home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 339 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The SAF Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: The SAF Challenge  (Læst 61701 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #60: 27 Feb 2020, 07:35 »

Stærkt Bronx - Og da jeg ventede på at et job blev ledigt, var Dundees manager usikker flere gange, selv om de lå nr.2 og 3. Så de har åbenbart en meget kort lunte. Men stærkt job Smiley Du skal nok rykke op, og så tage den store beslutning om at blive i klubben eller forsøge at finde en anden!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #61: 27 Feb 2020, 07:57 »

Stærkt Bronx - Og da jeg ventede på at et job blev ledigt, var Dundees manager usikker flere gange, selv om de lå nr.2 og 3. Så de har åbenbart en meget kort lunte. Men stærkt job Smiley Du skal nok rykke op, og så tage den store beslutning om at blive i klubben eller forsøge at finde en anden!

I forhold til deres målsætning, så var det nødvendigt for deres manager at kvartfinalen i William Hill Scottish Cup, men han røg så ud i runden før, hvilket nok har været årsagen - men alligevel :p

Tænker og jeg rykker op, men truppen er ikke stærk nok til at direkte gå efter titler i Skotland, så det bliver noget af en beslutning hvis jeg skal hoppe videre :p
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #62: 27 Feb 2020, 08:15 »

Dundee Utd er en fed klub, så jeg håber personligt at du bliver der og vinder titlerne, men jeg er selvfølgelig med på at det gælder om at vinde titler hurtigst muligt, hvilket kan være en udfordring med en oprykker! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #63: 27 Feb 2020, 15:08 »

I forhold til deres målsætning, så var det nødvendigt for deres manager at kvartfinalen i William Hill Scottish Cup, men han røg så ud i runden før, hvilket nok har været årsagen - men alligevel :p

Tænker og jeg rykker op, men truppen er ikke stærk nok til at direkte gå efter titler i Skotland, så det bliver noget af en beslutning hvis jeg skal hoppe videre :p

Det samme skete faktisk for mig Boxx. Den bestyrelse er altså ligeglad 😂 Jeg fik desværre bare ikke jobbet. Så jeg måtte tage til Patrick T. Istedet for.
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #64: 27 Feb 2020, 18:07 »

Så fik jeg oprykningen med Patrick T.

I november måned overtog en ny bestyrelse klubben og smed 260 mil. I kassen. Efter oprykningen fik jeg besked på der var 200 mil at købe for, så har valgt at blive i klubben, så må tiden vise om jeg,  trods det store transferbudget, kan få de spillere der skal til for at udfordre Celtic og Rangers.

Fase 3 - Patrick T.
« Seneste Redigering: 27 Feb 2020, 18:20 af hedengran » Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #65: 28 Feb 2020, 08:41 »

JEg er godt igang med at nå til afslutningen af min 1. sæson i Hibs.

Men ville bare lige vise jer et program jer har nu her:


Det er sgu lidt klamt, med så mange kampe, på så få dage!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #66: 28 Feb 2020, 17:31 »

Så blev jeg færidg med sæson 22/23. Den endte meget godt. Da jeg endte med at vinde The Double, da jeg vandt på ligaen og pokalen. I pokalen vandt jeg endda 3-1 i finalen over Celtic.

I Euro Legaue røg jeg desværre ud til Chelsea med samlet 4-1 efter forlænget. Vi spillede kun over 1 kamp, og det var på udebane, og holdt 1-1 i den ordinære kamp. Men fik en udvisning, og satsede efter jeg kom bagud 2-1. Men er tilfreds, må nappe den næste sæson.

Kampen var også 4 kamp på 8 dage. Det var min anden omgang med 5 kampe på 10 dage. Virkelig dårlig lavet af FM, det ville jo ikke ske  i virkeligheden!

Liga:

Pokal:


Nu skal jeg bare ud og finde nogle gode billige spillere, fordi er nødt til at have en breddere trup, og nødt til at have nogle angribere der kan lave mål. Har kun en spiller der lavede over 10 mål, og det er ikke godt nok.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #67: 28 Feb 2020, 17:53 »

Tillykke med titlen, og fed sæson du havde dig på trods af Chelsea opgøret.

Det er altid sjovt at købe en angriber syntes jeg, eller en offensiv spiller generelt. Meget sjovere end en forsvar, selvom de jo er lige så vigtigt Smiley
jeg ville kigge på Lawrence Shankland der bare bomber løs for mig. Han er ikke særlig hurtig, men har rigtig gode egenskaber udover dette. Fra start af spillet er han i Dundee Utd, så ved ikke lige hvor han er for dig. Indtil videre har han lavet 23 mål i 41 kampe i alt for Dundee Utd
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #68: 28 Feb 2020, 18:50 »

JEg vil tjekke Shankland Smiley JEg har ham på landsholdet!

Blev som sagt skots landstræner i den pause jeg havde, efter jeg var rykket op Smiley

Er faktisk ubesesjret i 15 kampe i træk (12 med mig ved roret) Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #69: 28 Feb 2020, 20:08 »

Så blev jeg også færdig med anden fase, og det gik som jeg havde forventet:



Med sejren i championship, kommer nu en spændende overvejelse. Dundee Utd har ikke mange penge på kontoen, som i slet ingen. Det betyder også at budgettet nærmest ikke eksisterer (1.1 mil i transfer), og der er brug for forstærkninger.
Der skal nye centerforsvarere til, ny midtbane, nye kantspillere, nye backs jamen you name it - et helt nyt hold. Så det bliver noget af en opgave hvis jeg vælger at fortsætte.

På den anden side har de et par spændende spillere i Lawrence Shankland og Scott Banks, som vil være nøgle folk på næste niveau.

Når jeg så kigger på Premiership, så er der ikke rigtig meget at komme efter jobmæssigt. Det eneste kunne være Hibernian der lige pt ligger 6 med 4 kampe igen. Motherwell ligger lidt længere nede men igen med 4 kampe igen. Må vente og se om der sker noget spændende.

Jeg tror jeg er der hvor jeg kun skifter klub hvis jeg kan få en der direkte kan gå ind og kæmpe med om titler. Hvis jeg alligevel skal bruge en sæson eller to på at få klubben klar, så jeg kan jeg ligesågodt gøre det i Dundee Utd Smiley

Boxx - Fase 3!

« Seneste Redigering: 28 Feb 2020, 20:13 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #70: 29 Feb 2020, 07:17 »

Nice Boxx! Smiley

Jeg valgte at vente næsten hel sæson, før chancen bød sig i Hibs! Da Patrick T. slet ikke var gode nok, og ville tage for lang tid Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #71: 01 Mar 2020, 07:44 »

Troede lige jeg havde klaret bonusfasen, men det var så EM jeg havde fået Skotland med til..... For pokker da Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #72: 01 Mar 2020, 09:11 »

Troede lige jeg havde klaret bonusfasen, men det var så EM jeg havde fået Skotland med til..... For pokker da Smiley

Hehe, det kan ske Smiley Må se om jeg bliver landstræner.

Jeg har valgt at blive i Dundee Utd for fase 3. Der er meget der skal gøres, men jeg føler ikke rigtig jeg har lyst til at vente i forhåbning om at få et bedre job. Der er nogle spændende spillere, fine faciliteter og et godt omdømme som jeg kan bygge videre på. Dog elendig økonomi, så det er første prioriteten!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #73: 03 Mar 2020, 20:28 »

Så blev sæsonen 23/24 afsluttet. Desværre var jeg bare for ustabil i denne sæson. Og det kostede mesterskabet. Og i min dårlige periode i marts, røg jeg også ud af EL, som jeg var kommet i efter min plads i min CL-gruppe.

Positive ting:
Fik mine angribere til at score mål

Negative ting:
Mine nyinkøb var ikke gode nok. Det skal gøres bedre.

Liga:
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #74: 04 Mar 2020, 08:20 »

Som sagt valgte jeg efter oprykning, at blive hos Patrick T, da en ny bestyrelse havde smidt 300 mil i klubben.

Første sæson som oprykker, var lang og jeg tænkte jeg nok skulle skifte klub. Men jeg blev trods en 9. plads.

2. sæson, var meget bedre og jeg sluttede med at vinde The Double.

Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010