home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 403 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  [62] Din Vej 2019
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: [62] Din Vej 2019  (Læst 123912 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [28] Din Vej 2019
« Svar #270: 15 Mar 2020, 19:19 »






Det er tid til at gøre status på efteråret 2024, og så venter der som altid et transfervindue lige om hjørnet.

Ulrik Vinbech Nikolajsen – JUVENTUS
Som vanligt, er der desværre ikke den store forandring med Ulriks situation i Juventus. Det er dog blevet til en smule spilletid for førsteholdet, og når Ulrik får chancen, gør han alt hvad han kan. Ulrik er oppe på 2(1) kampe, og har holdt målet rent i alle kampene. Ulrik har også spillet en kamp for U23 holdet i Serie B, og også her blev det til et clean sheet. Den ene af kampene Ulrik fik lov at stå i, var i Champions League mod Anderlecht som Juventus vandt 2-0 og Ulrik spillede til 7,7. I netop Champions League er Juventus videre til knockoutrunden med en 2. plads i deres gruppe. I første knockoutrunde, møder man Peder og Real Madrid, der nok må siges at være favoritter. Danmark har spillet sine resterende kampe i Nations League her i efteråret, og Ulrik var selvfølgelig med fra start i dem alle. Det var ikke ligeså suverænt som det ellers ofte har været for danskerne, men man vandt 3 ud af 4 kampe, og rykker derfor op til Nations League B. Ulrik holdt et enkelt clean sheet i de 4 kampe.

Jonas Petersen – FREIBURG
Det er småt med succeserne for Freiburg i det her efterår, men for Jonas selv, går det ganske fint. Det bliver i hvert fald til masser af spilletid, og så har Jonas også været i målscorens rolle i pokalkampen mod Holstein Keil. Freiburg vandt 2-1, og Jonas stod faktisk for begge Freiburgs mål, ganske flot af Jonas syntes jeg. Men det går som sagt ikke særlig godt for Freiburg, der for tiden er at finde på en 17. plads i Bundesligaen med kun 10 point. Lige nu er der 5 point op til over stregen, og skulle det blive til nedrykning, er Jonas naturligvis for god til 2. Bundesliga, så lad os håbe det ikke kommer til det.

Jonas Elsbøl – BAYER LEVERKUSEN
Jonas har haft et rigtig stabilt efterår, og er faktisk den mand i Leverkusen truppen, der har spillet flest kampe med sine 19 optrædener. For Leverkusen har efteråret været en kæmpe succes især, hvis man sammenligner med de sidste par sæsoner. Leverkusen ligger helt oppe på en 4. plads lige nu med 33 point for 17 kampe, og man er kun 1 point fra Leipzig på 2. pladsen. I DFB-pokalen, er man stadig med, og møder i 3. runde Frankfurt i starten af februar. Jonas har også været med det danske landshold i aktion, og Jonas fik lov at spile i 3 ud af de 4 kampe Danmark har deltaget i. Jonas er oppe på 17 landskampe.

Kaj Østergaard – BAYERN MÜNCHEN
Der er dukket et noget interessant rygte op omkring Kaj. Barcelona skulle nemlig være mere end almindeligt interesseret i Kaj, og 60% af fansene mener man burde hente ham til klubben. Barcelona har været at kigge på Kaj optil flere gange, og både Ter-Stegen og Griezmann har begge offentligt udtrykt ønske om at Kaj kommer til klubben. En aftale mellem de 2 klubber skulle efter rygterne kunne ende i et svimlende højt beløb på 980 millioner, og det virker trods alt en anelse overdrevet i min optik. Også når man tager i mente at det er en del over Kajs anslået værdi på 335 millioner. Det bliver spændende at se om denne transfer bliver til noget i det kommende transfervindue. Hvis vi skal kigge lidt på efteråret for Kaj, har det været ganske fint. Kaj får godt med spilletid, uden for alvor at være fast mand. Bayern ligger sikker 1’er i Bundesligaen, og i Champions League, er Benfica modstanderen i første knockoutrunde. I DFB-pokalen møder man Sandhausen i 3. runde, men om Kaj kommer til at deltage i nogle af de kampe er jo langt fra sikkert med Barcelonas interesse hængende over hovedet. Om Kaj kommer til Barcelona eller ej må vi se på når transfervinduet smækker i.

Don Bundgaard – SHEFFIELD UNITED
Don har fået lidt gang i målformen her i den sidste del af efteråret. Siden sidste update, har Don spillet 17 kampe, og lavet 3 mål og 1 assist i den tid. Sheffield er placeret nogenlunde midt i rækken, og man har godt samme afstand til de europæiske pladser som man har til bunden. Don er blevet udtaget til det engelske landshold, og har også fået sin debut. Så stort tillykke til Don! Don fik lov at starte inde i venskabskampen mod Mexico og fik 64 minutter i sin debut. Det er nogle tunge gutter Don skal kæmpe med omkring spilletid på de centrale pladser, så Don må håbe han nu har fået bidt sig lidt fast, og så må Don ellers bare gribe chancen når/hvis han får den.
 
Peder Schurizek – REAL MADRID
Peder har været ramt af en skade, der holdt ham ude i 4 uger, men ellers går det rigtig godt for Peder i Real Madrid. Peder er allerede blevet den helt store playmaker for kongeklubben, og er den mand med flest assist i hele truppen med 7 styks. Peder har også været i målscorens rolle et par gange og er i alt oppe på 9 mål/assist i sine 19(2) kampe. Det ser ud til det 800 millioner Real Madrid gav for Peder, var alle pengene værd. Real Madrid har gang i en flot sæson, og vinder stort set alt hvad de kommer i nørheden af. I La Liga ligger man klar nummer 1 med 6 point ned til Valencia på 2. pladsen. Espanyol er modstanderen i 5. runde af Copa Del Rey og som jeg kunne afsløre i Ulriks afsnit, møder man Juventus i Champions League.

Dino Saur – INTERNAZIONALE
Dino er langt fra fast mand hos Inter, men har stadig gang i sin bedste sæson for klubben hvad angår kampe fra start. Dino har fået lov at starte 4 kampe og han er blevet skiftet ind 9 gange. Dino har gjort det ret godt i de kampe han har fået med 1 mål og 1 assist, så Inter kan roligt begynde at bruge Dino noget oftere. Inter ligger nummer 3 i Serie A med henholdsvis 6 og 9 point op til de 2 øverste. I Champions League, vandt man sin gruppe foran Liverpool og i næste runde er Chelsea modstanderen. Coppa Italia starter først i midten af januar og her møder man Genoa, mens Inter 4 dage senere skal møde Fiorentina i den Italienske Super Cup.

Kristján Einarsson – FC BARCELONA
Kristján har gjort det rigtig fint siden sidste update, og er stadig inde i en fin rotation hos Barcelona. Det er blevet fint med kampe, og Kristján har også lavet lidt mål og assist. Især Copa Del Rey kampen mod Cornellá var et højdepunkt for Kristján, da han både lavede 1 mål og 1 assist i deres 6-0 sejr. I Champions League, var man i gruppe med PSG og Jonesy, og man vandt gruppen med et enkelt point foran franskmændene. I næste runde møder man Dortmund. Barcelona vandt i slutningen af december Klub-VM, dog uden Kristjáns deltagelse. I liga går det overaskende dårligt for Barcelona, der har været meget svingende. Man har spillet et par kampe færre, netop pga. Klub-VM, men alligevel er afstanden til Real Madrid på førstepladsen hele 15 point. Kristján har også været i aktion for det islandske landshold, der ligesom det danske, har haft nogle Nations League kampe på programmet. Det blev hverken til mål eller assist i de 4 kampe, men Kristján var alligevel blandt sit lands bedste i alle kampene. Det gik dog ikke så godt for Island, der på trods af en flot sejr mod Belgien hjemmebane, tabte de 2 sidste gruppekampe mod Sverige og Belgien (udebane). Sidste kamp var en venskabskamp mod Bosnien. Island slutter sidst i deres gruppe, og rykker derfor ned i Nations League C.

Sebastian Nielsen – BAYER LEVERKUSEN
Sebastian har gang i sin bedste halvsæson for klubben, og er måske endelig ved at forløse det niveau jeg længe syntes hans stats har underbygget. Sebastian scorer 0,49 mål pr. 90 minutter, det bedste i Leverkusen truppen, og er i alt oppe på 9 mål/assist i 16 kampe. Som sagt i Elsbøls afsnit, har efteråret været en stor succes for Leverkusen, og vi håber på både Jonas og Sebastians vegne at det kan fortsætte i foråret. Hvis begge vores gutter kan holde niveauet oppe, er der i hvert fald gode muligheder for det.

Frederik Gade – WATFORD
Frederik har sat tempoet en del ned, men det ville også være for meget at forlange, hvis han skulle holde sit imponerende målsnit fra sidste update. Men det har nu heller ikke været nemt for Frederik, for Watford har virkelig haft en nedadgående form siden sidste update, og man har stort set tabt alle de kampe man har deltaget i. Watford er faldet helt til bunden af rækken og ligger nummer 20 med 4 point op til den rigtige side af stregen. Skulle Watford ryge ned igen, burde Frederik måske prøve sig i en ny klub. Han har trods alt været i Watford i mange år, og har gjort det godt nok til at fortjene at blive på et højt niveau klubmæssigt. Frederik var med i landsholdtruppen i alle 4 Nations League kampe, og fik lov at komme ind i kampen mod Montenegro, hvor han fik et lille kvarter.

Jonesy jr. – PARIS SAINT-GERMAIN
Det har desværre været et lidt skuffende efterår for Jonesy i PSG. Der er ellers masser af kampe for PSG, der er gået ubesejret i hele efteråret, men alligevel får Jonesy ikke så meget spilletid som man kunne ønske sig. 9(5) kampe er det blevet til, og kun 4 mål. I Ligue 1 ligger man nummer 1 med 3 point ned til Monaco, og det er selvom PSG har vundet 16 ud af 19 mulige kampe. Man er stadig med i begge pokalturneringer i Frankrig, og i Champions League, sneg man sig lige akkurat videre med 10 point og en delt 2. plads i gruppespillet. PSG tager i mod Arsenal i første knockoutrunde. På landsholdet er Jonesy selvfølgelig fast mand som altid og spillede alle 4 kampe, hvor han lavede 2 mål og 1 assist. Vi må håbe Jonesy får lidt mere gang i sæsonen i næste halvdel.

Frederik Nørgaard – MANCHESTER CITY
Frederik og City er kommet sig okay ovenpå den skuffende sæsonåbning de havde, og man er nu oppe på en 3. plads i ligaen. Chelsea fører med 46 point, mens Manchester United og Manchester City begge står på 41. Frederik selv har fået lidt gang i offensiven igen, og har 2 assist i 25 kampe. I Carabao cuppen, kom man til kvartfinalen, hvor Chelsea blev endestationen. I Champions League, møder man AC Milan i knockoutrunden. Frederik var med i alle 4 Nations League kampe i oktober/november, og lavede en assist i disse. Frederik er oppe på hele 27 landskampe.


« Seneste Redigering: 15 Mar 2020, 21:16 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [28] Din Vej 2019
« Svar #271: 15 Mar 2020, 21:08 »


Kaj Østergaard – BAYERN MÜNCHEN
Der er dukket et noget interessant rygte op omkring Kaj. Barcelona skulle nemlig være mere end almindeligt interesseret i Kaj, og 60% af fansene mener man burde hente ham til klubben. Barcelona har været at kigge på Kaj optil flere gange, og både Ter-Stegen og Griezmann har begge offentligt udtrykt ønske om at Kaj kommer til klubben. En aftale mellem de 2 klubber skulle efter rygterne kunne ende i et svimlende højt beløb på 980 millioner, og det virker trods alt en anelse overdrevet i min optik. Også når man tager i mente at det er en del over Kajs anslået værdi på 335 millioner. Det bliver spændende at se om denne transfer bliver til noget i det kommende transfervindue. Hvis vi skal kigge lidt på efteråret for Kaj, har det været ganske fint. Jonas får godt med spilletid, uden for alvor at være fast mand. Bayern ligger sikker 1’er i Bundesligaen, og i Champions League, er Benfica modstanderen i første knockoutrunde. I DFB-pokalen møder man Sandhausen i 3. runde, men om Kaj kommer til at deltage i nogle af de kampe er jo langt fra sikkert med Barcelonas interesse hængende over hovedet. Om Kaj kommer til Barcelona eller ej må vi se på når transfervinduet smækker i.




Nu synes jeg lige du bliver lovlig smart. Først synes du åbenbart ikke Kaj er penge værd, og bagefter snakker du lige pludselig om Jonas  ticked off ticked off

 funny Måske du er fair i forhold til prisen. I hvert fald aldrig noget jeg personligt vil give for en spiller som Kaj i FM  Ubeslutsom
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [28] Din Vej 2019
« Svar #272: 15 Mar 2020, 21:16 »

Nu synes jeg lige du bliver lovlig smart. Først synes du åbenbart ikke Kaj er penge værd, og bagefter snakker du lige pludselig om Jonas  ticked off ticked off

 funny Måske du er fair i forhold til prisen. I hvert fald aldrig noget jeg personligt vil give for en spiller som Kaj i FM  Ubeslutsom

Ja det er sgu ikke i orden, håber du kan tilgive mig  Græder

Kaj er bæst og selvfølgelig alle pengene værd, men 980 millioner er måske alligevel en anelse over mål  crazy
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [28] Din Vej 2019
« Svar #273: 15 Mar 2020, 22:22 »

Klart - selvfølgelig kan jeg det, hvis du meddeler Kaj har lavet en assist eller et mål i næste updat funny
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [28] Din Vej 2019
« Svar #274: 15 Mar 2020, 22:33 »

Klart - selvfølgelig kan jeg det, hvis du meddeler Kaj har lavet en assist eller et mål i næste updat funny

Den tager jeg gerne. Med Kajs målfarlighed er chancerne gode vil jeg sige  Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [28] Din Vej 2019
« Svar #275: 15 Mar 2020, 22:52 »

Så er jeg også ved at være klar! Smiley

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [28] Din Vej 2019
« Svar #276: 16 Mar 2020, 14:44 »

Nej hvor er det vildt hvor PSG ødelægger en giftig angriber.

Hvis de ikke vil bruge mig skal de sælge mig, så jeg kan stråle andre steder.
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [29] Din Vej 2019
« Svar #277: 16 Mar 2020, 19:55 »







Vi er fremme ved 25. marts 2025 og vi skal nok en gang se hvordan det går med vores spillere.

Ulrik Vinbech Nikolajsen – JUVENTUS
Det går lidt fremad for Ulrik i Juventus. Ulrik har stået 3 kampe mere siden sidst, 2 i Serie A og 1 i Coppa Italia. Ulrik holdt målet rent i 2 ud af de 3 kampe, og må siges at have et ret godt snit på den front. I Serie A ligger man á point med Milan i toppen af turneringen, mens man røg ud til samme Milan i Coppa Italias semifinale med samlet 3-5. I Champions League var man lige ved at slå Real Madrid ud, da man vandt den første kamp på hjemmebane med 3-2, men på udebane var spanierne for stærke og sendte Juventus hjem med et 3-0 nederlag. Det danske landshold, har taget hul på VM-kvalifikationen, hvor man er i gruppe med Slovakiet, Kosovo, Armenien, Irland og Malta. Der er spillet 2 kampe indtil videre, og Ulrik fik et clean sheet i begge kampe.

Jonas Petersen – FREIBURG
Jonas og Freiburg har fået vendt den dårlige stime en smule, og man har nu fået kontakt med de øvrige konkurrenter i bunden af ligaen. Aktuelt ligger man på 16. pladsen, der jo betyder playoff mod et hold fra 2. Bundesligaen. Fra nummer 14-17 er der blot 2 point, så meget kan ske endnu, hvor der stadig er 8 kampe tilbage af sæsonen. Man er stadig med i DFB-pokalen, hvor man er nået til kvartfinalen og her møder man Stuttgart.

Jonas Elsbøl – BAYER LEVERKUSEN
Det har været en lidt blandt omgang for Leverkusen her i forårssæsonen. Jonas har dog været rimelig solid i langt de fleste af kampene, og så har Jonas endda også lavet hele 3 assist i de 10 kampe, der er spillet indtil videre. Jonas lagde op til begge mål i kampen mod Werder Bremen og blev fortjent kåret som kampens spiller. Jonas har også været i aktion for landsholdet, og var altså også med til at holde målet rent i begge kampe. I ligaen går det ganske fint med en 5. plads, og i DFB-pokalen møder man Herta Berlin i kvartfinalen.

Kaj Østergaard – BAYERN MÜNCHEN
Kaj kom aldrig til Barcelona i dette vindue på trods af de kraftige rygter jeg kunne berette om i sidste update. Til gengæld er Real Madrid nu på banen, og de skulle være meget interesseret i Kaj. Real Madrid har også været på tribunen et par gange for at observere Kaj. Det bliver spændende at se om en af de 2 giganter slår til og henter Kaj til sommer. Hvad angår spilletid, får Kaj stadig rigtig fint med spilletid, takket være Bayerns travle program. Kaj havde en mindre skade, der holdt ham ude i 3 uger, og foruden den havde han nok fået endnu mere spilletid. Bayern ligger klar 1’er i Bundesligaen (selvfølgelig fristes man til at sige), og i DFB-pokalen, møder man Leipzig i kvartfinalen. I Champions League, måtte man ud i en straffesparkskonkur rence før man kunne sende Benfica ud. I næste runde, er Barcelona programmet og man har altså mulighed for at få hævn efter sidste års Champions League finale. 

Don Bundgaard – SHEFFIELD UNITED
Don har for alvor fundet målformen frem igen, og er faktisk topscorer i Sheffield United truppen med sine 7 scoringer. Udover de 7 scoringer, har Don også bidraget med 3 assist. Sheffield ligger på en fin 11. plads i Premier League, men har også nogle yderst svære kampe på programmet i de resterende 7 kampe med United, Tottenham, Arsenal og Liverpool som de sidste 4 modstandere i sæsonen. I FA Cuppen røg man ud til Tottenham i 4. runde. Don er igen blevet udtaget til det engelske landshold, men han sad på bænken i begge VM-kvalkampe. Ikke desto mindre flot af Don, at han overhovedet bliver udtaget. England ligger i øvrigt rangeret som nummer 1 i verden.

Peder Schurizek – REAL MADRID
Peder kom på årets hold i Danmark, da det blev udtaget i starten af det nye år. Peder har uheldigvis været ramt af en skade, der holdte ham ude i 7 uger, men det har ikke forstyrret Peders flotte form, for Peder bliver bare ved med at være kampafgørende med både mål og assist. På assistlisten i klubben, ligger han delt 1’er med hele 11 assist i 26(2) kampe. Peder var bl.a. hovedmanden bag comebacket mod Juventus, hvor han lavede 2 oplæg i 3-0 sejren og blev kampens spiller. Real Madrid vinder stort set alle kampe de deltager i, og mon ikke der venter minimum en titel når sæsonen er ovre. I ligaen fører man med 8 point ned til Valencia, og samme Valencia venter også i Copa Del Rey finalen i slutningen af sæsonen. I CL møder man Liverpool i kvartfinalen. Peder har også været i landsholdsaktion, og spillede begge VM-kvalkampe. Især i kampen mod Armenien var Peder god, da han både lavede 1 mål og 1 assist i Danmarks overlegne 7-0 sejr.

Dino Saur – INTERNAZIONALE
Dino har, takket være en skade hos Casemiro (ham fra Real Madrid ja), fået rigtig meget spilletid siden sidst. Casemiro var ude i 5 uger, og i den tid spillede Dino fast, og gjorde det rigtig fint bl.a. med mål mod Genoa i Coppa Italia og Sampdoria i Serie A. Inter vandt i januar måned, den italienske Super Cup mod Fiorentina efter forlænget spilletid. Udover det er Inter fortsat med i alle turneringer, og man klarede sig flot videre mod Chelsea Champions League. I næste runde møder man PSG og Jonesy. Ligaen ser dog ud til at være kørt, da hullet til konkurrenterne er på 10 point med 9 kampe tilbage.

Kristján Einarsson – FC BARCELONA
Vores anden mand i det spanske, Kristján, får fortsat fint med spilletid for sin klub. Kristján er oppe på 11(11) kampe, og nærmer sig sidste sæson hvad spilletid angår. Den største forskel på denne og sidste sæson er målene, hvor Kristján i sidste sæson var noget mere målfarlig end i denne. Kristján er på 3 mål og 2 assist indtil videre, men mon ikke han få tilføjet lidt til de stats inden sæsonen er slut. I ligaen går det lidt bedre for Barcelona, men løbet ser ud til at være kørt i forhold til de helt sjove placeringer. Der er hele 14 point op til Real Madrid på førstepladsen, mens andenpladsen måske godt kan nås, hvor der lige nu er 6 point op. I Copa Del Rey røg an ud til Valencia i semfinalen, og i Champions League møder man som tidligere nævnt Bayern og Kaj, efter man slog et andet tysk hold (Dortmund) ud i den tidligere runde. For det Islandske landshold har Kristján også været i aktion. Island havde en venskabskamp mod USA og en VM-kvalkamp mod Hviderusland. Kristján spillede med i begge kampe, der bød på et nederlag mod USA og en 3-0 sejr over Hviderusland. Island er udover Hviderusland, i gruppe med Frankrig, Bosnien og Nordmakedonien. 

Sebastian Nielsen – BAYER LEVERKUSEN
Sebastian kom på årets hold i Danmark, da det blev kåret i starten af det nye år. Sebastian har også underskrevet en ny 4-årig kontrakt med klubben, der giver ham 630 tusind om ugen i løn. Man kan godt forstå Leverkusen har givet en ny kontrakt til Sebastian, for han har gang i sin bedste sæson i klubben, når det kommer til mål og assist, og der er stadig mange kampe tilbage af sæsonen til at forbedre tallene yderligere. Sebastian udgør en ret målfarlig angrebsduo med Volland, der pt. er topscorer i ligaen med 16 mål. Leverkusen ligger som nævnt i Elsbøls afsnit, nummer 5 i Bundesligaen og holder Sebastian og Volland formen oppe, er der gode chancer for man kan indhente Dortmund og måske endda Leipzig på 2. pladsen.

Frederik Gade – WATFORD
Frederik havde en flot sæson sidste år, og kom fortjent på årets hold i Danmark. Det har ikke startet helt så godt i det nye år, og Frederik er uden mål siden sidste update. Watford er hårdt ramt af skader, men har alligevel kæmpet sig en enkelt plads op i rækken siden sidst. Man har lige nu 2 point op til den rigtige side af stregen og med en kamp i hånden, ser det ikke så skidt ud igen. For Frederik og Watfords skyld, må vi ikke håbe skaderne kommer til at koste for meget. I FA Cuppen nåede man helt frem til 6. runde, hvor man røg ud til Arsenal. Frederik var igen udtaget til det danske landshold, men kom ikke i kamp i denne omgang.
 
Jonesy jr. – PARIS SAINT-GERMAIN
På trods af Jonesy ikke havde den bedste sæson sidste år, fik han alligevel et par priser med sig da de blev uddelt ved årsskiftet. Jonesy vandt årets spiller i Danmark og spillernes årets spiller. Statsne lyder 33 kampe, 14 mål, 2 assist og et snit på 7,32. Jonesy kom også på årets hold i Danmark. Jonesy kæmper stadig lidt med for alvor at slå igennem for PSG, men det gør det heller ikke nemmere når konkurrenten Icardi er topscorer i klubben. Men der er måske håb for mere fast spilletid fremover, for Icardi har nemlig bedt om blive sat til salg og er måske ikke at finde i klubben efter sommer. PSG og Monaco er meget suveræne i toppen af ligaen med hele 20 point ned til 3. pladsen. PSG fører pt. med 1 point over Monaco, og det ser ud til at blive en kamp lige til det sidste. Man er i kvartfinalen i Coupe De France, mens man røg ud af den anden pokalturnering til RC Lens efter straffespark. I Champions League møder man Inter. For det danske landshold, noterede Jonesy sig for en enkelt scoring i 7-0 sejren over Armenien.

Frederik Nørgaard – MANCHESTER CITY
Frederik var endnu en af vores spillere, der kom på årets hold i Danmark. Der er ellers ikke meget at klage over for Frederik i City. Frederik spiller alle kampene, undtagen når han er skadet selvfølgelig, og gør det som regel ganske fint. For City har sæsonen dog ikke været den store succes. Som nævnt i sidste update, røg man ud til Chelsea i Carabao Cuppen, og Chelsea var også endestationen for City i FA Cuppen. I Champions League røg man ud til Milan med samlet 2-1. I ligaen ligger man nummer 2’er, 1 point efter Chelsea, der for alvor kan gøre det til en dårlig sæson, hvis de også tager Premier League titlen fra City. Frederik deltog i begge VM-kvalkampe og er nu oppe på 29 landskampe.


Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [29] Din Vej 2019
« Svar #278: 16 Mar 2020, 21:45 »

Statistik:

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [28] Din Vej 2019
« Svar #279: 17 Mar 2020, 08:44 »

Nej hvor er det vildt hvor PSG ødelægger en giftig angriber.

Hvis de ikke vil bruge mig skal de sælge mig, så jeg kan stråle andre steder.
For stort et skifte, et par år for tidligt- PSG er ikke en udviklingsklub. Det er en købeklub på lige fod med alle af de storklubber. Vi ser det i alle de rige klubber når de køber en ung spiller. Ni ud af ti gange vil man floppe (i virkeligheden) fordi de ikke for tiden og chancerne. Leverkusen er et perfekt eksempel på at købe unge talenter, for så at udvikle dem og sælge dem til højeste byder, det gør vi jo selv i FM. Spørgsmålet er så om de bliver solgt for tidligt, eller om de bliver solgt, når de er 24 - 25 år.  Peace

Tak for nogle fede updates, håber folk bliver ved med at skrive en kommentar, hvis i stadig følger jeres spiller.

Slap af Peder, der bliver kørt med klatten. Har hele tiden haft et godt øje til din stjerne midtbanespiller

Right on boys - keep up the good work  Thumbs Up -
« Seneste Redigering: 17 Mar 2020, 08:49 af gonzo » Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [29] Din Vej 2019
« Svar #280: 17 Mar 2020, 20:20 »

Ja keep up the good work! Endnu en lækker update, og synes det er så lækkert, at der bliver skrevet så meget hver til hver enkelte
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [30] Din Vej 2019
« Svar #281: 17 Mar 2020, 21:12 »






Kalenderen siger 17 juni 2025 og vi skal på ny gøre status på de forskellige ligaer og sæsonen. Og uden at love for meget, kan jeg godt afsløre at det bliver et spændende transfervindue for en flere af vores spillere.

Ulrik Vinbech Nikolajsen – JUVENTUS
Ulrik har fået en enkelt kamp mere på cv’et og ender sæsonen med 6(1) kampe, 3 mål indkasseret og 5 clean sheets med en gennemsnitsrating på 7,0. Jeg håber virkelig for Ulrik, at han enten skifter klub i dette transfervindue eller får meget mere spilletid for Juventus i den kommende sæson. Der er måske et lille håb idet Szczesny kun har et år tilbage af sin kontrakt og efterhånden har nået en alder på 35, så mon ikke overgangen til Ulrik begynder inden længe. Det krydser jeg i hvert fald fingre for. Juventus endte som 2’er i Serie A, kun 2 point efter AC Milan. Man havde ellers det hele i egne hænder, men formåede ikke at vinde nogle af de sidste 3 kampe, og så gik titlen altså til Milan. For det danske landshold, var der 3 kampe på programmet i juni med 2 vm-kvalkampe og 1 venskabskamp. Ulrik stod i alle 3, og holdt rent bur i 6-0 sejren over Malta.

Jonas Petersen – FREIBURG
Jonas og Freiburg havde en forfærdelig afslutning på sæsonen. Man fik kun 1 sejr og 2 uafgjorte, mens de resterende 9 kampe bød på nederlag. Det betyder desværre at Freiburg slutter på en 17. plads, der betyder direkte nedrykning til 2. Bundesligaen. Jeg ser ikke Jonas fremtid i 2. Bundesligaen, og mon ikke også han gerne selv vil videre. Lige nu er det kun spanske Alavés, der er interesseret i Jonas, men jeg kunne sagtens forstille mig, der kom flere klubber til, når man kan hente en solid centerback til en discountpris nu de er rykket ned. På landsholdet har Jonas lidt mere succes, da han endelig har fået sin landsholdsudtalelse, og han har også fået sin debut. Jonas kom på banen med et lille kvarter igen i venskabskampen mod Chile.

Jonas Elsbøl – BAYER LEVERKUSEN
Det var en noget mere succesfuld sæson for den anden Jonas i det tyske. Jonas sæsonstatistik lyder på 38 kampe, 1 mål og 4 assist. Leverkusen sluttede som 5’er, men var ellers meget tæt på at ende indenfor Champions League pladserne med 1 og 2 point op til 4. og 3. pladsen. I DFB-pokalen nåede man helt frem til semifinalen, hvor man tabte til Stuttgart. Jonas spillede med i begge vm-kvalkampe for det danske landshold, og er nu oppe på 21 styks. Måske vi inden længe for lov at have begge Jonas’er i kamp samtidig for landsholdet. 

Kaj Østergaard – BAYERN MÜNCHEN
Kaj har virkelig haft en fremragende sæson for Bayern, og måske Kaj i virkeligheden burde blive nu han får så meget spilletid som han gør. Men det er også svært ikke at lade sig friste af rygterne om de 2 spanske giganter. Real Madrid rygtet vil ikke dø, og de holder fortsat øje med Kaj fra tid til anden. Dani Ceballos og Thibaut Courtois har begge ytret ønske om at Kaj kommer til klubben, og det skal blive interessant at se om Real Madrid får held til at hente ham eller om det bliver rivalerne fra FC Barcelona. Men tilbage til selve sæsonen for Kaj. Det blev til 32(4) kampe, 2 assist og 1 kampens spiller med et snit på 7,23. Bayern vandt både ligaen og DFB-pokalen, og i Champions League røg man ud til Barcelona i kvartfinalen, hvor Kaj i øvrigt spillede i begge kampe. Måske mod hans kommende arbejdsgiver?

Don Bundgaard – SHEFFIELD UNITED
Don fik ikke yderligere mål eller assist til sin sæson i de sidste 7 kampe, men slutter alligevel med en ganske fin statistik. 41(2) kampe, 7 mål, 3 assist og 1 kampens spiller blev det til for Don. Sheffield har det meste af sæsonen ligget midt i Premier League, og det er også her de slutter med en 12. plads. Don fik debut for det engelske landshold i sidste update, og i denne blev endnu en milepæl nået. England skulle spille Nations League finale mod Holland, og med et kvarter igen kom Don på banen, og med 2 minutter igen, lukkede Don til slutresultat 3-0.

Peder Schurizek – REAL MADRID
Peder har samlet været skade i 10 uger i denne sæson, men kunne vel nærmest ikke have haft en bedre sæson alligevel. Peder har lavet den ene assist efter den anden i den her sæson, og kom op på imponerende 17 i 41(3) kampe. Det blev også til 4 mål og 4 kampens spiller titler ved siden af. Peder kom også på årets hold i La Liga. Udover hans egen succes, har sæsonen også været en kæmpe succes. Ligaen vandt man i overlegen stil, ligesom man også vandt Copa Del Rey og Champions League. Peder noterede sig endda for en scoring i Copa Del Rey finalen, som blev vundet med 3-1 over Valencia. I CL vandt man finalen over Barcelona. Peder spillede også med i de sidste 3 landskampe for Danmark, men uden mål eller assist i denne omgang.

Dino Saur – INTERNAZIONALE
Det har været Dinos bedste sæson for Inter, og jeg håber Dino kan bide sig endnu mere fast i næste sæson. Dino kom op på 14 startpladser, og hele 17 indskiftninger. Og i dem blev det til 4 mål og 1 assist. Det har dog ikke været den bedste sæson for Inter, men det blev alligevel til en titel, nemlig Coppa Italia. I finalen mødte man rivalerne fra AC Milan, der blev besejret med 2-0, og Dino fik godt et kvarter på banen. I ligaen endte man som 3’er, og i CL røg man ud til PSG bl.a. takket være Jonesy. Dino har også fået ny træner, og det er selveste Pep Guardiola.

Kristján Einarsson – FC BARCELONA
Kristján havde en ret god afslutning på sæsonen, der næsten matcher den han havde i forrige sæson. Kristján lavede 3 mål og 1 assist i de sidste 6(2) kampe, og kommer i alt op på 17(13) kampe, 6 mål, 3 assist og 1 kampen spiller titel. I ligaen var man aldrig rigtig tæt på at hente de andre i toppen, og man slutter som nummer 4 i La Liga. I Champions League klarede man sig forbi Kaj og Bayern, og efter det mødte man Jonesy og PSG. Her gik man samlet videre med 4-3, og mødte altså Real Madrid i finalen, hvor det jo som bekendt blev til et nederlag. Kristján har som følger af den skuffende sæson fået en ny træner, da den tidligere blev fyret. Den nye træner er interessant nok Zinedine Zidane, der kommer fra et job som Chelsea-manager. Hos det islandske landshold, var der 2 kvalkampe mod Makedonien samt en venskabskamp mod Kosovo på programmet. Island fik 4 point i de 2 kvalkampe, og Kristján blev kampens spiller i den ene. I venskabskampen lavede Kristján 2 mål i 3-1 sejren og her blev Kristján igen kampens spiller.

Sebastian Nielsen – BAYER LEVERKUSEN
Sebastian har haft sin bedste sæson siden hans tid i Middelfart, og han kom op på 19 mål/assist i 36 kampe. Især i DFB-pokalen, var Sebastian i hopla med 4 mål, 1 assist og 2x kampens spiller i 5 kampe. Den gode sæson, har tiltrukket en del interesse fra en masse store klubber. Liverpool, Valencia og Napoli er nogle af bejlerne. Sebastian vil helst til Liverpool, hvis han selv fik lov at vælge. Det ligner altså at Sebastian har spillet sin sidste sæson for klubben, og det bliver spændende at se hvor Sebastian ender hende.

Frederik Gade – WATFORD
Frederik fik lavet en enkelt scoring mere inden sæsonen stoppede og han ender på 8 mål, 1 assist og 2x kampens spiller i 43 kampe. Watford fik okay med point mod slutningen af sæsonen, men det var alligevel ikke nok til at holde dem oppe. Man endte med 34 point ligesom Fulham og Burnley, men på grund af den dårlige målforskel, må Watford altså tage turen ned i Championship endnu en gang. Spillerflugten er allerede ved at ske for Watford, og mon ikke også Frederik gerne vil væk. Jeg tvivler i hvert fald på han gider tage turen ned igen. Aktuelt er Alavés og Middlesbrough interesseret, og Frederik vil helst prøve sig af i det spanske.

Jonesy jr. – PARIS SAINT-GERMAIN
Det er næsten synd at sæsonen slutter nu, for Jonesy har haft en virkelig flot afslutning på sæsonen, med 10 mål i 10(1) kampe. Især i Champions League kom Jonesy med nogle vigtige scoringer. I første kamp mod Inter som man tabte 2-1, noterede Jonesy sig for det enlige franske mål, og i returkampen, var Jonesy igen på banen med 1 mål i 3-0 sejren. Jonesy scorede også i hjemmekampen mod Barcelona, men det var ikke nok til at forhindre exit i turneringen. Man røg ud af Coupe De France til Lyon, men det blev til en sejr i Ligue 1, 1 point foran Monaco. Jonesy har valgt at underskrive en ny kæmpe kontrakt med PSG, der holder ham i klubben til juni 2030, og giver ham hele 2 millioner om ugen i løn. Jonesy er i øvrigt den spiller med den tiende højeste værdi i hele spillet med sine 630 millioner. Jonesy var også i rigtig fin målform på landsholdet, og scorede 2 mål i begge VM-kvalkampe og blev også kampens spiller i den ene.

Frederik Nørgaard – MANCHESTER CITY
Frederik og City fik reddet noget af sæsonen, da de til sidst kunne kalder sig vinder af Premier League. Man sluttede på 87 point, blot 2 point foran Chelsea. For Frederik selv, har det været en ganske fin sæson og også den sæson med flest kampe i hans karriere. 43(1) kampe blev det til, samt 1 mål og 4 assist med et snit på 7,01. Frederik har selvfølgelig også været med for det danske landshold, og han spillede alle 3 kampe Danmark havde på programmet. Frederik lavede en enkelt assist i 3-1 sejren over Irland. En gruppe man i øvrigt fører sammen med Slovakiet. Begge hold er på 10 point, men mon ikke Danmark nok skal trække fra på et tidspunkt. 
 

« Seneste Redigering: 17 Mar 2020, 23:56 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [30] Din Vej 2019
« Svar #282: 17 Mar 2020, 21:45 »

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [30] Din Vej 2019
« Svar #283: 17 Mar 2020, 22:28 »

Det er næsten ikke til at huske, hvornår Kaj sidst har fået over 30 kampe. Vi håber på 38 næste sæson! Opstemt

Også godt at se, hvor mange andre, der gør det så godt, ligegyldigt hvad enten det er i Leverkusen, Real Madrid eller PSG (ja jeg tager slutspurten med her) Wink
Logged


Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [30] Din Vej 2019
« Svar #284: 17 Mar 2020, 23:30 »

Super fed update, helt klart jeg skal væk fra Freiburg nu og til noget større og mere stabilt (ikke helt på niveau med Real og Barca Wink ) Dog lyder din formulering i Jonesey' afsnit som om at de røg ud til barca mens der står i Kristjans at Barca røg ud til PSG, jeg kunne godt ønske mig at vide lidt oftere hvor langt de nåede i diverse pokalturneringer, ved godt at det står ved rigtig mange men føler nogle gange det bliver sprunget let over, men det er den eneste kritik, fed update og til slut endnu en gang fedt arbejde Bro
Logged

Tidligere: Baloo38

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010