home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:10:49 Arberg Fodbold Ballon d'Or 2019
I dag kl. 07:21:24 Ninja777 Blogs Turen går til Danmark
I går kl. 18:32:49 Batigol Fodbold FC Barcelona-tråden
I går kl. 15:27:25 agexupoke Skadestuen Choco Lite
I går kl. 15:18:07 Broen13 Blogs Verdensherredømmet v2
11 Nov 2019, 14:05 JKJ Fodbold Liverpool Tråden
11 Nov 2019, 11:31 elalso Klubsøgnin... AaB
Antal Registrerede Brugere: 21163
  4 Brugere, 69 Gæster Online.

Nyeste Bruger: uqurat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Odense Boldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Odense Boldklub  (Læst 492 gange)
Guldbrand
Blogmester

Odense Boldklub
« : 03 Nov 2019, 22:01 »

For alle os der elsker at spille med OB, er her tråden til at dele vores erfaringer..

Jeg har spillet 14 kampe, vundet 8, spillet 5 uafgjort og lige tabt min første kamp til Nordsjælland. Primært handler spillet lige nu for mig, om at få justeret den taktik jeg har planer om at anvende når spillet for alvor går igang med udgivelsen..

Taktikken bliver en 3-2-4-1 formation. 3 mands forsvarskæde, 2 fullbacks, 4 mand flad midtbane og en angriber alene på fronten. Hele tanken med taktikken, er at det skal være en Hold-nullet-taktik, hvor det skal være svært at skabe chancer imod mig - Så det må vi se om jeg lykkedes med..

af spillere der har imponeret mig, har Jebali gjort det fremragende med 9 scoringer i 11(1) kampe. Kadrii har scoret 3 og leveret 4 assists i 9(4) kampe og så har Kløve scoret 6 mål for mig... Oliver Christensen har også leveret mange stærke redninger, på trods af at han er ung og ikke helt endnu har niveau rent egenskabsmæssigt.

OB har ikke mange talenter, men de har enkelte som virker spændende:
Julies Eskesen
Oliver Chirstensen

Daniel Obbekjær - Medmindre hans manglende fart bliver for stor en forhindring for ham.
Valdemar Ibsen kan også gå hen og blive interessant med den rette udvikling.
Mads Frøkjær er spændende IRL, men umiddelbart ikke en jeg har den store tro på i spillet. Hans fitness og arbejdsrate er dog spændende for så ung en spiller..

Guldbrand
Blogmester

Sv: Odense Boldklub
« Svar #1: 03 Nov 2019, 23:02 »

Rettelse... Jebali er et monster !!

Alene mand på toppen i en defensiv taktik - alligevel har han scoret 13 mål i 15(1) kampe nu.

Gilly
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 04 Nov 2019, 08:49 »

Hvordan ser OB's trup ud i 2020-udgaven? På din taktik og et indlæg inde på SI's Bug Forum, så lyder det nemlig ikke til, at truppen er blevet rørt overhoved..
Citat
Some players' positions I would like to see changed at Odense Boldklub (OB).

Ramon Leeuwin should not be natural as DR. He is a DC.

Troels Kløve should be better as MC. He played the position last season and this season.

Sander Svendsen should probably not be natural as AMR. He is a striker or some times AML.

Bashkim Kadrii should be a striker, it is years since he was anything else.
Det skulle heller ikke undre mig, hvis AK stadig var en solid angriber, Tverskov mere midtbane end forsvar, Bernat og Frøkjær uden fremtid og Oliver Christensen og Obbekjær som et par lottokuponer.. Jeg håber dog du kan skyde min frygt til jorden.

Men spændende taktik du har valgt dig og imponerende med Jebalis målsnit.

pati924
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 04 Nov 2019, 14:33 »

Jeg kan sende lidt din vej :-)

Tverskov er som de sidste mange sæsoner ikke rigtig blevet rørt ved og spiller bedst en midtbane.

AK er en okay, angriber jeg har valgt at leje ham ud, han er langsom, men har en okay styrke og med fin afslutning, men så er han heller ikke mere end det.

Frøkjær er desværre uden talent mens Bernat kan blive en okay reservemålmand med lidt kampe i pokalen eller udlejning.

Oliver C og Obbekjær rammer du heldigvis ved siden af. begge masser af potentiale hvis de får noget kamp erfaring, og med Oliver C som naturlig starter skal han nok få masser af kampe, dog bliver Obbekjærs vej til start 11 lidt lang med alle de forsvarsspillere man har, men ønsker man at satse på ungdommen kan man med fordel sælge Ramon for en fin pose penge(ca 6 MIO DKK), som godt nok er ret god, men bedre spiller back en CB.

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #4: 04 Nov 2019, 21:58 »

Jeg er også kommet i gang med et OB spil. Jeg har netop spillet min 7 liga kamp, og må siges at være en blandede følelse. Jeg har godt nok vundet 3 kampe, 3 uafgjort og kun 1 nederlag. Og så målscoreren siger 8-3. De 3 mål blev lukket ind i mit eneste nederlag til Esbjerg.

Jeg ligger pt. nr.5 med 7 point op til FCK på 1.pladsen. Jeg er endnu eneste hold der har taget point fra dem. Udover det er ligaen meget tæt, for eksempel er jeg kun 1 point efter nr.2 men også 6 point foran nr.11.

Min taktiske tilgang er en meget kontrollerende spillestil, i en 4-1-4-1.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010