home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 351 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The SAF Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: The SAF Challenge  (Læst 61869 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #90: 07 Mar 2020, 16:36 »

Jeg følger lidt med på sidelinjen i den her tråd, og jeg syntes det er en rigtig spændende challenge Smiley

Men en kanonflot sæson må man sige Thumbs Up

Er det muligt at få et par SS og/eller stats på de største profiler på holdet Peace ?
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #91: 07 Mar 2020, 18:55 »

Min angriber, som lavede 37 kasser sidste sæson.


Ellers er resten bare ok Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #92: 07 Mar 2020, 20:10 »

37 mål er bestemt også godkendt må man sige Thumbs Up

Han må da næsten have været tæt på at vinde den gyldne støvle eller hvordan Peace?
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #93: 07 Mar 2020, 21:37 »

Som jeg så lige har mistet pga. frikøbsklausul på 185 mio. dkk til Momaco Skuffet

Det var i alle turneringer, han lavede kun lidt over 20 mål i ligaen Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #94: 07 Mar 2020, 22:10 »

Som jeg så lige har mistet pga. frikøbsklausul på 185 mio. dkk til Momaco Skuffet

Det var i alle turneringer, han lavede kun lidt over 20 mål i ligaen Smiley

Altid træls når man mister sine spillere mod sin vilje Skuffet
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #95: 09 Mar 2020, 08:01 »

Så fik jeg afsluttet sæson 24/25 - Og hvilken en. JEg vandt The Treble Smiley

Jeg fik napset mesterskabet, rimelig suverænt i denne sæson. Men samtidig vandt jeg også EL. JEg var i lodtrækningen aligevel, efter jeg var røget ud af CL-kval. Troede jeg var røget ud en runde for tidligt, men heldigvis var jeg det ikke. OG jeg endte med at vinde. Havde nogle heldige sejr undervejs, vandt de 3 kampe før finalen på udebane mål alle 3, så det var lidt heldigt. Men finalen vandt jeg 3-2 efter forlænget Smiley

Nu skal jeg bare have et mesterskab mere, så skal jeg mod England.

Liga:


Euro League:


Vild sæson! Stort tillykke med det bOnbOn  Thumbs Up

Håber du finder en ny bomber oppe foran, så du kan hive det sidste mesterskab! Smiley
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #96: 09 Mar 2020, 08:08 »

Endnu en sæson overstået i det Skotske.

Det endte med et ret sikkert mesterskab.



I CL, gik jeg videre fra gruppen da jeg var seedet i 1. seedningslag pga. min sejr i EL sæsonen inden. Jeg røg dog ud på røv og albuer da jeg trak Man. U 1 1/8 finalen, som bare var en for stærk modstander, ganske som forventet.

Nu mangler jeg "bare" et mesterskab i Skotland og så det videre til England! GET IN! Smiley
« Seneste Redigering: 09 Mar 2020, 08:12 af hedengran » Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #97: 09 Mar 2020, 10:43 »

Endnu en sæson overstået i det Skotske.

Det endte med et ret sikkert mesterskab.



I CL, gik jeg videre fra gruppen da jeg var seedet i 1. seedningslag pga. min sejr i EL sæsonen inden. Jeg røg dog ud på røv og albuer da jeg trak Man. U 1 1/8 finalen, som bare var en for stærk modstander, ganske som forventet.

Nu mangler jeg "bare" et mesterskab i Skotland og så det videre til England! GET IN! Smiley

Imponerende resultater med en meget lille klub! Fortsæt det gode arbejde og så er du snart i det engelske!! Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #98: 09 Mar 2020, 11:20 »

Stærkt hedegran! Godt arbejde!

Nu napper mesterskabet igen i næste sæson!

Jeg er også igang, kun kommet til september. Men umiddelbart kører det på skinner. Satser alt på mesterskabet, og giver pause til de bedste i CL og pokalen.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #99: 09 Mar 2020, 11:40 »

Stærkt hedegran! Godt arbejde!

Nu napper mesterskabet igen i næste sæson!

Jeg er også igang, kun kommet til september. Men umiddelbart kører det på skinner. Satser alt på mesterskabet, og giver pause til de bedste i CL og pokalen.

Er også selv godt igang, gør præcis som dig. Spare i CL og pokalen og kun fokus på ligaen, for at vinde den. Det tæt i ligaen på nuværende tidspunkt, hvor jeg er nået til Januar. Mere om det, når min opdatering kommer.

Jeg hepper på dig! Smiley
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #100: 09 Mar 2020, 17:26 »

Nu har jeg nok særligt et spørgsmål til Kenitho - Men bliver det ikke lidt kedeligt efter at have vundet den bedste liga et par gange? Selv mister jeg nemlig altid motivation for mine hold, hvis jeg vinder ligaen et par gange/altid ender i top 2
Logged


Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #101: 09 Mar 2020, 20:05 »

Nu har jeg nok særligt et spørgsmål til Kenitho - Men bliver det ikke lidt kedeligt efter at have vundet den bedste liga et par gange? Selv mister jeg nemlig altid motivation for mine hold, hvis jeg vinder ligaen et par gange/altid ender i top 2

Jeg har før spillet challengen og gået død efter skiftet til Premier League, men denne gang holder det mig kørende at finde talenter mm. Derudover har jeg en kollega som er i 11 sæson med FCK, så vi sammenligner spillere hvilket også hjælper på min motivation.
Men jeg kan godt følge dig, normalt går jeg også død, men her er der en naturlig udvikling i udfordringen og så har min dominans i Premier League ikke været så overvældende som resultaterne antyder.
Logged

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #102: 09 Mar 2020, 21:02 »

Kenitho - da du havde vundet det du skulle i Skotland, sagde du så op og ventede på en mulighed i PL?
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #103: 09 Mar 2020, 22:33 »

Kenitho - da du havde vundet det du skulle i Skotland, sagde du så op og ventede på en mulighed i PL?

Nej, jeg fortsatte i Hibernian indtil jeg følte der kom en god mulighed, så der gik 2-3 sæsoner før jeg fik jobbet i Wolves Smiley
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #104: 10 Mar 2020, 07:22 »

Jeg har planer om at sige op, ellers tager det for lang tid at komme fremad i spillet! Og hvis man derudover søger jobs i PL hele tiden, bliver klubben også utilfredse med en!

JEg er ved at tage Pro licens som træner, og har ret gode stats. Plus at før sidste sæson blev jeg indbudt til samtale ved både Tottenham og Chelsea! Så tænker nok det skal gå!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010