home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 255 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 91839 gange)
Svartica
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #120: 07 Dec 2019, 10:31 »

Er det ikke noget med det ikke er gratis derinde?

Jeg har skam hentet den helt gratis, man skal bare have en bruger.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #121: 07 Dec 2019, 17:20 »

Jeg har skam hentet den helt gratis, man skal bare have en bruger.

Kan ikke rigtig se det gratis link? Kunne jeg evt få dig til at linke til det herinde?
Logged

Svartica
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #122: 07 Dec 2019, 19:36 »

Kan ikke rigtig se det gratis link? Kunne jeg evt få dig til at linke til det herinde?

https://sortitoutsi.net/file/torrent/50944

Husk du skal have en bruger samt et program til at hente torrents.
Logged

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #123: 08 Dec 2019, 17:51 »

Kan man bruge faces, badges etc. i touch-versionen. Hvis ja, hvordan?
Logged

JonasMessias
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #124: 08 Dec 2019, 23:19 »

Kan man bruge faces, badges etc. i touch-versionen. Hvis ja, hvordan?

https://sortitoutsi.net/forums/topic/38013/how-to-add-kit-logo-and-face-packs-to-fm2018-touch-on-ios-on-ipad?page=3

Den virkede i sommers til 19eren, da jeg ikke kunne leve uden manager på ferien.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #125: 09 Dec 2019, 11:29 »

Der er lige pt. en person online på min steam friendslist, og selvom han har FM er det jo ikke meget i form af at ville have et par svar på mit dilemma, så jeg håber der er nogle af jer herinde der gider at give det et på tanker.

Jeg startede mit save op med godt 110 ligaer loadet, med et par af de helt store lande på "følg kun", med det formål at jeg ikke ønskede at ende i et af disse lande for hurtigt. Undtagelsen var dog Danmark da man jo er dansker, ville jeg derfor gerne kunne følge lidt dybere med i udviklingen der, fra sidelinjen.

Min uerfarne manager, der kaldte sig tidligere serie 6 spiller, fordi han engang drak en øl med en spiller der spillede serie 2, og derved via tyndheden af øllen, vel cirka har spillet serie 6 selv.

Nå, men mit første job blev for Sarawak FA i Astro Liga Perdana Malaysia, med 3 kampe tilbage lå de nr. 3 og efter de 3 runder var vi faktisk klar til oprykning, derefter fulgte næsten en hel sæson i Astro Liga Super, hvor jeg undervejs havde tigget om at få National C licens 4 gange, før de ved 5. forsøg gik med til det, mod jeg underskrev en ny aftale. Jeg skred den da jeg fik min licens, det var et skridt for amatøragtigt.

Der gik så resten af 2020, og halvdelen af 2021, før Belfast Celtic fra Belfast Telegraph Championship 2, i Nordirland, tilbød mig et interview, trods det jeg var på ferie og søgte alle stillinger (havde dog manuelt afvist tilbud fra Malaysia undervejs.) Og det gik egentlig godt, fik Nat B næsten med det samme jeg kom til Belfast, og A inden første sæson var ovre også, og så i sommeren 22 startede jeg på Kontinental C, senere B og er sågar nu i gang med A. Nå, men vi rykkede op som 2'er i første sæson hos Belfast, og vandt Championship i 2. sæson, og ligger her halvvejs i 3. Sæson til overlevelse i Danske Bank Premiership. Her sker der så det jeg har brug for hjælp omkring.

AC Horsens har henvendt sig. De ligger efter 17 kampe i Suppen nr. 11 med 9 point, men hvis målet var at prøve lidt mindre ligaer, komme lidt rundt og vinde lidt ting før jeg prøver kræfter med en stor liga, er det så ikke lidt for stort et spring at gå fra den 97. bedste liga, til den 12. bedste? selvom det er et sats der kan ende med at betyde nedrykning, har ACH jo stadig lang flere ressourcer end Belfast Celtic. De er prof hvor vi er semi prof, de vurderes til okay økonomi med en værdi på 18 millioner, kontra vores 724k værdi.

Skal jeg bare skide på drømmen om småjobs hist og her og tage til en forholdsvis anerkendt række som den danske? eller skal jeg holde fast i det semi amatøragtige niveau jeg pt. er manager på?

Hvad ville i gøre?
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #126: 09 Dec 2019, 12:14 »

Hvor ligger din motivation? Er det at prøve forskellige små ligaer, eller er det at komme frem hurtigt, og vinde noget i større ligaer?

Jeg læser lidt din tekst som om du gerne vil blive i de mindre ligaer, så mit råd er (ud fra det) at du bliver i Belfast. Med det begrænsede kendskab jeg har til dine FM-evner, så er jeg slet ikke i tvivl om at du nok skal få arbejdet dig helt til tops alligevel! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

jonesg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #127: 09 Dec 2019, 12:34 »

Helt enig med Broen13!
Det lyder som om din motivation kommer via at spille med nogle lidt atypiske hold i FM.
Jeg kunne godt frygte at du ville falde lidt sammen i et spil med Horsens da det bliver lidt for "normalt" hvis du kan følge mig.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #128: 09 Dec 2019, 13:29 »

Ja jeg syntes jo også det er et meget stort hop, og jeg havde egentlig en lille drøm om måske at vinde 1-2 fremmede CHL titler inden jeg for alvor slår igennem på den store europæiske scene. Jeg holder fast i Belfast, de har også været fantastiske for min udvikling, kun fået et afslag på licens undervejs, og det var lige i opstarten af 2. sæson, og de gav mig det 3 måneder efter, så de har fortjent noget loyalitet.

Edit: Tusind tak for input drenge!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #129: 09 Dec 2019, 14:41 »

Ja jeg syntes jo også det er et meget stort hop, og jeg havde egentlig en lille drøm om måske at vinde 1-2 fremmede CHL titler inden jeg for alvor slår igennem på den store europæiske scene. Jeg holder fast i Belfast, de har også været fantastiske for min udvikling, kun fået et afslag på licens undervejs, og det var lige i opstarten af 2. sæson, og de gav mig det 3 måneder efter, så de har fortjent noget loyalitet.

Edit: Tusind tak for input drenge!

Det lyder godt, og det er jo det vi er her for! Wink Skriv endelig lidt om hvordan det går dig ind imellem - det er altid spændende med nye og anderledes saves! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Svartica
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #130: 09 Dec 2019, 16:10 »

Skriv endelig lidt om hvordan det går dig ind imellem - det er altid spændende med nye og anderledes saves! Opstemt

Enig, ville være dejligt at læse med.
Logged

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #131: 09 Dec 2019, 17:46 »

https://sortitoutsi.net/forums/topic/38013/how-to-add-kit-logo-and-face-packs-to-fm2018-touch-on-ios-on-ipad?page=3

Den virkede i sommers til 19eren, da jeg ikke kunne leve uden manager på ferien.

Men det er jo Touch til PC jeg mener og ikke til ipad.
Logged

JonasMessias
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #132: 10 Dec 2019, 01:22 »

Men det er jo Touch til PC jeg mener og ikke til ipad.

En hurtig google søgning, https://steamcommunity.com/app/872820/discussions/0/3247562523070030355/

- Jeg håber det kan hjælpe.

Også som video: https://www.youtube.com/v/h5kFjrbgrNM
Logged

cmgkbh
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #133: 10 Dec 2019, 09:29 »

Kan man aktivere danmarksserien i editor? i såfald, hvordan?
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #134: 10 Dec 2019, 10:07 »

Måske du kan bruge Nodiems video fra FM18 - jeg forestiller mig ikke der er sket så meget nyt siden. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010