home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 530 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  [62] Din Vej 2019
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: [62] Din Vej 2019  (Læst 124350 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [32] Din Vej 2019
« Svar #300: 19 Mar 2020, 20:23 »

Hvorfor har jeg den dårligste agent.....
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [32] Din Vej 2019
« Svar #301: 19 Mar 2020, 20:53 »

Godt nok utroligt hvor meget spilletid rent faktisk er med til at udvikle ens stats. Men fremragende at se Kaj er tilbage i sambahumør med assists og alverden Opstemt
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [32] Din Vej 2019
« Svar #302: 19 Mar 2020, 22:20 »

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [32] Din Vej 2019
« Svar #303: 19 Mar 2020, 23:46 »

Godt nok utroligt hvor meget spilletid rent faktisk er med til at udvikle ens stats. Men fremragende at se Kaj er tilbage i sambahumør med assists og alverden Opstemt

Mega dejligt med spilletid og så på højeste niveau :-D håber sambahumøret fortsætter så vi henter Barcelona og At. Madrid :-)
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [33] Din Vej 2019
« Svar #304: 20 Mar 2020, 17:38 »






Vi er ved 31. marts 2026 og det er ved at være tid til diverse ligaer/turneringer skal afgøres. Én spiller har også skiftet klub i det netop overstået transfervindue.

Ulrik Vinbech Nikolajsen – RB LEIPZIG
Det går stadig ganske godt for Ulrik i Leipzig. Ulrik holder ca. clean sheet i hver tredje kamp, og lukker lidt over 1 mål ind pr. kamp, så jeg syntes bestemt det er en godkendt sæson Ulrik har gang i. Leipzig har gang i et rigtig godt forår, og det er kun blevet til 2 nederlag indtil videre, begge til Bayern München, der både slog Leipzig i ligaen og i DFB-pokalens 3. runde. I ligaen har man udover det ene nederlag, spillet to uafgjorte mens resten af kampene byder på lutter sejre. Det er nok til en 3. plads i ligaen, og man har et hul på 5 point op til 2. pladsen og 5 point ned til 4. pladsen. I Champions League, klarede man sig noget sensationelt forbi FC Barcelona efter en 2-1 sejr på hjemmebane og en 2-2 kamp på udebane. Meget flot, og meget overaskende. I kvartfinalen møder Leipzig Manchester City.

Jonas Petersen – STUTTGART
Stuttgart har i det forgangene transfervindue sagt farvel til et par forsvarsspillere, og lige nu har man faktisk kun Jonas og 1 anden der har centerback som sin naturlige position. Det jo godt for Jonas, da han på den måde er sikret spilletid, men det er også meget sårbart for Stuttgart hvis de får skader. Stuttgart har kravlet et par pladser op i ligaen, og ligger nu nummer 11. I DFB-pokalen, blev det til exit mod Frankfurt med et 1-3 nederlag. I Europa League, går det på den anden side rigtig godt. I første knockoutrunde mødte man Başakşehir og det blev til sejr både ude og hjemme, med samlet 6-0. I anden knockoutrunde, var danske FCK på programmet, og her blev det mere tæt. En hjemmesejr på 4-1 grundlagde det samlede avancement, men det blev tæt, da man tabte 2-0 på udebane. I kvartfinalen møder man Newcastle.

Jonas Elsbøl – RB LEIPZIG
Jonas startede året med at blive udtaget til årets hold i DK, men måtte dog nøjes med en plads på bænken. Ikke desto mindre en fin anerkendelse af det år Jonas havde sidste år. Jonas havde 42 kampe og en rating på 6,94. Jonas har fået et par assist mere siden sidst, bl.a. lavede han et oplæg i hjemmekampen mod Barcelona som man jo vandt 2-1, så et yderst vigtigt oplæg må man sige. Som nævnt i Ulriks afsnit, ligger Leipzig nummer 3 i Bundesligaen og har 5 point op til Dortmund. Der er 7 kampe tilbage af Bundesligaen og Leipzigs program ser ikke alt for svært ud, og så slutter man sæsonen med at tage imod Dortmund på hjemmebane, så 2. pladsen er da bestemt indenfor rækkevide.

Kaj Østergaard – REAL MADRID
Kaj havde et fremragende år i 2025 og blev således udtaget til verdensholdet med 46 kampe, 1 mål og et snit på 7,27. Hvis Kaj fortsætter sin nuværende sæson, er det slet ikke utænkeligt at han gentager den bedrift når verdensholdet skal kåres næste gang. Kaj, gør hvad han kan for at hente Peder i deres indbyrdes kamp om at bidrage til flest mål. Kaj er oppe på imponerende 9 mål/assist for 42 kampe, og så er han også blevet kåret til kampens spiller 3 gange. Særligt i kampen mod Levante, var Kaj on fire med både mål og assist og en kåring som kampens spiller. Kaj er faktisk den spiller i Real Madrid truppen, med 3. flest oplæg, hvilket næsten er latterligt for en centerback :-) I La Liga er det næsten status quo i forhold til afstanden til Barcelona og Atletico. Man har henholdsvis 16 og 11 point op, men Real har også 2 kampe færre end Barcelona og 1 færre end Atletico. Uanset om Real vinder de kampe de har i hånden, ser det trods alt stadig meget svært ud.

Don Bundgaard – SHEFFIELD UNITED
Don er på blokken hos Tottenham, der skulle være meget interesseret i at hente Don. De har været at kigge på Don et par gange, bl.a. så de Don i Sheffields 4-0 sejr over Middlesbrough, hvor Don scorede 1 mål og spillede til 8,2, så ikke nogen dum kamp de valgte at se. Don er i alt oppe på 7 mål for sæsonen og det er nok til være delt 2’er på Sheffields interne topscorerliste. Sheffield ligger nummer 10 i Premier League med et hul på 5 point op til 9. pladsen, og i sikker afstand til bunden. I FA Cuppen, røg man forventeligt ud til Arsenal, og dermed er kun Premier League på programmet i resten af sæsonen. Don har fået endnu en landskamp til sit CV, da han fik lov at starte inde i Englands venskabskamp mod Albanien. Don fik 48 minutter før han blev udskiftet med en mindre skade. Det bliver spændende at se om Don kan holde sig inde i truppen, når den engelske landstræner skal udtage den endelige trup til VM.

Peder Schurizek – REAL MADRID
Vores anden Real Madrid mand, Peder blev også udtaget til årets hold i DK. Og det forstår man jo godt med år han havde sidste år. Der bliver desværre ikke vist hvor mange assist man har lavet når man er på årets hold, men Peder spillede 49 kampe og lavede 5 mål med et snit på 7,28. Peder er i denne sæson, gået mere over i målscorerrollen end sidste år, hvor det jo meget var oplæg han stod for. I denne, er det blevet til 9 mål, 3 assist og 4 kampens spiller titler i 44 kampe. Dermed fører han også over Kaj i deres indbyrdes kamp med 12-9 i målbidrag, men det er nok tættere end mange havde regnet med :-) En enkelt kamp, jeg gerne vil fremhæve for Peder, var kampen mod Alavés, hvor Peder lavede begge Real Madrids mål. I Copa Del Rey klarede man sig sikkert forbi Celta Vigo i 5. runde, og i kvartfinalen, trak man Barcelona. Her var rivalerne for stærke, og man tabte begge kampe med samlet 4-1. I Champions League klarede man sig forbi PSG, og i kvartfinalen møder man Manchester United. 

Dino Saur – INTERNAZIONALE
Dino ser ud til at blive og mere og mere fast mand på Inter-holdet, og det ser ud til Dinos tålmodighed langt om længe betaler sig. Dino har i den forbindelse også underskrevet en ny kontrakt med Inter. Den nye kontrakt løber til juni 2030 og giver ham 870 tusind om ugen i løn. I den nye kontrakt, har Dino en status af førstehold, så det går i hvert fald den rigtige vej nu. Dino er oppe på 29(5) kampe, og har 4 mål og 2 assist i disse. Inter er kommet lidt tættere på i ligaen, og ligger nu nummer 5 i Serie A med 7 point op til Lazio på 3. pladsen. Super Cuppen endte med et nederlag efter straffesparkskonkur rence, men til gengæld er man i finalen i Coppa Italia efter man slog Roma og Lazio ud. I finalen møder man Torino. Sidste turnering vi skal runde, er Europa League, og her er Inter stadig med. Sporting og Hoffenheim er blevet ekspederet ud, og nu møder man Leverkusen i kvartfinalen.

Kristján Einarsson – FC BARCELONA
Kristján har spillet 5(2) kampe siden sidst, og har lavet en enkelt assist. Kristján håber selvfølgelig på mere spilletid, men han gør det trods alt godt når han får den. I ligaen har han et gennemsnit på 7,57, og i alle turneringer er det på 7,33. For Barcelona, kunne det næsten ikke gå bedre, bortset fra deres CL-kampagne, hvor det jo blev til et skuffende exit til Leipzig. I ligaen, fører man med 5 point ned til Atletico, der dog har en kamp i hånden. I Copa Del Rey er man nået hele vejen til finalen, hvor modstanderen er Valencia. Island har spillet et par venskabskampe i marts, og her var Kristján naturligvis med. Det blev hverken til mål eller assist, men Island havde det også svært i begge kampe med kun 1 mål scoret i de 2 kampe. 

Sebastian Nielsen – BAYER LEVERKUSEN
Det har knebet lidt med spilletiden for Sebastian efter den skade han havde i sidste update. Sebastian har spillet lidt under halvdelen af kampene siden da, og det er jo ikke helt optimalt. Leverkusen ligger stadig nummer 5 i Bundesligaen og har stadig Leipzig indenfor nogenlunde rækkevide med 6 point op. I Europa League, møder man som tidligere nævnt Inter, og det var efter man slog både Lille og Sevilla ud undervejs. Real Madrid ser ud til at have mistet interessen for Sebastian for nuværende. Til gengæld skulle kinesiske Hebei China Fortune være klar til at byde på Sebastian, og det ville da være noget trist hvis vi skulle ”miste” Sebastians talent til Kina.

Frederik GadeWOLFSBURG
Frederik nåede at være på kontrakt i Watford i 5½ år, men nu er det på tide at tage hul på det næste kapitel i Frederiks karriere. Ligesom mange af vores andre Din-Vej-spillere, er Frederik nu at finde i Tyskland, og tørner denne gang ud for Wolfsburg (har tidligere været på leje hos Hoffenheim). På transfervinduets sidste dag, kom Wolfsburg med et bud på 210 millioner, der kan stige til 255 med alle klausuler, og det accepterede Watford. Frederik har fået en flyvende start for sin nye klub, og han skulle blot bruge 2 minutter før han havde scoret for sin nye klub i sin debutkamp. Desværre tabte Wolfsburg 2-3 til Hoffenheim, men det var kun det første af mange mål. Frederik holdt en målpause i kampen efter, men i kamp 3, var han igen på pletten, og var med til at nedlægge Bayern München med 1 scoring i 3-1 sejren. Det blev også til en målpause mod Stuttgart, men i kampen efter mod Werder Bremen, var Frederik på banen med 2 mål i 3-1 sejren. Sidste mål for Frederik kom imod Holstein Kiel, som man spillede 1-1 mod. Wolfsburg ligger på 4. pladsen i Bundesligaen, og er med 5 point op til Leipzig, stadig med i kampen mod 3. pladsen.

Jonesy jr. – PARIS SAINT-GERMAIN
Jonesy fik nok en gang en række priser, da de blev uddelt i starten af det nye år. Årets spiller i DK og spillernes årets spiller i DK (36 kampe, 27 mål, 5 assist og 7,57 i snit). Jonesy blev også udtaget til årets hold i DK. Der er både godt at skidt og berette om for Jonesy i denne update. Det gode er, at Jonesy igen spiller rigtig meget fodbold, og han både spiller mere og scorer mere end Icardi, der ofte har taget spilletid fra Jonesy i gennem tiden. Den dårlige nyhed er, at Jonesy er gået lidt i stå målscoringsmæssigt igen, og det er kun blevet til 4 scoringer siden sidste update. Den overordnede total er dog stadig acceptabel med 17 mål i 27(7) kampe. PSG har fortsat en hård duel kørende med Monaco i toppen af Ligue 1, og man fører stadig med kun 1 point. I Coupe De France, står man overfor Lyon i 11. runde, og som nævnt tidligere i updaten, røg man desværre ud til Real Madrid i CL. Der er stadig interesse fra Barcelona, så vi må håbe Jonesy kan få gang i målscoringen igen så han muligvis kan få sit store skifte igennem til sommer.

Frederik Nørgaard – MANCHESTER CITY
Frederik blev ligesom en del af vores andre Din-Vej-spillere, udtaget til årets hold i DK efter endnu et solidt år i 2025. Frederik har 7-9-13, kun været skadet i 2 dage i denne sæson, og har derfor spillet virkelig mange kampe i denne sæson. 39 kampe er Frederik oppe på, og der er minimum 8 kampe tilbage, og endnu flere hvis man går videre i CL. I Premier League, fører man med 3 point ned til Liverpool, men United er heller ikke langt væk med da de stadig har en kamp i hånden, og vinder de den, er de 4 point efter. De næste 2 kampe i ligaen, er mod netop de 2 hold, så meget kan nå at ske endnu. I FA Cuppen røg man ud i 3. runde til Tottenham. Man spillede ellers uafgjort i første omgang, og skulle derfor i omkamp, og denne tabte man med 3-2. I CL møder man Leipzig, der på trods af at have Ulrik og Jonas i truppen, må være underdogs i kampen.



« Seneste Redigering: 20 Mar 2020, 20:51 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [33] Din Vej 2019
« Svar #305: 20 Mar 2020, 20:17 »

Fedt med en update, helt klaret dagens højdepunkt(er) når man alligevel sidder hjemme fra arbejde Smiley nu kan det godt være det er mig der er nederen (igen) men det lyder som i Kajs afsnit som Barca har en kamp mere end altetico men i Kristjans lyder det som Barca har en kamp mindre end Aletico
Logged

Tidligere: Baloo38

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [33] Din Vej 2019
« Svar #306: 20 Mar 2020, 20:32 »

Fedt med en update, helt klaret dagens højdepunkt(er) når man alligevel sidder hjemme fra arbejde Smiley nu kan det godt være det er mig der er nederen (igen) men det lyder som i Kajs afsnit som Barca har en kamp mere end altetico men i Kristjans lyder det som Barca har en kamp mindre end Aletico

Jeg forstår det som at At.Madrid fører ligaen foran Barcelona og at Real Madrid har 2 kampe færre end At.madrid men kun 1 færre en Barcelona :-)
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [33] Din Vej 2019
« Svar #307: 20 Mar 2020, 20:36 »

YES! Endelig er jeg videre, klasse! Så skal jeg sgu komme fra baghjul Opstemt
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [33] Din Vej 2019
« Svar #308: 20 Mar 2020, 20:45 »

Forstår det samme som szuki
Og apropos szuki - så er det godt nok nogle vilde stats Peder har fået skrabet sig sammen. Man forstår godt, han bidrager med de mål, selvom Kaj ihærdigt forsøger at følge efter funny
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [33] Din Vej 2019
« Svar #309: 20 Mar 2020, 20:49 »

Fedt med en update, helt klaret dagens højdepunkt(er) når man alligevel sidder hjemme fra arbejde Smiley nu kan det godt være det er mig der er nederen (igen) men det lyder som i Kajs afsnit som Barca har en kamp mere end altetico men i Kristjans lyder det som Barca har en kamp mindre end Aletico

Det slet ikke nedern, det er kun fint nogle påpeger eventuelle fejl Smiley og tak for rosen Jonas Smiley

Men det er som szukizek skriver, bortset jeg så har lavet en anden fejl kan jeg se  Grin Havde byttet om på Atletico og Barca  crazy

Bare for god ordens skyld, er stillingen Barcelona (29K, 75P), Atletico (28K, 70P) og Real Madrid (27K, 59P)

Jeg forstår det som at At.Madrid fører ligaen foran Barcelona og at Real Madrid har 2 kampe færre end At.madrid men kun 1 færre en Barcelona :-)

YES! Endelig er jeg videre, klasse! Så skal jeg sgu komme fra baghjul Opstemt

Ja det er sgu godt at se  Thumbs Up

Forstår det samme som szuki
Og apropos szuki - så er det godt nok nogle vilde stats Peder har fået skrabet sig sammen. Man forstår godt, han bidrager med de mål, selvom Kaj ihærdigt forsøger at følge efter funny

Det er altså en fascinerende duel at følge mellem jeres 2 spillere. Det kunne være grinern hvis Kaj nåede Peder  crazy  Peder har vilde stats ja, men syntes også Kaj er ved at komme efter det stille og roligt  Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [33] Din Vej 2019
« Svar #310: 20 Mar 2020, 21:07 »

Jo det hjælper skam bestemt på det med noget spilletid Smiley
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [33] Din Vej 2019
« Svar #311: 20 Mar 2020, 21:20 »

Forstår det samme som szuki
Og apropos szuki - så er det godt nok nogle vilde stats Peder har fået skrabet sig sammen. Man forstår godt, han bidrager med de mål, selvom Kaj ihærdigt forsøger at følge efter funny

Ja han udvikler sig godt :-) men tror han er ved at blive lidt tyk 177 cm og 92 kg måske han skal på kur :-D
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [33] Din Vej 2019
« Svar #312: 20 Mar 2020, 21:58 »

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [33] Din Vej 2019
« Svar #313: 22 Mar 2020, 09:37 »

Peder Schurizek har da godt nok udviklet sig for vildt, men det kunne jeg se allerede i FCM. Kaj er en anden snak, når man ser på Broens arbejde, er det underligt at så stor og tung forsvarsspiller. Især i Spanien! Men han gør det jo godt, selv om ikke en af jer har lavet en forsvarsspiller jeg personligt ville gå efter i moderne fodbold.
Ingen sure rønnebær, her fra Sheffield  crazy

Jeg vil godt snart videre, jeg ved Don har 15 i Ambition 20 i loyalitet, så idioten ender nok med at forlænge  Sur

Endelig kom du videre Frederik Gade, håber det kommer til at gå bedre i det tyske, end det gjorde i Premier League  Thumbs Up
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [33] Din Vej 2019
« Svar #314: 22 Mar 2020, 10:08 »

Nej Kaj er just ikke en spansk type - betragter nok også mere Kaj som en mur, som de lille spaniere er bange for! Wink

10. pladsen i PL er nu ikke just dårligt, men mon ikke en større klub også får øjnene op og henter ham inden længe! Smiley
Logged


Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010