home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 433 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?  (Læst 20358 gange)
prinsen
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #15: 20 Dec 2019, 21:03 »

OB's træningsfaciliteter står overfor en ordentlig overhaling, som hovedsageligt består i byggelsen af et helt nyt superligahus i Ådalen i Odense. Det bliver beskrevet som et løft af OB's faciliteter til op i toppen af Superligaen. Udover huset får de nærliggende baner en overhaling med helt nyt græstæpe og dræn på Bane 1, ligesom der er blevet anlagt en del nye kunststofbaner.

Derudover har OB de seneste 3-5 år skruet gevaldigt op på ungdomssatsningen, og kører så vidt jeg ved med fuldtidsansatte trænere langt ned i ungdomsrækkerne. Dette er som del i en ny satsning på akademiet og hele ungdomssetuppet i OB.

Er det noget, der kan blive kigget på i en af de kommende opdateringer? OB har (med rette) haft horrible faciliteter og ungdomstræning i FM i mange år, men med de nye investeringer i den virkelige verden, vil det være rart hvis man ikke skal bruge mange år og millioner på at opgradere faciliteter, når de rent faktisk er blevet det (/snart bliver det) i virkeligheden.

Jeg kan ikke bidrage med decideret dokumentation, men der er blevet skrevet en del om det i medier samt kommunikeret direkte fra OB.

Ændringerne ser ud til at være klar til i foråret 20, jeg har derfor givet OB en betragtelig stigning på senior og ungdomsfaciliteter til den kommende officielle opdatering.

(https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/superligahuset-tager-form-rejsegilde-i-aadalen/)
(https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/laekre-og-moderne-baner-venter-spillerne-naeste-aar/)
Logged

prinsen
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #16: 20 Dec 2019, 21:07 »

Er Esbjerg researchen en fra lokalområdet? Jeg kunne virkelig skrive en roman med fejl og mangler, nogle spillere er blevet gode til noget de praktisk talt er ordinære eller elendige til. 


Vi tager gerne imod input til Esbjerg fB´s data, send evt. dine kommentarer til mig enten som privat besked eller her i tråden, så vender jeg det med researcheren.
Logged

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #17: 21 Dec 2019, 01:51 »

Helt seriøst, der bliver dømt alt for mange stafffe. Det er for latterligt...
Logged

Svartica
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #18: 21 Dec 2019, 02:23 »

Helt seriøst, der bliver dømt alt for mange stafffe. Det er for latterligt...

Det har desværre bare intet at gøre med de danske data. Smiley
Logged

efbdk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #19: 25 Dec 2019, 11:58 »

Så vidt jeg kan se og er orienteret, så skulle Esbjergs Nicklas Røjkjær også have kontrakt til 30.06.2023, men den udløber allerede 31/12/19 i følge FM20 Smiley
Logged

prinsen
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #20: 25 Dec 2019, 20:20 »

Så vidt jeg kan se og er orienteret, så skulle Esbjergs Nicklas Røjkjær også have kontrakt til 30.06.2023, men den udløber allerede 31/12/19 i følge FM20 Smiley

Hej, den bliver rettet her i vinteropdateringen Smiley
Logged

JonasMessias
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #21: 13 Mar 2020, 23:43 »

Nu orker jeg ikke påpege alle de personlige fejl der er i de danske data. Men hvordan kan det være Mathias Haarup (Hobro IK) er venstre benet i FM? Når han er højre benet i virkeligheden.

Logged

JonasMessias
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #22: 13 Maj 2020, 01:39 »

Og Lars Vind står som u-19 træner, han er tilknyttet førsteholdet og transition overgangen, fra U-bold til førsteholdet.
Logged

jhagemannj
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #23: 14 Maj 2020, 17:32 »

Ændringerne ser ud til at være klar til i foråret 20, jeg har derfor givet OB en betragtelig stigning på senior og ungdomsfaciliteter til den kommende officielle opdatering.

(https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/superligahuset-tager-form-rejsegilde-i-aadalen/)
(https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/laekre-og-moderne-baner-venter-spillerne-naeste-aar/)


Det er jeg også meget begejstret for at høre. Bemærk i øvrigt også den nye oversigt over DBU's Talentakademi-vurdering, hvor OB kun er overgået af FCM, FCK, FCN og BIF.
Logged

Nickon
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #24: 19 Maj 2020, 18:11 »

Flemming Povlsen Landsholds Legenden er virkelig ung i det her spil, han træner AGF u19, hans kamp data passer dog, kun hans alder der er forkert.
Logged

prinsen
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #25: 19 Maj 2020, 21:06 »

Flemming Povlsen Landsholds Legenden er virkelig ung i det her spil, han træner AGF u19, hans kamp data passer dog, kun hans alder der er forkert.

Hej.

Fødselsdatoen på Flemming Povlsen er netop tilføjet, så det er med i FM 21.
Feltet var mærkeligt nok tomt, det må være blevet slettet ved en fejl...
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #26: 08 Jun 2020, 20:41 »

Mindre detalje - Mikael Uhre står til at have startet hans karriere i Skovlunde IF. Der har han aldrig spillet. Til gengæld har han spillet i Grindsted GIF og Skovlund IF.
Logged

jhagemannj
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #27: 05 Jul 2020, 18:08 »

Det er jeg også meget begejstret for at høre. Bemærk i øvrigt også den nye oversigt over DBU's Talentakademi-vurdering, hvor OB kun er overgået af FCM, FCK, FCN og BIF.

Følger bare lige op her - OB's U/19-hold er netop blevet danske mestre. Robin Østrøm, Tarik Ibrahimagic, Obbekjær, Rasmus Nissen, Max Fenger, Anders Klynge, HC Bernat er bare nogle af profilerne på det hold.
Logged

clubnougat
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #28: 29 Aug 2020, 00:49 »

Det er nok ikk helt her mit indlæg hører til men det er dog en rettelse så håber den i hvert fald kan blive givet videre.

Jeg har lige vundet mesterskabet i første sæson med Brøndby.
I vinter pausen solgte jeg schwäbe og fik fat i Jesper Hansen fra fcm.
Efter sæsonen får jeg en besked med hvem der har fået medaljer og at man ska ha spillet mindst 1 kamp for at få en medalje. Det står blandt andet spillere jeg har udlejet i vinter pausen og en ung spiller der kun var blevet skiftet ind i 1 kamp. Men ingen Schwäbe. Til gengæld står Jesper Hansen til at have spillet 35 kampe og han har jo kun spillet en 16-17 stykker for Brøndby. Så enten har den talt de kampe med ham har spillet i fcm eller også har den lagt Schwäbes kampe oveni. I hvert fald ærgede det mig lidt at se at Schwäbe ikk fik en medalje selvom det er en Meget lille ting
Logged

jhagemannj
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #29: 11 Nov 2020, 07:31 »

Forbedringer til FM21 databasen for OB:

Thank you for a great game!

I have delved into Odense Boldklub:

Peter Rasmussen is a goalkeeping coach at U/19

Mustapha Lamnaouar is not with the club anymore. Thomas Almestrand is physio with Daniel Borgen.

Andreas Bech is U/19 assistant man.

Mads Holm, Morten Panduro, Brian Arresøe Olsen, Mathias Kirk and Patrick Harboe should all feature on the youth side - as coaches or analysts in some form or shape.

Uffe Dahl Nielsen is U/19 physio not Jakob Eigaard or Michael Møller Rønaa.

https://www.ob.dk/akademi/akademiets-personale/

I have also noticed that the Stadium is listed as in very good condition - it is certainly not; it is worn down and in need of an upgrade within a short time frame to live up to the requirements to play in the best league and in Europe.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/borgmester-vil-have-odense-stadion-renoveret-haaber-paa-tocifret-millionbeloeb



OB continued...

General thoughts on player stats:

Max Fenger: Heading should be higher - scored powerful headers last season. I am sure your scout would agree.

Hyllegaard: Natural Position: striker. Strength and stamina should be higher - highly physical player that is number one in physical tests in the club.

Mads Frøkjær: One of the teams best players last season - techincally gifted player. Dribbling, passing, determination and strength should be higher. He's a tall player with plenty of girth - make him slower perhaps.

Oliver Christensen: Please review him again - stats are not good enough. U/21s national team goal keeper with plenty of determination and is known for his composure.

Robin Østrøm: Outshined Daniel Obbekjær in the U/19 championship team last season - does his stats really reflect this?

Drachmann: Out with serious injury - at least out for the fall - believe it's the knee ligaments.

Emil Suarez, Philip Gejl is no longer with the club. Youth players like Jakob Okkels and Magnus Saaby could be added instead.


Også lagt på SI Games forum over forbedringer
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010