home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 334 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  [62] Din Vej 2019
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: [62] Din Vej 2019  (Læst 123902 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [7] Din Vej 2019
« Svar #120: 18 Feb 2020, 18:06 »

Kom nu 1860! Bliv oppe og så vent med at sælge Kaj til sommer. Konsolider jer 1860 haha!

Så vidt jeg kan se, er jeg stadig den eneste, der er i min "originale" klub. Passer det?
Tror du nogen frivilligt vil spille i Helsingør så længe?!  ticked off
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [8] Din Vej 2019
« Svar #121: 18 Feb 2020, 18:15 »






31. marts 2020, endnu et transfervindue er gennemført og igen igen, har vi nogle store skifter på bedding.

Ulrik Vinbech Nikolajsen – JUVENTUS
Ulrik knokler stadig på hos Juventus U23/U20 hold. For U20 holdet, har Ulrik spillet 4 uofficielle kampe og fået 4 gange clean sheet, og på U23 holdet, er Ulrik oppe på 17(1) kampe og det har givet 8 clean sheets og 14 mål lukket ind. Det bliver spændende at se hvad der sker for Ulrik fremover, for keeperpositionen er jo normalt ikke et sted man rotere meget, og han vil jo nok desværre stå i skyggen af Szczesny i mange år frem, da han kun er 29. Måske en udlejning til en anden serie A klub kunne være en mulighed?

Ulrik har også fået en titel CV’et da Juventus har vundet verdensmesterskabet for klubhold. Ulrik sad på bænken hele kampen, men får altså stadig en titel på CV’et. På U21 landholdet, har Ulrik spillet med i den ene landskamp der har været, da han spillede hele kampen mod Belgien som man vandt med 1-0.

Jonas Petersen – WIGAN ATHLETIC
Jonas er glad i Wigan på trods af den manglende, og har valgt at forlænge sin kontrakt med yderigere 1 år, så kontrakten nu løber til sommeren 2022. En af Jonas største konkurrenter til spilletid, skiftede ellers væk her til vinter, men der er stadig mange spillere om buddet, og Jonas har altså endnu ikke fået bidt sig fast for alvor. Jonas har spillet en enkelt kamp mere i ligaen, og det var i 0-2 nederlaget mod Bradford City. Wigan ligger a point med Barnsley i toppen af League One med 76 point efter 39 kampe. På trods af den sparsomme spilletid, har Jonas alligevel tiltrukket sig interesse fra AC Milan, der siges at have en mindre interesse i Jonas.

Jonas Elsbøl – SILKEBORG IF
Jonas får stadig fint med spilletid hos Silkeborg, der desværre endte i nedrykningsspillet. Man er endt i pulje A sammen med OB, Horsens og Viborg. Silkeborg og OB har hver 31 point mens Horsens og Viborg har henholdsvis 25 og 23, så Silkeborgs chancer for overlevelse burde være fine. Jonas er oppe på 16 optrædener for Silkeborg, og nu også et rødt kort da han fik dobbelt gult i 2-1 nederlaget til FCN. Det andet gule kort kom endda i overtiden, så det var ikke alt for heldigt lavet af den unge centerback. Jonas deltog, ligesom Ulrik også i U21 landskampen mod Belgien, og var altså også med til at holde målet rent.

Kaj ØstergaardBAYERN MÜNCHEN
Kaj har taget et stort skridt op i karrieren med sit skifte til den største klub i Tyskland, nemlig Bayern München. Kaj er blevet købt for 32 millioner af den tyske gigant, hvilket var nok til at blive et rekordsalg for hans gamle klub 1860 München. Kaj er dog ikke en del af førsteholdet, og her er konkurrencen jo også vanvittig hård, så fornuftigt nok har Bayern rykket Kaj på 2. holdet. Kaj er blevet meget populær blandt fansene der følger Bayern II, især på de sociale medier, har de taget imod ham med åbne arme, og rost hans præstationer ved flere lejligheder. Kaj har spillet 9 kampe på 2. holdet, og har noget skuffende efter hans standarder endnu ikke bidraget med mål eller assist endnu ;-) Kaj er blevet sat på lejelisten af Bayern, så de vurdere tilsyneladende at han har brug for spilletid på en højere hylde end Bayern II, og det er nok meget fornuftigt. Det bliver spændende at se om Kaj så skifter den kommende sommer.  

Don Bundgaard – NORWICH CITY
Don må efterhånden siges at være blevet fast mand hos Norwich, og sidder ret tungt på pladsen som offensiv midt lige bag angriberen i Norwichs 4-2-3-1. Herfra har Don nu bidraget med 4 mål og 2 assist i 21(8) kampe. Norwich ligger stadig med i toppen af Championship, men halter en lille smule efter 6. pladsen, der giver adgang til playoffs. Man har pt. 5 point op med 6 kampe tilbage.

Peder Schurizek – AALBORG BOLDSPILKLUB
Der er ikke det store at berette om Peder i denne omgang. Han spiller stadig fast hos AaB, hvor han udvikler sig rigtig fint. Han er nu oppe på 20 optrædener i sæsonen og står stadig på 4 assist. AaB ligger også fortsat nummer 3 i Superligaen, der nu er inde i mesterskabsspillet. FCK (70) og FCM (51) er stukket af mens AaB på 39 point, kun har 4 point ned til AGF på 6. pladsen. Peder var også deltager i U21 kampen mod Belgien, og han blev faktisk kampens spiller, da han lagde op til danskernes enlige mål.

Dino Saur – BOLTON WANDERES
Dino formåede ikke at få et skifte igennem her til vinter. Han er stadig ikke en glad mand hos Bolton, og han har endda udeblevet fra en enkelt træning, noget der har delt klubbens fans på de sociale medier. En skriver bl.a. ”Jeg kan se, at Dino Saur ikke var til træning. Han bliver uden tvivl stadig udtaget. Hvis bare min chef var ligeså tilgivende som Bolton Wanderes.” Andre har den holdning, at så længe Dino stadig præstere må han lidt gøre hvad han vil. Klubbens ledelse var forståeligt nok ikke tilfredse, og Dino fik en reprimande af klubben. På trods af lidt disciplinære problemer, spillet han stadig som fast mand, og mon ikke det ville være bedst for alle parter, hvis det blev til et skifte her til sommer. Dino er oppe på 41 kampe med 2 mål og 3 assist til følge, og som vanligt, har Dino en masse klubber efter sig. På U21 landsholdet, har Dino fået spilletid fra start i begge venskabskampe mode Tyskland og Ukraine, så nu er Dino oppe på 8 U21 optrædener.
 
Kristján Einarsson – BORUSSIA MÖNCHENGLADBACH
Kristjáns mangel på spilletid, er fra tid til anden et debatemne for klubbens fans online. Der er åbenbart lidt delte meninger om hvorvidt han passer ind i formationen, og om han fortjener mere spilletid end den han får. En nylig meningsmål siger dog at 20% mener han burde være på førsteholdet mens 80% siger nej, så han har altså stadig lidt arbejde at gøre i forhold til at overbevise fans og ikke mindst manageren om sit værd. Kristján har faktisk langt om længe fået ligadebut i den her sæson, desværre var det en noget uheldig optræden. Kristján formåede nemlig at blive smidt ud efter 72 minutter med sit gule kort nummer 2.  Men i det mindste spillede han kampen fra start af, og hvis manageren ellers vil tage ham til nåde, er der måske håb for flere optrædener resten af sæsonen. På U21 landsholdet, deltog Kristján i begge venskabskampe i marts, dog uden at gøre det store væsen af sig.

Sebastian Nielsen – FC NORDSJÆLLAND
Jeg var lidt efter Sebastians målform sidste update. Han har lyttet en smule, og i de 6 kampe han har spillet siden sidst, har Sebastian lavet 1 mål og 1 assist, så det er da en lille fremgang. FCN endte som nummer 10 i den indledende fase af Superligaen, og skal derfor spille med i nedrykningsspillet, hvor man er i pulje B sammen med Brøndby, Hobro og Vendsyssel, så jeg vil mene at man burde være nogenlunde sikre på en ny sæson i Superligaen. Man ligger 2’er i den pulje med et hul på 5 point ned til 3. og 4. pladsen. Sebastian var endnu en Din-Vej-spiller, der deltog i U21 kampen mod Belgien, så nu er han oppe på 3 U21 landskampe.  

Frederik Gade – FC HELSINGØR
Frederik har igen fundet utilfredsheden frem, og har nu i fuld offentlighed, meldt ud at han gerne vil væk fra klubben. I det mindste er Frederik stadig fast mand for Helsingør, men man kunne godt ønske sig lidt flere mål fra hans side, så var chancen for et skifte nok lidt større. Frederik har lavet en enkelt pind mere siden sidste update, og er oppe på 23 kampe i sæsonen for Helsingør. Helsingør ligger fortsat sidst i rækken og 9 point op til den rigtige side af stregen, tyder alt altså på de må tage turen ned igen til sommer. Frederik spiller også med hos det danske U19 landshold og pt. er man i hård duel med Kroatiens ditto om en plads til U19 EM til sommer. Får man mindst uafgjort mod Kroatien beholder man sin førsteplads.

Jonesy jr.RB LEIPZIG
Ligesom Kaj, har Jonesy taget et skifte til en stor tysk klub, nemlig RB Leipzig. Det skifte kom i stand efter Jonesy blot havde spillet en halvsæson for FCM, men det var også en flot halvsæson. Jonesy blev handlet for hele 105 millioner kroner og sætter sig dermed på transferrekorden i projektet her. Jonesy fik desværre en ret uheldig start hos Leipzig, da han blot efter 3 uger i sin nye klub, blev skadet med en hofteskade der holdt ham ude i 2 måneder.  Jonesy er stadig i gang med sin genoptræning efter skaden, og forhåbentlig, når han at få debut i bundeligaen inden sommer.

Frederik Nørgaard – Watford
Frederik har spillet en enkelt Premier League kamp mere siden sidst, og spillet faktisk en fornuftig kamp i 1-1 opgøret mod Leicester. Desværre har Watford i vintervinduet lejet Calum Chambers fra Arsenal, og han har taget en del potentiel spilletid fra Frederik. Måske det også har været en medvirkende årsag til, at Frederik nu er placeret på lejelisten, og det er nok også fornuftigt nok Frederiks karriere, hvis han kan få noget mere kontinuerlig spilletid. Frederik var selvfølgelig også med i den ene U21 landskamp der har været, og mon ikke også han nok skal tage springet op på A-landsholdet en dag.



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [8] Din Vej 2019
« Svar #122: 18 Feb 2020, 19:28 »

Fed update med nogle store skift men desværre også nogle spillere der ikke helt for den respekt de fortjener af deres klub (undertegnet, Dino og Frederik) men stort tillykke til Kaj og Jonesy, vi skal nok komme og nappe jeres trofæer og ikke mindst regner jeg selv med at nappe rekorden for dyreste spiller på et tidspunkt Wink
Logged

Tidligere: Baloo38

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [8] Din Vej 2019
« Svar #123: 18 Feb 2020, 20:08 »

Puha Bayern München. Ambivalent følelse. Fedt at komme til sådan en stor klub, men kan frygte, hvordan det kommer til at se ud med spilletiden Opstemt Indtil videre er det dog ganske okay med Bayern II kampe. Glæder mig til næste update Opstemt

Mon ikke respekten kommer inden længe Jonas, hvad enten det er fra Wigan eller fra A.C. Milan, hvis de følger op på deres interesse. Du er jo trods alt en konkurrent mindre, du skal kæmpe med Wink

Måtte lige tjekke op på det, men kan se både Dino Saur (Bolton) og Frederik Gade (Helsingør), også har været i samme klub hele vejen Smiley
Arh ja det kan jeg godt se. Var ellers overbevist, at Dino startede i en italiensk klub for derefter hurtigt at skifte til Bolton Opstemt
Tror du nogen frivilligt vil spille i Helsingør så længe?!  ticked off

Haha nej det kan der selvfølgelig være noget om! Ved ikke hvorfor, men jeg var ret stålsat på at Helsingør var et 1. divisonshold fra start. Det var selvfølgelig kun dine præstationer, der var medvirken til det! Wink
Logged


QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [8] Din Vej 2019
« Svar #124: 19 Feb 2020, 09:18 »

Det er et for min udvikling godt skifte til RB Leipzig.

At jeg så personligt ikke er glad for det der RB i en masse klubber er så en anden side af sagen.

Men nu skal jeg udvikle mig, og så videre.
Lort med skaden, men skal nok få debut snart.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [8] Din Vej 2019
« Svar #125: 19 Feb 2020, 09:26 »

Jeg fik ikke lige tid til at ligge oversigten ind i går (grundet par tid med min højgravide kæreste = hente ting, massere fødder, mv.), så den kommer her i stedet for:



Derudover - flotte skifter til toppen af tysk fodbold - jeg håber ikke udviklingen går i stå, som den efterhånden er begyndt på for Dino i Bolton! Der må meget gerne ske lidt på den front til sommer!

Dette kvartals største udvikling i egenskaber er hos Don Bundgaard i Norwich, og sjovt nok er den dårligste udvikling sket i Leipzig/FC Midtjylland. Mest udvikling i alt er Kaj, og mindst er Jonas P. Dette er jo selvfølgelig ikke udtryk for at en spiller nødvendigvis er blevet bedre eller dårligere til sin plads, men overall i egenskaber. Smiley

* Jeg har tilføjet startklub og liga så vi altid kan huske hvor vi kom fra - det siges der at man skal for at holde fødderne solidt plantet på jorden! Peace To spillere er fortsat i moderklubben, Dino (Bolton) og Frederik G (FC Helsingør).
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [8] Din Vej 2019
« Svar #126: 19 Feb 2020, 09:33 »

Jeg tror at min skade på 2 måneder har kostet i min udvikling i de seneste 3 måneder, men jeg kommer vildt igen Broen, det lover jeg Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [8] Din Vej 2019
« Svar #127: 19 Feb 2020, 09:34 »

Jeg tror at min skade på 2 måneder har kostet i min udvikling i de seneste 3 måneder, men jeg kommer vildt igen Broen, det lover jeg Smiley

Det satser vi på! Opstemt Alle forudsætninger er ihvertfald til at der kommer til at ske endnu mere med Jonesy's egenskaber!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [8] Din Vej 2019
« Svar #128: 19 Feb 2020, 10:04 »

Det satser vi på! Opstemt Alle forudsætninger er ihvertfald til at der kommer til at ske endnu mere med Jonesy's egenskaber!
Ja, og RB Leipzig er ikke et ringe valg for en ung spiller.

Regner med at vinde den gyldne bold inden for de næste 4-5 år.
Logged

gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [8] Din Vej 2019
« Svar #129: 19 Feb 2020, 10:24 »

Yes, endelig får min lille karakter noget spilletid på førsteholdet i en Championship klub, som kæmper med om oprykning....YES!

Tillykke med jeres store skift, husk en pude eller to, så i undgår splinter i bagen  funny Ej, jeg er sikker på alle at spillerne, som minimum, bliver en succes i deres respektive klubber    Thumbs Up

Fed tråd, fed idé og fedt vi så mange der deltager  Wink
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [8] Din Vej 2019
« Svar #130: 19 Feb 2020, 14:52 »

Forhelvede Aab giv mig nu bare den frie playmaker rolle, så lover jeg det hedder Euro League i næste sæson
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [9] Din Vej 2019
« Svar #131: 19 Feb 2020, 18:12 »






Datoen siger nu 4. juni, og vi skal have rundet sæsonen 2019/2020 af. Rykkede Wigan og Jonas Petersen op i Championship? Hvad med Don og Norwich, nåede de playoffs i selvsamme Championship? Det og meget mere, følger i denne update.

Ulrik Vinbech Nikolajsen – JUVENTUS
Ulrik kan tilføje endnu en titel til sit CV, her ved sæsonens afslutning. Med Juventus U23, vandt man nemlig Serie C/A med 77 point, samme pointantal som nummer 2 i rækken, men altså med en bedre målscorer. Ulrik lukkede 15 mål ind i rækken og lavede 10 clean sheets, så han har da helt sikkert sin del af æren i denne triumf. Ulrik er sat utilgængelig for udleje, så min lille teori om netop dette ser ud til at være skudt ned. Perin, der pt. er 2. målmand i klubben, er ønsket af Liverpool, så hvis han skifter væk, er der måske en plads for Ulrik her.

Jonas Petersen – WIGAN ATHLETIC
Jonas har ikke spillet en officiel kamp siden sidste update, men han kan trods alt trøste sig med, at Wigan vandt League One blot 2 point foran Barnsley. Dermed står den på Championship i næste sæson, og man må da håbe han får mere spilletid i den kommende sæson. På trods af den manglende spilletid, er Jonas alligevel på ønskelisten hos en hel del klubber. Alt fra Brighton til Leicester er meldt interesseret, så måske der lurer et klubskifte til sommer. 

Jonas Elsbøl – SILKEBORG IF
Jonas og Silkeborg sikrede sig rimelig hurtig overlevelse i nedrykningsfase gruppe A, da man vandt de første 3 kampe. At man så tabte de sidste 3, ændrede ikke på at man endte som 1’er i gruppen 2 point foran Horsens. I første playoffrunde om europæiske pladser, mødte man faktisk Sebastian og FCN, og her var det Sebastian og co., der trak sig sejrrigt ud. Jonas kan se tilbage på et fornuftigt lejeophold hos Silkeborg, der bød på 21 kampe, 1 assist og en rating på 6,66. Nu skal han altså hjem til Swansea, hvor den står på Championship. 

Kaj Østergaard – BAYERN MÜNCHEN
Der er ikke det helt store at berette om sæsonafslutningen for Kaj. Han nåede op på 18 kampe, og fik da også lavet en enkelt assist, så der kom lige akkurat gang i målbidragskontoen. Det bliver spændende at se hvad Bayerns plan er med Kaj, for nu er han ikke længere på lejelisten, men alligevel kan jeg ikke forstille mig han kommer til at få meget spilletid for førsteholdet i den kommende sæson.

Don Bundgaard – NORWICH CITY
Don og Norwich, kunne ikke helt holde dampen oppe mod sæsonafslutning, og man endte som nummer 10 i Chamionship. Don slutter en acceptabel sæsonstatistik, der lyder på 28(8) kampe, 5 mål og 2 assist. Norwich ligner en ret god hylde for Don, og han udvikler sig ganske fint, så mon ikke 1-2 år mere her ville være fornuftigt for Don.

Peder Schurizek – AALBORG BOLDSPILKLUB
Peder og AaB, lå i en hård kamp om 3. pladsen i Superligaen, men de kom desværre til kort, da sluttede 3 point bag Randers, der huggede 3. pladsen fra dem. Peder blev kort efter sæsonafslutningen skadet med en forvreden ankel og han ude i op til 5 uger. Det sætter ham måske lidt tilbage i forhold til noget preaseason, men ellers er planen jo for Peder, at han skal hjem til Wolves. Her får han i den grad sin sag for i forhold til spilletid, da det bl.a. er Ruben Neves og João Moutinho han skal slås med om de centrale pladser. Peder sluttede et fint lejehold hos AaB af med 32 kampe spillet, 1 mål, 4 assist og 1 kampens spiller.

Dino Saur – BOLTON WANDERES
Dino fik sammen med Bolton reddet sig fri af nedrykning, da man sluttede 4 point her fra. Dino er den spiller i Bolton med tredje flest kampe i sæsonen med hele 48 stykker. Dino lavede 2 mål og 3 assist i disse, og i hele hans Bolton-tid kommer han op på 92(3) kampe, 7 mål, 7 assist og 1 kampens spiller. Dino har længe selv villet til en større klub, og det skal blive interessant at se om han nu denne gang endelig får lov at skifte til en anden klub. Dino mangler aldrig bejlere, og hvis det stod til ham selv, vil han gerne til Manchester United. Dino er aktuelt afsted med det italienske U20 hold, hvor man spiller en turnering, der hedder Toulon Tournament. Dino scorede faktisk i den første og eneste kamp, der er spillet indtil videre, da han stod for italienernes mål i 1-1 kampen mod Tyskland. 
 
Kristján Einarsson – BORUSSIA MÖNCHENGLADBACH
Kristjáns fik skrabet en smule mere førsteholdsspilleti d til sig i slutningen af sæson. Han kom op på 2(1) kampe mere, og han fik markeret sig ganske fint med 1 assist i 4-1 kampen mod Düsseldorf. I den kamp, blev Kristján desværre udskiftet med en skade efter blot 24 minutter, så han har heller ikke været alt for heldig de gange han har fået chancen. BMG slutter som 5’er i bundeligaen og skal derfor spille Europa League næste sæson.

Sebastian Nielsen – FC NORDSJÆLLAND
Som jeg kunne afslører lidt længere oppe, mødte Sebastian og FCN, Jonas Elsbøls Silkeborg i den første playoffrunde, hvor Sebastian og co. altså var sejrsherre. I de resterende 8 kampe, fik Sebastian scoret 3 gange, og var medvirkende til at de faktisk gik hele vejen, og slog SønderjyskE i den sidste og afgørende kamp, således at man skal ud og spille Europa i næste sæson. Sebastian slutter sæsonen af med en skadet skulder, der holder ham ude de næste 3 uger. Når den er god igen, skal han tilbage til Bayer Leverkusen, og det bliver spændende at se om han kan løfte sit spil når han kommer til at spille på en noget højere hylde.

Frederik Gade – FC HELSINGØR
FC Helsingør sluttede som ventet, sidst i Nordic Bet Ligaen, og det kunne Frederiks ellers fine afslutning ikke ændre på. 2 mål i de sidste 2 kampe blev det til, og måske det var medvirkende til at, der blev lidt opmærksomhed omkring Frederiks person fra andre klubber. De 3 store i Danmark, tillader jeg mig stadig at kalde det, FCK, FCM og Brøndby, har fået Frederik på radaren, men også St. Pauli, Watford og FC Lorient er med i spillet, så mulighederne er mange, hvis Frederik som ventet skifter her til sommer. Frederik vil helst til Watford, hvor han ville blive holdkammerart med Freder Nørgaard.

På U19 landsholdet, vandt man den sidste kamp mod Kroatien med 3-0, hvor Frederik lavede en enkelt pind. Dermed skal Danmark til U19 EM, der starter om 39 dage in-game. Hvordan det går her, kommer med i næste update.

Jonesy jr. – RB LEIPZIG
Jonesy har haft en noget skadesplaget start, og der gik ikke lang tid efter hans forrige skade, førend der kom en ny. Han blev skadet da han løftede vægte til træning, en skade der holder ham ude i 4 uger. I den smule kampe Jonesy har nået at spille, har han faktisk gjort det virkelig godt. I 5(1) kampe er det blevet til 4 mål og 2 assist, så vi satser på Jonesy kan starte på en frisk næste sæson, og så kan han forhåbentlig gøre sig gældende på førsteholdet, hvor han skal konkurrere med store navn som Timo Werner og Moise Kean.

Frederik Nørgaard – Watford
Det blev ikke til flere officielle kampe for Watford i den resterende del af sæsonen for Frederik. Watford har fjernet ham fra lejelisten igen, og da Calum Chambers ser ud til at skulle tilbage til Arsenal, kan Frederik måske gøre sig forhåbninger om lidt mere spilletid i den kommende sæson. Frederiks stats ser efterhånden ret solide ud, så han burde minimum være rotationsspiller på pladsen i min optik.



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [9] Din Vej 2019
« Svar #132: 20 Feb 2020, 08:32 »

Så fik jeg lavet næste oversigt til CP's vildt gode historie!

De to spillere der fortsat sidder fast i deres moderklub er gået, udviklingsmæssigt, helt i stå (Gade er denne omgangs lavest score med -5 overall), mens både Ulrik og Jonesy nu er vidunderdrenge og førstnævnte var denne omgangs egenskabstopscorer med +9 overall (oveni de mange titler han vader rundt i for tiden!).



Tid til et skifte for Dino og Gade?!!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [9] Din Vej 2019
« Svar #133: 20 Feb 2020, 09:41 »

NU vil jeg meget gerne blive skadesfri.

Ellers ser det jo faktisk ret godt ud.
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [9] Din Vej 2019
« Svar #134: 20 Feb 2020, 13:08 »

Det ligner umiddelbart (måske også lidt overfladisk) at et skifte til de større tyske klubber ikke er en god idé. Jonesy er selvfølgelig ramt af skader, Kristján har også udviklet sig, men det stagnerer, hvilket også er tilfældet for Kaj... Opstemt
Logged


Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010