber mere og her faldt vaglet på Mattia Destro fra Bologna for 13 Mio.

De 2 handler vi lavede i var på sidste dag i transfer vinduet min forsvarsspiller Michele Somma var ikke shelt tilfreds og da Torino lavede et lejebud med garanteret køb af spilleren til sommer, sagde vi ja vi havde nemlig nogle dage inden skrevet kontrakt med Pablo Insua i Schalke 04 og de ville godt lade ham gå nu for 4.75 Mio, Insua er af egen avl i Deportivo og spillede i klubben fra 08-15.

Til sidst hentede vi Andrea Pereira på leje i United i det Mattheus Oliveira gik hen og blev skadet i 3,5 måned.

« Seneste Redigering: 20 Apr 2020, 22:27 af szukizek » Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
14# - Real Club Deportivo de La Coruña - Copa Del Rey
« Svar #31: 20 Apr 2020, 23:34 »






- Copa Del Rey
Kampe
Melilla3-0
C.D. Castellón S.A.D 3-0
Real San Sebastián 4-2f
Villarreal2-0
S. Gijon1-2


December måned bød igen på den første kampe i copa del rey, og vi havde fået en god lodtrækning i første kamp, Melilla var første modstander, vi skulle kunne slå og ja det endte med en 3-0 sejr og total domination 1 skud på mål mere kunne Melilla ikke spille sig frem til.

Anden kamp var mod C.D. Castellón S.A.D, igen et hold vi skal slå og igen ingen problemer, specielt når de giver gaver ud efter 28 min dømmer dommeren straffe til mig og rødt kort til dem, straffe fik vi også i 61 min og inden det havde vi scoret til 2-0, så videre med en 3-0 sejr.

Tredje kamp fik vi Real San Sebastián, dem havde vi lige spillet udafgjort mod i ligaen og ja kampen endte da også udafgjort igen 2-2, Real San Sebastián valgte at brænde et straffe i 79 min, i forlænget kunne de ikke holde Keko fra at lave 2 mål og dermed en 4-2 sejr, Keko lavede 3 mål i hele kampen.

Villarreal kom forbi i 4 runde og Riazor var udsolgt til en brag af en kamp, Villarreals manager Michel havde været ude og kritisere holdet og mig inden kampen, og tror at spillerne derfor var ekstra opsatte. Kampen bød også på nogle debutander 4 stk Insua, Mata, Jese og Destro startede kampen og spillede alle 90 min, kampen blev vundet 2-0 på mål af Keko og Destro.

Femte runde skulle vi på besøg i Gijon, S. Gijon blev nemlig trukket til os en god lodtrækning vi ligger tæt sammen i ligaen og vi er stadig lidt negative iforhold til sidste sæson, kampen starter meget godt med en friløber mod målmanden inden for de første 20 min, men Destro sender bolden lige forbi, de første 40 min havde S. Gijon kun 3 forsøg og vi lå på 13 men i 41 min sendte Alvaro Vazquez bolden ind bag Masip på et hovedestød, bagud 0-1 til halveg.

Anden halveg kunne ikke starte bedre, Christo får bolden i højre side og dribler indad i banen og ligger en lækker stikning til Jese, Jese brænder men målmanden får den slået ud mit i feltet og her kommer Christo og følger op og scorer til 1-1, her fra ligner anden halveg, førte indtil 75 min igen Alvaro Vazquez og igen kommer han højst på et hoved stød, 2-1 ender kampen til S. Gijon.

Vi ryger ud i femte runde (Kvartfinalen) så tæt på, S. Gijon måtte lade livet i Semifinalen som de tabte 5-3 til Barcelona og Espanyol måtte også gå fra banen med tenniscifre i den anden semifinale kamp da de tabte 6-0 til Real Madrid.

Finalen blev vundet af Real Madrid 1-0 vandt de over Barcelona, på en scoring af Reinier i 80 min.

Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
15# - Real Club Deportivo de La Coruña - Overlevelse sikret.
« Svar #32: 23 Apr 2020, 12:10 »





Kampe
A. Bilbao2-4
Real Hispalis0-3
Atlético Pamplona0-3
Barcelona0-1
Villarreal0-1
Sevilla2-1
Barcelona0-0
Alavés2-0
----------
Tabel
12.S. Gijon38.
13.Coruña38.
14.Eibar32.

Januar måned og vores øget fokus på copa del rey. kom til at koste i ligaen i feburar måned, mange af den faste spillere havde brug for at få en lille puster så vi var nød til at rotere lidt i start 11´eren, det resulterede i en meget skuffende feburar måned hvor vi ikke hentetede nogle points.

Feburar var dog ikke så dårlig igen, vi vidste godt at vi havde hentet mange nye spillere ind i et sats på at blive oppe og derfor vidste vi godt at de nye skulle spilles ind på holdet og de skulle finde sig tilrette i klubben og lære de nye taktiske ideér som vi spiller med.

Det var dog ikke kun de nye spiller som skulle lære nye taktiske ideér, men hele holdet, vi havde valgt at lave nye ændringer taktisk, sammen med at de nye spiller kom til klubben.

Vi var dog ikke de eneste som havde haft en dårlig feburar og vi kunne derfor være lykkelige over at vi lå på 13 plads 1 marts.

Marts måned startede som feburar sluttede med et nederlag til Villarreal, men herfra begyndte spillerne at forstå taktikken bedre, de sidste 3 kampe i marts måned gave nemlig 7p og en mega nice kamp mod Barcelona som endte 0-0.

De 7p var åbenbart nok, for efter kampen mod Alavés, kom nyheden frem at Deportivo La Coruña, har sikret sig overlevelse i spanske La liga.

Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
16# - Real Club Deportivo de La Coruña
« Svar #33: 25 Apr 2020, 17:26 »





Kampe
Valencia1-0
Leganes1-1
Espanyol0-0
S.Gijon1-0
Levante0-1
Vigo0-0
R.Madrid1-1
----------
Tabel
11.Levante51.
12.Coruña48.
13.Eibar43.
----------
1.Barcelona90.
2.R.Madrid79.
3.Valencia75.
4.A.Bilbao75.

Juni måned og spillerene er nu gået på en lille ferie inden den nye sæson starter med en træningslejer i Østrig.
Vi sluttede okay af, og tabte kun 1 kamp ud af de sidste 7 kampe, vi ender på en god solid 12 plads som vi kan takke vores solide defensiv for, godt nok indkasserede vi 39 mål over 38 kampe men med 15 cleen sheets, hvis vi kan holde på de cleen sheets til næste sæson, og hvis angrebet kommer i gang med at lave lidt flere mål 27 stk er ikke nok hvis man vil være med helt oppe hvor det er sjovt, dog synes vi at det er okay for et oprykker hold.

A.Bilbao kunne ikke forsætte ovenpå deres gode sæson start og de mistede pusten, de havde ellers et godt forspring men Januar og feburar måned var ikke gode for dem, Barcelona tager mesterskabet meget sikkert, er spændt på og se hvad R.Madrid gør til næste sæson.

Merino som lavede 20 mål i sidste sæson slutter af med at score hle 4 mål denne sæson, Destro som kom til klubben i januar nåde at lave 3 mål i foråret. Klubbens topscorer blev Keko med 10 mål i alle turneringer.
Åretsspiller blev Mikel Vesga lejesvenden fra Bilbao, en spiller som vi vil se om vi kan beholde til næste sæson.

Ny sæson betyder også at der kommer et transfervindue her omlidt, vi ved at Michele Somma forlader klubben og der til kommer at Luis Ruiz hat bedt om at forlade klubben for at få flere kampe på førsteholdet, dette har vi sagt ja til, da det havde været planen at finde en nye venstre back og sælge en og idet Luis havde fået færrest kampe på venstre back denne sæson så får han lov til at snakke med andre klubber.

Her sidst på sæsonen er nogle af spillerne blevet mere varm for andre klubber, Norwich kigger på Merino, Getafe kigger på Tropi, A.Bilbao kigger på Ager Aketxe, Ager Aketxe tror jeg bliver svær at holde på da udsigten til CHL bold vil være svær at hamle op med, Merino ser jeg ingen grund til hvorfor han ikke skulle få lov til at flytte til England, Håber dog på at Tropi bliver, for hvis de mislykkes med at beholde Mikel Vesga, vil han få en hovederolle næste sæson.
Andreas Pereira, Angel Gomes og Nicola Dalmonte får en stor tak for at hjælpe os denne sæson, de vil ikke få deres lejeaftale forlænget.

Vi er pt i forhandlinger med A.Madrid om en permanent aftale med Javier Montero, dog er A.Madrid svære at forhandle med så udsigten til at han bliver er lille men vi håber.

Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
17# - Real Club Deportivo de La Coruña Transfervinduet 2021
« Svar #34: 26 Apr 2020, 12:57 »





Ud
Michele SommaTorino 40 Mio
Sabin MerinoNorwich 130 Mio
Ager AketxeCardiff 112 Mio
TropiGetafe 10 Mio
Álex PetxarrománReal Hispalis 7,5 Mio
Luis RuizOviedo 16 Mio
Álex BergantiñosStoppet
----------
Ind
Rubén Duarte Alavés 9 Mio
Darwin NúñezAlmeria 43 Mio
Sergio AraujoLas Palmas 25 Mio
Diogo LeiteFCP 87,5 Mio

Juli måned bød på et af de lidt mere sjove transfer vinduer, som kunne have endt med at store spillere ville have landet i Deportivos trup.
Det hele startede med et rygte i medierne at vi, klubben var ved at komme med et monster bud på Real Madrids Marco Asensio, dette afviste vi i klubben, men nogle dage senere havde Marco selv udtalt at godt kunne se sig selv spille for Deportivo.

Marco Asensio var blevet sat til salg for 320 Mio, en højpris og vi skulle sælge nogle spillere for at det kunne lykkes, på dette tidspunkt havde vi allerede fået solgt Merino og Aketxe her vendtede vi bare på at bekræfte hans salg.
Vores bud blev accepteret sammen med bud fra klubber som Milan, Roma, og Schalke, men da jeg skulle til at forhandle kontrakt afbrød bestyrelsen forhandlingerne og tilbagetrak buddet på Marco Asensio.

Jeg var rasende og havde mest lyst til at give klubben et ultimatum, men jeg slog lidt koldt vand i blodet og talte med bestrylsen og udtrykte min skuffelse, de mente dog at 320 mio var for mange penge på en spiller på nuværende tidspunkt.

Så vi måtte starte på nye med at lede efter nye spillere, dem vi havde kigget på inden, havde alle på nær en allederede fundet en ny klub, Duarte var utilfreds han søgte nye udfordringer og det ville vi gerne give ham, en venstre back, et af ønskerne til den nye sæson.

Med salget af Merino stod vi igen kun med 1 angriber i truppen, men denne gang var et okay for der skulle mere nyt blod til oppe i front, mine talentspejder havde anbefalet mig at kigge nærmere på Darwin Núñez i Almeria og Manu Appeh i Las Palmas, Manu Appeh blev hurtig skippet hans stats lignede for meget Destro og var ikke ude efter samme type som ham. Men Sergio Araujo fangede mit øje en falsk 9 med en god teknik, vi bød på ham med det samme.

Darwin Núñez blev jeg vild med, med det samme en 22 årige ung komplet angriber, han vil komme til at banke mål ind på samlebånd.

Vi troede faktisk at det var det, men det mente Real Hispalis ikke da de bød på Álex Petxarromán og selvfølgelig bød de hans frikøbsklausul, vi forsøgte med at tilbyde spilleren en nye kontrakt men nej, han var ikke interresseret i en ny kontrakt og smuttede.

Så vi måtte igang igen denne gang en midterforsvarer som ville passe godt sammen med Insua og 2 dage før første kamp kunne vi præsentere den 22 årige portugisiske midterforsvarer Diogo Leite som kommer til klubben fra FC Porto, Klubben dyreste indkøb mens jeg har været manager.

Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 17# - Real Club Deportivo de La Coruña Transfervinduet 2021
« Svar #35: 26 Apr 2020, 14:10 »

Jeg har ikke fået fulgt så meget med, som jeg gerne ville, men jeg syntes det er en rigtig fin blog du har gang i Peder. Kan rigtig godt lide din opsætning, den er dejlig simpel og meget overskuelig for læseren Smiley Og tillykke med den flotte første sæson i La Liga, det er flot gået, og det bliver spændende at se om de nye indkøb kan få dig endnu højere op i ligaen næste sæson Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 17# - Real Club Deportivo de La Coruña Transfervinduet 2021
« Svar #36: 26 Apr 2020, 16:06 »

Jeg har ikke fået fulgt så meget med, som jeg gerne ville, men jeg syntes det er en rigtig fin blog du har gang i Peder. Kan rigtig godt lide din opsætning, den er dejlig simpel og meget overskuelig for læseren Smiley Og tillykke med den flotte første sæson i La Liga, det er flot gået, og det bliver spændende at se om de nye indkøb kan få dig endnu højere op i ligaen næste sæson Smiley

Tak tak
kan da give en lille teaser, og sige at den nye sæson ikke er startet som forventet.
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
18# - Real Club Deportivo de La Coruña- Juan Mata er GUD
« Svar #37: 28 Apr 2020, 14:52 »





Kampe
A.Bilbao2-2
Villarreal3-0
Celta Vigo2-0
Real Hispalis0-1
A. Madrid0-1
Girona2-0
Eibar2-2
----------
7.Valencia12.
8.Deportivo11.
9.Zaragoza11.

3 sæson er nu begyndt, og vi har fået en god start, vi har skiftet lidt ud i offensiven og det har hjulpet meget på spillet i den sidste trejde del, men den helt store forskel har været Juan Mata efter sidste sæson har jeg rykket ham ned på en central midtbane, istedet for den offensive midt, og det har været en kanon beslutning.
Her efter 7 kampe har Mata scoret 2 mål lavet 1 assist spillet til 7,61 i gmn men der hvor han har brillieret er nøgleafleveringer her har han et gennemsnit på 2,71 pr kamp.

August gik bedre end planlagt havde ikke forventet at vi ville score point mod Bilbao, hvor vi faktisk var meget tæt på at vinde, Bilbao kom foran i kampen men med 5 min igen kom vi foran 2-1 men 2 min inde i overtiden scorede de til 2-2.

Kampene mod Real Hispalis og A. Madrid var 2 kampe hvor vi blev lidt nervøse da de lignede kampe fra sidste sæson hvor vi havde mange forsøg men ikke var skarpe nok, specielt i kampen mod A. Madrid hvir Morata scorede på et hjørnespark, ellers havde de ikke støre chancer.

Men kampene med Girona og Eibar fik håbet tilbage også selvom vi spillede udafgjort mod Eibar, vi startede ikke godt i den kamp, efter 5 min var vi bagud 1-0, men i anden halveg slog vores nye angriber til, Darwin Núñez med 2 basser på 13 min, men igen mistede vi 2 p i overtiden.
Det ser okay ud og hvis vi kan komme et halvt niveau mere op over hele banen, så bliver det en meget speciel sæson.

Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
19# - Real Club Deportivo de La Coruña- Juan Mata er stadig en GUD
« Svar #38: 29 Apr 2020, 16:08 »





Kampe
Zaragoza2-0
Getafe3-1
R.Madrid4-1
Barcelona1-4
Valencia1-0
Sevilla1-0
R. San Sebastian2-3
Oviedo3-0
----------
4.R. Madrid31.
5.Deportivo29.
6.Valencia29.

December 2021 og ja vi har haft 2 rigtig dejlige måneder, 18p i 8 kampe, det har været dejligt med lidt fremgang holdet virker til at de har taget det et skidt op i niveau. Stemningen i omklædningsrummet har aldrig været så højt som nu, og det samme er gældene for holdsammenhæng.

Vi har nu mødt top 4 fra sidste sæson, og vi har overasket/drillet hvor vi kunne Bilbao fik vi 1p, mod Valencia tog vi alle 3p, men mod Barcelona måtte vi kapitulere, her kunne vi ikke gøre meget mod Messi, Mbappe, Sancho og Haaland.

Kampen mod R. Madrid er nok højdepunktet i de sidste 8 kampe, Ancelotti er blevet ansat og han var ude inden kampe og kriteresere vores hold og mente ikke vi blev noget problem mod hans R. Madrid hold, Men han tog gruligt fejl, han havde ikke regnet med Jesé og Núñez, for de var i målhumør og efter 51 min spil var vi foran 3-0, kampen sluttede med en 4-1 sejr, Ancelotti var efter kampen ude og sige at de tabte pga. at hans hold spillede dårligt og ikke fordi vi spillede godt, så vi glæder os til næste kampe mod R. Madrid hvor en sejr der vil glæde os meget.

Vi er ikke det eneste hold i denne sæson som vil lege med i toppen, S.Gijon spiller også rigtig godt og ligger pt på en 3 plads foran R. Madrid, de har også lige slået dem 3-1.

Mata forstætter sit spil fra opstarten og holder et rigtig højt niveau, han bliver ved med at give mine mere offensive spillere noget at lave, i kampen mod R. Madrid splittede han deres forsvar fra hinanden 2 gange med hans præcise afleveringer, virkelige en fryd at se på. Mata er startet inde i 14 ud af 15 kampe og spiller til et gmn. på 7,55, han holder et snit på 3,2 nøgleafleveringer pr. kamp.

Jesé er pt klubben topscorer, han blev dog skadet lige inden kampen mod R. San Sebastian og er ude i godt 3 måneder med et knoglebrud i de nedre rygpartier.

Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
20# - Real Club Deportivo de La Coruña
« Svar #39: 30 Apr 2020, 19:57 »







Ja dette bliver et lidt længere indlæg og vi starter i December 2021.
Vi er startet godt og har kunne holde et habilt niveau gennem den første 3 del af sæsonen, December og Januar fortsatte i sammen dur, December måned endte med fuld udbytte 12p i ligaen og videre advancement i copa del rey, dertil kom en kåring som månedsmanager som bonus.

Januar havde vi 5 kampe og endte med 8p mest skuffende var dog at vi også røg ud af copa del rey og igen til S.Gijon 1-0 i forlænget spilletid kampen efter tabte vi også 3-0 til dem i ligaen, så afslutningen på Januar var ikke så god.

Transfervinduet i Januar var meget kedligt fra vores side, ville ikke ændre på noget som faktisk kørte godt og på dette tidpunkt lå vi på en 4 plads, men på sidste dag kom Olympique de Marseille med et bud på Mattheus Oliveira 52,5 Mio + vidersalgt profit, dette sagde vi okay til da Oliviera stod bag Mata når det kom til spilletid.
Vi gik derfor ud og søgte en afløser valgte faldt på argentiske Fausto Vera som også kunne spille på den defensive midtbane, han blev købt for 110 Mio.

Feburar og Marts måned ligner hinanden, her spillede vi henholdsvis 4 og 3 kampe som gav 9p og 6p, dette var med til at spille os med ind i de europæriske kval pladser, i Januar måned ændrede vi målsætningen for sæsonen til "kval til Euro cup 2"
men med de 15p i feburar og marts måned gjorde at vi holdt vores 4 plads og gav os et lille hul på 5p ned til 5 plads.

April måned blev lidt svære vi løb ind i 2 nederlag mod henholdsvis Sevilla og Barcelona, men vi rejste os og tog til Valancia i 3 kamp og slog dem 1-0 vi vandt også de sidste 2 kampe i april måned, 9 ponit og med 2 kampe igen manglede vi bare 1p for at være kvalifiseret til Champions League, de sidste 2 kampe skulle spilles i Maj og de var mod A.Madrid og Girona, A.Madrid lå på andenpladsen 1p foran R.Madrid og OS, Girona spillede stadig for at overleve.

Kampen mod A.Madrid hvis vi kunne vinde den havde der været en stor chance for at vi ender på 2 pladsen, men desværre fik mine spiller lidt gummiben vi går hen og taber 4-2, men ja S.Gijon som ligger nr 5 vælger også at tabe med 1 kamp igen og 4p op kunne de ikke hente os på 4 pladsen så Champions League here we come.
Den sidste kamp mod Girona havde vi ikke stor fokus på, nogle af reserverne fik lidt spilletid og det endte med en 2-0 sejr, den sejr resulterede faktisk i at vi ender med en 3 plads idet R.Marid går hen og spille udafgjort. Tabel.

Åretsspiller blev Juan Mata han har spillet som om han var 20 år igen, han fik 36 kampe Stats.
Min Målmand Jordi Masip får også en lille anerkendelse med på vejen han nupper 2.plads som åretsmålmand foran Courtois.

Personligt fik jeg en flot 3.plads som åretsmanager kun overgået af Barcelona og S.Gijons managers.


Det var alt fra min side af, i denne omgang siger tak til alle som har fuldt med i denne måned, det er 5 gang i træk jeg er med i denne konkurrence og igen i år har det været sjovt, det bliver svært at vælge hvem man skal stemme på i år, da der er mange kanon gode blogs i år, Vi ses næste år  Wink.


Bonus info: Real Madrid valgte at fyre Carlo Ancelotti efter kun 1 sæson.

Logged


Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010