home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 491 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The SAF Challenge
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: The SAF Challenge  (Læst 61979 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #120: 13 Mar 2020, 15:19 »

Stærk første sæson i PL hedengran! Kom du i europæisk?

Broen13 - Det var vidst det man kalder en bob bob præstration med Albion Rovers Smiley

Som det dårligst rangerede hold i Skotland vurderer jeg det egentlig okay.. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #121: 13 Mar 2020, 16:12 »

.... Og det blev Inverness der løb med min underskrift - der er ikke udsigt til øvrige kurser lige nu, da holdet kæmper med tocifret millionunderskud på balancen, og en øjeblikkelig placering som nummer 8. Nu går jagten på oprykning og så videre til en anden klub tror jeg godt jeg kan love på forhånd! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #122: 13 Mar 2020, 20:20 »

Som det dårligst rangerede hold i Skotland vurderer jeg det egentlig okay.. Smiley


Haha! Ok, det vidste jeg så ikke! Så er det jo fint nok Smiley

Og helt og lykke i Inverness! Håber det lykkedes med hurtig oprykning, du må på låne markedet!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #123: 14 Mar 2020, 06:52 »

Stærk første sæson i PL hedengran! Kom du i europæisk?

Broen13 - Det var vidst det man kalder en bob bob præstration med Albion Rovers Smiley

Nej det gjorde jeg desværre ikke.  Tabte også FA-cup semi finalen.

Velkommen Broen og held og lykke med udfordringen Smiley
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #124: 14 Mar 2020, 13:13 »

Så fik jeg afsluttet sæsonen 25/26.

JEg fik heldgvis vundet ligaen, den lille cup og den store cup Smiley
JEg gik videre fra min CL-gruppe, men røg i 1. kval runde til Bayern. Så det er sgu ok.

Nu går jagten på at finde en klub der ligger til nedrykning i PL.

Liga:


Bedfred Cup:


William Hill Scottish Cup:

Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #125: 14 Mar 2020, 13:41 »

Så fik jeg afsluttet sæsonen 25/26.

JEg fik heldgvis vundet ligaen, den lille cup og den store cup Smiley
JEg gik videre fra min CL-gruppe, men røg i 1. kval runde til Bayern. Så det er sgu ok.

Nu går jagten på at finde en klub der ligger til nedrykning i PL.

Liga:


Bedfred Cup:


William Hill Scottish Cup:



FEDT bOnbOn. Stort tillykke.  Opstemt

Bliver spændende hvilken klub du får  Tunge
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #126: 14 Mar 2020, 19:40 »

Nå, endelig en update herfra. Nåede faktisk at blive tilbudt jobbet i Wolves. Men de lå under stregen da jeg ansøgte, men da jeg belv tilbudt jobbet, lå de nr.16 og udskød 2 gange, men de kom ikke under stregen. Og det er jeg egentlig glad for, da jeg jo er vild med Wolves, men havde også dem sidst jeg spillede denne challange, og ville gerne prøvede noget andet.

Uroligt nok så lå Newcastle nr.20 hele vejen, og vandt kun 2 kampe, og var usikker siden september, men de har ikke fyret manageren endnu.

Så Brighton fyrede deres manager, og efter kort betænkningstid efter samtalen, blev jeg valgt til deres nye manager.
Der skal virkelig arbejdes, så tror det vare noget før den første titel kommer i hus.

Liga:

Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #127: 14 Mar 2020, 20:08 »

Nå, endelig en update herfra. Nåede faktisk at blive tilbudt jobbet i Wolves. Men de lå under stregen da jeg ansøgte, men da jeg belv tilbudt jobbet, lå de nr.16 og udskød 2 gange, men de kom ikke under stregen. Og det er jeg egentlig glad for, da jeg jo er vild med Wolves, men havde også dem sidst jeg spillede denne challange, og ville gerne prøvede noget andet.

Uroligt nok så lå Newcastle nr.20 hele vejen, og vandt kun 2 kampe, og var usikker siden september, men de har ikke fyret manageren endnu.

Så Brighton fyrede deres manager, og efter kort betænkningstid efter samtalen, blev jeg valgt til deres nye manager.
Der skal virkelig arbejdes, så tror det vare noget før den første titel kommer i hus.

Liga:



Uh - tillykke med jobbet i Brighton Smiley
Det glæder jeg mig til at følge med i - fedt du ikke endte med Wolves hvis du var dem i sidste challenge også. Altid godt at prøvet noget andet i forhold til motivationen Wink
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #128: 14 Mar 2020, 21:58 »

Status efter 37/38 sæsonen:

Titler
Premier League -             8 (29/30, 31/32, 32/33, 33/34, 34/35, 35/36, 36/37, 37/38)       - 5
FA Cup -                         4 (28/29+30/31, 23/33, 37/38)
Carabao Cup -                 4 (27/28+30/31, 33/34, 34/35)                                      - 1
Europa League -              1 (28/29)
Champions League -        5 (31/32, 33/34, 34/35, 35/36, 36/37)
Klub WM -                       1 (33/34)
Europæiske Supercup -    3 (34/35, 35/36, 37/38)

Charity Shield -               5 (31/32, 33/34, 35/36, 36/37, 37/38)

Treble done.

Bonus done (Wales 2037)


Titler i alt: 31

En dominerende sæson i ligaen og endelig en FA Cup sejr igen. Har handlet spillere for 1,6 mia men solgt for 3,35 mia (herunder 1 spiller for 1 mia til City.) Har stadig nogle spændende talenter og min topangriber som blot er 26 år bomber derudaf. Prioriterer stort set kun Ligaen nu her, da der mangler 5 samt 1 cup titel.
Citat
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #129: 15 Mar 2020, 09:40 »

Vildt Kenitho!!! Det er så stærkt!!!! Smiley Og fremtiden ser lys ud, du har fået styr på økonomien, det er ikke dumt
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #130: 15 Mar 2020, 19:43 »

Nå, endelig en update herfra. Nåede faktisk at blive tilbudt jobbet i Wolves. Men de lå under stregen da jeg ansøgte, men da jeg belv tilbudt jobbet, lå de nr.16 og udskød 2 gange, men de kom ikke under stregen. Og det er jeg egentlig glad for, da jeg jo er vild med Wolves, men havde også dem sidst jeg spillede denne challange, og ville gerne prøvede noget andet.

Uroligt nok så lå Newcastle nr.20 hele vejen, og vandt kun 2 kampe, og var usikker siden september, men de har ikke fyret manageren endnu.

Så Brighton fyrede deres manager, og efter kort betænkningstid efter samtalen, blev jeg valgt til deres nye manager.
Der skal virkelig arbejdes, så tror det vare noget før den første titel kommer i hus.

Liga:



Brighton - Det bliver spændende at følge! Smiley

Kenitho - Vild sæson.. Det kører virkelig for dig! Det dybt imponerende! Smiley
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #131: 15 Mar 2020, 19:47 »

1. sæson færdig med Watford. En meget mærkelig sæson, med både gode stimer med 9 sejre i streg og en periode med 1 sejr i 6 kampe. Men til sidst endte det med en CL plads, hvilket var noget over forventning.



De 2 cups gik jeg ikke meget op i, det må kommer senere. Nu skal der kæmpes i CL og ligaen, og få nogle penge i kassen og ellers finde unge talenter.
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #132: 15 Mar 2020, 20:30 »

Stærkt med Watford - godkendt sæson og især CL mio kan hjælpe meget..

Jeg har endelig fået mit nye stadion færdig med plads til godt 63.000 mod de 42.000 før.
Derudover kun mindre indkøb men et godt salg så er der nu styr på økonomien Smiley
Logged

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #133: 16 Mar 2020, 06:50 »

Stærkt med Watford - godkendt sæson og især CL mio kan hjælpe meget..

Jeg har endelig fået mit nye stadion færdig med plads til godt 63.000 mod de 42.000 før.
Derudover kun mindre indkøb men et godt salg så er der nu styr på økonomien Smiley

Ja var meget tilfreds også fordi jeg ikke har kunne ændre det store i truppen endnu.

Det bliver godt med et nyt stadion og ja fin økonomi du efterhånden har. Det er vigtigt! Hvor meget er det du mangler at vinde efterhånden? Har mistet overblikket  Grin
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #134: 17 Mar 2020, 07:21 »

Stærk første sæson hedegran! Det er sgu flot!
Det lugter af kamp om mesterskabet i næste sæson Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010