home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 490 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  SLUT 35 Crystal Palace
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: SLUT 35 Crystal Palace  (Læst 23104 gange)
Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 24 - Crystal Palace - Nyt eventyr
« Svar #75: 24 Apr 2020, 19:36 »

Sikke et transfervindue! Følger selvfølgelig med hele vejen. Synes det er en super fed blog!
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 25 - Crystal Palace - Truppen
« Svar #76: 25 Apr 2020, 18:41 »


Crystal Palace holdet 2021/2022


Målmænd
Christian Früchtl
Tom Heaton
Per Damgaard

Forsvar
Sam Byram
Libor Cieslar
Gary Cahil
Ryan Shawcross
Tosin Adarabioyo
Konstantinos Mavropanos
Jacob Rasmussen
Mads Pedersen
Matthew Targett

Midtbane
Wayne Rooney
Pedro Chirviella
Ilaix Moriba
Moritz Leitner
Hannibal Mejbri
Luke Phelan
Jude Bellingham
Luka Milivojevic
Mohamed Taabouni
Iván Martin

Angreb
Tyrese Campbell
Jordan Ayew
Alexander Sørloth
Patrick Roberts
Wilfried Zaha
Marcus Tavernier

David Nielsen overtog en stærk Crystal Palace trup, som der nu er blevet ryddet lidt op i. Nogen af de store, løntunge drenge er røget ud, mens andre erfarne spillere er kommet ind i stedet. David har virkelig vist sig som en stærk manager, der har styr på sin viden indenfor transferverdenen. Han har præsteret det største overskud i Championsship, uden og mindske truppen, så man ville sakke bagud i forhold til de andre favoritter til at rykke op. I stedet har han brugt sommeren og sine transfer på at forynge truppen, så truppen nu består af en blanding af unge, sultne spillere og de erfarne spillere, som tidligere har spillet Premier League.

Wilfried Zaha, der er en af klubbens egne, er blevet udvalgt af David Nielsen til at være anfører for Crystal Palace. Det er uden tvivl en stor ære for en lokal dreng som Zaha, som tidligere har prøvet sit talent af i storklubben Manchester United uden held. Luka Milivojevic forsætter som viceanfører i klubben, han har tidligere været anfører under Roy Hodgson. [/color]

- En af mine vigtigste opgaver, udover at få ryddet op i truppen, var og få nogen unge, talentfulde spillere ind, som jeg kan arbejde med. Der er ingen tvivl om vores mål er vi skal fandme op i Premier League igen. Men i år har vi en unik chance for at udvikle en masse af vores unge spillere, til og blive endnu bedre. Der er flere kampe, og måske større pres på i denne sæson. Jeg vil have en trup, som jeg også kan spille i Premier League med om 5 år. Vi skal ikke prøve og lave en Fulham eller QPR med en masse dyre, gamle drenge. Mit fokus er på og skabe en trup med en god dynamik mellem talentfulde og erfarne spillere, med en base af britiske spillere. Hvis vi kan få flere lokale drenge som Zaha i gennem til første holdet, ville det være fantastisk. Det er noget jeg arbejder på sammen med Steve Parish. Vi skal have gjort noget ved klubbens faciliteter, hvis det skal lykkes.

Heldigvis for David, er Steve Parish ind i det statement, han har været ude og fortælle, at klubben i øjeblikket arbejder på og lave et nyt træningsanlæg lidt ude fra London, samt et nyt klubhus til u17 & u19. En af grundene til David Nielsen blev hentet til Crystal Palace, var for at styrke Crystal Palaces lokale grundlag, som havde vist stor styrke i, da han var cheftræner i AGF og fik mange Århus talenter i gennem systemet. Udover selvfølgelig og være kendt for sin store næse for en sund økonomi og plus på bundlinen.
« Seneste Redigering: 25 Apr 2020, 18:44 af Arsrea » Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 25 - Crystal Palace - Truppen
« Svar #77: 26 Apr 2020, 16:38 »



Championsship
Crystal Palace 3-0 West Ham
Zaha 10´Campbell 22´Phelan 85´
Crystal Palace 4-1 Wigan
Sørloth 9'14' Lumeka OG 76' Roberts 86'
Blackburn 1-3 Crystal Palace
Mehew 43' Ayew 68' 81'
Leeds 1-3 Crystal Palace
Adarabioyo 73' Ayew 83' Sørloth 86'
Crystal Palace 3-0 Sunderland
Ayew 10' Mehew 33' Sørloth 36'
Brentford 0-3 Crystal Palace
Ayew 45+1' 54' Bellingham 45+2'
Crystal Palace 1-0 QPR
Phelan 28'

Carobao Cup
Crystal Palace 2-2s Swansea
Campbell 22' 87'


Crystal Palace starter som lyn og torden
David Nielsen har for vane og starte ud som lyn og torden, denne sæson er ingen undtagelse for den danske træner, som for første gang skal prøve sig af udenfor Norden. Mon ikke Crystal Palaces fans er meget tilfredse med deres nye manager, han har i hvert fald præsteret og vinde 7 ud af 7 kampe i ligaen. Crystal Palace har skiftet en del mellem 4-3-3 & 4-4-2.

-Jeg er så heldig, jeg har en stor trup til rådighed, så det ville være synd, hvis vi skulle låse os fast i et system. Ayew & Sørloth har begge været i god form, så bliver jeg nødt til at finde en taktik, hvor vi har plads til begge. Det åbner en masse muligheder, 4-4-2 er jo også en formation, der næsten har kult status herover. Mange fans stopper mig på gaden, og er tilfredse med den fodbold vi spiller. Det er lidt en moderne udgave af 4-4-2 dog, vi har hele pre season arbejdet med 4-3-3 og flydende angrebsspil. Det har vi taget med over i vores 4-4-2, hvor vi har fokus på at holde fast i kuglen, så modstanderen ikke kan score på os, samtidig er vi skarpe, når vi kører omstillinger.

Crystal Palace er også røget ud i Carabao cuppen mod Swansea, hvor en del af reserverne fik spilletid, som måske ikke havde fået så mange chance i ligaen endnu. Selvom Campbell havde grebet chancen, var det desværre ikke nok til at vinde kampen i ordinær spilletid. Hvilket betød kampen endte i straffespark, hvor Swansea trak det længste strå.

Topscorer første 7 kampe:                 Stillingen efter 7 kampe
Jordan Ayew 5 mål
Alexander Sørloth 4 mål
Campbell 3 mål

David Nielsen har allerede fået sin første pris som manager i England, han er nemlig blevet kåret til månedens manager i Sky Bet Championship
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 24 - Crystal Palace - Nyt eventyr
« Svar #78: 27 Apr 2020, 12:06 »

Sikke et transfervindue! Følger selvfølgelig med hele vejen. Synes det er en super fed blog!

Er jeg glad for og høre!  Smiley
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 26 - Crystal Palace - Sæsonen skudt i gang!
« Svar #79: 27 Apr 2020, 19:40 »



Championsship
Watford 4-1 Crystal Palace
Ayew 78'

Ipswich 0-3 Crystal Palace
Sørloth 11' 35' Mavropanos 23'
Crystal Palace 0-0 Birmingham
Millwall 1-2 Crystal Palace
Ayew 66' Mejbri 79'
Crystal Palace 3-1 Swansea
Zaha 8' Phelan 19' Milivojevic
Crystal Palace 2-0 Middlesbrough
Rasmussen 45' Zaha 55'


Crystal Palace løber ind i første nederlag og får revanche mod Swansea
Efter 7 sejre i streg, tabte Crystal Palace deres første kamp (ordinær spilletid) under David Nielsen. Det var mod et andet hold til at rykke op, og en anden london klub, Watford. Det betyder Watford er det eneste hold i Championship som stadig er ubesejret, selvom Crystal Palace dog stadig ligger nummer et.

Deulofeu var intet mindre end flyvende mod Crystal Palace, hvor spanieren lavede hattrick på en time, inden han blev skiftet ud til store klapsalver fra hjemmeholdets fans. Watford og Crystal Palace er to af de hold der virkelig satser på oprykning til Premier League, så det er en af de kampe der bare skal vindes.

- Nogen gange må man bare rose modstanderen, og i dag kan vi ikke andet end og ønske Watford tillykke med sejren. De var bedre end os, ingen tvivl om det. Det ville de mere end os. I dag kæmper drengene ikke røv ud af bussen, så taber man. Sådan er Championship.

Heldigvis for David Nielsen, rejste Crystal Palace holdet sig weekenden efter, ude mod Ipswich hvor Sørloth igen kom på tavlen og var med til at sikre The Eagles en 3-0 sejr. Crystal Palace tabte ikke resten af september og holder dermed stadig fast i førstepladsen, på trods af sæsonens første nederlag.

Topscorer efter 13 kampe:                 Stillingen efter 13 kampe
Jordan Ayew 7 mål
Alexander Sørloth 6 mål
Campbell/Zaha/Phelan 3 mål
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 28 - Crystal Palace - Oktober
« Svar #80: 28 Apr 2020, 17:44 »



Championsship
Huddersfield 1-2 Crystal Palace
Ayew 18' Bellingham 81'
Hull 1-3 Crystal Palace
Tavernier 32' 38' Robert 35'
Crystal Palace 3-0 Cardiff
Roberts 21' Ayew 61' Sørloth 85'
Crystal Palace 5-2 Aston Villa
Sørloth 5' Ayew 21' Pedersen 36' Robert 65' 78'
Derby 0-3 Crystal Palace
Bellingham 7' rooney 14' Tavernier 90+2'
Crystal Palace 2-0 Preston
Zaha 12' Mejbri 72'


Endnu en fantastisk måned for Crystal Palace
Oktober har vist sig som endnu en god måned for Crystal Palace, som simpelthen har vundet alle kampe den her måned. 6 sejre i 6 forsøg, betyder også David Nielsen for anden gang på tre måneder, er blevet kåret til månedens manager i Sky Bet Championship.

Steve Parish
- Vi er utrolig tilfredse med Davids start i klubben, man kan vel ikke ønske sig mere. Vi ligger nummer 1, med god afstand til resten af subtoppen. Det er gået over alt forventning, så nu handler det om at holde fast de kommende måneder, for der er mange, mange kampe tilbage, og alt kan pludselig ændre sig.

Målfest på Selhurst og Rooneys hævn
Oktober bød på en fantastisk hjemmekamp på Selhurst Park mod Aston Villa, hvor det unge Crystal Palace holdet virkelig foldede sig ud. Fansene fik virkelig noget for pengene den dag, hvor det hele bare lykkedes på banen. Patrick Roberts, der var kommet til i løbet af sommeren fra Manchester City, spillede en storkamp med 2 mål og 2 assists og blev fortjent kåret til kampens spiller. Efterfølgende skulle Crystal Palace en tur til Derby og spille, hvor Rooney skulle møde hans tidligere arbejdsgiver. Efter 7 minut havde unge Bellingham allerede bragt Crystal Palace foran 1-0, men det var Rooney der stjal overskrifterne med et mål på frispark ude fra 30 meter efter 14 minutters spil. Tavernier kom ind og gjorde det til 3-0 i den forlængede spilletid.
Månedens manager for oktober

Topscorer efter 19 kampe:                 Stillingen efter 19 kampe
Jordan Ayew 10 mål
Alexander Sørloth 8 mål
Campbell/Zaha/Phelan/Tavernier/Roberts 4 mål
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 29 - Crystal Palace - November
« Svar #81: 29 Apr 2020, 13:29 »



Championsship
AFC Wimbledon 0-3 Crystal Palace
Sørloth 2' 76' Tzanev OG 20'
Reading 2-5 Crystal Palace
MvIntyre OG 10', Rooney 28' Sørloth 37' Ayew 51' Roberts 64'
Crystal Palace 3-0 Millwall
Zaha 28' Milivojevic 62' Rooney 85'
Crystal Palace 2-0 Ipswich
Campbell 52' Roberts 82'
Middlesbrough 1-1 Crystal Palace
Phelan 51'


The Eagles keep flying
November går på hæld og Crystal Palace har ramt noget af en stime uden og tabe kampe. Det betyder også forspringet ned til Watford på anden pladsen nu er på 12 point, som dog har spillet to kampe mindre end Crystal Palace. Noget af det, som virkelig har givet Crystal Palace en fordel overfor konkurrenter i toppen af Championship, er deres evne til at skifte formationen til kampene. David Nielsen har med stor succes bragt 4-4-2 i spil, hvilket de to angribere, Sørloth & Ayew, virkelig har taget godt i mod, tilsammen har de lavet 21 mål i alle turninger for Crystal Palace denne sæson.

Alexander Sørloth
- Jeg er virkelig glad for tiden, alt kører på skinnerne for mig. David har gjort det nemt for mig og gøre hvad jeg bedst, jeg kendte ham lidt fra superligaen. Jeg var godt klar over, han også spillede angriber, det er måske derfor han har så stor fokus på mig og Jordan. Han er god til at sætte os op til kampene, også selvom vi ikke altid spiller begge. Jeg synes faktisk det fungere bedst, når vi spiller på toppen sammen, hvilket man også kan se på vores tal. Samtidig skal man også bare være klar over, man spiller ikke hver eneste kamp i Championship, medmindre man er Wilfried.
Månedens manager for november

Topscorer efter 24 kampe:                 Stillingen efter 24 kampe
Jordan Ayew 11 mål
Alexander Sørloth 10 mål
Patrick Roberts 6 mål
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 30 - Crystal Palace - December
« Svar #82: 29 Apr 2020, 18:50 »



Championsship
Crystal Palace 3-1 Bristol City
Ayew 4' 6' Campbell 86'
West Ham 0-3 Crystal Palace
Adarabioyo 31' Chirivella 53' Roberts 67'
Wigan 2-3 Crystal Palace
Ayew 33' 54' 75'
Crystal Palace 3-1 Leeds
Tavernier 1' Adarabioyo 24' 79'
Sunderland 0-1 Crystal Palace
Ayew 5'
Crystal Palace 2-1 Sheffield Wed
Roberts 7' Mavropanos 12'


Crystal Palace slutter året godt af
Jordan Ayew er blevet kåret til månedens spiller for december, Jordan har scoret 6 mål i 6 kampe for Crystal Palace. Hvor det blandt andet blev til et hattrick mod Wigan, som var med til at sikre Crystal Palace alle 3 point i udebanekamp, hvor de havde det svært undervejs.

Jordan Ayew
- Det betyder meget for min familie og jeg. Det er stort og blive kåret til månedens spiller, jeg er meget stolt. Jeg kan kun takke gud, for det talent han har givet mig og min familie, for altid og støtte mig. Det har været godt for mig og holdet, at vi har fået David Nielsen som manager. Han er en dygtig fodboldtræner, som tydeligvis ved meget om fodbold. Han er god til at samle holdet og holde alle spillere glade.

Månedens manager for december
De 6 sejre betød også, at David Nielsen igen igen, er blevet kåret til månedens mange i Sky Bet Championship. Det må siges og være en drømmestart for både manager, og klubben. Crystal Palace ligner efterhånden en sikker oprykker til Premier League, så længe holdet ikke går i stå undervejs. Det betyder måske også David Nielsen har bedre chance til og fordele spilletiden i hans trup.

Topscorer efter 30 kampe:                 Stillingen efter 30 kampe
Jordan Ayew 17 mål
Alexander Sørloth 10 mål
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 31 - Crystal Palace - Store nyheder
« Svar #83: 30 Apr 2020, 09:40 »


Januar fyldt med store nyheder
Først er David Nielsen for andet år i streg blev kåret til Årets Træner, foran Thomasberg fra Randers og Carit Falch fra AaB, hvilket må siges og være meget fortjent, efter han ledte AGF til the double, inden han drog til London for at sikre Crystal Palace rekord mange point på en halv sæson.

Efter Zaha spillede en brandkamp med 4 mål på 24 minutter, har flere Premier League klubber vist interesse i Wilfried Zaha i januar. I slutningen af januar tikkede et Monster bud ind fra Wolves, som var villig til at betale over 500 mio. for Zaha. Faktisk skulle David Nielsen og Steve Parish eftersignede have forhandlet prisen helt op på 700 mio. med en masse klausuler, i sidste ende blev Zaha & David Nielsen dog enige om, at sige nej tak til Wolves.

Det betyder følgende for Crystal Palace:
  • Stadion skal udvides inden klubben (forhåbenligt) rykker op til sommer
  • Der skal ansættes flere træner til førsteholdet
  • Budgettet til ungdommen skal sættes op
  • Ungdomsfacilitetern e skal opgraderes
  • Træningsfaciliteter ne skal opgraderes
  • Dataanalysefacilite terne skal opgraderes


Stort møde mellem bestyrelsen og David Nielsen
I løbet af december havde David Nielsen en masse møder med bestyrelsen, der skulle nemlig til og ske noget omkring klubben, efter hans mening. Steve Parish startede mødet med og fortælle om stor tilfredshed med David Nielsens måde og lede Crystal Palace på, alle bakkede om og var enige i han gjorde et godt stykke arbejde. Så da David forlangte opgraderinger i og omkring Crystal Palace, var bestyrelsen hurtige til og melde sig enige med deres manager.




Crystal Palace er gået i gang med ombygning af den ene tribune, som skal total renoveres for at skabe et mere moderne front, samt flere pladser til hjemmeholdets fans og helt nye VIP lokaler. Crystal Palace har ansat det samme firma, som stod for udvidelsen på Anfield, Liverpools hjemmebane, som for nylig blev udvidet. Bestyrelsen i Crystal Palace har virkelig kastet nogen penge i klubben i løbet af de sidste par måneder. Crystal Palaces fans må være lykkelig, for at have en ejer der vil det bedste for deres klub.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 32 - Crystal Palace - Zaha News
« Svar #84: 30 Apr 2020, 15:46 »



Championsship
Crystal Palace 6-1 Blackburn
Sørloth 23' Zaha 51' 64' 65' 74' Phelan 85'
Preston 0-3 Crystal Palace
Byram 12' Phelan 54' Ayew 66'
Crystal Palace 0-0 AFC Wimbledon
Crystal Palace 4-0 Hull City
Phelan 6' Ayew 8' 14' Roberts 16'

FA Cup
Chesterfield 1-3 Crystal Palace
Moriba 38' Phelan 43' Sørloth 51'
Crystal Palace 2-0 Stoke
Ayew 28' Walters 69*


Wilfried Zaha stjæler showet
Crystal Palaces anfører, Wilfried Zaha, der har døjet lidt med sin højre ankel i efteråret, er tilbage som fast mand hos Crystal Palace. Zaha, der inden sæsonen blevet udnævnt til anfører af David Nielsen, er kendt i England, som en spiller med højt topniveau. Sørloth havde bragt Crystal Palace foran 1-0 hjemme på Selhurst Park, inden Zaha stjal showet. Anføreren scorede 4 mål på 24 minutter, hvor alt lykkedes for Zaha. Gang på gang driblede han forbi modstanderen i både højre og venstre side, før han sparkede bolden i kassen. Unge Luke Phelan, nyindkøbet fra Chelsea, kom ind og lukkede kampen til 6-1 kort før tid.

FA Cuppen skudt i gang
Fansene af Crystal Palace har nok ikke været tilfredse med holdet røg tidligt ud mod Swansea på hjemmebane i Carabao cuppen, så der har været store forventninger til FA Cuppen. I sær fordi det går så godt i ligaen, så er muligheden for at stille i stærkeste holdopstilling i FA Cuppen større, end man måske ville have troet. David Nielsen lod dog alligevel en del reservere spille ude mod Chesterfield, hvor de heldigvis takkede for tilliden med en 3-1 sejr, inden Stoke kom på besøg på Selhurst Park. De blev sendt hjem med et 2-0 nederlag, hvor topscorer Ayew gjorde det til 1-0. I anden halvleg kom Crystal Palaces helt nye, unge angriber, Jordan Walters* ind og gjorde det til 2-0.

Topscorer efter 34 kampe:                 Stillingen efter 34 kampe             *Mere om ham i næste update
Jordan Ayew 21 mål
Alexander Sørloth 12 mål
Patrick Roberts 9 mål
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 33 - Crystal Palace
« Svar #85: 30 Apr 2020, 17:53 »



Transfer ind:
Stanko Milutinovic <-- Partizan 12 mio.-
Glenn Lelieveld <-- Vitesse 21 (42) mio.-
Mark Williams <-- Watford 12 mio.-
Jody Walters <-- Wolves 25 mio.-
Paddy Wilkinson <-- Southampton 16 (55) mio.-
Edward Gardner <-- Sheffield United 35 (80) mio.-
Vicente Rafel <-- Levante B 27 mio.-
Rico Henry <-- Brentford 21 mio.-

Samlet 149, kan stige til 274 mio.-

Store transfernyheder
Manager David Nielsen har haft travlt i løbet af januar, ikke nok med mange af hans spillere har været utrolig attraktive, så har han selv brugt meget tid, og penge, i januar. En masse af klubbens talentspejdere anbefaler ham på ugelig basis, en masse spillere til forskellige lister. Da datoen slog 1 januar, trak David nogen af de lister op af skuffen på hans kontor, for at kigge nærmere på nogen af navnene. Steve Paris havde i december lovet ham penge og handle for i Januar, efter hans stærke transfervindue i sommerens, som endte med stor plus for Crystal Palace. Efter Crystal Palace har fået et stort forspring i rækken, har David aftalt med bestyrelsen, de nu har en unik chance. De kan nemlig give en masse spilletid til unge, lovende spillere, som ikke ville få chancen andre steder.

Den første spiller Crystal Palace har hentet er Edward Gardner , som kommer til fra Sheffield United, han er det fyrste indkøb her i januar. Edward er en meget talentfuld midtbanespiller, som kan dække både 6'eren og 8'eren, hvor han også husere på det engelske u19 landshold.

Den næste Crystal Palace har hentet er Jody Walters fra Wolves, som jo bekendt var ude efter Zaha. Jody er også på u19landsholdet, hvor han spiller fast som angriber. Jody er en utrolig dygtig afslutter i en ung alder.

Den tredje spiller, som er kommet til i januar hedder Paddy Wilkinson. Han spiller også på det engelske u19 landshold med Jody, Edward & Mark. Paddy kan spille begge kanter, men gør sig også som 10'er, han er utrolig god teknisk og i de små rum.

Den fjerde u19 landsholdsspiller hedder Mark Williams, ham vil nogen Crystal Palace fans måske huske. Han spillede nemlig ungdomsfodbold i Crystal Palace, inden Watford hentede ham som 16 årig, da de spillede i Premier League og Crystal Palace lige var rykket ned i Championship. Nu er han altså tilbage i hans hjemklub, hvor David Nielsen har hentet ham tilbage for kun 12 mio.-

Det er dog ikke kun engelske u-landsholdsspillere Crystal Palace har hentet, ind er nemlig også kommet Stanko Miluntinovic . Han har spillet 8 u21 landskampe, han er blevet lejet ud til græske Parathinaikos.

Fra Holland er også Glenn Lelieveld , men i og med Crystal Palace allerede har unge Luke Phelan og Paddy Wilkinson, betyder det at Lelieveld er blevet lejet ud til Wigan.

Så har Crystal også købt en spansk u19 landsholdspiller ved navn Vicente Rafel , som dog også er blevet ud til, til Oldham.

Rico Henry er også købt ind til venstreback, han skal kæmpe med danske Mads Pedersen om pladsen, det betyder Targett er blevet sendt tilbage til Aston Villa.

Sidst, men ikke mindst har Crystal Palace også skrevet kontrakt med endnu en spanier. Han kommer dog først til sommer på en gratis transfer fra Barcelona.


Transfer ud:
Iván Martin --> Watford 160 mio.-
Luka Milivojevic --> Shandong 127 (157) mio.
Mohamed Taabouni --> NAC Brede Leje

Samlet 287, som kan stige til 317 mio.-

Farvel til 2 profiler
Crystal Palaces viceanfører, serbiske Luka er blevet solgt til Kina. Luka havde igennem længere tid været utilfreds med mangel på spilletid, derfor var ham og David hurtigt blevet enige om et salg i januar, var det bedste for begge parter. Luka fik et tilbud fra Kina, som han ikke kunne nej sige til. Så hele Crystal Palace takker Luka for hans mange år i klubben, og ønsker ham held og lykke i fremtiden.

Samtidig har Crystal Palaces konkurrenter fra Watford købt Ivan Martin fri af hans frikøbsklausul. Det har også betydet David har haft flere penge og rykke rundt med, og det er måske en af grundene til, der blev købt nogen unge talenter, som i første omgang er blevet lejet ud.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 34 - Crystal Palace
« Svar #86: 01 Maj 2020, 11:07 »



Championsship
Cardiff 1-2 Crystal Palace
Mavropanos 44' Sørloth 78'
Aston Villa 3-1 Crystal Palace
Roberts 85'
Crystal Palace 2-1 Derby
Zaha 50' Sørloth 73'
Crystal Palace 2-1 Brentford
Sørloth 59' Gunnarson OG 90'



Oprykning sikret
Så blev oprykning til den bedste engelske række sikret, så Crystal Palace endelig kan komme tilbage, hvor de hører til. Det har været en lang sæson, men der mangler stadig et par kampe endnu. Heldigvis for David Nielsen har stortest alle spillere i truppen præsteret, så man kan ikke forlange mere. Michael Laudrup har overtaget Aston Villa undervejs i sæsonen, og med en sejr over Crystal Palace, spiller de sig i playoffs. Flere af Crystal Palaces spillere er ønsket i andre klubber, men mon ikke klubben kan holde på dem, nu hvor de rykker op. Det betyder også de fleste spillere stiger 50% i løn, så det bliver spændende at se om David Nielsen forsat kan holde en sund økonomi efter sommerferien.

Topscorer efter 38 kampe:                 Stillingen efter 38 kampe          
Jordan Ayew 21 mål
Alexander Sørloth 15 mål
Patrick Roberts 10 mål
« Seneste Redigering: 01 Maj 2020, 11:14 af Arsrea » Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 33 - Crystal Palace - Zaha News
« Svar #87: 01 Maj 2020, 11:13 »



Championsship
QPR 0-4 Crystal Palace
Phelan 13' 51' Adarabioyo 68'
Sheffield Wed 0-3 Crystal Palace
Thomassen 41' Walters 44' Phelan 61'
Crystal Palace 1-3 Watford
Zaha 21'

FA Cup
Crystal Palace 1-1s Manchester United
Bellingham 78'


FA Cup exit
Crystal Palace havde trukket Manchester United i kvartfinalen af årets FA Cup, som der er blevet en del på, efter det blev tydeligt, at klubben ville rykke op uanset hvad. Så var det samtidig også den helt store test for de unge spillere, og skulle op mod de engelske mestre. Desværre kom United tidligt foran, så hjælp det lige lidt, at Jude Bellingham fik udlignet i 78 minut, da Rashford sparkede United foran 2-1 og dermed videre til semifinalen.

Dansk succes i England
Tilgengæld kunne Crystal Palace så, lade dig kåre som mestre i Championsship med rekordhøje 108 point og kun 3 nederlag undervejs. Desværre kom 2 af de nederlag til David Nielens store rival fra Danmark, Brian Priske. Som havde fulgt David fra Superligaen til Championship, hvor han blev manager, cirka samme tid som ham selv. Det betyder også, at Watford & Friske også rykker op i premier league, så deres rivalisering kan forsætte i næste sæson. Men det er ikke kun 2 danske trænere, der har formået og rykke op i år. Det er faktisk 3. Michael Laudrup som blev ansat i januar, har ført Aston Villa til playoff, hvor de vandt oprykning. Så 3 danske trænere i Premier League næste sæson, det skal nok blive sjovt og følge.

Topscorer efter 38 kampe:                 Stillingen efter 41 kampe          
Jordan Ayew 21 mål
Alexander Sørloth 15 mål
Patrick Roberts 10 mål
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SLUT 35 Crystal Palace
« Svar #88: 01 Maj 2020, 11:21 »

Dermed slutter min blog om David Nielsen i dette års blogkonkurrence, hvor det blandt andet blev til 2 danske mestreskaber, 1 pokaltitel & en oprykning til Premier League. På det personlige plan blev David også kåret til Årets træner 2 gange, samt månedens manager 6 gange i Championship.

Tak til alle der har fulgt med, både dem som har skrevet undervejs, men også dem der bare har læst med.
Det har været en fornøjelse og være med i år, hvor mange gode blogs har budt til, og utrolig mange har holdt den kørende hele april ud. Så held og lykke til alle herfra!

Vi ses helt sikkert igen næste år!
Logged


Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SLUT 35 Crystal Palace
« Svar #89: 01 Maj 2020, 20:54 »

Mega fed blog, du skal vide jeg har fulgt med hele vejen, det har 100% været en blog hvor jeg kunne lærer en masse.  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 01 Maj 2020, 21:02 af Wester Jr. » Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010