home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 327 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  SLUT 35 Crystal Palace
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: SLUT 35 Crystal Palace  (Læst 23054 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4 - AGF - Transfer
« Svar #15: 02 Apr 2020, 19:23 »

Transfervinduet slutter for AGF.

Bendtner har uden tvivl taget en stor del af AGFs budget for den kommende sæson, det har betydet et farvel til Jacob Ankersen, som er blevet solgt til Lokeren. Ankersen nåede at spillede 63 kampe og scorede 13 mål for AGF. Det betyder også at ny indkøbet Nicklas Helenius er blevet ud til FC Nordsjælland for resten af sæsonen.

AGF har også sendt 8 unge spillere på græs rundt om i Danmark i både 1 & 2 divison.
- Vi har en utrolig talentfuld trup i AGF, det betyder også der er langt til spilletid for nogen af de unge spillere, derfor har vi fundet en masse gode løsninger med forskellige klubber. Vi håber de alle sammen udvikler sig en masse, mens de er udlejet, så de kan komme tilbage og byde sig til i AGF , udtaler sportschef PC.

Transfer ud:
Majaliwa Msabaha --» Århus Fremad
Daniel Gadegaard Andersen --» Nykøbing FC
Anders Fæster --» Nykøbing FC
Albert Grønbæk --» Kolding IF
Magnus Anbo --» HB Køge
Mads Bager --» Middelfart
Mostafa Maalouf --» Næstved
Alexander Ammitzbøll --» AC Horsens
Nicklas Helenius --» FCN
Jacob Ankersen 5 mio. --» Lokeren

Samlet 5 mio kr.-

- Vi stod og manglede en ekstra mand til midten og der fik vi en mulighed for at leje Sammy, som er et kæmpe talent. Så han skal ind og kæmpe med om pladserne på midten med de andre gutter. Thomas Gundelund er en utrolig spændende spiller, som skal agere backup for Munksgaard, siger David Nielsen om sine to nye spillere.

Transfer ind:
Sammy Skytte «--FCM
Thomas Gundelund 1,5 mio. «--Vejle

Samlet 1,5 mio kr.-

« Seneste Redigering: 02 Apr 2020, 23:07 af Arsrea » Logged


Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 4 - AGF - Transfer
« Svar #16: 02 Apr 2020, 20:00 »

Du fik da solgt godt ud. Glæder mig til at se hvad de 3 nye spiller kan gøre. Har selv haft Skytte i en karriere. Spillet ham som Fremskudt Playmaker i en 4-1-2-3 i starten spillet han ikke særlig godt, men efter det var han en af mine bedste spiller.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4 - AGF - Transfer
« Svar #17: 02 Apr 2020, 20:17 »

Spændende handler, og for lækkert du får et + på bogen efter vinduet (hvis man kigger nøgternt på det og ikke overvejer Bendter). Men lækker blog indtil videre med tilpas tekst, ganske solid og simpel opsætning. Lige som vi kan lide det Opstemt
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4 - AGF - Transfer
« Svar #18: 03 Apr 2020, 10:52 »

Du fik da solgt godt ud. Glæder mig til at se hvad de 3 nye spiller kan gøre. Har selv haft Skytte i en karriere. Spillet ham som Fremskudt Playmaker i en 4-1-2-3 i starten spillet han ikke særlig godt, men efter det var han en af mine bedste spiller.
Jeg skulle måske have nævnt, af de spillere der har en gul pil, blot er lejet ud Opstemt Jeg har faktisk selv spillet en del mod Skytte IRL, da jeg var mindre. Han har altid været et kæmpe talent  Peace

Spændende handler, og for lækkert du får et + på bogen efter vinduet (hvis man kigger nøgternt på det og ikke overvejer Bendter). Men lækker blog indtil videre med tilpas tekst, ganske solid og simpel opsætning. Lige som vi kan lide det Opstemt
Bendtner blev jo faktisk hentet på en fri, han koster selvfølgelig mere end 9/10 i truppen, men det er kun en 1-årig kontrakt. Jeg har stor fokus på sund økonomi i gennem mit spil Opstemt
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4 - AGF - Transfer
« Svar #19: 03 Apr 2020, 14:29 »

SOS... Jeg har opdateret min mac og genstartet den, fordi jeg skal til noget online eksamen i morgen, som krævede nyeste opdatering. Jeg havde lavede 27-updates allerede af min blog i løbet af de sidste 14 dage, som jeg havde stående i "Noter". I dag da jeg tænder for min computer, har jeg kun 22 updates i mine noter, det jeg har lavet den sidste uges tid er væk. Det er ikke gemt på min iCloud, og jeg har ikke slettet noget. Jeg har nu siddet i en time og søgt på internet og prøvet forskellige forslag derfra, uden nogen form af effekt. Så jeg håber nogen herinde måske er IT-nørder eller Mac-Nørd og kan hjælpe mig, for jeg er godt nok sur/ked af det lige i øjeblikket....
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 4 - AGF - Transfer
« Svar #20: 04 Apr 2020, 12:30 »

Det er fandme surt Arsrea Skuffet

Jeg kan desværre ikke hjælpe, men jeg håber du fikset det på en eller anden måde .
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 4 - AGF - Transfer
« Svar #21: 06 Apr 2020, 21:30 »

Kommer der snart nyt afsnit? Synes det er en fed blog.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5 - AGF - Holdet
« Svar #22: 07 Apr 2020, 07:47 »



AGF truppen anno 2019:



Målmænd:
William Eskelinen
Kasper Kristensen

Forsvar:
Alexander Munksgaard
Niklas Backman
Sebastian Hausner
Casper Højer

Frederik Tingager
Thomas Gundelund
Jesper Juelsgård
Mikkel Møller Lassen
Alex Gersbach
Daniel Jakobsen*

Midtbame:
Nicolai Poulsen
Bror Blume
Mustafa Amini

Benjamin Hvidt
Sammy Skytte
Jacob Trenskow
Zach Duncan
Youssef Toutouh

Angreb:
Jon Dagur Borsteinsson
Mustapha Bundu
Nicklas Bendtner

Kasper Lunding
Patrick Mortensen
Gift Links
Frederik Ihler*

*Træner med førsteholdet, spiller med u19 holdet.

Taktik
4-3-3. Så simpelt kan det siges, men så simpelt er det aldrig i fodboldverdenen. Når vi har kuglen, falder vores 6'er nemlig tilbage mellem de to stoppere, så vi bygger op med 3 bagved. Det betyder de 2 backs skubber op i banen, hvor især Højer har en stor frihed til at gå med fremad.
Bundu skal løbe rundt omkring Bendtner, dermed skal Højer netop komme udenom ham, det betyder vi har stor fokus på vores venstreside offensivt. I midten skal de to midtbanespillere styre og fordele spillet i samarbejde med vores opspil fra forsvaret. Backs skal slå en masse indlæg ind mod Bendtner som er stærk i luften. Imens Blume skal løbe mere felt-til-felt, har Amini lidt mere frihed som spilfordeler. Thorsteinsson arbejder også lidt ind i banen, så der bliver plads til overlap, når Munksgaard kommer udenom.


- "Vi er i helt vild form efter vores opstart, det skal vi udnytte de første kampe, hvor de andre hold måske er lidt bagefter. Så vi presser højt op og vi presser hårdt. Alle mand skal med i presset, så skal der ellers bare trykkes i bund på modstanderen. Samtidig skal vi holde på bolden, når vi får den og spille os frem til chancer. Når vi har bolden, kan modstanderen ikke score imod os. Vi har nogen dygtige spillere som skal sættes i scener, hvor de er bedst. Bendtner er sindsyg god i opspillet, han kan holde på bolden og spille den videre, samtidig med han sparker alt ind med begge ben og smadrer modstanderens forsvar i luften. Bundu kan drible alle forsvarspillere i superligaen, han har været fucking god i træningskampe, han kommer til at køre rundt med de danske backs." Fortæller en tydelig tilfreds cheftræner til bestyrelsen og sponseres møde, inden sæsonen går i gang næste weekend mod Hobro på udebane.
« Seneste Redigering: 07 Apr 2020, 08:31 af Arsrea » Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4 - AGF - Transfer
« Svar #23: 07 Apr 2020, 07:58 »

Det er fandme surt Arsrea Skuffet

Jeg kan desværre ikke hjælpe, men jeg håber du fikset det på en eller anden måde .
Det har lykkedes mig og finde nogen af de ældre skitse-updates, som mangler finpudsning og grafik... heldigvis har jeg stadig alle billeder og screenshot liggende på computer, så nu forsøger jeg og lave comeback  Cool Thumbs Up
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5! - AGF - Truppen
« Svar #24: 07 Apr 2020, 08:26 »

Virkelig lækkert at se du ikke har mistet modet trods den uheldige situation. Ser frem til at læse mere! Opstemt
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 4 - AGF - Transfer
« Svar #25: 07 Apr 2020, 11:15 »

Det har lykkedes mig og finde nogen af de ældre skitse-updates, som mangler finpudsning og grafik... heldigvis har jeg stadig alle billeder og screenshot liggende på computer, så nu forsøger jeg og lave comeback  Cool Thumbs Up

Godt at se du er tilbage Arsrea Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5! - AGF - Truppen
« Svar #26: 07 Apr 2020, 14:51 »

Virkelig lækkert at se du ikke har mistet modet trods den uheldige situation. Ser frem til at læse mere! Opstemt

Godt at se du er tilbage Arsrea Thumbs Up
Jeg måtte starte forfra med meget tekst og grafik, så håber det kan leve op til det første jeg havde lavet/skrevet. Det tog lige et par dage og få lysten tilbage, til og skulle lave det hele igen. Men nu prøver vi altså, har gang i et spændende save et par sæsoner inde, så der er nok og fortælle om. Det er bare med at finde de rigtige SS frem fra papirkurven  crazy

Så tak for i stadig er med, det glæder mig!  Thumbs Up
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6 - AGF - Sæsonstart
« Svar #27: 07 Apr 2020, 16:39 »


De første 5 kampe

 

Superliga
Hobro 0-3 AGF
Thorsteinsson 39' Bundu 51' Højer 69'
FCK 1-2 AGF
Højer 6' Bundu 45+1'
AGF 4-0 FCM
Bendtner 27' 87' Thorsteinsson 48' Links 74'
Lyngby 1-3 AGF
Bundu 38' Mortensen 58' Højer 74'
Sønderjyske 2-4 AGF
Thorsteinsson 13' 29' Højer 52' Bendtner 79'


Sommer, sol & sejr. Det er opskriften på den bedste start AGF nogensinde har fået i Superligaen, klubben fra Fredensvang har vundet 5 ud af de første 5 kampe. Det er endda på trods af AGF blot har spillet hjemme i Århus 1 gang i denne sæson, der var ingen eksperter der havde set det komme.

- "Jamen det er jo helt vildt, hvor god en start AGF har fået på sæsonen. Det var vi nok ikke mange der havde set komme, så må vi andre jo bare bøje os i støvet. David Nielsen havde før sæsonen snakkede om, spillere som Bundu og Højer var i god form, men ingen havde vel troet at Højer skulle score 4 mål i 5 kampe. Det er jo uhørt for en back." Fortæller Morten Bruun i studiet efter AGFs kamp i Haderslev.

David Nielsen kan være meget tilfreds med AGFs start på sæsonen, hvor de har lagt sig i spidsen med maks point og samtidig slået rivaler som FCK og FCM. Det bliver spændende og følge De Hviie i den kommende sæson, hvis de kan forsætte den gode stime, det har lagt ud med.

Topscorer første 5 kampe:
Casper Højer 4 mål
Jon Thorsteinsson 4 mål
Mustapha Bundu 3 mål
Nicklas Bendtner 3 mål

Stillingen efter de første 5 kampe

Logged


Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 6 - AGF - Sæsonstart
« Svar #28: 07 Apr 2020, 21:29 »

Godt at se du er kommet godt i gang, med Superligaen.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 6 - AGF - Sæsonstart
« Svar #29: 08 Apr 2020, 09:41 »

Fornem fornem start Arsrea, det ser jo allerede lovende ud Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010