home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 267 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  Lack Lack Lack
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Lack Lack Lack  (Læst 10718 gange)
CPHGunner
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Lack Lack Lack
« : 21 Nov 2019, 00:17 »

Så er der samme problemer som sidste år. Spiller min første kamp og det lacker hjernedødt meget. helt uudholdeligt at sidde og forsøge at spille. Jeg har prøvet alt med drivere, skiftet opløsning, grafikindstillinger, åbnet spillet udenom steam osv osv. Ydeevnen er 5 stjerner og det er præcis det samme som sidste år hvor jeg ikke fik spillet pga lack. Er der noget at gøre eller skal jeg bare ligge spillet væk og give op? Det skal siges at jeg har spillet 5-6 spil på den her PC fejlfrit så jeg ved at det er noget med grafikkortet og drivere men jeg er tæt på at give op. Det her er last shot. Er der nogen der har et bud på hjælp?

Bh CPHGunner
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Lack Lack Lack
« Svar #1: 21 Nov 2019, 06:14 »

Hvad har du af grafikkort
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lack Lack Lack
« Svar #2: 21 Nov 2019, 13:07 »

hej hej
lacker det også i 2D?

bruger du standart skin? hvis ikke så prøv at gå tilbage til det, du kan under instillinger også sætte grafik kviliteten ned.

hvis dette ikke virker så er spørgsmålet om hvilket grafikkort du har.
Logged


lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lack Lack Lack
« Svar #3: 21 Nov 2019, 13:35 »

Tænker også om spillet er blevet meget krævende?

Jeg har et geforce gtx 1050 ti. Men oplever også en smule lack ligeså snart der F.eks er en der spiller en lang bold og skærmen flytter sig hurtigt.
Selv loade cirklen der drejer rundt når man trykker videre, hakker også lidt. Men det ved jeg så ikke om har noget med grafikkortet at gøre.

Ville dog stadig mene mit spil burde køre upåklageligt
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Lack Lack Lack
« Svar #4: 21 Nov 2019, 13:38 »

Trådstarter: Har du Nvidia kort i din maskine?
Logged

Leander
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lack Lack Lack
« Svar #5: 21 Nov 2019, 14:05 »

Jeg oplever også, at spillet hakker efter den endelige version er udkommet.
@Champione - er der noget, man kan gøre, hvis man har Nvidia-kort i maskinen?
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Lack Lack Lack
« Svar #6: 21 Nov 2019, 14:19 »

Ja - der er nemlig en anerkendt fejl når det kommer til Nvidia - som gør en verden til forskel.
Eksemplet er på 2019 versionen - men er helt det samme med 2020.

Man skal ind i kontrolpanel og finde Nvidia control panelet, som installeres i takt med driveren.

Så skal man sikre følgende: Især den øverste er super vigtig - maximum performance

Open NVIDIA control panel (Right click on desktop and click NVIDIA control panel) > Go to Manage 3D settings under 3D Settings > Select Program settings > Select Football Manager 2019 under Step 1 (If you do not find it, click Add and add the game to the list)> Change the following settings under Option 2.

•    Power management mode - Prefer maximum performance
•    Threaded optimization - ON
•    Triple buffering - Off
•    Vertical Sync - Off
Logged

Leander
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lack Lack Lack
« Svar #7: 21 Nov 2019, 14:55 »

Ja - der er nemlig en anerkendt fejl når det kommer til Nvidia - som gør en verden til forskel.
Eksemplet er på 2019 versionen - men er helt det samme med 2020.

Man skal ind i kontrolpanel og finde Nvidia control panelet, som installeres i takt med driveren.

Så skal man sikre følgende: Især den øverste er super vigtig - maximum performance

Open NVIDIA control panel (Right click on desktop and click NVIDIA control panel) > Go to Manage 3D settings under 3D Settings > Select Program settings > Select Football Manager 2019 under Step 1 (If you do not find it, click Add and add the game to the list)> Change the following settings under Option 2.

•    Power management mode - Prefer maximum performance
•    Threaded optimization - ON
•    Triple buffering - Off
•    Vertical Sync - Off
Fedest! Det må jeg lige afprøve  Thumbs Up Tak!
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lack Lack Lack
« Svar #8: 22 Nov 2019, 09:12 »

Ja - der er nemlig en anerkendt fejl når det kommer til Nvidia - som gør en verden til forskel.
Eksemplet er på 2019 versionen - men er helt det samme med 2020.

Man skal ind i kontrolpanel og finde Nvidia control panelet, som installeres i takt med driveren.

Så skal man sikre følgende: Især den øverste er super vigtig - maximum performance

Open NVIDIA control panel (Right click on desktop and click NVIDIA control panel) > Go to Manage 3D settings under 3D Settings > Select Program settings > Select Football Manager 2019 under Step 1 (If you do not find it, click Add and add the game to the list)> Change the following settings under Option 2.
 
•    Power management mode - Prefer maximum performance
•    Threaded optimization - ON
•    Triple buffering - Off
•    Vertical Sync - Off


Sidder lige og prøver at justere de indstillinger i nvidia kontrolpanel.
Jeg kan ikke finde punkt 2 altså threaded optimization.

På mit står det på dansk og når jeg oversætter det passer det ikke rigtig på nogle af punkterne.
Har du en ide om hvilken en jeg skal vælge?
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lack Lack Lack
« Svar #9: 22 Nov 2019, 14:26 »


Sidder lige og prøver at justere de indstillinger i nvidia kontrolpanel.
Jeg kan ikke finde punkt 2 altså threaded optimization.

På mit står det på dansk og når jeg oversætter det passer det ikke rigtig på nogle af punkterne.
Har du en ide om hvilken en jeg skal vælge?

det er ikke sikkert at du kan ændre i allle instillinger, men prøv at ændre dem du kan finde og se om det hjælper
Logged


CPHGunner
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lack Lack Lack
« Svar #10: 23 Nov 2019, 18:36 »

Sorry 4 late.

Det er nemlig et NVIDIA grafikkort. Det burde ikke være fordi computeren er for gammel. Sidste år havde jeg tilsvarende problemer, men fik dem modsat i år løst og så kørte det som smurt.
Jeg har haft en mate forbi og kigge på det - ham der hjalp mig sidste år - og han har gjort præcis det som i angiver at jeg skal gøre. Så nu sidder jeg egentligt bare og overvejer om det er det. Game over. Eller om jeg på en eller anden måde skal skrive til steam og bede om mine penge tilbage eller om jeg skal blive ved med at bruge tid på at forsøge at løse problemet. Med andre ord, kan det i det hele taget løses?
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lack Lack Lack
« Svar #11: 24 Nov 2019, 08:12 »

SI har anerkendt problemet og arbejder på at løse det: https://community.sigames.com/topic/495960-match-engine-lag/. Der er vist også et par foreslag til løsninger gennem tråden, men ikke noget som garanterer en løsning (eks. at sætte grafikindstillinger ne ned).

Hvis du er tæt på de 2 timer, ville jeg nok bede om en Refund fra Steam og så følge med på sidelinjen og se hvornår de får rettet fejlen og så eventuelt købe spillet igen, hvis du har lyst.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lack Lack Lack
« Svar #12: 24 Nov 2019, 14:00 »

Må også indrømme at jeg er ramt af lettere lack og generelt oplever jeg grafikken er dårligere i FM 2020.
Jeg har været inde og justere som tidlige beskrevet i nvidia kontrol panel og det hjalp ikke det store, har nu sat grafik detaljeringen ned til mellem... men helt godt er det ikke.

Mit gfx kort er et 6 år gammelt nividia gtx 760... overvejer seriøst at skifte det ud er der nogen med et amd gfx kort som kan anbefale det og hvordan oplever I grafikken ?
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lack Lack Lack
« Svar #13: 24 Nov 2019, 22:04 »

 Opstemt hmmm jeg har nu istedet sat alle indstillinger under grafik til meget høj eller høj.. wupti nu kører spillet - havde forinden fjernet min nye driver og installeret en lidt ældre til mit gamle gfx kort.. så blev det endelig jul og nu skal der games FM
Logged

YNWA

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lack Lack Lack
« Svar #14: 15 Dec 2019, 17:05 »

Jeg oplever også ekstra meget lack efter senest opdatering, hvilken er super irriterende. Før opdateringen var det trods alt nogenlunde at spille men nu er det sgu næsten ikke til at holde ud.
Hvorfor er det så svært for dem at rette op på?
Jeg har også prøvet at ændre de ting i nvidia kontrol panel, men hjælper intet.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010