home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 225 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Hard Brexit (FM20)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Hard Brexit (FM20)  (Læst 27539 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hard Brexit (FM20)
« Svar #15: 20 Dec 2019, 06:29 »

Gør du noget specielt ved dødbolde?



Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hard Brexit (FM20)
« Svar #16: 21 Dec 2019, 11:08 »

Wow. Vildt fascineret af din måde at tænke taktik på. Det giver virkelig mig en lyst til at fokusere en hel masse på rollerne. Normalt har jeg bare fokuseret på instruktioner og overordnet taktik, og det har været med blandet succes!
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hard Brexit (FM20)
« Svar #17: 21 Dec 2019, 16:16 »


#5 – Så langt, så godt

Jeg dominerer totalt Premier League. Så langt, så godt. Mesterskabet skal i hus. Det må bare ikke fejle. Jeg håber ikke den sidste kamp i januar sætter standarden for resten af sæsonen. 1-7 nederlag til Liverpool i FA Cuppen. Fy for satan! Eneste positive ting er, at jeg ikke skal bruge energi på FA Cuppen og kan holde 100 % fokus på Premier League. 

Ud over at sætte trumf på i Premier League og endnu engang tabe til ærkerivalerne fra Liverpool, så brugte jeg januar på at hente en ny spiller. Andreas Pereira solgte jeg til Real Madrid for 25 mio. £ og pengene blev brugt på at hente en ny Roaming Playmaker til holdet. Valget faldt på den unge Jude Bellingham, som jeg hentede i Birmingham for 22,5 mio. £.

Med købet af Bellingham er jeg nede på 6 udenlandske spillere i førsteholdstruppen. Målet er, at jeg til starten af sæsonen 2021-22 står med en ren britisk trup. Jeg forventer at der skiftes tre ud til sommer og de sidste tre i sommeren efter.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hard Brexit (FM20)
« Svar #18: 23 Dec 2019, 09:20 »


#6 – Dramatisk guldkamp

I runde 28 skulle jeg møde Man City på hjemmebane og med en sejr, så kunne jeg mere eller mindre lukke mesterskabet. En sejr ville betyde, at jeg ville komme foran med 18 point. Sådan en føring ville jeg umuligt kunne smide i sæsonen sidste 10 kampe.

Det blev en dramatisk kamp med hele 3 direkte røde kort. Så der var tænding på. Jeg vandt kampen med 2-0. Det var mine to offensive esser der endnu engang slog til. Mata var endnu engang fantastisk i rollen som den brede playmaker og blev man of match. Mata har leveret ikke mindre end 22 assist indtil videre i denne sæson, hvilket er helt vildt. Mange af de assist er givet til holdets suveræne topscore Rashford, som nettede til 1-0 i City kampen og dermed kom op på 25 mål i denne sæson.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hard Brexit (FM20)
« Svar #19: 25 Dec 2019, 10:35 »


#7 – Sikkert mesterskab

Som sæsonen udviklede sig, så forsvandt alt spænding. Jeg var alt dominerende i ligaen og efter runde 32 var jeg foran med 21 point og mesterskabet var i hus. Premier League sæsonen forløb over alt forventning. Jeg havde håbet på at slå pointrekorden men efter mesterskabet kom i hus, så faldt holdet i kadence og smed en del dumme point. Så jeg måtte ”nøjes” med 98 point.

I EURO League skuffede jeg dog fælt, da jeg smed en 4-1 føring mod Woles. Jeg vandt på hjemmebane 4-1 men i returopgøret tabte jeg 3-0. Det var grufuldt! Til gengæld var de tidlige exits i de nationale cupturneringer som ventet, for der bruger jeg B-kæden og forventer intet i de turneringer. Overordnet set er jeg meget tilfreds med min første sæson som Man Utd manager.

Da mesterskabet kom i hus, så tog jeg en skarp beslutning. Når jeg er så suveræn i Premier League, så kan jeg måske allerede nu gå all in på den britiske trup. Så jeg gik på jagt efter nye spillere, som skal afløse De Gea, Romero, Lindelöf, Mata, Pogba og Martial.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

RonalDK
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hard Brexit (FM20)
« Svar #20: 26 Dec 2019, 19:20 »

Fed beretning - tak for at dele Smiley
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hard Brexit (FM20)
« Svar #21: 28 Dec 2019, 07:45 »


#8 – Shop amok

Jeg fik tildelt et uhørt stort transferbudget efter sæsonen og derudover solgte jeg et hav af spillere. Så jeg endte med et kæmpe beløb til indkøb af nye spillere. Det kunne jeg slet ikke styrer og endte med at gå shop amok. Jeg fik totalt overkøbt og endte helt i luksusproblemer, da jeg skulle samle min 22 mand store førsteholdstrup til den nye sæson. En trup der nu kun er bestående af britiske spillere.

To nye målmænd er kommet ind. Den ene er den tilbagevendte lejesvend Dean Henderson som erstatter Romero som holdet 2. målmand. Ny fast mand i målet er Jordan Pickford som jeg har hentet i Everton for 36,5 mio. £. De Gea blev solgt til Arsenal.

På backs er det stadig Wan-Bissaka og Chilwell der huserer med Williams og Shaw som back up. I det central forsvar er der dog skiftet to mand ud. Lindelöf er ligesom De Gea endt i Arsenal mens Phil Jones ville prøve noget nyt og smuttede til Brighton. Smalling er tilbage efter endt lejemål og går ind i B-kæden mens Eric Dier som jeg har købt i Tottenham for 34 mio. £ spiller i A-kæden sammen med Maguire.

På midtbanen har jeg sagt farvel til Pogba som tog til Chelsea for 80 mio. £ og Mata tog turen til Ajax for 19 mio. £. Som afløser for Pogba faldt valget på Dele Ali, som skulle gå ind i A-kæden som holdets nye roaming playmaker. Han pådrog sig desværre en slem skade og er ude i sæsonens første 5-6 måneder. Så James Maddison får den plads og Dylan Levitt trækkes op fra u23 holdet indtil Dele Ali er klar. Ali og Maddison kostede mig samlet 133 mio. £. Holdets nye førstevalg på Wide Playmaker pladsen, nu hvor Mata er væk, det er den helt unge Jude Bellingham, som jeg hentede i vinterens transfervindue. Back up på den position er stadig Angel Gomes. McTominay holder fast i sin plads som den dybe playmaker og James Garner er back up.

På de offensive pladser er der også sket en del. Jordan Sancho og Daniel James er dog stadig at finde på Inverted Winger. Rashford[/url] har fået en ny makker oppe foran og det er Harry Kane, som var utilfreds i Tottenham og var sat på transferlisten, så han kostede ”kun” 89 mio. £. Greenwood og nyindkøbte Troy Parrott er back up på angrebspladserne.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

NMadsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hard Brexit (FM20)
« Svar #22: 28 Dec 2019, 17:42 »

Jeg forsøger mig med din taktik med blandede resultater. Jeg oplever, at der bliver spillet mange bolde dybt gennem mit forsvar, og at mine angribere scorer meget lidt. Venstrekanten er dog giftig! Anyway, bruger du stadig den samme (i tre versioner), og er der nogle spillerinstruktione r? Har du evt. mulighed for at uploade?
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hard Brexit (FM20)
« Svar #23: 31 Dec 2019, 09:01 »

Jeg forsøger mig med din taktik med blandede resultater. Jeg oplever, at der bliver spillet mange bolde dybt gennem mit forsvar, og at mine angribere scorer meget lidt. Venstrekanten er dog giftig! Anyway, bruger du stadig den samme (i tre versioner), og er der nogle spillerinstruktione r? Har du evt. mulighed for at uploade?

De problemer oplever jeg slet ikke. Rashford scorede 35 mål i 36 kampe som angriber. Greenwood 12 i 20 kampe. Martial 21 i 31. Så mine angribere scorede mange mål.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Bechii
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hard Brexit (FM20)
« Svar #24: 02 Jan 2020, 21:37 »

Hej Wester, Altid inspirerende at læse din blog. Har du nogle specifikke indstillinger på dine spillere eller de standard?
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hard Brexit (FM20)
« Svar #25: 03 Jan 2020, 00:52 »

helt standard
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hard Brexit (FM20)
« Svar #26: 09 Jan 2020, 11:39 »

Har du omskolet Greeenwood eller udelukkende spillet ham i den dybtliggende? Jeg har problemer med at få ham til at virke..
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hard Brexit (FM20)
« Svar #27: 09 Jan 2020, 16:41 »

Har du omskolet Greeenwood eller udelukkende spillet ham i den dybtliggende? Jeg har problemer med at få ham til at virke..

Mine to angribere skifter faktisk position i løbet af kampen. Det er så de ikke er så nemme at dække op og så tingene bliver en smule mere dynamisk. Syntes det fungerer rigtig fint med angribere der skifter roller og positioner
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hard Brexit (FM20)
« Svar #28: 10 Jan 2020, 07:16 »

Flotte resulter og som altid en fornøjelse at læse om dine tanker og idéer bag taktikken. Jeg synes altid selv, at jeg har problemer med, at kreere en taktik, der fungerer med mere end én playmaker. Du formår det med hele 3 stks.
Har du meget boldbesiddelse, når du nu har så mange playmakere på holdet, eller er det slet ikke idéen bag?
Logged

Arsenal <3

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hard Brexit (FM20)
« Svar #29: 10 Jan 2020, 07:23 »

Flotte resulter og som altid en fornøjelse at læse om dine tanker og idéer bag taktikken. Jeg synes altid selv, at jeg har problemer med, at kreere en taktik, der fungerer med mere end én playmaker. Du formår det med hele 3 stks.
Har du meget boldbesiddelse, når du nu har så mange playmakere på holdet, eller er det slet ikke idéen bag?

Nej ideen er ikke boldbesiddelse. Faktisk lidt det modsatte. Jeg vil have folk på midtbanen der spiller med større risiko og er villig til at spille bolden fremad til mine 3 offensive folk. Jeg spiller ikke med korte afleveringer, jeg spiller offensivt og gerne med omstillinger.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010