home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 256 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Fifa 20 - Ultimate Team
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Fifa 20 - Ultimate Team  (Læst 14943 gange)
Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fifa 20 - Ultimate Team
« Svar #15: 29 Feb 2020, 19:12 »

Jeg er elendig til FIFA, så 17 sejre er det bedste jeg har nået. Nesta skal skiftes ud på et tidspunkt. Neymar har været bedst for mig som angrebsmakker til Maradona. Kante er solid, synes jeg.
Logged

Isolation

dariovich
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fifa 20 - Ultimate Team
« Svar #16: 15 Mar 2020, 11:14 »

Hvad har folk tænkt sig at gå efter ift. icon swaps 3?
Kunne måske være fristet af at prøve mid icon pakken og Maldini..
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fifa 20 - Ultimate Team
« Svar #17: 15 Mar 2020, 15:41 »

Hvad har folk tænkt sig at gå efter ift. icon swaps 3?
Kunne måske være fristet af at prøve mid icon pakken og Maldini..

Jeg har valgt pakken og fik en forfærdelig åbning med 91 scholes.  Græder Græder Græder Græder

Og så vælger jeg puyol (da jeg hellere vil have ham end maldini). og så må de sidste 6 gå på Litmanen, tænker jeg.


ps: så er det en prime icon pakke og ikke mid icon!
« Seneste Redigering: 15 Mar 2020, 15:44 af Sirstaal » Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

dariovich
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fifa 20 - Ultimate Team
« Svar #18: 15 Mar 2020, 20:34 »

@Sirstaal Lidt øv med Scholes..

Tænkte egentlig også på Puyi, men det bliver ikke sjovt med hans 70 i hurtighed. Så tror det bliver Maldini.

Har dog ikke rigtig fået spillet så meget i weekenden, så må vente lidt endnu på min prime pakke  Huh Peace
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fifa 20 - Ultimate Team
« Svar #19: 15 Mar 2020, 21:29 »

@Sirstaal Lidt øv med Scholes..

Tænkte egentlig også på Puyi, men det bliver ikke sjovt med hans 70 i hurtighed. Så tror det bliver Maldini.

Har dog ikke rigtig fået spillet så meget i weekenden, så må vente lidt endnu på min prime pakke  Huh Peace

Med et shadow kort ender han på 86 acc. 83 SS, hvilket er mere end rigeligt til mig. Det er bare lidt fart. Og så får jeg samtidig litmanen til at skabe ldit hybrid muligheder på et andet hold.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa 20 - Ultimate Team
« Svar #20: 16 Mar 2020, 09:58 »

Jeg går klart efter prime icon pack og Laudrup!
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fifa 20 - Ultimate Team
« Svar #21: 16 Mar 2020, 11:59 »

Jeg går klart efter prime icon pack og Laudrup!

Så kan du jo lige så godt tage Litmanen med som den sidste og 3! God jagt!
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa 20 - Ultimate Team
« Svar #22: 16 Mar 2020, 12:07 »

Så kan du jo lige så godt tage Litmanen med som den sidste og 3! God jagt!

Ja, det er korrekt. Det kommer dog an på, om jeg får tid til at lave alle player swaps og hvilken spiller EA benåder mig med i Prime Icon pakken. Pt. har jeg dog Socrates som CAM.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fifa 20 - Ultimate Team
« Svar #23: 17 Mar 2020, 13:54 »

Hvad er jeres forhold til VVD? Han koster jo stort set intet efterhånden, så overvejer at give ham et skud mere, og så kigge på noget mere offensivt orienteret i icon swaps, fremfor Puyol / Maldini, hvad det nu ender med om en 40 dages penge.

Og/eller købe en billig Nesta Middle icon, som makker til Moments Davinson Sanchez?
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

dariovich
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fifa 20 - Ultimate Team
« Svar #24: 17 Mar 2020, 15:13 »

Hvad er jeres forhold til VVD? Han koster jo stort set intet efterhånden, så overvejer at give ham et skud mere, og så kigge på noget mere offensivt orienteret i icon swaps, fremfor Puyol / Maldini, hvad det nu ender med om en 40 dages penge.

Og/eller købe en billig Nesta Middle icon, som makker til Moments Davinson Sanchez?

Har faktisk ikke prøvet VVD, men han skulle jo eftersigende være en af de bedste i spillet.. Jeg har længe kørt med Diego Carlos RTTF og Piqué Halloween. Jeg har dog så mange CBs at vælge imellem: Konaté UCL Live, Davinson moments,  Upamecano moments og Desailly..
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fifa 20 - Ultimate Team
« Svar #25: 17 Mar 2020, 15:17 »

Har faktisk ikke prøvet VVD, men han skulle jo eftersigende være en af de bedste i spillet.. Jeg har længe kørt med Diego Carlos RTTF og Piqué Halloween. Jeg har dog så mange CBs at vælge imellem: Konaté UCL Live, Davinson moments,  Upamecano moments og Desailly..

Jeg kører Davinson Moments og Sokrapis lige pt på PRL og Akanji Objective + Diego Carlos RTTF på det andet hold.

Så skal egentlig bare have fundet en makker til Davinsom moments, engang. Men sidst jeg prøvede VVD, fuckede det mit forsvar fuldstændigt op, så ved ikke om jeg gider ham igen. det fungerede bare slet ikke med ham.

Og nu vi er ved det, så sad jeg og kiggede lige på de swaps igen og jeg synes ikke der er den store forskel at hente på Moments Laudrup vs Prime Kaka. Jo, Kaka er 5* Skill moves mod Laudrups 4*. Men jeg fatter ikke at bruge dem alligevel, så jeg kunne godt finde på at vælge Laudrup og så tage Litmanen til fitness squad, fremfor kun at få Kaka, som jeg ikke rigtigt synes ser betydeligt meget bedre ud end Laudrup.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

dariovich
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fifa 20 - Ultimate Team
« Svar #26: 17 Mar 2020, 17:52 »

Jeg kører Davinson Moments og Sokrapis lige pt på PRL og Akanji Objective + Diego Carlos RTTF på det andet hold.

Så skal egentlig bare have fundet en makker til Davinsom moments, engang. Men sidst jeg prøvede VVD, fuckede det mit forsvar fuldstændigt op, så ved ikke om jeg gider ham igen. det fungerede bare slet ikke med ham.

Og nu vi er ved det, så sad jeg og kiggede lige på de swaps igen og jeg synes ikke der er den store forskel at hente på Moments Laudrup vs Prime Kaka. Jo, Kaka er 5* Skill moves mod Laudrups 4*. Men jeg fatter ikke at bruge dem alligevel, så jeg kunne godt finde på at vælge Laudrup og så tage Litmanen til fitness squad, fremfor kun at få Kaka, som jeg ikke rigtigt synes ser betydeligt meget bedre ud end Laudrup.

Kan godt følge dig ift. Laudrup og Kaka, det er også bare federe med Mister  Wink Jeg har dog prøvet Laudrup moments, og synes ikke rigtig at han var så god.. Han føltes lidt kluntet til tider.

Hvordan ser det ellers ud med links til den makker du vil have til Davinson?
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fifa 20 - Ultimate Team
« Svar #27: 17 Mar 2020, 18:02 »

Kan godt følge dig ift. Laudrup og Kaka, det er også bare federe med Mister  Wink Jeg har dog prøvet Laudrup moments, og synes ikke rigtig at han var så god.. Han føltes lidt kluntet til tider.

Hvordan ser det ellers ud med links til den makker du vil have til Davinson?

Jamen tænker mulighederne er begrænset til VVD (alm), Tomori FS eller en icon.

https://www.futbin.com/20/squad/14186168 - Tænker det er denne plads jeg skal have forstærket mig på lige nu.

- Og normalt har jeg da egentlig alisson på mål, men han røg lige i sbc'en til Bellerin og har ikke lige fået købt ind endnu, så nu står Peter lige og hygger sig på kassen!
« Seneste Redigering: 17 Mar 2020, 18:16 af Sirstaal » Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

dariovich
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fifa 20 - Ultimate Team
« Svar #28: 17 Mar 2020, 19:53 »

Jamen tænker mulighederne er begrænset til VVD (alm), Tomori FS eller en icon.

https://www.futbin.com/20/squad/14186168 - Tænker det er denne plads jeg skal have forstærket mig på lige nu.

- Og normalt har jeg da egentlig alisson på mål, men han røg lige i sbc'en til Bellerin og har ikke lige fået købt ind endnu, så nu står Peter lige og hygger sig på kassen!

Hvad med 85 Campbell? Måske en af versionerne af Puyol?
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fifa 20 - Ultimate Team
« Svar #29: 17 Mar 2020, 20:30 »

Hvad med 85 Campbell? Måske en af versionerne af Puyol?

Ja jeg overvejer både Sol C 87 og Nesta 90. Har ikke prøvet nogen af dem, så synes det er svært lige at vælge hvem man skal gå med!

___

Men har også hørt mange er vildt glade for Hierro 89, så det er også en overvejelse? jeg ved ikke om du har prøvet et af Hierro kortene?
« Seneste Redigering: 18 Mar 2020, 10:24 af Sirstaal » Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010