home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 411 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  Lack Lack Lack
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Lack Lack Lack  (Læst 10723 gange)
champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Lack Lack Lack
« Svar #15: 16 Dec 2019, 09:06 »

Har folk prøvet at slette cachen? Det hjalp for mig.
Husk at ændr indstillingerne til at vise skjulte filer.

Click ‘File Explorer’ from within the taskbar (or click ‘Desktop/Start’ then type in ‘File Explorer’)
On the header click ‘View’ and make sure above ‘Show/hide’ that ‘Hidden Items’ is ticked
Navigate to C:\Users\[Your Windows Username]\AppData\Local\Sports Interactive\Football Manager 2020
Delete the Cache folder
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lack Lack Lack
« Svar #16: 25 Dec 2019, 20:32 »

Opstemt hmmm jeg har nu istedet sat alle indstillinger under grafik til meget høj eller høj.. wupti nu kører spillet - havde forinden fjernet min nye driver og installeret en lidt ældre til mit gamle gfx kort.. så blev det endelig jul og nu skal der games FM

Hvordan henter jeg en ældre driver hvis jeg vil prøve om det virker på mit?
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lack Lack Lack
« Svar #17: 25 Dec 2019, 20:51 »

Hvordan henter jeg en ældre driver hvis jeg vil prøve om det virker på mit?

Jeg havde en liggende på en gammel usb stik - men efter den sidste opdatering af spillet kom problemet igen ticked off og så var jeg inde og se i opsætningen af grafikken under indstillingen i FM og alle indstillinger var sat til højeste grafikdetalje igen.

Jeg har nu fået justeret grafikken til mit gamle Nnvidia Gtx 760 gfx kort og vupti.. nnu er der iikke længere lack og grafikken er fin nok.. var ellers besluttet på at købe et nyt gfx kort og så kunne datteren arve mit gamle gfx kort til hendes Sims 4 pc  Hævet Øjenbryn
Logged

YNWA

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lack Lack Lack
« Svar #18: 25 Dec 2019, 21:07 »

Jeg havde en liggende på en gammel usb stik - men efter den sidste opdatering af spillet kom problemet igen ticked off og så var jeg inde og se i opsætningen af grafikken under indstillingen i FM og alle indstillinger var sat til højeste grafikdetalje igen.

Jeg har nu fået justeret grafikken til mit gamle Nnvidia Gtx 760 gfx kort og vupti.. nnu er der iikke længere lack og grafikken er fin nok.. var ellers besluttet på at købe et nyt gfx kort og så kunne datteren arve mit gamle gfx kort til hendes Sims 4 pc  Hævet Øjenbryn

Jeg synes sgu det er for dårligt der er så mange der oplever fejl med lack. Mit grafik kort er et 1050ti burde ikke have problemer. For et par opdateringer siden kørte mit spil også upåklageligt. Men nu lacker det helt vildt igen.
Ved du om jeg kan finde en god gammel opdatering?
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lack Lack Lack
« Svar #19: 26 Dec 2019, 08:46 »

Jeg synes sgu det er for dårligt der er så mange der oplever fejl med lack. Mit grafik kort er et 1050ti burde ikke have problemer. For et par opdateringer siden kørte mit spil også upåklageligt. Men nu lacker det helt vildt igen.
Ved du om jeg kan finde en god gammel opdatering?

Champione skriver en fin guide til hvordan cachen slettes.. det har jeg gjort som det første.

Du kan finde forskellige versioner af nvidia drivere her: https://www.nvidia.com/Download/Find.aspx?lang=en-us men vær obs på at du skal sikre dig at du selv har kontrollen over installering af nye drivere.

Et gfx kort som 1050ti burde være alt rigeligt til FM især hvis din monitor kører med en Full HD opløsning. vær obs på at de gfx kort der sidder i bærbare typisk performer markant ringere end de rigtige udgaver.
Logged

YNWA

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lack Lack Lack
« Svar #20: 26 Dec 2019, 09:40 »

Har folk prøvet at slette cachen? Det hjalp for mig.
Husk at ændr indstillingerne til at vise skjulte filer.

Click ‘File Explorer’ from within the taskbar (or click ‘Desktop/Start’ then type in ‘File Explorer’)
On the header click ‘View’ and make sure above ‘Show/hide’ that ‘Hidden Items’ is ticked
Navigate to C:\Users\[Your Windows Username]\AppData\Local\Sports Interactive\Football Manager 2020
Delete the Cache folder

Mit Windows er på dansk, og kan simpelthen ikke se mig ud af det i forhold til det du skriver. Du har vel ikke guiden på dansk?
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lack Lack Lack
« Svar #21: 26 Dec 2019, 10:10 »

Mit Windows er på dansk, og kan simpelthen ikke se mig ud af det i forhold til det du skriver. Du har vel ikke guiden på dansk?
Højreklik på windows ikonet i bunden og find "stifinder". Så trykker du på "vis" i toppen og sætter hak i "Skjulte elementer" og så følger du ellers den sti som champione skrev.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lack Lack Lack
« Svar #22: 11 Jan 2020, 19:44 »

Nu har jeg afprøvet det du skriver champione.
Men efter jeg har haft lukket spillet nede og computeren lukket. Så opretter catchen sig igen?
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010