home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 375 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  the man who...[30]
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: the man who...[30]  (Læst 19800 gange)
hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: the man who...
« Svar #15: 02 Apr 2020, 15:42 »

Der er vist en der fedter efter lommepenge. GLEM DET!

Er simpelthen vild med det tvist der er i årets blogkonkurrence, med far og søn!  funny funny
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: the man who...
« Svar #16: 02 Apr 2020, 15:55 »

Er simpelthen vild med det tvist der er i årets blogkonkurrence, med far og søn!  funny funny



Vi mega hygger også, altså så længe jeg vinder  funny
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: the man who...
« Svar #17: 02 Apr 2020, 16:00 »

Er du gal det ser klasse ud!! Opstemt
Logged


Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: the man who...
« Svar #18: 02 Apr 2020, 16:04 »

Genialt!
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: the man who...
« Svar #19: 02 Apr 2020, 16:07 »

Er du gal det ser klasse ud!! Opstemt

Vi sidder lige ved siden af hinanden. FM er vores hyggestund. CS derimod det er dødsens alvor med råb og skrig. Der får vi tit skæld ud af pigerne i huset  funny
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: the man who...
« Svar #20: 02 Apr 2020, 17:56 »

Vi sidder lige ved siden af hinanden. FM er vores hyggestund. CS derimod det er dødsens alvor med råb og skrig. Der får vi tit skæld ud af pigerne i huset  funny
Hvem er så bedst?  Rullende Øjne
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: the man who...
« Svar #21: 02 Apr 2020, 18:25 »

Hvem er så bedst?  Rullende Øjne

FM er jeg heldigvis stadig bedst men mest fordi jeg har spillet i så mange år og det ikke handler om at have reflekser som en Ninja  funny

I CS har jeg stadig højere rang men han stormer frem. Så mit bud er, at han allerede inden sommer overhaler mig  Græder
Jeg må indrømme, at jeg bøvler noget med det CS og slet ikke kan reagerer som i de gode gamle dage. men hygger mig i GN2-4 hvor jeg bevæger mig rundt. Han er lige rykket op i GN1 men laver 80 point i nogle af hans GN1 kampe, så mon ikke den snart hedder GN2
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: the man who...
« Svar #22: 02 Apr 2020, 18:27 »

FM er jeg heldigvis stadig bedst men mest fordi jeg har spillet i så mange år og det ikke handler om at have reflekser som en Ninja  funny

I CS har jeg stadig højere rang men han stormer frem. Så mit bud er, at han allerede inden sommer overhaler mig  Græder
Jeg må indrømme, at jeg bøvler noget med det CS og slet ikke kan reagerer som i de gode gamle dage. men hygger mig i GN2-4 hvor jeg bevæger mig rundt. Han er lige rykket op i GN1 men laver 80 point i nogle af hans GN1 kampe, så mon ikke den snart hedder GN2

Forhåbentligt går der ikke lang tid før jeg overhaler dig i begge spil. funny
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: the man who...
« Svar #23: 03 Apr 2020, 05:56 »


#3 – et sted uden håb

Maximus Guryon er en succesfuld forretningsmand men slet ikke i milliardklassen. Et køb af en fodboldklub som Sunderland ville ikke bare være et greb i lommen. Det ville kræve salg af alle hans forretninger og alt hvad han ellers ejede og havde. Prisskiltet lød på 50 mio. £ men så ville han også få en fodboldklub uden gæld og med helt fantastiske faciliteter i forhold til at klubben befandt sig i League One. Købet ville dog også betyde en helt anden tilværelse for ham og han familie. Millionærtilværelse n i London ville være slut. For hvis han skulle købe klubben, så ville det, være det eneste han ejede og havde og det skulle tages seriøst. Så ville han ikke være en af de ejere, som man aldrig ser på stadion og som anser sin klub for et legetøj for milliardærer. Han ville være en hands on ejer, som ville fører sine visioner for klubben ud i livet. Maximus var dog i tvivl mest på grund af hans fortid i Sunderland. Ønskede han tilbage til den by, som han havde flygtet fra hele hans voksenliv.

En rundtur i klubben hjalp ikke på hans tvivl. Det var som han forventede. En klub med fanatiske faciliteter men også med en tung luft og forpinte smil på alle han mødte. Han fik samme følelse som i de grå tider i hans barndomshjem. Dette var ikke et sundt sted. Det var et sted uden håb og hvor alle havde mistet troen på fremtiden. Det var ikke de sagte ord men følelsen. Den stemning kunne han genkende overalt i verden. Han havde flygtet fra den stemning hele livet. Ønskede han at tilbringe sin tid sådan et sted? - Rundturen kom forbi omklædningsrummet på Stadium of Light. På væggen hang en ramme med en tekst. Maximus gik helt i stå og faldt i staver. En stemme bag ham sagde: ”Det er et digt af Walter D. Wintle”.



Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: the man who...
« Svar #24: 03 Apr 2020, 11:39 »



Vi mega hygger også, altså så længe jeg vinder  funny


Hvor er det fedt!!! Det så hyggeligt. Min dreng er 6, så han er der ikke helt endnu. Men vi har også plads ved siden af hinanden. Så han spiller lidt lego spil på PS4 imens jeg spiller manager ved siden af. Så han er igang med at blive lært op! Smiley
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: the man who...
« Svar #25: 03 Apr 2020, 11:42 »

Meget velskrevet blog du har gang i Wester. Kan rigtig godt lide historiefortællinge n, og ser frem til næste update Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: the man who...
« Svar #26: 03 Apr 2020, 17:48 »

Hvor er det fedt!!! Det så hyggeligt. Min dreng er 6, så han er der ikke helt endnu. Men vi har også plads ved siden af hinanden. Så han spiller lidt lego spil på PS4 imens jeg spiller manager ved siden af. Så han er igang med at blive lært op! Smiley

Alexander startede også med Lego Star Wars, så hed den FIFA i en lang årrække men nu er vi fremme ved de fede spil som FM og CS  Thumbs Up
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: the man who...
« Svar #27: 03 Apr 2020, 19:41 »

Meget velskrevet blog du har gang i Wester. Kan rigtig godt lide historiefortællinge n, og ser frem til næste update Thumbs Up

Tak  Smiley
Altid lækkert med respons, så man ved folk læser med  Thumbs Up
Jeg har præcis 30 indlæg, så der kommer 1 indlæg hver dag.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: the man who... [4]
« Svar #28: 04 Apr 2020, 06:38 »


#4 – manden, der tror han kan!

Maximus kom til sig selv. Hvor længe han havde stået foran digtet af Walther D. Wintle, det vidste han ikke. Maximus er ikke nogen religiøs mand men det føltes næsten som et guddommeligt kald. Han ville være manden, der igen ville bringe glæde, håb og tro tilbage i Sunderland. Det skulle være slut med de depressive, usikre og mørke tider i Sunderland A.F.C. Maximus følte sig som manden, der tror han kan! Så i løbet af få uger solgte Maximus ud af alle sine værdier og købte klubben.

Det var ikke ligefrem en beslutning, der faldt i god jord hos familien eller nærmere sagt hos hans børn. Hans kone havde forståelse for hans beslutning og hans drøm om en anden tilværelse. Maximus villet noget andet med hans liv. Han havde længe givet udtryk for, at han ikke følte sig ordentlig til rette i sit liv. Han frygtede, at ende som sin far, et menneske uden gnist og livslyst. Han havde brug for at bruge tiden på noget, som kunne bringe passion tilbage til hans arbejdsliv. Det manglede han i livet som forretningsmand i London. Det bakkede hans kone op om.




Børnene derimod. De tog ikke godt imod nyheden. De kunne ikke ligefrem se den lysende ide om at flytte fra luksuslivet i London til en mere ydmyg tilværelse i det nordøstlige England. Væk fra venner, skolen og alt de kendte. Maximus gjorde det dog for dem, for han ønskede ikke, at hans børn skulle opleve en far, der langsom forsvandt ind i sig selv, som han selv havde oplevet med sin far. Det hørte dog voksenverdenen til og var svært at forklare til børn. De måtte bare acceptere de voksnes beslutning. Nu håbede Maximus bare for alt i verden, at de hurtigt ville falde til i Sunderland og hans beslutning med tiden, ville vise sig at være den rigtige.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [4]the man who...
« Svar #29: 05 Apr 2020, 08:30 »


#5 – opdrages med de rigtige værdier

Maximus havde en klar målsætning og vision for klubben. Målsætningen var, at Sunderland A.F.C. skulle tilbage til toppen af engelsk fodbold. Det endelige mål var at komme tilbage til Premier League. Det skulle dog ske ud fra en helt klar vision. Sunderland A.F.C. skulle skabe et verdensklassefodbol dakademi og benytte spillere af egen avl. Klubben skulle i fremtiden kun hente spillere ind som ville ende som egen avl og der skal investeres stort i klubbens akademi. Det skulle være slut med fodboldlejesvende, som ikke kender til klubbens værdier og klubbens vigtighed for byen. Sunderland A.F.C. skulle opdrage sine egne spillere. Spillere der skulle opdrages med de rigtige værdier og som ville kæmpe for klubbens fremtid.

Til at løse opgaven blev der ansat tre nye nøglepersoner, som skulle fører visionen ud i virkeligheden. Chefspejderen Roger Cross blev ansat og hans opgave var, at finde unge talenter som klubben kan hente ind. Til at løse denne opgaven frigav Maximus midler, så deres scouting range blev udvidet og scouting teamet får mulighed for at spejde efter unge spillere i hele Europa. Ged McNamee blev hentet tilbage til klubben, efter et par år som assistent manager i Hartlepool er han tilbage i rollen som Head of Youth Development og hans fornemmeste opgave er udviklingen af spillerne på u18 holdet samt rekruttering af spillere til klubbens ungdomsakademi. Sidst men ikke mindst bossen for det hele, holdets nye manager, Kevin Phillips.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010