home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 355 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 91923 gange)
xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #135: 10 Dec 2019, 21:38 »

Kan nogle fortælle mig, hvad forskellen er på en teknisk direktør og en sportsdirektør? I princippet kan jeg vel ansætte en teknisk direktør til samme arbejdsopgaver som en sportsdirektør - men hvad er pointen i at have begge/en af dem?
Logged


lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #136: 26 Dec 2019, 10:31 »

Jeg er lidt forvirret omkring UEFA Europa cup.
Hvad er Europa cup 2? Og hvordan fungere det? Der er nemlig forskellige vindere af de 2 turneringer. Så tænker det må være 2 forskellige? Jeg startede med at være med i Europa cup 2, vandt gruppe spillet og endte så i anden knockout runde i UEFA Europa cup.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #137: 26 Dec 2019, 20:33 »

Nu er forvirringen total.
Jeg har spillet hjemme i første kamp i anden knockout runde og vinder 1-0. Nu er jeg videre efter kun 1 kamp?
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #138: 27 Dec 2019, 12:53 »

Jeg er lidt forvirret omkring UEFA Europa cup.
Hvad er Europa cup 2? Og hvordan fungere det? Der er nemlig forskellige vindere af de 2 turneringer. Så tænker det må være 2 forskellige? Jeg startede med at være med i Europa cup 2, vandt gruppe spillet og endte så i anden knockout runde i UEFA Europa cup.

Nu er forvirringen total.
Jeg har spillet hjemme i første kamp i anden knockout runde og vinder 1-0. Nu er jeg videre efter kun 1 kamp?

Det lyder som om noget er galt med dit save.

Europa Cup 2 (eller UEFA Europa Conference League) er en turnering man ikke "kommer videre" fra i indeværende sæson. Du burde altså ikke kunne gå fra Conference League til Europa League ved at vinde gruppespillet. Man kan dog godt gå fra Europa League Conference League, hvis man bliver 3'er i ens Europa League-gruppe.
Vinderen af Conference League kvalificeres til Europa League næste sæson.

At du så endda går videre efter én kamp i en knockout-fase, tyder endnu mere på at der er noget galt i dit spil.

Kan du muligvis have tilføjet nogle editorfiler i opstarten af dit spil? Det kunne godt have en effekt på det.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #139: 27 Dec 2019, 23:17 »

Det lyder som om noget er galt med dit save.

Europa Cup 2 (eller UEFA Europa Conference League) er en turnering man ikke "kommer videre" fra i indeværende sæson. Du burde altså ikke kunne gå fra Conference League til Europa League ved at vinde gruppespillet. Man kan dog godt gå fra Europa League Conference League, hvis man bliver 3'er i ens Europa League-gruppe.
Vinderen af Conference League kvalificeres til Europa League næste sæson.

At du så endda går videre efter én kamp i en knockout-fase, tyder endnu mere på at der er noget galt i dit spil.

Kan du muligvis have tilføjet nogle editorfiler i opstarten af dit spil? Det kunne godt have en effekt på det.

Jeg er ret sikker på jeg var med i Europa cup 2 i starten af sæsonen, men når jeg går tilbage og kigger så er det UEFA Europa League jeg har spillet gruppe spil i, det giver ikke så meget mening. Men jeg må have misforstået eller overset noget.

Dog er den rigtig nok at jeg kun spillede 1 kamp på hjemmebane i første knockout runde og gik Videre til anden knockout runde uden at spille retur opgør. Så ja det må da være fejl, jeg må prøve at se det an i næste sæson om det er det sammen.

Jeg har overhovedet ikke rørt ved editor, det har jeg ikke sat mig ind i. Jeg spiller kun spillet som det er fra udbyder, plus de opdateringer der nu kommer. Og ja ellers namefix intet andet
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #140: 28 Dec 2019, 02:33 »

Jeg er ret sikker på jeg var med i Europa cup 2 i starten af sæsonen, men når jeg går tilbage og kigger så er det UEFA Europa League jeg har spillet gruppe spil i, det giver ikke så meget mening. Men jeg må have misforstået eller overset noget.

Dog er den rigtig nok at jeg kun spillede 1 kamp på hjemmebane i første knockout runde og gik Videre til anden knockout runde uden at spille retur opgør. Så ja det må da være fejl, jeg må prøve at se det an i næste sæson om det er det sammen.

Jeg har overhovedet ikke rørt ved editor, det har jeg ikke sat mig ind i. Jeg spiller kun spillet som det er fra udbyder, plus de opdateringer der nu kommer. Og ja ellers namefix intet andet

Hvis du har vundet din gruppe burde du ikke spille nogen kampe i første knockout runde.

Hvis man vinder gruppen i Europa League og Europa Conference League går man direkte videre til knockout runde 2.
Runde systemet bliver lavet om så der i både Europa League og Europa conference League er 2, 16 delsfinaler da begge turneringer får tilføjet hold fra en anden turnering, CHL 3 pladserne træder ind i Europa League og Europa League pladserne træder ind i Europa conference League.

Europa League.
8 Hold 1 pladser går videre til knockout runde 2
8 Hold 2 Pladser går videre til knockout runde 1
8 Hold CHL 3 Pladser går videre til knockout runde 1

det samme sker i
Europa conference League.
8 Hold 1 pladser går videre til knockout runde 2
8 Hold 2 Pladser går videre til knockout runde 1
8 Hold Europa League 3 Pladser går videre til knockout runde 1

Logged


lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #141: 05 Jan 2020, 13:12 »

Er der nogen der ved hvor man kan se klubbens anslået værdi som man kunne i de gamle spil?
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #142: 05 Jan 2020, 19:55 »

Er jeg den eneste der oplever, at efter det 70 minut så falder mit hold fuldstændig sammen? Det er efterhånden sket i flere spil og med flere forskellige taktikker. Der bliver foretaget udskiftninger og vendt og drejet, men vi formår stort set at lukke mindst et mål ind i hver kamp i det tidsrum.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #143: 07 Jan 2020, 09:41 »

Er jeg den eneste der oplever, at efter det 70 minut så falder mit hold fuldstændig sammen? Det er efterhånden sket i flere spil og med flere forskellige taktikker. Der bliver foretaget udskiftninger og vendt og drejet, men vi formår stort set at lukke mindst et mål ind i hver kamp i det tidsrum.

jeg har ikke oplevet det - men det kan jo skyldes både træthed eller manglende determination hos dine spillere. Har du prøvet med shouts for at holde dem fokuserede? Hvis de er foran, kan "praise" godt give dem det nødvendige momentum til at fortsætte. Og ellers så mere defensivt i mentalitet - ned til balanced, eller worst case very defensive. - måske kan det virke  Smiley
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #144: 07 Jan 2020, 16:56 »

Jeg føler jeg har prøvet at dække ind for trætheden, men prøver at give det et skud med at rose i løbet af kampen.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

valverde4ever
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #145: 09 Jan 2020, 09:32 »

Har lidt samme problem, men tænker også  man ligger mere mærke til det når man mister point, end hvis det var til 1-3 osv.

Men der må bare tænkes i mere kontrollerede baner når man er foran Smiley
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #146: 09 Jan 2020, 11:41 »

Jeg føler jeg har prøvet at dække ind for trætheden, men prøver at give det et skud med at rose i løbet af kampen.

Har det virket?  Smiley
Logged

r19r
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #147: 09 Jan 2020, 19:05 »

et spørgsmål ang pc yde evne. Jeg spiller med en gamer pc, og har 4 stjerner i ydeevne. hvad skal man have for at få 5 stjerner.? En bedre CPU eller RAM, køre med 1050 5gb, men det burde da være okay til 5 stjerner?
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #148: 09 Jan 2020, 22:59 »

Har det virket?  Smiley

Ja, det har virket. Tak for rådet!
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #149: 10 Jan 2020, 19:34 »

Kan se der er 2 "Leder af ungdomsudvikling".. Hvad er forskellen?
Logged


Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010