home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 262 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 Udprint
Forfatter Emne: Journeyman  (Læst 81274 gange)
Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #195: 09 Sep 2019, 12:25 »

Missionen er lykkes! Savet er fuldført!
Bedst Betalte manager/Champions League vinder/Nummer 1 i Hall of Fame

Meritter:
Dalian Transcendence FC,Chinese Jia League (Næstbedste)
30/06-2018->22/09-2018

 - Ingen titler
-
 - Ingen awards

Vänersborgs IF,Division 2 Norra Götaland (Fjerdebedste)
05/11-2018->13/07-2020

 - Vinder af Division 2 Norra Götaland (2019)
-
 - Ingen awards

Västerås SK FK,Superettan (Næstbedste)
13/07-2020->07/09-2021

 - Vinder af Superettan (2020)
-
 - Månedens manager (August 2020)

Malmö Fotbollförening,Allsvenskan (Bedste)
07/09-2021->23/03-2023

 - Vinder af Allsvenskan (2022)
 - Vinder af Svenska Cupen (2022)
-
 - 3X Månedens manager (April/Juli/Oktober 2022)

Feyenoord Rotterdam,Eredivisie (Bedste)
23/03-2023->08/07-2027

 - Vinder af Eredivisie (2024/2025/2026/2027)
 - Vinder af Johan Cruijff Schaal (2024/2025/2026)
 - Vinder af TOTO KNVB Beker (2025/2027)
 - Vinder af Europa League (2026)
 - Vinder af Champions League (2027)
-
 - Årets Manager i Holland (2024/2025/2026/2027)

Borussia Dortmund,Fußball-Bundesliga (Bedste)
08/07-2027->01/06-2031

 - Vinder af Fußball-Bundesliga (2029/2031)
 - Vinder af DFB-Pokal (2029/2031)
 - Vinder af DFL-Supercup (2029)
-
 - Årets Manager i Tyskland (2029/2031)
 - Årets Manager i Tyskland af spillerne (2031)

Paris Saint-Germain FC,Ligue 1 Conforama (Bedste)
03/06-2032->16/06-2039

 - Vinder af Ligue 1 Conforama (2033/2034/2035/2036/2037/2038/2039)
 - Vinder af Tropheé des Champions (2032/2035/2036/2037/2038)
 - Vinder af Copue de France (2033/2034/2036/2039)
 - Vinder af Coupe de la Ligue BKT (2034/2037)
 - Vinder af Champions League (2033/2035/2037/2038/2039)
 - Vinder af FIFA Club World Cup (2033/2035/2038/2039)
 - Vinder af UEFA Super Cup (2033/2035/2037)
 - Ubesejret Sæson (2036/2039)
-
 - Årets Manager i Frankrig (2033/2034/2035/2036/2038)

Manchester United,Premier League (Bedste)
16/06-2039->?

 - Vinder af The Emirates FA Cup (2040/2044)
 - Vinder af FA Community Shield (2041/2042/2043/2044)
 - Vinder af Carabao Cup (2043)
 - Vinder af Premier League (2041/2042/2043/2044)
 - Vinder af Champions League (2041/2042/2044)
 - Vinder af FIFA Club World Cup (2041)
 - Vinder af UEFA Super Cup (2041/2042)
-
 - 12X Månedens manager (Marts/April/September 2040 - Januar/April 2041 - Januar/Maj/September 2042 - September/Oktober/December 2043 - April 2024)
 - 3X Årets Manager i England (2041/2043/2044)

Andre Statistikker:
- 8 Klubjobs
 - 2.559 dage i PSG som den længeste
 - 84 dage i Dalian Transcendence som det korteste
 - 9.464 dage som manager
 - €108.000.000 tjent
- 172 spillere købt for en samlet pris af €2.810.000.000 (Dyreste mand er Iñigo González for €171.000.000)
 - 196 spillere solgt for en samlet pris af €2.890.000.000 (Dyreste mand er Martín Mancini for €144.000.000)
 - €278.000.000 betalt til agenter
- 1.313 kampe spillet
 - V/U/T: 938/195/180 - Sejrsprocent på 71%
 - 2.811 Mål - 905 indkasseret
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #196: 09 Sep 2019, 13:36 »

Slap da af!!... Opstemt

Tillykke med det - og så endda i god tid før FM20! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #197: 10 Sep 2019, 07:33 »

Stærkt gået Gilly. Mega flot resultat Smiley

Nu kan du lige nå at få en Conf. South/North hold op og vinde PL inden FM 2020 Smiley
--------------
Broen, din ungdom er godt på vej, det ser godt ud! Men håber snart du begynder at vise bedre resultater i Serie A, selvom de også er på rette vej Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #198: 17 Sep 2019, 10:57 »

Det skulle heller ikke være denne sæson hvor jeg begyndte at rykke op i rækken....

Efter en rigtig skidt start, hvor vi i lang tid lå faretruende tæt på nedrykning, endte sæsonen dog trods alt med positive takter, og måske en bedre sæson i vente, men mere om det senere.

Først - som altid lige lidt statistik og personlig hæder (hvilket der dog var begrænset af i denne sæson):

Saraki, som jeg hentede på fri fra Arsenal for to sæsoner siden, er begyndt at vise noget, på trods af at han ikke spiller på hans bedste plads (central offensiv midt). Tilsvarende var jeg meget skuffet over Belotti efter sidste sæson, og var klar til at lade ham gå på fri efter denne, men det sidste halve år som bred targetman har medført en kontraktforlængelse af den aldrende målscorer. Derudover kan der ligges mærke til at Vanja ikke er i mål længere - Sassuolo ville smide knap 100 mio. kr. for en 33-årig målmand - jeg købte et fransk talent på 23 år for 42,5 mio. kr. i stedet for, og han har gjort det fint i den halve sæson han har fået indtil nu.

Derudover ser det ud til at Lincoln har fundet sig til rette som indvendig angriber i venstre side, så han får også en sæson eller to mere i klubben. Af spillere der har forladt klubben, Så Verratti og Telles gået på pension for et par år siden, og nu er det sidste indkøb jeg lavede i min første tid i klubben - Petagna - også blevet for gammel til at spille bold. Jeg har derfor kun Lincoln og Belotti tilbage i klubben som ikke er regens.


Jeg satser nemlig primært på ungdommen, og det ses også ved at Jeg ikke er bange for at sætte unge teenagere på banen. Derfor er det også naturligt at dette kan ses på ungdomspriserne, og vores seneste top-regen vandt altså bedste U17 forsvarer.


Vores nye målmand blev kåret til årets målmand, på trods af at han kun nåede at spille en halv sæson:


Det blev til en 14. plads a point med nummer tolv, men dårligere interne regnskaber med både Bologna og Cittadella gjorde at vi blev sidst i den trio. Dog er det positivt at vi trods alt endte så langt fra nedrykningspladsern e, efter en hård sæson.


Og værd at bemærke, så endnu en sæson hvor Juventus ikke var øverst!


Som det sidste har vi fået opgraderet dataanalysefacilite ter, samt vundet årets fairplay-pris i Italien for færrest kort. Jeg har efterhånden været i Torino i fire år, og jeg leder hver sæson efter fornuftige klubber at skifte til, da jeg måske er ved at miste motivationen en smule grundet de stagnerende resultater. Jeg har indtil nu ikke været heldig nok til at finde en mere interessant klub, og det kræver da også at den er bedre end Torino. Jeg har derfor suppleret op med et andet save ind imellem, hvilket har virket.


Til den kommende sæson har vi solgt Saraki for små 400 mio. kr. hvilket har lunet godt i klubkassen, og da jeg vurderer vi har spillere der banker på til førsteholdstruppen på hans position, er der nu ingen økonomiske problemer længere - derfor har ledelsen også sat gang i opgradering af ungdomsfacilitetern e - det motiverer lidt, så jeg satser på jeg ikke er helt færdig med savet endnu (jeg håber og tror på at jeg kan holde det kørende indtil FM20 lander)! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #199: 20 Sep 2019, 09:17 »

Jeg har jo også et landshold jeg styrer i dette save, og vi er kommet til VM efter en lidt anstrengt kvalifikationsgrupp e, men det lykkedes at komme til VM i 2030.

Følgende spillere blev udtaget til turneringen - heriblandt stadig flere kendte ansigter (tal i parantes er prioriteret rækkefølge):
Målmænd: Angotti - regen (1), Meret (2), Donnarumma (3)
Højre back: Favasuli - regen (1), Calabria (2)
Venstre back: Maffei - regen (1), Pellegrini (2)
Centralt forsvar: Riolo - regen (1), Giovio - regen (2), Bastoni (3)
Defensiv midt: Henrique - regen (1), Tonali (2)
Central midt: Zaniolo (1), Melegoni (2), Christopher - regen (3)
Højre kant: Marini - regen (1), Chiesa (2), Cortinovis (3)
Venstre kant: Cannavó (1), Kean (2), Di Vito - regen (3)
Angreb: Barbetti - regen (1), Scardovi - regen (2)



Det blev, som det ses, til en rigtig god start mod Ghana som fik stryg, og så var vi egentlig videre, hvorfor jeg spillede med B-kæden mod Costa Rica - det var ligeledes nemt, så sikkert videre fra gruppe D.

Så skulle vi møde Spanien, som vi dog først fik has på i forlænget spilletid. Portugal ventede dernæst og igen måtte vi i forlænget spilletid før vi fik sejren hjem - Portugal var i øvrigt foran det meste af kampen. Sydkorea var en walk-over, og igen lod jeg B-kæden spille. Jeg havde ikke store tanker om Uruguay, men det skulle jeg have haft - de slog nemlig både os og Tyskland og vandt VM i 2030.




Vi vandt bronzekampen mod Sverige, nogenlunde smertefrit - målet fra forbundet var en semifinaleplads, så jeg er fortsat stabilt i managersædet.


Og det blev til tre spillere på turneringens hold - Barbetti, og de to kendte spillere Nicolo Zaniolo og Luca Pellegrini. Mærkeligt nok er der ingen spillere fra Uruguay på dette hold...
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #200: 20 Sep 2019, 09:59 »

@Gilly
Det er godt nok et vildt save du har haft gang i...   Peace

Interesse-spørgsmål.
Hvordan holder du dit save i "live" i så mange sæsoner?
-( jeg tør ikke tænke på hvor mange timer det save har taget  Shockeret )

Personligt mister jeg næsten altid lysten til spillet, når der er flere regens end rigtige spillere på mit hold.
Det betyder jo, at det længste save jeg har haft er stoppet i 2029/30
Logged

Love the Blues

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #201: 20 Sep 2019, 10:42 »

@Gilly
Det er godt nok et vildt save du har haft gang i...   Peace

Interesse-spørgsmål.
Hvordan holder du dit save i "live" i så mange sæsoner?
-( jeg tør ikke tænke på hvor mange timer det save har taget  Shockeret )

Personligt mister jeg næsten altid lysten til spillet, når der er flere regens end rigtige spillere på mit hold.
Det betyder jo, at det længste save jeg har haft er stoppet i 2029/30
Det er faktisk et lidt atypisk save, i forhold til hvad jeg plejer at spille, og måske derfor jeg endte med at blive så bidt af det, som jeg blev. Jeg plejer som regel, at spille med mindre hold og på den måde går der lang tid før, jeg eventuelt når de afgørende kampe i Europa - Hvilket er der jeg stopper. Mit save er sjovt, lige indtil OB når Champions League semifinalen - Så bliver det urealistisk og så stopper jeg (Ja, det er også urealistisk inden, når jeg vinder Superligaen 5-6-7 år i streg, men at slå FCK er alt andet lige mere sandsynligt, end at slå United osv.). Så som regel er det den her stødt stigende progression som holder savet i live for mig, men i overstående journeyman var det nok drømmen om at blive nummer 1 i Hall of Fame.

Angående regens (Eller "newgens" som de hedder ifølge Miles Jacobson) så finder jeg det også sjovere at se deres udvikling fremfor "kendte" spilleres. Det er MEGET sjældent, at jeg køber de mere kendte talenter - hvad end det er Mbappe-niveau eller Magnus Kaastrup-niveau. Jeg finder det langt mere underholdende at følge et newgen og "hans" karriere, fremfor en af de "kendte". Men jeg kan nok ikke forklare hvorfor Wink

 - Broen
Godt at se, der er lidt udvikling at spore. Jeg tror på at succesen ligger og venter om hjørnet og du på et eller andet tidspunkt springer de nødvendige 10-15 point op i tabellen. Og fine resultater med Italien - Nu har du da i det mindste en medalje Grin Grin
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #202: 20 Sep 2019, 10:59 »

Baggio: Jeg er helt enig med Gilly - savets længde forlænges med konstant udfordrende niveau og vigtighed af kampene eller målsætningerne. Det kommer meget an på om man starter med Manchester City eller FC United of Manchester, men sidstnævnte save bør alt andet end lige være længere. Jeg vil også lige drage opmærksomheden tilbage på sidste års udfordring for Gilly og mig med vores "Verdensherredømme"-saves, som jo konstant var udfordrende, da vi skulle skifte land hele tiden og vinde titler.

I forhold til "newgens" kunne jeg heller ikke være mere enig i Gillys fortolkning.

Gilly: Ja det går fremad omend det er langsomt og med bump på vejen. Jeg håber det er ved at tid til vi skal længere op i tabellen - der skal vindes noget snart! Jeg har da vundet den næstbedste franske række, så helt uden sølvtøj er jeg heldigvis ikke, men det er klart at en bronzemedalje til VM vejer lidt tungere - trods alt! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #203: 20 Sep 2019, 11:02 »

Det er faktisk et lidt atypisk save, i forhold til hvad jeg plejer at spille, og måske derfor jeg endte med at blive så bidt af det, som jeg blev. Jeg plejer som regel, at spille med mindre hold og på den måde går der lang tid før, jeg eventuelt når de afgørende kampe i Europa - Hvilket er der jeg stopper. Mit save er sjovt, lige indtil OB når Champions League semifinalen - Så bliver det urealistisk og så stopper jeg (Ja, det er også urealistisk inden, når jeg vinder Superligaen 5-6-7 år i streg, men at slå FCK er alt andet lige mere sandsynligt, end at slå United osv.). Så som regel er det den her stødt stigende progression som holder savet i live for mig, men i overstående journeyman var det nok drømmen om at blive nummer 1 i Hall of Fame.

Angående regens (Eller "newgens" som de hedder ifølge Miles Jacobson) så finder jeg det også sjovere at se deres udvikling fremfor "kendte" spilleres. Det er MEGET sjældent, at jeg køber de mere kendte talenter - hvad end det er Mbappe-niveau eller Magnus Kaastrup-niveau. Jeg finder det langt mere underholdende at følge et newgen og "hans" karriere, fremfor en af de "kendte". Men jeg kan nok ikke forklare hvorfor Wink

 - Broen
Godt at se, der er lidt udvikling at spore. Jeg tror på at succesen ligger og venter om hjørnet og du på et eller andet tidspunkt springer de nødvendige 10-15 point op i tabellen. Og fine resultater med Italien - Nu har du da i det mindste en medalje Grin Grin

Mange tak for uddybende forklaring.
Sjovt så mange indstillinger/ holdninger der er til FM..

Jeg kan sagtens sætte mig ind i du laver dig en målsætning og så skal man død og pine nå det.
Tidligere har jeg hevet Alaves fra Segunda Division B til Champions League finalen. Det tog frem til 2029 ( FM17, tror jeg )

Men jeg har det nok lige omvendt, sådan generelt.
Jeg nyder at spiller med store/kendte hold og få klubbernes egne talenter til at vinde pokaler.

Desuden elsker jeg de her "legends" databaser man nogle gange kan finde..
Her kan jeg virkelig "pladder-romatisk" sidde og bygge hold op med Laudrup, Van Basten og Roberto Baggio Peace

Logged

Love the Blues

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #204: 20 Sep 2019, 11:24 »

Gilly: Jeg har da vundet den næstbedste franske række, så helt uden sølvtøj er jeg heldigvis ikke, men det er klart at en bronzemedalje til VM vejer lidt tungere - trods alt! Opstemt
Får man medaljer for at vinde 2. divisionen?!? Shockeret Det troede jeg kun man gjorde som ungdomsspiller i indendørsfodbold.. Peace
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #205: 20 Sep 2019, 12:26 »

Får man medaljer for at vinde 2. divisionen?!? Shockeret Det troede jeg kun man gjorde som ungdomsspiller i indendørsfodbold.. Peace

Der står ihvertfald en pokal på hylden fra dengang! Peace Og det var jo også et hold med primært teenagere, så det var jo ungdomsbold.. Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #206: 02 Okt 2019, 11:50 »

Så er jeg her igen!

Jeg håbede sidst på fremgang og lidt er der da sket:




Personlig hæder:




Vores målmand er i år "kun" næstbedst


Vores topscorer - med 8 (!) mål blev Jiri Pavelka - 18 årig newgen købt sidste år


Mit dyreste indkøb i karrieren blev også årets spiller - Belotti trækker sig tilbage som U18-træner i klubben efter sæsonen - Lincoln tager en enkelt sæson mere, men så er det nok også ved at være slut for hans vedkommende - han bliver nok kun back-up i 2031/32


Det endte således (ikke som håbet desværre):


Det var dog nok til at Inter ville have mig til samtale og de tilbød mig da også et job, meeeen...

De ville give mindre end jeg tjente nu i Torino, så det blev et nej tak herfra.

Inter blev valgt fra af flere årsager: løn, ingen transferbudget, gammel trup, og et enkelt nyindkøb til Torino, som jeg glæder mig til at se på banen:

Fri transfer fra Dortmund - jeg er meget tilfreds!

Jeg tager derfor endnu en sæson i det nordlige Italien, hvor jeg er begyndt at kunne opgradere faciliteter grundet en væsentligt bedre økonomi grundet flere gode salg.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #207: 16 Okt 2019, 12:55 »

Nåh, jeg kan vidst godt nå et par sæsoner endnu, før FM20 lander i indbakken! Smiley

Der er dog stort set ikke sket udvikling i Torino og jeg begynder virkelig at tvivle på at jeg kan få dem rykket ret meget, men da der ikke er det store at hente på jobmarkedet, fortsætter jeg endnu en sæson i klubben, hvis ikke der skulle ske noget radikalt.

Mit U20-hold er tilsyneladende det bedste, så lidt godt er der trods alt at hente - denne gang var det cuppen de vandt (de blev nummer to i ligaen):


Personlig hæder:






Vi har dog lidt at prale af i år - jeg har nemlig fået en pokal mere til skabet:


Til dem der ikke lige ved det er det TIM-cup (landspokalturnering en i Italien), og vores vej igennem ser således ud (lodtrækningsheld = Check!):


Det betyder Europa League næste år!


Ligaen var alt andet end prangende, så en 16'ende plads var hvad det blev til, efter en sæson hvor vi kæmpede for at holde os ovenvande hele vejen igennem!




Og så er det ikke engang vores ringeste sæson i Serie A, men vi har aldrig scoret så få mål som i denne sæson - der er klart plads til forbedring!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #208: 17 Okt 2019, 11:00 »

Må man sige godt resultat? Det er jo din første "rigtige" titel, hvis jeg ikke husker forkert. Og en plads i Europa League er aldrig helt skidt. Men kan det virkelig passe, at hverken Juventus eller Lazio har en trup du gider bruger kræfter på? Ingen af dem kan vel være tilfredse med deres placeringer Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #209: 17 Okt 2019, 11:19 »

Må man sige godt resultat? Det er jo din første "rigtige" titel, hvis jeg ikke husker forkert. Og en plads i Europa League er aldrig helt skidt. Men kan det virkelig passe, at hverken Juventus eller Lazio har en trup du gider bruger kræfter på? Ingen af dem kan vel være tilfredse med deres placeringer Smiley

Lazios ledelse er åbenbart ikke tilstrækkeligt utilfreds, og Juventus vil ikke ansætte mig, da jeg er manager for konkurrenten (og jeg siger ikke op for at have en lille mulighed for at få jobbet). De fleste klubber jeg ansøger i toppen af ligaerne siger jeg ikke har den ønskede styrke i forhold til mine konkurrenter (hvilket jeg godt kan forstå grundet mine resultater eller mangel på samme).

EL er godt, men det er jo lidt på en billig baggrund.. Og ja, endelig en titel af højeste karakter (vandt oprykning med Troyes, men ellers kun VM-bronze med Italien). Det gav lidt på omdømme, men altså ikke nok til et job i hverken Fiorentina, Tottenham eller Schalke...
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010