home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 445 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  [62] Din Vej 2019
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: [62] Din Vej 2019  (Læst 124399 gange)
gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [5] Din Vej 2019
« Svar #90: 15 Feb 2020, 12:16 »

Du må føre dem til toppen af engelsk fodbold så! Opstemt

Hvilken drøm... No Glazer´s   Djævel
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [6] Din Vej 2019
« Svar #91: 15 Feb 2020, 13:17 »






Datoen siger 30. juni 2019. Den første sæson for vores 12 udvalgte er overstået. Vi skal have styr på ligaafslutningerne rundt omkring, og så skal vi også forbi et par transfers. 

Ulrik Vinbech Nikolajsen – SØNDERJYSKE
Ulrik beholdte sin plads i målet hos SønderjyskE. I ligaen, endte man i nedrykningsspillet og man sluttede på en førsteplads i sin gruppe. Ulriks stats for sæsonen, lyder 21 kampe spillet, 26 mål lukket ind og 5 gange rent bur. I playoffrunden om en eventuel europaplayoffkamp senere, mødte man først AGF, som man vandt på regel om udebanemål efter 2-2. I næste runde mødte man Brøndby, men her tabte man samlet 4-1. Brøndby vandt senere playoffkampen mod OB. På U21 landsholdet går det også udmærket for Ulrik selvom der har været lidt rotation på keeperposten. Han har fået 3 kampe mere på CV’et og stod endda 2 gruppekampe til U21 EM, men stod ikke resten af turneringen på trods af man nåede helt til finalen, men mere om det senere. Ulriks fine præstationer, har båret noget interesse med sig, og pt. er Bayer Leverkusen, Bayern München og Juventus efter Ulrik.

Jonas PetersenWIGAN ATHLETIC
Udover vi skal runde sæsonen for SFB-Oure, kan vi også konstatere at Jonas har skiftet klub, og det er hos League One klubben Wigan. Jonas blev hentet på en fri transfer, og starter på klubbens U23 hold. Men tilbage til SFB-Oure. Jonas opnåede hele 36 kampe med 2 mål og 3 assist til følge og 2 gange kampens spiller. Ganske udmærket for den unge midterforsvarer, og nu er han altså klar til livet i England. Jonas har også spillet U19 EM kvalifikation med Danmark og på trods af 2 ud af 3 sejre, var det ikke nok for Danmark til at gå videre. Jonas spillede alle kampene.

Jonas Elsbøl – AB
Jonas og AB sluttede som nummer 5 i sin pulje i 2. division og kom dermed videre til oprykningsfasen, hvor 6 hold fra hver pulje blev slået sammen. Her havde AB dog ikke det store at gøre, og det endte som nummer 7. Jonas sluttede med 32 kampe og han blev kampens spiller 2 gange i sin første sæson. Jonas er på radaren hos Shrewsbury og Sevilla og ikke overaskende, vil han helst til sidstnævnte.

Kaj Østergaard – TSV 1860 MÜNCHEN
Kaj sluttede rigtig godt af med 1860 München, da man endte på en 2. plads i rækken og dermed sikrede man sig oprykning til 2. bundesligaen. Kajs sæsonstatistik lyder på 34(2) kampe, 1 mål, 4 assist, 4 kampens spiller og en rating på 7.13. Kajs fine præstationer, har givet genlyd i resten af Tyskland, da et hav af tyske klubber har meldt deres interesse. Bayer Leverkusen, Dortmund, Bayern München og Leipzig kan nævnes, og det bliver spændende at se om Kaj overhovedet når at optræde i 2. bundesligaen eller om han hopper direkte op i den bedste tyske række.

Don BundgaardNORWICH CITY
Dons karriere hos FC United of Manchester sluttede på U18 holdet, og han tog klogeligt videre i karrieren så snart det var muligt. Norwich slog til, og hentede Don for en slik, da de måtte give 140 tusind for ham. Det køb skal nok tjene sig hjem mange gange, når Don en gang skal videre igen. På det engelske U20 landshold, var foråret noget af en succes for Don. Først vandt man den turnering, der hedder U20 Elite League, hvor Don dog ikke fik spilletid, men efterfølgende vandt man U20 VM, hvor Don fik spilletid i 6 ud af 7 kampe.

Peder SchurizekWOLVES
Peder sluttede sæsonen hos Fleetwood Town på en delt 3. plads i League 1, og skulle derfor i playoff. Her blev Bolton og Dino første modstander, og det var sidstnævnte der trak sig sejrsrigt ud med et samlet 1-0 avancement. Peder og Dino spillede begge opgør. For 1 dag siden in-game, blev Peder den dyreste transfer i Fleetwood Towns historie, da Wolves kom på banen og bød 42 millioner kroner for Peder, og dermed den mest værdifulde spiller i Din Vej lige nu. Peder har også fundet vej til det danske U21 landshold, og her er det blevet til spilletid i 4 kampe, bl.a. i semifinalen i U21 EM, hvor man slår England ud efter straffespark.   

Dino Saur – BOLTON WANDERES
Dino har udviklet sig rigtig godt i sin første sæson hos Bolton, hvor det blev til rigtig meget spilletid. 44(3) kampe endte det med og det gav 5 mål og 4 assist. Bolton sluttede rigtig godt af, og vandt bl.a. 5 af de sidste 6 kampe. I playoffs, mødte man som sagt Peder og Fleetwood, og det gav som i ved avancement til playoff-finalen. Her mødte man Gillingham, og man tabte desværre 1-0. Dinos flotte sæson, har også fået ham udtaget til det italiensk U19 landshold, så mon ikke det snart bliver til debut her. Dino, har som vanligt, masser af interesse. De sædvanlige store engelske klubber, og så er Juventus igen inde i billedet, og det er også den gamle dame, som Dino helst vil til eftersigende.

Kristján Einarsson – BORUSSIA MÖNCHENGLADBACH
Kristján har virkelig knoklet på U19 holdet hos BMG, og nåede faktisk at optræde på førsteholdet inden sæsonen sluttede, hvilket må siges at være ganske flot. Jeg havde selv regnet med det først ville ske efter sommer, så stort tillykke til Kristján. Kristján fik sin førsteholdsdebut i 1-1 kampen mod Freiburg og han fik fuld spilletid i sin første kamp. BMG sluttede noget skuffende som nummer 14 i bundesligaen, så måske de skal bruge Kristján noget mere i den kommende sæson. På det islandske U21 landshold, er han nu oppe på 10 kampe med 2 mål til følge. Mon ikke det bliver til debut på A-landsholdet i den kommende sæson.

Sebastian Nielsen – MIDDELFART BOLDKLUB   
Sebastian er stadig hos Middelfart, men det varer nok ikke hele sommeren. Sebastian fortsatte med at bombe i foråret og kom op på hele 15 mål og 9 assist i 30(3) kampe. Udover personlig succes, var sæsonen også en stor succes for klubben. Man vandt sin pulje i 2. division og da de 6 bedste fra hver række mødte hinanden, endte man også som sejrherre. 80 point blev det til, 4 foran Helsingør og Frederik Gade, og begge kan nu glæde sig over, at have spillet deres klubber op i første division. Sebastian fik også personlig hæder, i form af prisen som topscorer og så blev han også kåret til årets hold. Sebastian er pt. ønsket af Viborg, St. Pauli og FCN.

Frederik Gade – FC HELSINGØR
Som nævnt hos Sebastian, endte Frederik og Helsingør lige efter Middelfart i 2. division. Men altså begge klubber rykker op i første division, så mon ikke begge spillere er ok tilfredse. Frederik endte også på årets hold sammen med Sebastian. Frederik endte med 24(1) kampe, 13 mål, 3 assist og 3 kampens spiller. Der er ingen interesse i Frederik pt. men jeg ville stadig ikke blive overasket, hvis han skifter væk i det her vindue.
   
Jonesy jr. – FC MIDTJYLLAND
Jonesy havde en rigtig god lejeperiode hos FC Fredericia. 13 kampe og 7 mål taler sit eget helt tydelige sprog. Man sluttede som nummer 3 i rækken, 5 point efter 2. pladsen, og det er i hvert fald ikke Jonesys skyld man ikke endte højere. Næste sæson står den altså på superligabold, og det bliver spændende at se om Jonesy går direkte ind i startopstillingen hos FCM. Vi skal også lige forbi U21 EM, for her var Jonesy også med. Jonesy fik spilletid i 2 kampe, og scorede endda 1 mål. Det faldt i finalen, hvor man mødte Tyskland. Alt så ud til at Jonesy skulle være matchvinder, da han scorede til 2-0 efter 69 minutter. Jeg så selv kampen på stadion, og i overtiden blev de unge danske drenge desværre udsat for et ondt ondt comeback. Tyskland scorede i det 91. og 94. I den forlængede spilletid, scorede tyskerne endnu en gang, og Danmark måtte ”nøjes” med andenpladsen. Men stadig en scoring i en U21 finale på CV’et er ikke helt dumt.

Frederik Nørgaard – Watford
Frederik har virkelig fortsat den gode start han havde på Watfords U23 hold, og han sluttede med 27(1) kampe, 5 mål, 9 assist og 4 kampens spiller titler. Virkelig en solid indsats. Det blev belønnet af Watfords manager, da han fik hele kampen i sidste runde af Premier League mod Burnley. Interessant nok, spillede Riza Durmisi på den anden back, da han var på leje hos Watford i foråret. Frederik var også med på U21 landsholdet til EM, hvor det blev til 4 kampe, bl.a. spilletid i finalen.



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [6] Din Vej 2019
« Svar #92: 15 Feb 2020, 16:42 »

Sådan CR, spændende at se hvordan det kommer til at gå i Wigan, godt arbejde med en masse updates jævnt hele tiden og god mængde du skriver om hver person, KIU
Logged

Tidligere: Baloo38

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [6] Din Vej 2019
« Svar #93: 15 Feb 2020, 17:55 »

Lækkert med en oprykning til 1860!  Ganske solidt med 4 assists som FC. Kunne tyde på, vi bare spiller lange bolde hah
Håber absolut ikke et skifte til Leipzig - og for den sags skyld heller ikke Schalke og Stuttgart Opstemt

Og enig med ovenstående. Det er ret lækkert, at der ikke bare er en enkelt sætning om folk Smiley Jeg følger stadig rigtig fornøjeligt med
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [6] Din Vej 2019
« Svar #94: 15 Feb 2020, 18:08 »

Med tilladelse fra Crazy-Poul (jeg tager på ingen måde credit fra ham - det er udelukkende inspiration fra ham der har gjort at jeg har lavet dette!) har jeg - som den Excel-nørd jeg nu engang er - lavet nedenstående statistik, så man kan følge lidt med i udviklingen af spillerne (jeg lavede den oprindeligt bare for min egen skyld, men tænkte der var andre der kunne synes det var sjovt at følge med i). Smiley

Det er blevet MEGET detaljeret, hvilket også har betydet at man lige skal zoome lidt for at få det bedste billede - sig endelig til hvis der er noget I kunne tænke jer at lave om.

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [6] Din Vej 2019
« Svar #95: 15 Feb 2020, 18:28 »

Sådan CR, spændende at se hvordan det kommer til at gå i Wigan, godt arbejde med en masse updates jævnt hele tiden og god mængde du skriver om hver person, KIU

CR  crazy ?

Men tak for rosen, det er ligeledes dejligt med så mange kommentarer Smiley

Lækkert med en oprykning til 1860!  Ganske solidt med 4 assists som FC. Kunne tyde på, vi bare spiller lange bolde hah
Håber absolut ikke et skifte til Leipzig - og for den sags skyld heller ikke Schalke og Stuttgart Opstemt

Og enig med ovenstående. Det er ret lækkert, at der ikke bare er en enkelt sætning om folk Smiley Jeg følger stadig rigtig fornøjeligt med

Ja det var lækkert nok. Vi må håbe din spiller træffer det rigtige valg i dine øjne så   Wink

@Broen13

Stor kredit til dig, det er sgu lækkert arbejde, og noget som de andre også kan få gavn af  Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [6] Din Vej 2019
« Svar #96: 15 Feb 2020, 18:54 »

[color=Black]Med tilladelse fra Crazy-Poul (jeg tager på ingen måde credit fra ham - det er udelukkende inspiration fra ham der har gjort at jeg har lavet dette!) har jeg - som den Excel-nørd jeg nu engang er - lavet nedenstående statistik, så man kan følge lidt med i udviklingen af spillerne (jeg lavede den oprindeligt bare for min egen skyld, men tænkte der var andre der kunne synes det var sjovt at følge med i). Smiley

Det er blevet MEGET detaljeret, hvilket også har betydet at man lige skal zoome lidt for at få det bedste billede - sig endelig til hvis der er noget I kunne tænke jer at lave om.


Vi bliver i den grad forkælet! Wink Jeg gik og troede, at jeg ikke steg i noget som helst, men jeg er åbenbart alligevel steget med 40 eller sådan noget. Det blev jeg lidt overrasket over Opstemt
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [6] Din Vej 2019
« Svar #97: 15 Feb 2020, 19:06 »

Vi bliver i den grad forkælet! Wink Jeg gik og troede, at jeg ikke steg i noget som helst, men jeg er åbenbart alligevel steget med 40 eller sådan noget. Det blev jeg lidt overrasket over Opstemt

Det er lige nøjagtig derfor jeg er begyndt at lave den slags oversigter til mig selv, når jeg har med talentarbejde at gøre.. Det er nemlig svært at se udviklingen hvis ikke du har et redskab til det, og det var lige netop derfor jeg vurderede at det var det helt rette værktøj til CP's spændende blog. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [6] Din Vej 2019
« Svar #98: 15 Feb 2020, 20:40 »

Med tilladelse fra Crazy-Poul (jeg tager på ingen måde credit fra ham - det er udelukkende inspiration fra ham der har gjort at jeg har lavet dette!) har jeg - som den Excel-nørd jeg nu engang er - lavet nedenstående statistik, så man kan følge lidt med i udviklingen af spillerne (jeg lavede den oprindeligt bare for min egen skyld, men tænkte der var andre der kunne synes det var sjovt at følge med i). Smiley

Det er blevet MEGET detaljeret, hvilket også har betydet at man lige skal zoome lidt for at få det bedste billede - sig endelig til hvis der er noget I kunne tænke jer at lave om.



Fandme fedt undskyld mit sprog Opstemt

Ja undskyld der skulle selvfølgelig have stået CP i min sidste besked
Logged

Tidligere: Baloo38

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [6] Din Vej 2019
« Svar #99: 15 Feb 2020, 20:48 »

Med tilladelse fra Crazy-Poul (jeg tager på ingen måde credit fra ham - det er udelukkende inspiration fra ham der har gjort at jeg har lavet dette!) har jeg - som den Excel-nørd jeg nu engang er - lavet nedenstående statistik, så man kan følge lidt med i udviklingen af spillerne (jeg lavede den oprindeligt bare for min egen skyld, men tænkte der var andre der kunne synes det var sjovt at følge med i). Smiley

Det er blevet MEGET detaljeret, hvilket også har betydet at man lige skal zoome lidt for at få det bedste billede - sig endelig til hvis der er noget I kunne tænke jer at lave om.


Jeg er simpelthen den der har udviklet mig mindst  funny
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [6] Din Vej 2019
« Svar #100: 15 Feb 2020, 21:08 »

Jeg er simpelthen den der har udviklet mig mindst  funny

Nej nej - Jonas P har -2.. Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [6] Din Vej 2019
« Svar #101: 15 Feb 2020, 21:50 »

uhh bliver spændende at se hvad der sker i anden sæson håber på en udlejning med masser af førsteholdskampe.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [6] Din Vej 2019
« Svar #102: 15 Feb 2020, 22:12 »

Nej nej - Jonas P har -2.. Wink
Hvis du kigger på samlet  Græder
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [6] Din Vej 2019
« Svar #103: 15 Feb 2020, 22:21 »

Hvis du kigger på samlet  Græder

Flot at jeg ikke engang kan finde ud af at kigge på min egen oversigt! Peace Men mon ikke det vender.. Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [6] Din Vej 2019
« Svar #104: 16 Feb 2020, 00:07 »

Flot at jeg ikke engang kan finde ud af at kigge på min egen oversigt! Peace Men mon ikke det vender.. Wink
Håber på et skifte til en klub med bedre træningsfaciliteter og spilletid!
Logged


Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010