home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 386 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den danske Masterclass
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Den danske Masterclass  (Læst 39923 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #30: 10 Aug 2019, 10:09 »

Stærkt resultat mod Fenerbrache! Og en overkommelig gruppe hvor du forhåbentligvis kan komme videre!

Og Wilcek score da mål kan jeg se Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #31: 10 Aug 2019, 12:14 »


#14 – De første måneder

De første måneder af sæsonen er spillet. Taktisk ville jeg ændre på angriberpositionen men allerede efter få kampe, så droppede jeg det igen. Targetman rolle virkede ikke som jeg gerne ville have. Rollen var for statisk og han blokerede for mine IF, så jeg mistede på den front. Så jeg gik tilbage til den komplette angriber. Det skal siges, at Wilczek har fået en god start i den rolle. 7 mål i 9 kampe fordelt med 4 mål i Europa og 3 i ligaen. Det er godkendt!

Holdet har også fået en ok start. Jeg forventede, at det nye rotationssystem ville koste lidt. De unge spillere skal lige ind i rytmen. Så jeg er tilfreds med en foreløbig 2.plads i Superligaen. Målet er stadig ”kun” top-3. Det vigtige var at komme i Euro League gruppespillet og det er opnået og som sagt, så er nogle af præmiepengene brugt på en spiller.

Da jeg gik tilbage til den komplette angriber rolle, så gik jeg i gang med at spejde efter en ny angriber. Jeg gik efter en ung angriber som ville ende som klubbens egen avl. En angriber med fart i fødderne og gode afslutningsevner. En angriber med stort udviklingspotential e og der på sigt kunne overtage pladsen for Wilczek.

Det mener jeg at have fundet med Lucas Beltrán. En 18-årig argentinsk angriber som min sydamerikanske spejder fandt på det argentinske u20 landshold. River Plate forlangte 1,2 mio. £ plus 5% af eventuelt videresalg og det syntes jeg var en fair pris. Hans ankomst betød at Uhre kom i overskud og ham solgte jeg 750k £.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #32: 10 Aug 2019, 14:07 »

Er det 3 år i klubben, inden de er 21, som gør dem til egen avl?
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #33: 10 Aug 2019, 15:01 »

Er det 3 år i klubben, inden de er 21, som gør dem til egen avl?

Ja 3 sæsoner før 21.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #34: 13 Aug 2019, 05:03 »


#15 – En magisk europæisk aften

28. november 2019 vil blive husket som en magisk aften på Brøndby Stadion, en aften der vil gå over i historiebøgerne, altså hvis dette havde været den virkelig verden. Det var 5. runde af gruppespillet i Euro League og Anderlecht kom på besøg. Anderlecht der klart var det stærkeste hold i gruppen og de stod da også med maksimumpoint efter de første fire runder. Ja det var lige indtil de kom til Brøndby.

Jeg kunne sikre mig adgang til knockoutrunderne, hvis jeg kunne nappe bare et enkelt point over Anderlecht. Det lykkes og mere til, for Anderlecht blev kørt ned under græstæppet. Jeg vandt kampen fuldt fortjent med 2-0 og dermed var pladsen videre fra gruppespillet sikret. Så efter vinterpausen venter der endnu en omgang europæiske fodbold.

Deltagelse i Euro League har gjort godt for økonomien og jeg håber det betyder, at planen om at udvide klubbens ungdomsfaciliteter bliver til noget denne gang. Klubben har dog lige brugt 1,8 mio. £ på en anden udvidelse, som vil stå klar allerede efter nytår. Klubben har valgt at udvide Data analysecentret, hvilket betyder endnu bedre vilkår for hele mit rekruttering og scouting system. Og jeg bruger det rigtig meget, så jeg sikre mig de bedste talenter og kan følge spillerne udvikling. Det er jo hele grundlaget for Masterclass planen. 
« Seneste Redigering: 13 Aug 2019, 05:17 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #35: 13 Aug 2019, 16:20 »


#16 – Suveræne FCK

Efterårssæsonen er slut og endnu engang har FCK bare været suveræne. Jeg gik ind til sidste runde før vinterpausen bagud med 5 point og jeg skulle møde FCK i Parken. Et nederlag ville betyde, at FCK ville være foran med 8 point og godt som umulige at hente. Det blev et tæt opgør men FCK er bare bedre end jer er pt. Deres etableret spillere leverer bare et niveau over mine unge talenter. Så jeg tabte kampen med 1-0 og er dermed 8 point bagved FCK i Superligaen.

På trods af forskellen mellem FCK og BIF, så har jeg haft en fantastisk efterår. Rigtig mange ting er lykkes for mig. Højdepunktet har selvfølgelig været præstationerne i Euro League, hvor jeg spillede mig videre fra gruppespillet. I første knockout runde fik jeg er ok lodtrækning. Op af bowlen kom Rapid Vienna som jeg burde kunne slå og dermed få en runde mere i Europa.

Succesen i Europa betød også rigtig meget for klubbens økonomi og de mange ekstra kampe har også haft betydning for udviklingen af de unge talenter. Der har været rigtig god spilletid til alle i truppen, hvilket også betyder, at moralen i truppen i kanonhøj. Så er alt godt. Jeg er tilfreds.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #36: 13 Aug 2019, 17:15 »

Rigtig lækker blog, følger klart med!

Hvis stillingen holder, som den er nu er det to store hold der rykker ned. Der må være nogle talenter der kan hentes lidt billigere end normalt.
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #37: 13 Aug 2019, 20:41 »

Rigtig lækker blog, følger klart med!

Hvis stillingen holder, som den er nu er det to store hold der rykker ned. Der må være nogle talenter der kan hentes lidt billigere end normalt.

Ja FCM skal i hvert fald røves for alt hvad de har  funny
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #38: 14 Aug 2019, 19:40 »


#17 – En masse ingenting

Januars transfervindue var ret dramatisk. De flotte præstationer i Europa havde sat fokus på mine spillere. Der var bud efter mange af mine profiler og vi tager dem fra en ende af. Bournemouth bød på Schwäbe men jeg forlangt minimum 4 mio. £ for ham men de ville max. slippe 2,7 mio. £ for ham. Det ville jeg ikke sælge for. Handlen gik i vasken og nu er Schwäbe ikke ligefrem tilfreds.

OB kom med et latterligt bud på Skipper på 450k £ som jeg afslog med det samme og det accepterede Skipper uden drama. Knapt så glad blev Nørrestrand da en handlen med Dortmund faldt til jorden. Det samlede beløb var som sådan fint, det lå omkring 7 mio. £ men var fordelt på diverse præstationsklausule r og næsten ingen penge nu og her. Det bud ville jeg ikke gå med til og Nørrestrand er naturligt skuffet over den misset mulighed.

Der var flere der havde kig på både Vigen og Tibbling og jeg havde egentlig forventet der ville komme nogle officielle bud, men intet dukkede op. Det passede mig fint, for jeg havde ikke brug for mere drama og utilfredse spillere, hvis flere handler ville falde til jorden. For en stor handlen med Kaastrup var også faldet til jorden. Som i tilfældet med Nørrestrand, så var det samlet beløb fint men baseret på præstationsklausule r.

Sådanne handler gider jeg ikke. Jeg vil have hårde kontanter på bordet og gerne krydret med gode procenter i et eventuelt videresalg. Nå men jeg kom igennem januar måned uden at sælge en eneste spiller. En masse henvendelser men intet der blev til noget. Ja andet end utilfredse spillere, som jeg nu skal bøvle med i forårssæsonen.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #39: 14 Aug 2019, 20:04 »


#18 – Jinx

Citat
Op af bowlen kom Rapid Vienna som jeg burde kunne slå og dermed få en runde mere i Europa.

Ja den sætning kom da tilbage og bed mig i røven. Sådan tænkte jeg efter smertefuldt nederlag på 1-4 på udebane over Rapid Vienna. Det nederlag betød, at jeg røg ud af Europa også selvom jeg reddede lidt af æren på hjemmebane med en 2-0 sejr. Dermed er eventyret i Europa slut for denne gang. Ja faktisk føltes det lidt som om sæsonen mere eller mindre er slut. For FCK er foran med 10 point i ligaen. Så nu er jeg lidt på autopilot og er allerede begyndte at forberede mig på næste sæson. Kigge på eventuelle forstærkninger og hvilke spillere der skal sælges.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #40: 15 Aug 2019, 07:15 »

Pis med Europa! Men du kommer igen næste år.

Er de utilfredse spillere blevet gladere?
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #41: 15 Aug 2019, 09:04 »

Pis med Europa! Men du kommer igen næste år.

Er de utilfredse spillere blevet gladere?

Ja de blev hurtigt gode igen  Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #42: 16 Aug 2019, 08:20 »


#19 – Pure Masterclass

Jeg har taget en ret stor beslutning for dette savegame. Jeg vil gå 100 % ind på Masterclass. Jeg vil udelukkende satse på udviklingen af talenter og danske spillere. Der må ikke længere blive købt etableret udenlandske spillere ind. I fremtiden vil der kun blive hentet spillere til A-truppen, der vil opnå status som egen avl eller som har dansk statsborgerskab.

Det vil sige, der vil ikke blive købt nogen udenlandske spillere over 18 år. Målet er, at truppen allerede efter næste sæson kun vil bestå af spillere, der enten har eller vil opnå status som egen avl samt danske spillere. Som det ser ud lige nu, så er jeg faktisk tæt på det mål allerede. Lige nu har jeg 7 udenlandske spillere i truppen. Det er Schwäbe, Jung, Tibbling, Hermannsson, Wilczek, Hedlund og Kaiser.

I den satsning har jeg allerede været ude og købe tre spillere som ankommer til sommer. Derudover er der tre spillere fra eget akademi som står på spring. Hvor mange af dem der får en plads i truppen i næste sæson, det må tiden vise, da det kommer meget an på hvordan salg af spillere kommer til at gå.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #43: 16 Aug 2019, 11:14 »

Fed blog!
Hvordan har spillere som Lindstrøm, Frendrup og Bjur klaret sig? Eller har de stået lidt i skyggen af de andre unge spillere, du har hentet ind?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #44: 16 Aug 2019, 12:46 »

Lækkert Smiley Det er ikke dumt!

Jeg er selv blevet inspireret af din blog, og har startet et spil med Brøndby op!
Jeg har fået Wilczek igang, han har lavet 53 mål i 48 kampe.

« Seneste Redigering: 16 Aug 2019, 13:29 af b0nb0n » Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010